Jij krijgt ze van je moeder?quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:08 schreef ozzyat105 het volgende:
[..]
het probleem zit em ook in het woord "kopen"
ik bedoel ermee dat de "modepolitie"van alles verzint om je maar aan het kopen te krijgenquote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:16 schreef Disorder het volgende:
Als een leuke meid me afwijst om mijn sokken zegt dat meer over die meid dan over mijn sokken. Dan hoef ik die meid ook niet meer en hou ik mijn sokken wel.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Omdat zwarte sokken wijven zoals jij aantrekt![]()
Damn wat ben ik chago vandaag
Gewoon naakt over straat lopen, is het makkelijkstquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:45 schreef blackmage het volgende:
nog een vraagje wat vinden de vrouwen dan dat mannen moeten doen in de zomer qua korte broeken en voetomhulsel?
Ik vind een korte broek wel oké met een leuke sneaker er onder. En dan geen zichtbare sokken, maar gewoon van die footies erin.quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:45 schreef blackmage het volgende:
ik heb dus een tijdje geleden ook maar een paar pakken fijne zwarte sokken gekocht, het kan mij eigelijk niet zoveel schelen maar als er zon gedoe over onstaat wil ik mij wel even aanpassen.
nog een vraagje wat vinden de vrouwen dan dat mannen moeten doen in de zomer qua korte broeken en voetomhulsel?
Waarom beantwoord jij je eigen vragen?quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:29 schreef Christine het volgende:
Waarom zou je witte kopen, terwijl je weet dat veel vrouwen zich daaraan storen
Alleen het woord alquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:02 schreef Igraine het volgende:
footies
Charming....onder een korte broekquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Gewoon harige poten, het liefst in werkschoenen met stalen neuzen gestoken.
Nee footies zijn elegant... voor een flikker ja.quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:14 schreef Igraine het volgende:
[..]
Charming....onder een korte broek![]()
De daaropvolgende oplossing zou voor alle betrokkenen duidelijk mogen zijnquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:14 schreef Igraine het volgende:
[..]
Charming....onder een korte broek![]()
Ja, maar hij blijft weigerenquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Moet je vent ook zittend pissen igraine?
Alleen als hij een korte broek draagt dan..quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kan hij de druppels in ieder geval met z'n 'footies' van de bril vegen.
uhuh...quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:22 schreef Igraine het volgende:
Even voor de beeldvorming, als ik tegen mijn man het woord 'footies' zeg, weet hij nieteens waar ik het over heb...![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee footies zijn elegant... voor een flikker ja.
Ik zal het zo eens uittestenquote:
Uit dit topic kan ik opmerken dat mannen geen korte broek aan mogen, geen witte sokken, geen slippers, geen sportkleding.. basicly alleen een pak mogen dragen, kunnen jullie modefacisten ff opkankeren? ja.. bedankt.quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:22 schreef Igraine het volgende:
[..]
Alleen als hij een korte broek draagt dan..
Even voor de beeldvorming, als ik tegen mijn man het woord 'footies' zeg, weet hij nieteens waar ik het over heb...![]()
amen!quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:51 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Uit dit topic kan ik opmerken dat mannen geen korte broek aan mogen, geen witte sokken, geen slippers, geen sportkleding.. basicly alleen een pak mogen dragen, kunnen jullie modefacisten ff opkankeren? ja.. bedankt.
Nou ja, zolang je maar geen commentaar krijgt dat dergelijke kapsels slechts thuishoren op jaren '70 discoparties zal het allemaal toch nog wel meevallen?quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:57 schreef woutabest het volgende:
[..]
amen!
Oh, gelieve ook op te houden met te kankeren over hoe mijn haar zit, ik weet zelf wel dat ik een grote krullenbol heb, daar hoef ik niet iedere keer op gewezen te worden![]()
Sorry,maar ik moet het even zeggen.Toen ik dit las,kreeg ik de neiging Amnesty te bellen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:31 schreef Igraine het volgende:
Mannen horen imo geen witte sokken te dragen, tenzij evt als ze aan het sporten zijn. Mijn man heeft alleen maar zwarte, donkerblauwe en heel donkergrijze sokken (net als ik zelf). Of dat nu onder een pak of onder een spijkerbroek is, ik vind dat het beste staan.
Gekleurde sokken of sokken met figuurtjes erop vind ik ook niks bij een man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |