abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33561955
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 17:10 schreef Nenootje het volgende:
Grijs, zwart, donkerrood, combinaties daarvan,...
dat valt nog mee
pi_33564587
Ik draag ook nooit witte sokken. Gewoon omdat het teveel opvalt bij de rest van m'n kleding en het daarom lelijk is

Dan draag ik zwarte schoenen, spijkerbroek. En dan komt er zo'n witte sok tussendoor zetten zeker? Enkel zwarte en grijze sokken heb ik.
Unspoken words were understood
pi_33566084
Liever gewoon witte sokken, dan sokken met kleurtjes of figuurtjes of motiefjes...
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
  zaterdag 31 december 2005 @ 02:13:55 #79
136868 Dannie_Dorka
Just call me Danny
pi_33569004
Ik krijg flashbacks van Michael Jackson als ik aan witte sokken denk...
Maar in ieder geval,witte sokken zijn FOUT....
Mijn DVD's | RetroJunk
There's no such thing as a good cult movie or a bad cult movie.They're just.....cult.
pi_33569233
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 15:51 schreef Igraine het volgende:

[..]

In een relatie verzorg je elkaar hè...

Ik wil gewoon niet dat mijn man door andere vrouwen uitgelachen wordt om z'n witte sokken
Ik verzorg de mijne ook goed. En omdat ik hem voorlopig wil blijven verzorgen laat ik hem expres witte sokken dragen, zo weet ik zeker dat ie voor de rest van het vrouwdom een afknapper is met zn witte sportsokken. Smart eeey?!
The waves you made will always be
  zaterdag 31 december 2005 @ 02:47:29 #81
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_33569646
OK, ik vat het dus even samen (ja, ik heb al eerder gereageerd): over 2 jaar zijn witte sokken cool!

En witte beha's ook!

(Allemaal katholiek en zo, maar goed... )
---verdwijnt---
pi_33569732
Dat witte sokken not done zijn... is de laatste tijd op eens mode... (misschien mede ingegeven door het spotje zelf, beetje kip-en-het-ei-verhaal)... maar toch... wat jaren geleden waren witte sokken weer in... (michael jackson droeg ze al moonwalkend...)

Tijdgeest dus... de mode wordt door een paar mode-homo's ...eehh mode-ontwerpers bepaald... (of toch niet... roze sokken zullen ook wel not done zijn?)... en in ieder geval lult op een gegeven moment iedereen elkaar na...

Over een jaar is de spijkerbroek opeens not done, en is iedere spijkerbroekendrager een loser... je weet maar nooit...

edit: lees nu deze post: "Witte sokken? Nee! Dat zijn de ergste!" ... was dus niet de enigede aan m jackson dacht...
pi_33569777
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 15:32 schreef nietzman het volgende:
Ik denk dat ik in het vervolg maar witte sokken aantrek tijdens het stappen.

De eerste de beste grafhoer die der smoel opentrekt krijgt een ros.
Alsof jij ooit opstap gaat.
  zaterdag 31 december 2005 @ 03:06:39 #84
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_33569942
Als je over sokken loopt te zeuren heb je echt geen leven, maak je druk over iets wat WEL belangrijk is.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  zaterdag 31 december 2005 @ 03:15:45 #85
117776 OFfSprngr
pi_33570059
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 02:52 schreef LennyKravitz het volgende:
Dat witte sokken not done zijn... is de laatste tijd op eens mode... (misschien mede ingegeven door het spotje zelf, beetje kip-en-het-ei-verhaal)... maar toch... wat jaren geleden waren witte sokken weer in... (michael jackson droeg ze al moonwalkend...)

Tijdgeest dus... de mode wordt door een paar mode-homo's ...eehh mode-ontwerpers bepaald... (of toch niet... roze sokken zullen ook wel not done zijn?)... en in ieder geval lult op een gegeven moment iedereen elkaar na...

Over een jaar is de spijkerbroek opeens not done, en is iedere spijkerbroekendrager een loser... je weet maar nooit...

edit: lees nu deze post: "Witte sokken? Nee! Dat zijn de ergste!" ... was dus niet de enigede aan m jackson dacht...
Eens, het is waarschijnlijk de tijdsgeest en ik ben van plan om binnenkort iets dergelijks als "witte sokken kunnen niet" te gaan verspreiden puurweg om te kijken hoeveel domme sletjes het gaan volgen ook, ik garandeer nu al een hoop.. wat dat betreft zou iedereen zo een (laster)trend kunnen starten, de mensheid is ook zo volgzaam en stupid.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
.
.
pi_33570243
Ik vind zwarte sokken altijd een beetje ranzig staan
Waarom weet ik eigenlijk niet.
  zaterdag 31 december 2005 @ 03:37:00 #87
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_33570287
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 16:29 schreef Nouk het volgende:

[..]

Losse boxershorts met figuurtjes erop, gatverdamme, het kan gewoon niet erger! Doe dat nou asjeblief niet meer aan zeg.

Maar op die van mij staat: You talkin' to me? (met zo een gorilla erop)
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
pi_33570340
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 03:37 schreef a-child-in-chains het volgende:

Maar op die van mij staat: You talkin' to me? (met zo een gorilla erop)

Witte sokken
Die reclame vind ik overigens ook p***, slaat weer nergens op.
pi_33572811
Bij sportkleding kunnen witte sokken natuurlijk prima. Mannen die ze dragen bij andere kleding kan ik niet serieus nemen, ziet er gewoon niet uit.
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
  zaterdag 31 december 2005 @ 11:38:12 #90
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_33573596
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 02:55 schreef skiczukie het volgende:
Alsof jij ooit opstap gaat.
Ja. .
Ik ga naar huis.
pi_33573665
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 11:38 schreef nietzman het volgende:

[..]

Ja. .
Wheheh, dat meen je niet.
  zaterdag 31 december 2005 @ 11:44:53 #92
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_33573794
Ik trek zo weer lekker mn witte sokken aan in mn zwarte schoenen onder mn blauwe spijkerbroek en gestreepte trui
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  zaterdag 31 december 2005 @ 11:52:12 #93
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_33574025
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 11:40 schreef skiczukie het volgende:
Wheheh, dat meen je niet.
Toch. .
Ik ga naar huis.
pi_33574161
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 00:39 schreef -Delta- het volgende:
Liever gewoon witte sokken, dan sokken met kleurtjes of figuurtjes of motiefjes...
wat hij zegt
  zaterdag 31 december 2005 @ 11:59:22 #95
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_33574292
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 11:05 schreef Kamphuys het volgende:
Bij sportkleding kunnen witte sokken natuurlijk prima. Mannen die ze dragen bij andere kleding kan ik niet serieus nemen, ziet er gewoon niet uit.
Precies
pi_33575251
Ik heb grijze sokken
En witte, zwarte en grijze boxershorts.

quote:
Op vrijdag 30 december 2005 15:49 schreef Igraine het volgende:

[..]

Om dezelfde reden dat mannen onder een korte broek geen sokken moeten dragen. Omdat het er niet uitziet. Ik vind het heel erg knullig staan.
Korte sokjes mogen toch wel ?
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_33575487
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 02:52 schreef LennyKravitz het volgende:

Niks met dat spotje te maken. Jaren geleden al discussies in mn studentenhuis over witte sokken. Op enkele heren na (die steevast witte sokken droegen) vond niemand het kunnen. En terecht.
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
pi_33576275
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 16:29 schreef Nouk het volgende:

[..]

Losse boxershorts met figuurtjes erop, gatverdamme, het kan gewoon niet erger! Doe dat nou asjeblief niet meer aan zeg.
Je hebt altijd nog ballenknijpers .........
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  zaterdag 31 december 2005 @ 13:05:21 #99
117776 OFfSprngr
pi_33576518
En dan zitten we hier in het westen onszelf te verrijken over de rug van andere terwijl er honderd duizende problemen in de wereld zijn en wat doen wij?, wij gaan als een stel HOMOS over sokken zeiken.
.
.
  zaterdag 31 december 2005 @ 13:09:18 #100
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_33576664
Witte sokken ZIJN het grootste probleem in de wereld
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')