dat valt nog meequote:Op vrijdag 30 december 2005 17:10 schreef Nenootje het volgende:
Grijs, zwart, donkerrood, combinaties daarvan,...![]()
Ik verzorg de mijne ook goed. En omdat ik hem voorlopig wil blijven verzorgen laat ik hem expres witte sokken dragen, zo weet ik zeker dat ie voor de rest van het vrouwdom een afknapper is met zn witte sportsokken. Smart eeey?!quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:51 schreef Igraine het volgende:
[..]
In een relatie verzorg je elkaar hè...
Ik wil gewoon niet dat mijn man door andere vrouwen uitgelachen wordt om z'n witte sokken![]()
Alsof jij ooit opstap gaat.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:32 schreef nietzman het volgende:
Ik denk dat ik in het vervolg maar witte sokken aantrek tijdens het stappen.
De eerste de beste grafhoer die der smoel opentrekt krijgt een ros.
Eens, het is waarschijnlijk de tijdsgeest en ik ben van plan om binnenkort iets dergelijks als "witte sokken kunnen niet" te gaan verspreiden puurweg om te kijken hoeveel domme sletjes het gaan volgen ook, ik garandeer nu al een hoop.. wat dat betreft zou iedereen zo een (laster)trend kunnen starten, de mensheid is ook zo volgzaam en stupid.quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:52 schreef LennyKravitz het volgende:
Dat witte sokken not done zijn... is de laatste tijd op eens mode... (misschien mede ingegeven door het spotje zelf, beetje kip-en-het-ei-verhaal)... maar toch... wat jaren geleden waren witte sokken weer in... (michael jackson droeg ze al moonwalkend...)
Tijdgeest dus... de mode wordt door een paar mode-homo's ...eehh mode-ontwerpers bepaald... (of toch niet... roze sokken zullen ook wel not done zijn?)... en in ieder geval lult op een gegeven moment iedereen elkaar na...
Over een jaar is de spijkerbroek opeens not done, en is iedere spijkerbroekendrager een loser... je weet maar nooit...
edit: lees nu deze post: "Witte sokken? Nee! Dat zijn de ergste!" ... was dus niet de enigede aan m jackson dacht...
quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:29 schreef Nouk het volgende:
[..]
Losse boxershorts met figuurtjes erop, gatverdamme, het kan gewoon niet erger! Doe dat nou asjeblief niet meer aan zeg.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:37 schreef a-child-in-chains het volgende:
Maar op die van mij staat: You talkin' to me? (met zo een gorilla erop)
wat hij zegtquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:39 schreef -Delta- het volgende:
Liever gewoon witte sokken, dan sokken met kleurtjes of figuurtjes of motiefjes...![]()
Preciesquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:05 schreef Kamphuys het volgende:
Bij sportkleding kunnen witte sokken natuurlijk prima. Mannen die ze dragen bij andere kleding kan ik niet serieus nemen, ziet er gewoon niet uit.
Korte sokjes mogen toch welquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:49 schreef Igraine het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat mannen onder een korte broek geen sokken moeten dragen. Omdat het er niet uitziet. Ik vind het heel erg knullig staan.
Niks met dat spotje te maken. Jaren geleden al discussies in mn studentenhuis over witte sokken. Op enkele heren na (die steevast witte sokken droegen) vond niemand het kunnen. En terecht.quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:52 schreef LennyKravitz het volgende:
Dat witte sokken not done zijn... is de laatste tijd op eens mode... (misschien mede ingegeven door het spotje zelf, beetje kip-en-het-ei-verhaal)... maar toch... wat jaren geleden waren witte sokken weer in... (michael jackson droeg ze al moonwalkend...)
Tijdgeest dus... de mode wordt door een paar mode-homo's ...eehh mode-ontwerpers bepaald... (of toch niet... roze sokken zullen ook wel not done zijn?)... en in ieder geval lult op een gegeven moment iedereen elkaar na...
Over een jaar is de spijkerbroek opeens not done, en is iedere spijkerbroekendrager een loser... je weet maar nooit...
edit: lees nu deze post: "Witte sokken? Nee! Dat zijn de ergste!" ... was dus niet de enigede aan m jackson dacht...
Je hebt altijd nog ballenknijpers .........quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:29 schreef Nouk het volgende:
[..]
Losse boxershorts met figuurtjes erop, gatverdamme, het kan gewoon niet erger! Doe dat nou asjeblief niet meer aan zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |