In jouw closed off wereld van een paar ballen op een studentenvereniging wel eh.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:09 schreef Kamphuys het volgende:
Witte sokken ZIJN het grootste probleem in de wereld![]()
Omdat sommige mensen in zoverre nog een leven hebben dat ze zich NIET druk maken over watvoor sokken ze dragen en watvoor zeikerige mensen daar over zeiken?quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:12 schreef Christine het volgende:
Ik snap de discussie niet helemaal.
Wat voor moeite is het nou voor een man om gewoon even leuke sokken te kopen in plaats van die achterlijke witte dingen? Gewoon uit de handel halen, niks meer aan de hand.
Ghehehe. Nooit bij een studentenvereniging gezeten maar goed, ik snap je vermoeden, het zij je vergevenquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:12 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
In jouw closed off wereld van een paar ballen op een studentenvereniging wel eh.![]()
Oke, maar leg me eens uit... als jij je niet druk maakt over wat voor sokken je draagt... WAT IS HET DAN VOOR MOEITE OM GEWOON EVEN LEUKE ZWARTE TE KOPEN???quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:13 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen in zoverre nog een leven hebben dat ze zich NIET druk maken over watvoor sokken ze dragen en watvoor zeikerige mensen daar over zeiken?
Maar waarom zou ik zwarte kopen als ik ook witte kan kopen?quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Oke, maar leg me eens uit... als jij je niet druk maakt over wat voor sokken je draagt... WAT IS HET DAN VOOR MOEITE OM GEWOON EVEN LEUKE ZWARTE TE KOPEN???![]()
Ja, dat kan je toch ook andersom zeggen?quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:28 schreef brainster het volgende:
[..]
Maar waarom zou ik zwarte kopen als ik ook witte kan kopen?
Dus als zijn witte sokken kraakhelder zijn, weet je dat zijn moeder zijn was nog voor hem doet. Altijd handig om te weten.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:31 schreef Christine het volgende:
Witte sokken zijn nog onpraktisch ook, die worden sneller vies, en krijg je uiteindelijk minder goed schoon in de was.
Ja, als je het zo gaat bekijkenquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, dat kan je toch ook andersom zeggen?
Waarom zou je witte kopen, terwijl je weet dat veel vrouwen zich daaraan storen, en het nét zoveel moeite is om even zwarte te kopen?
Ik heb zwarte sokken, maar die zitten minder lekker dan mn witte (andere soort) dus die heb ik alleen aan als mn witte in de was zitten.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Oke, maar leg me eens uit... als jij je niet druk maakt over wat voor sokken je draagt... WAT IS HET DAN VOOR MOEITE OM GEWOON EVEN LEUKE ZWARTE TE KOPEN???![]()
Koop je de volgende keer die zelfde lekkere maar dan in het zwartquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:35 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik heb zwarte sokken, maar die zitten minder lekker dan mn witte (andere soort) dus die heb ik alleen aan als mn witte in de was zitten.
Ja, maar voor hetzelfde geld, heeft iemand met zwarte sokken aan, die sokken al een week aan. Want dat zie je idd toch niet danquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:31 schreef Christine het volgende:
Witte sokken zijn nog onpraktisch ook, die worden sneller vies, en krijg je uiteindelijk minder goed schoon in de was.
Het is zo simpel, mensen...quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:38 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Koop je de volgende keer die zelfde lekkere maar dan in het zwart![]()
Ze worden net zo snel vies, alleen zie je het beterquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:31 schreef Christine het volgende:
Ik vind het geen gezicht, dat is iets totaal anders dan me er druk over maken...Dat leer je ooit nog wel.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:02 schreef dawg het volgende:
[..]
De tijd van je druk maken over niets kennelijk niet.
Kon geen zwarte vinden er van, alleen grijze.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:38 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Koop je de volgende keer die zelfde lekkere maar dan in het zwart![]()
Hehe, true...quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:42 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Ze worden net zo snel vies, alleen zie je het beter
Het is wat moeilijker om eens aan wat zelfreflectie te doen en er over na te gaan denken watvoor ongelovelijk geen leven je hebt om over zoiets nutteloos gaat bitchen, als een chick mij afrekend op de fucking sok die ik draag moet ik die kankertrut toch niet.quote:
Hehe, wie bitcht er nou...? Ik zeg alleen maar dat je voor dezelfde moeite net zo goed zwarte sokken kan kopenquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:46 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Het is wat moeilijker om eens aan wat zelfreflectie te doen en er over na te gaan denken watvoor ongelovelijk geen leven je hebt om over zoiets nutteloos gaat bitchen, als een chick mij afrekend op de fucking sok die ik draag moet ik die kankertrut toch niet.
Hee als jij driekwart van de dames meteen wil uitsluiten, be my guest, lekker witte sokken blijven dragenquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:46 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Het is wat moeilijker om eens aan wat zelfreflectie te doen en er over na te gaan denken watvoor ongelovelijk geen leven je hebt om over zoiets nutteloos gaat bitchen, als een chick mij afrekend op de fucking sok die ik draag moet ik die kankertrut toch niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |