Hoe was jouw orientatie-dagje?quote:Op maandag 26 december 2005 23:43 schreef bwt het volgende:
Nu nog in je laatste post van vorige topic dit topic numemr neer zetten
[edit]
hebbie al gedaan dus
[/edit]
quote:Op maandag 26 december 2005 23:42 schreef worldpimber het volgende:
Uuhm, voorpret is het al niet meer![]()
Het is je gelukt meid,en een kus op je voorhoofd van richardgiequote:
Oriëntatie dagje is wel geluktquote:
Weltrustenquote:Op maandag 26 december 2005 23:48 schreef bwt het volgende:
Morgen moet ik weer werken, ben nu dus echt plat.
* R2-D2 gaat ook naar bedquote:Op maandag 26 december 2005 23:46 schreef richardgie het volgende:
[..]
Het is je gelukt meid,en een kus op je voorhoofd van richardgie.Gefeliciteerd,nu ik nog.
Weltrustenquote:Op maandag 26 december 2005 23:48 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
* R2-D2 gaat ook naar bed![]()
Moe van het kerstgeweld![]()
Welterusten alleamaal![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 23:49 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding] We had faith.
This is nice monkey business.![]()
Gaaf fietsje die MT-03.![]()
Meer info.
[afbeelding]
Ziet er wel stoer uit jaquote:Op maandag 26 december 2005 23:49 schreef Worldbeater het volgende:
Meer info.
[afbeelding]
www.chatcity.nlquote:Op maandag 26 december 2005 23:52 schreef richardgie het volgende:
Weltrusten.
Ik zit hier alleen kersfeest te vieren![]()
Die MT-03 heeft wel wat, en is nieuw van dezelfde prijsklasse als een Horny 900.quote:Op maandag 26 december 2005 23:55 schreef worldpimber het volgende:Oh nee, na de frituur nu weer kans op een impulsaankoop
Die frituur had wel een leuk pestobject kunnen worden trouwens![]()
Met wie ga je erheen dan, pa?quote:Op maandag 26 december 2005 23:56 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ah motorbeurs Utrecht, heb begin van de avond ook 2 kaartjes besteld online. Geef mij die fiets maar
quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Shure, wel iets korter ritje dan jij.![]()
Volgens mij mag jij uitslapen morgen~straks.![]()
Jaaaa... zie het muziektopic !quote:
Hihiih niet gezienquote:
quote:Op maandag 26 december 2005 23:57 schreef Worldbeater het volgende:
Wat had je allemaal willen doen tegen die frituur?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zeker ook meteen het punt waar de meeste mensen het zouden zienquote:Op dinsdag 27 december 2005 09:12 schreef bwt het volgende:
na 7 KM probleemloos door de sneeuw fietsen ga ik op de laatste 2 meter onderuit.
Lang leve de sneeuw,![]()
![]()
Was het maar weer lente *zucht*
uhuh, heeft wat v-maxirigsquote:Op maandag 26 december 2005 23:49 schreef Worldbeater het volgende:
Meer info.
[afbeelding]
Je bent hier de laatste tijd verdacht weinigquote:
misschien is ze voor de 7e X gezakt voor d'r motor rij examenquote:Op dinsdag 27 december 2005 09:28 schreef stinkie het volgende:
[..]
Je bent hier de laatste tijd verdacht weinig
Wat heb je te verbergen
psies, vragen vragen vragen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 09:52 schreef bwt het volgende:
[..]
misschien is ze voor de 7e X gezakt voor d'r motor rij examen![]()
of ze zit misschien vlak voor het 1e examen![]()
Of ze is wel ERG druk bezig met de band
of
of..
of....
of......
quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:14 schreef Makster het volgende:
Hypotheek is geaccepteerd![]()
M.a.w alles is definitief![]()
![]()
Thanksquote:
Feliquote:Op dinsdag 27 december 2005 10:14 schreef Makster het volgende:
![]()
Samen wonen of alleen?quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:14 schreef Makster het volgende:
![]()
Om je dag goed te beginnenquote:Op dinsdag 27 december 2005 10:50 schreef richardgie het volgende:
[..]
Samen wonen of alleen?
in ieder geval:GEFELICITEERD![]()
Dank je welquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:04 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Om je dag goed te beginnen![]()
[afbeelding]
Hoi!quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:14 schreef Makster het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 08:00 schreef worldpimber het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
MT-01. En die heeft idd helaas wat van de Max weg.quote:Op dinsdag 27 december 2005 09:26 schreef stinkie het volgende:
uhuh, heeft wat v-maxirigs
Ik begin pas 3 januari, ik dacht dat iedereen vrij was deze week.quote:Op dinsdag 27 december 2005 09:27 schreef stinkie het volgende:
HA! En gewoon met de motor naar het werk en onderweg hopen dat de meters zouden ontdooienIk dacht dat je alweer aan het verhuizen was.quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:14 schreef Makster het volgende:
![]()
Hee, da's dat grietje die mijn motor kocht.quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:04 schreef R2-D2 het volgende:
Om je dag goed te beginnen![]()
[afbeelding]![]()
![]()
Laatste nieuws.
Misschien kan R2D2 nog wat vrouwelijk tact overbrengen, hier thuis lukte het haar ook 2-3 keer.quote:Hoi hoi,
Vandaag de halve dag proberen te starten.... het lukte niet![]()
huuuuuhuuuuuuuuhu![]()
Waarna'ie afsloeg doordat ze de slag nèt niet afmaakte.![]()
Dat wordt een duur bandjequote:Op dinsdag 27 december 2005 11:14 schreef richardgie het volgende:
[..]
Dank je wel.
Maar mijn dag was al goed begonnen.Vader belde net of ik vanmiddag mee ga naar de juwelier om en bandje bij het horloge dat ik voor m'n verjaardag ga krijgen uit te zoeken.Is het horloge van m'n opa geweest,en puur goud.Moest naar Zwitserland gestuurd worden om schoon gemaakt te worden.De juwelier kukkelde zowat van z'n stoel toen het ter reparatie en schoonmaken werd aangeboden maar de emotionele waarde is toch groter voor mij.
Thanksquote:Op dinsdag 27 december 2005 10:40 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Feli![]()
Kan ik je ook gelijk feliciteren met de aanschaf van een Ducati M900?![]()
En thanks againquote:Op dinsdag 27 december 2005 10:50 schreef richardgie het volgende:
[..]
Samen wonen of alleen?
in ieder geval:GEFELICITEERD![]()
Ik krijg hetquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:20 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dat wordt een duur bandje![]()
Mischien kan je dan de horloge verkopen om het bandje te betalen en als je het bandje hebt kan je een horloge erbij uitzoeken![]()
Die moeten serieus nadenken of ze het maximaal toelaatbaar gewicht voor de motor niet overschrijdenquote:
Proficiat!quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:14 schreef Makster het volgende:
![]()
Gewoon de vering een paar klikjes strakker zetten,en niet te veel met een slippende koppeling optrekkenquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:26 schreef hicham het volgende:
Mogguh
Feli Makster
[..]
Die moeten serieus nadenken of ze het maximaal toelaatbaar gewicht voor de motor niet overschrijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze past beter op de KLX dan ik op m'n XTquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:19 schreef Worldbeater het volgende:
Hee, da's dat grietje die mijn motor kocht.![]()
![]()
[afbeelding]
Ik had de foto al gepost maar nu nog een keertje dan:quote:Laatste nieuws.![]()
Misschien kan R2D2 nog wat vrouwelijk tact overbrengen, hier thuis lukte het haar ook 2-3 keer.
Waarna'ie afsloeg doordat ze de slag nèt niet afmaakte.![]()
Rijden op een Ducati Monster werkt genezendquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:23 schreef Makster het volgende:
die Duc kan nog ff wachten, al moet ik eerlijk bekennen dat ik er weleens over nadenk om al die motoren te verkopen en 1 echt gekke te halen. Maarja sleutelen werkt therapeutisch![]()
Volgens mij heb je sneller problemen met het subframe dan de veringquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:29 schreef richardgie het volgende:
[..]
Gewoon de vering een paar klikjes strakker zetten,en niet te veel met een slippende koppeling optrekken.Of een Harleykadaverdson kopen.Trekkracht genoeg.
![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:31 schreef Worldbeater het volgende:Hoe gaan die 3 ventjes in de Fiero passenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of reken je jezelf ook nog als 'ventje'![]()
Hier sneeuwt het ook als de teringquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
het is beetje wit hiernu valt de hele planning van Raus in het bevroren water
![]()
Ik denk dat dat met dat sub-frame best nog wel eens mee kan vallen.Als je af en toe ziet wat er achterop motorfietsen vervoerd wordt.Zijkoffers,topkoffer,op de topkoffer nog een tent,twee personen,aanhangertje,etc.quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:50 schreef hicham het volgende:
[..]
Volgens mij heb je sneller problemen met het subframe dan de vering
[..]
Hoe gaan die 3 ventjes in de Fiero passen
Of reken je jezelf ook nog als 'ventje'
We zijn zaterdag eerst een sessie begonnen met het motorbokje naast de motor als steun.quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:31 schreef R2-D2 het volgende:
In het begin zette ik de motor langs de stoeprand, 1 been op de stoeprand, sprongetje en zorgen dat je niet omvalt bij het aantrappen, maar vooral goed doortrappen![]()
Ik ben zeker een ventje.quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:50 schreef hicham het volgende:
Hoe gaan die 3 ventjes in de Fiero passen
Of reken je jezelf ook nog als 'ventje'
ze wilde vandaag Hornet 900 gaan rijdenquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Hier sneeuwt het ook als de tering
Maar is de naaktsauna gesloten dan als het sneeuwt![]()
Hoe zit 't eigenlijk met die Fok!MC 2005 foto's
[afbeelding]
M'n motor wat doe je [afbeelding]
Heb jij je motor buiten staan.quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:00 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik heb je nog gemailed daarover, al gelezen?quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
en over die terugblikis niet veel animo voor
![]()
![]()
Die van jou staat tenminste nog onder een hoes, mijn hoes is gejat om het hout van de vuurpot droog te houdenquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:00 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik weet niet wat "automatische decompressie" isquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:09 schreef Worldbeater het volgende:
We zijn zaterdag eerst een sessie begonnen met het motorbokje naast de motor als steun.
En na de rookpauze (van haar) en ik geloof ook koffie een keer
, zijn we doorgegaan bij een stoepje als verhoging inderdaad. Affijn, even wennen denk ik.
De slag van de KLX is wel een hele lange, maar er zit een automatische decompressie op.
Qua starten is het geen CR500.![]()
Hoeveel man hebben nou wat gestuurd, 3 ?quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en over die terugblikis niet veel animo voor
![]()
![]()
Jep, ook nog een hele tijd zonder hoes gedaanquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:12 schreef richardgie het volgende:
[..]
Heb jij je motor buiten staan.
Heb dat hier op het pleintje ook een keer gedaan,tering wat heb ik toen slecht geslapen zeg,echt geen oog dicht gedaan.
Zal wel een zwerver zijn geweest die ook droog de winter wou doorkomenquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:22 schreef stinkie het volgende:
[..]
Die van jou staat tenminste nog onder een hoes, mijn hoes is gejat om het hout van de vuurpot droog te houden
Nou, ik durf BE nou niet echt een zwerver te noemen hoorquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Zal wel een zwerver zijn geweest die ook droog de winter wou doorkomenDaarom draai ik er sinds kort staalkabel omheen
Als ze het nu nog stelen geef ik het op [afbeelding]
quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:28 schreef stinkie het volgende:
[..]
Nou, ik durf BE nou niet echt een zwerver te noemen hoor
Ik welquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:28 schreef stinkie het volgende:
[..]
Nou, ik durf BE nou niet echt een zwerver te noemen hoor
straat uitkomen was even spannend met glibberend achterbandje, maar de wegen zelf was niet erger dan na een regenbuitje. Was alleen wat frisser dan normaalquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:30 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Wel een bikkel dat je vandaag op de motor bent, ik heb gauw m'n panda'tje gepakt![]()
tsja, ik heb dan wel de broek aan thuis, maar zij bepaald welke broek hoorquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik wel
Dacht dat 't spreekwoordelijk was wat je zei, maar het is dus echt om het hout droog te houden?
Het is wel duidelijk wie de 'man' des huizes is daaro![]()
Ik heb ook nog vriendenquote:Op maandag 26 december 2005 23:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Met wie ga je erheen dan, pa?![]()
Of heb je nog stiekem een broer .. of zusje verstopt.![]()
heb je zoveel ruimte in je hoofd voor al die stemmenquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Whahahah AAahahaa hhahaha haha;D:: D:DD::D:D
:
![]()
;D:D :d
Goeie binnenkomer
Je hoeft voor je sesamstraatpoppen geen kaartje te kopen hoorquote:
Oh heb je hem al verkochtquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hee, da's dat grietje die mijn motor kocht.![]()
![]()
[afbeelding]
* Fulcrum_X knuffelt R2-D2quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:44 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Je hoeft voor je sesamstraatpoppen geen kaartje te kopen hoor![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:41 schreef stinkie het volgende:
[..]
heb je zoveel ruimte in je hoofd voor al die stemmen
quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:47 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
* Fulcrum_X knuffelt R2-D2![]()
Ik heb je zo gemist [afbeelding]
2 bloemkolen misschien ?quote:
heb je nog meer kleurtjes?quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:58 schreef Rausdouwer het volgende:
Misschien meer liefhebbers voor deze![]()
![]()
[afbeelding]
Zo ziet ie 'r wel stoer uitquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:58 schreef Rausdouwer het volgende:
Misschien meer liefhebbers voor deze![]()
![]()
[afbeelding]
Nou snap ik waarom ik in natura moet betalenquote:
quote:
Ik ben meestal wel voor rood, maar ik vind de zwarte ook wel mooier denk ik. Ik heb nog wel 2 smaakjes voor je.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:03 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
heb je nog meer kleurtjes?![]()
vind toch die zwarte mooier denk ik
quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:03 schreef Roderick2085 het volgende:
heb je nog meer kleurtjes?![]()
vind toch die zwarte mooier denk ik
Alle kleurtjes bij elkaarquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:06 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik ben meestal wel voor rood, maar ik vind de zwarte ook wel mooier denk ik. Ik heb nog wel 2 smaakjes voor je.
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat was wel weer genoeg voor vandaag.![]()
Zo ziet ie 'r inderdaad mega stoer uit.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Zo ziet ie 'r wel stoer uit
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:09 schreef hicham het volgende:
[..]
Alle kleurtjes bij elkaar
[afbeelding]
Banditsquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:12 schreef worldpimber het volgende:
Hou eens op vlegels, met dat banditgesnotter![]()
quote:
Gaat heen vrouwmenschquote:
Veel ruiger en stoerder gebouwd en die remschijven dan.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:13 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Dit is de inderdaad de mooiste![]()
Oh, het is een Kawasaki![]()
Ik vond het al vreemd![]()
![]()
Smilies van xs4all doen het op de 1 of andere manier bij mij niet zo goed meer??quote:
die zilver /grijs is ook wel mooiquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:06 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik ben meestal wel voor rood, maar ik vind de zwarte ook wel mooier denk ik. Ik heb nog wel 2 smaakjes voor je.
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat was wel weer genoeg voor vandaag.![]()
nee, dan die rare zwarte kawa op die gruwelijk lelijke rode achtergrond van jouquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:12 schreef worldpimber het volgende:
Hou eens op vlegels, met dat banditgesnotter![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:15 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Gaat heen vrouwmensch![]()
![]()
![]()
[..]
Veel ruiger en stoerder gebouwd en die remschijven dan.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:28 schreef worldpimber het volgende:
Afsluitertje voor vandaag dan maar
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:15 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Gaat heen vrouwmensch![]()
![]()
![]()
[..]
Veel ruiger en stoerder gebouwd en die remschijven dan.
Ik zat er al op te wachten.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Smilies van xs4all doen het op de 1 of andere manier bij mij niet zo goed meer??
Maar die sig van jouw is een beetje vaag, is die nou pro of anti Honda?
Beetje tweezijdig te lezen namelijk?
HondaAlleen het beste van het beste is goed genoeg
of
HondaAlleen het beste van het beste is goed genoeg
Welk motorrace spel speelde jij ook al weer, en doe je dat nog steeds?![]()
Ik ben nu een beetje aan het kloten met MotoGP 3 namelijk
Ben nu even pleitos por favor
Met jou kan ik pratenquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:06 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Nou snap ik waarom ik in natura moet betalen![]()
[afbeelding]
Je betaald de frikandellen maar lekker zelf![]()
Hurray voor roodquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:09 schreef hicham het volgende:
[..]
Alle kleurtjes bij elkaar
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ook van jouquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:44 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hurray voor rood![]()
Valt goed op in het verkeer, rood de kleur van liefdeen bloed en de roden zijn het snelst natuurlijk
![]()
Van der Valkquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Ah, het Schnitzel paradijs is weer geopend zie ik
Iemand die zijn bromtol kwijt wasquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:07 schreef R2-D2 het volgende:
![]()
Hey, ik dacht dat ik wat hoorde, maar ook weer niet![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:23 schreef worldpimber het volgende:
Iemand die zijn bromtol kwijt was
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:23 schreef richardgie het volgende:
Je moet bij de S kijken van Suzuki en niet bij de T van Triumph.![]()
en suzuki nakeds hebben niks wou je zeggenquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:49 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
[..]
![]()
Ik was naar nakeds aan het kijken en dan vind ik de Triumph wel iets hebben![]()
[afbeelding]
Is een Suzuki GSX1400 Yoshimura dan niks?Brute kracht en naaktquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:49 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
[..]
![]()
Ik was naar nakeds aan het kijken en dan vind ik de Triumph wel iets hebben![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:50 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
en suzuki nakeds hebben niks wou je zeggen![]()
Zitten echt lelijke koplampen op die Triumph,vindt ik.Maar smaken verschillen inderdaadquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:00 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[afbeelding]Is niet erg hoor, smaken kunnen verschillen [afbeelding]
![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:00 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[afbeelding]Is niet erg hoor, smaken kunnen verschillen [afbeelding]
![]()
Mooie koplampenquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:05 schreef richardgie het volgende:
[..]
Zitten echt lelijke koplampen op die Triumph,vindt ik.Maar smaken verschillen inderdaad.Gelukkig maar.
Pak maar vast paracetamol en een lekker bakkiequote:Op dinsdag 27 december 2005 16:18 schreef richardgie het volgende:
richardgie begint een beetje ziek te worden geloof ik.Zit te barsten van de kou en het is toch 21 graden binnen
.
Heb net de eerste paracetamol opquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:20 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Pak maar vast paracetamol en een lekker bakkie![]()
niet inslikken he!quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:22 schreef richardgie het volgende:
[..]
Heb net de eerste paracetamol op,nou maar hopen dat het snel werkt
.
Ha haquote:
Ik ben meer het "orale" typetjequote:Op dinsdag 27 december 2005 16:26 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ha ha.Waarom niet
,komt in het zelfde gat terecht
.
Zit nu slappe thee te drinken,wordt je in iedergeval wel een beetje warm van.
Denk dat ik vanavond ook maar eens thuis blijf.
Ik zeg niksquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:35 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik ben meer het "orale" typetjeOke, wie kopt 'm in
Z750quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hornet 900 is veel te zwaar en te groot voor Raus![]()
GSR of Z750 of Hornet 600 past beteren staat veeeeel stoerder
![]()
CB900 is beetje erg saai tegenover de 3 bovenstaande motoren
Bronquote:Conclusie
De Kawasaki Z750 maakte op onze testrijders een verpletterende indruk. De prijs in aanmerking genomen: wat een strak rijwielgedeelte, wat een brute kracht, wat een uitstraling!
En daarmee eindigen we weer waar we begonnen zijn: de Kawasaki Z750 is 'The Dark Force', de Imperial Shuttle van motorfietsen in de prijsklasse tot ¤ 8000,00.
Misschien dat de concurrentie in de komende jaren een "Clone War" start, maar voorlopig is Kawaski heer en meester van dit universum.
de afwerking van de Z750 ligt veeeeel lager dan die van de Suzuki GSRquote:
ja heb je mail gelezenquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:58 schreef worldpimber het volgende:
Marteeehh, mail gelezen![]()
Mijn GP bike
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Wie heeft er dan nog niet gemailed?quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ja heb je mail gelezenen zal het zsm op platzak zetten
vind het idee van Hicham ook wel erg goed![]()
Maar daar gaat het in die test helemaal niet om, benne rijeigenschappen en uitstraling..quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
de afwerking van de Z750 ligt veeeeel lager dan die van de Suzuki GSR![]()
bijvoorbeeld helemaal geen bedrading te zien als je er omheen loopt![]()
Strakke coureur zonder vetprobjes.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:58 schreef worldpimber het volgende:
Mijn GP bike
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Stiekem toch gegaan hequote:Op dinsdag 27 december 2005 17:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hornet 900 is veel te zwaar en te groot voor Raus![]()
GSR of Z750 of Hornet 600 past beteren staat veeeeel stoerder
![]()
CB900 is beetje erg saai tegenover de 3 bovenstaande motoren
Met dat spel kun je zelf gewoon je motor's uiterlijk bepalen, in dit geval heeft pimber zelf ZX-6R erop geplakt. Geen reclame dusquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar het zal wel gewoon reclame zijn.![]()
uitstraling word dus ook gecreeerd door het uiterlijkquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar daar gaat het in die test helemaal niet om, benne rijeigenschappen en uitstraling..
.. ging niet over de afwerking.![]()
Ik ben wel met je eens dat de later gekomen GSR er echt vet uitziet voor een Suzuki!
Maar ik ken hem alleen nog van de plaatjes.![]()
[..]
Strakke coureur zonder vetprobjes.![]()
Alleen met een ZX6R haal je weinig uit in het GP veld.
Maar het zal wel gewoon reclame zijn.![]()
Affijn, eten en we gaan een stukkie met de Fiero rijden.![]()
![]()
iedereen,quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wie heeft er dan nog niet gemailed?
Persoonlijke benadering is altijd het effectiefst.![]()
Soms dan![]()
hey, ik had ook nog niet gemailedquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
iedereen,op Hicham, Peerke & Rausje na
![]()
dus zit eigenlijk te bedenken om het maar te laten overgaan aangezien er toch geen intresse voor is, buiten de bovenstaande 3![]()
Ehhrr, ik had ook gemailed en ik had begrepen dat OPM ook wat had gestuurd?quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ehhrr, ik had ook gemailed en ik had begrepen dat OPM ook wat had gestuurd?
edit: vanaf bolluh.youssef
Iedereen post zich hier suf, en heeft dan geen tijd voor de foto's...quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
dus zit eigenlijk te bedenken om het maar te laten overgaan aangezien er toch geen intresse voor is, buiten de bovenstaande 3![]()
ik heb net ff de foto's door zitten bladeren... maar aangezien ik nog maar 1 meet (afgezien van het karten) heb meegemaakt, kom ik nooit aan de 3 foto's.... ik kan er eigenlijk zelfs maar 1'tje bedenken wat een beetje voldoet aan de beschrijving die eerder gepost was...quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
1 Suzukiquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:52 schreef R2-D2 het volgende:
[afbeelding]
Suzuki GSR600
Kawasaki Z750
Yamaha MT03
Mijn voorkeur:
1. Kawasaki
2. Yamaha
3. Suzuki
![]()
Beater staat voor de deur
![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:03 schreef Gawaine het volgende:
[..]
1 Suzuki
2 Dnjepr
3 Velocette
4 Oeral
5 BSA
6 Puch
7 Matchless
8 DKW
436 Kawasaki
.
.
863 Yamaha
![]()
Ze kennen elkaar tochquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:08 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Wat! Ga je vreemd? [afbeelding]
FF snel gassen Fullie......ben je net op tijdquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:08 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Eyquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb van jou vandaag een mail gezien
daar komen geen foto's in voor
en verder heb ik niets meer ontvangen van de MC'ers.
dus ook OPM niet![]()
ja......voor een DPquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:10 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
FF snel gassen Fullie......ben je net op tijd![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:03 schreef Gawaine het volgende:
[..]
1 Suzuki
2 Dnjepr
3 Velocette
4 Oeral
5 BSA
6 Puch
7 Matchless
8 DKW
436 Kawasaki
.
.
863 Yamaha
![]()
Juist....quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nee, dat was kleine rebboltje.![]()
Ik had al in de gaten dat ze hier iets tegen met foto's hebbenquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:12 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik heb net ff de foto's door zitten bladeren... maar aangezien ik nog maar 1 meet (afgezien van het karten) heb meegemaakt, kom ik nooit aan de 3 foto's.... ik kan er eigenlijk zelfs maar 1'tje bedenken wat een beetje voldoet aan de beschrijving die eerder gepost was...![]()
die wil ik best vanavond nog ff via de mail overgooien...
Gelukkig heb ik jou nogquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:10 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
FF snel gassen Fullie......ben je net op tijd![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:22 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Juist....
je houdt ut anders wel goed bij![]()
Hmmmmmm.. ik wist niet dat het zo moeilijk was...quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:03 schreef Gawaine het volgende:
[..]
1 Suzuki
2 Dnjepr
3 Velocette
4 Oeral
5 BSA
6 Puch
7 Matchless
8 DKW
436 Kawasaki
.
.
863 Yamaha
![]()
Nee, je weet toch:quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:08 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hmmm... okiequote:Op dinsdag 27 december 2005 21:39 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Nee, je weet toch:
I Fuck him but I make love to you![]()
![]()
![]()
Het gedeelte na 3, alleen de Suzuki is een motorquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:39 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Hmmmmmm.. ik wist niet dat het zo moeilijk was...
[afbeelding]
Oewatt zznapp jiiijjjjjj niettt?
Errr staannn 3 motoooooorrrennnn die jijjj innn jouw volllgorde maggg zzzetttennnn
![]()
[..]
Nee, je weet toch:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:36 schreef Gawaine het volgende:
joechéé krijg net een belletje dat m'n motor klaar is.
Kleppen gesteld, nieuwe bougie's, oliefilter + olie, plus de choke schuif afgesteld.![]()
![]()
ik heb ook de prijs al doorgekregen en ik zit nog steeds relaxed in m'n fauteuil![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
Ik geef het opquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:42 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Het gedeelte na 3, alleen de Suzuki is een motor![]()
Nu al? Bende nog ziekquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:48 schreef richardgie het volgende:
richardgie gaat z'n compie maar eens uitzetten,tot in de pruimen tijd.
Nee,ben het wel een beetje zat,ben op de een of andere wazige manier zo duf als een konijn.Weltrusten R2-D2quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:44 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trustequote:Op dinsdag 27 december 2005 21:52 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nee,ben het wel een beetje zat,ben op de een of andere wazige manier zo duf als een konijn.Weltrusten R2-D2.En de rest.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:54 schreef Gawaine het volgende:
[..]Nu hoef je sekers nooit meer MIJN tanktas te lenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
*I'll do what I want, cuz I can*
Truste van de restquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:52 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nee,ben het wel een beetje zat,ben op de een of andere wazige manier zo duf als een konijn.Weltrusten R2-D2.En de rest.Trouwens,ben er op Dinsdag en dat is per defenitie al wazig
.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:54 schreef Gawaine het volgende:
[..]Mischien een echte BSA Fiets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intuition will take you further than logics will ever do
Misschien dat je nog andere leuke hebbe dingetjes hebtquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:56 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Nu hoef je sekers nooit meer MIJN tanktas te lenen![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:01 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Misschien dat je nog andere leuke hebbe dingetjes hebt![]()
Dat laat ik wel aan Peporator overquote:
In de omschrijving:quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:05 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Hij is wel in stations-camouflage kleur![]()
quote:BSA fiets
-echte engelse fiets met stalen kettingkast
-orginele lak
-wel wat roestig
Eens kijken of ie de dure rit met de Fiero kan goedpratenquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:03 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dat laat ik wel aan Peporator over![]()
Dat doen jongetjes mannen graag![]()
![]()
Zo'n ding zetten we hier bij het grof vuilquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:13 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
In de omschrijving:
[..]
[afbeelding]
![]()
Ik ken het merk alleen uit het liedje "Oerend hard"quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:18 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Zo'n ding zetten we hier bij het grof vuil![]()
Volgens mij verkocht de Hema (of Makro) vroeger BSA fietsen![]()
Zeker weten dat je deze ook kent....Bij Storm Afstappen (of val ik nu door de mand dat ik geen 24 benquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:20 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik ken het merk alleen uit het liedje "Oerend hard"![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:15 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Eens kijken of ie de dure rit met de Fiero kan goedpratenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intuition will take you further than logics will ever do
Dat had ik bij u al gelijk in de gaten meneerquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:22 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Zeker weten dat je deze ook kent....Bij Storm Afstappen (of val ik nu door de mand dat ik geen 24 ben)
Kedeng....quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:22 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Zeker weten dat je deze ook kent....Bij Storm Afstappen (of val ik nu door de mand dat ik geen 24 ben)
hoezo ? waar ging het fout ?quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:26 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dat had ik bij u al gelijk in de gaten meneer![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:27 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Kedeng....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier ongeveer:quote:
Alleen oudere heren kennen zoveel merken meneerquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:03 schreef Gawaine het volgende:
[..]
1 Suzuki
2 Dnjepr
3 Velocette
4 Oeral
5 BSA
6 Puch
7 Matchless
8 DKW
436 Kawasaki
.
.
863 Yamaha
mwahh een beetje google...antieke motorenquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:34 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Hier ongeveer:
[..]
Alleen oudere heren kennen zoveel merken meneer![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:31 schreef Gawaine het volgende:
[..]De snelsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*I'll do what I want, cuz I can*
Vertel 'r wat voor motor je hebt en laat haar tot de conclusie komen dat het geen BMW isquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:38 schreef Gawaine het volgende:
[..]
mwahh een beetje google...antieke motoren
hoe lul ik me hier uit![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:15 schreef worldpimber het volgende:
Eens kijken of ie de dure rit met de Fiero kan goedpratenCheck je mailSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
intuition will take you further than logics will ever do
Niet meer......quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:38 schreef Gawaine het volgende:
[..]
mwahh een beetje google...antieke motoren
hoe lul ik me hier uit![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:40 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Niet meer......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intuition will take you further than logics will ever do
quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:42 schreef hicham het volgende:
Nou je het zegt FemaleRebbel. Doe maar wel, dan hebben we 10 Suzuki's in de OPEn een Kawa van Worldbeater eraf, dan is het pure Suzuki pwnage hier op de Fok!MC
![]()
Maar ik beheer de OP niet meer. De kawa-kneus doet dat nu, dus het zal wel niet doorgaan
quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:40 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Niet meer......Stop spoileringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maargoed, Gawaine staat niet in de OP en ik wil best die zijn Soes erin gooien, die is tenminste nog een beetje pimb eheheheehStraks denken ze nog dat dit de brikMC is met die 500'tjes
![]()
![]()
Die hebben allemaal verkeerde tandwielen gemonteerdquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[..]![]()
Wel grappig om dan op het circuit al die roomsoesjes stront in den ogen te knikkeren.![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:43 schreef Gawaine het volgende:
[..]
voordat ik een kn kan maken ben ik al door de bocht
![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Stop spoilering![]()
Maargoed, Gawaine staat niet in de OP en ik wil best die zijn Soes erin gooien, die is tenminste nog een beetje pimb eheheheehStraks denken ze nog dat dit de brikMC is met die 500'tjes
![]()
![]()
Ik lust geen haringquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:47 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Die hebben allemaal verkeerde tandwielen gemonteerdze denken alleen maar aan ander kuipwerk maar niet aan hun haring.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intuition will take you further than logics will ever do
Wie neem je daarvoor mee dan?quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wel grappig om dan op het circuit al die roomsoesjes stront in den ogen te knikkeren.![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:50 schreef R2-D2 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:49 schreef FemaleRebbel het volgende:
Oké meneer Worldpimber
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
eej leuk, waar moeten de piccie's van m'n BMW heen ?quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Stop spoilering![]()
![]()
![]()
![]()
Doe maar naar bolluh.youssef [at] gmail enzo.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:57 schreef Gawaine het volgende:
eej leuk, waar moeten de piccie's van m'n BMW heen ?![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga naar bed, Mr. X heeft olie gepeild en een roetmeting gedaan![]()
intuition will take you further than logics will ever do![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*![]()
Trustequote:Op dinsdag 27 december 2005 23:02 schreef R2-D2 het volgende:
Ik ga naar bed, Mr. X heeft olie gepeild en een roetmeting gedaan![]()
![]()
*I'll do what I want, cuz I can*![]()
Hé, pssst.....ze is er nog hoorquote:......she's waiting for a sign of life
damn....weer niet met z'n twee
tuurlijk is ze er nog, iedereen zegt hier op F@K al een uur van te voren trusten tegen elkaar net als bij de Waltonsquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:10 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Hé, pssst.....ze is er nog hoor......she's waiting for a sign of life
damn....weer niet met z'n twee![]()
![]()
![]()
Hier zeggen ze tenminste nog truste.....op MF niequote:Op dinsdag 27 december 2005 23:15 schreef Gawaine het volgende:
[..]
tuurlijk is ze er nog, iedereen zegt hier op F@K al een uur van te voren trusten tegen elkaar net als bij de Waltons![]()
op MF ook hoorquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:19 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Hier zeggen ze tenminste nog truste.....op MF nie![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:19 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Hier zeggen ze tenminste nog truste.....op MF ook![]()
![]()
I'm off
![]()
![]()
![]()
@Gawaine:
Neejjjj, jij wel sekersquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:26 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Gezellig hoor![]()
Moet jij morgen werken ?
Neequote:heb alleen vandaag gewerkt. Ik dacht lekker een rustig dagje te hebben, was het verdikke net zo'n topdrukte als de afgelopen weken.
![]()
Morgenvroeg naar het Radbout met de jongste en de rest van de week zien we nog wel![]()
F@k = R@b = D@nny =quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:15 schreef Gawaine het volgende:
[..]
tuurlijk is ze er nog, iedereen zegt hier op F@K al een uur van te voren trusten tegen elkaar net als bij de Waltons![]()
Fok! = MC =
De tijd die tussen het trusten zeggen en het werkelijk weggaan in zit geeft de mate van verslaving aan."nog ff F5'en"
![]()
![]()
ai ai dus degene met het laatste woord is het meest verslaafd ?quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:50 schreef worldpimber het volgende:
[..]
F@k = R@b = D@nny =
Fok! = MC =
De tijd die tussen het trusten zeggen en het werkelijk weggaan in zit geeft de mate van verslaving aan."nog ff F5'en"
tja dan ga ik maar even in de ng's rondneuzen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:39 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Hmmmmmm.. ik wist niet dat het zo moeilijk was...
[afbeelding]
Oewatt zznapp jiiijjjjjj niettt?
Errr staannn 3 motoooooorrrennnn die jijjj innn jouw volllgorde maggg zzzetttennnn
![]()
[..]
Nee, je weet toch:
![]()
![]()
Dexter saint Jock
Eddy Murphy![]()
![]()
Dag allemaal
bwt weer terug<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>![]()
Vergis ik me of is er nog geen uitleg geweest?quote:Op dinsdag 27 december 2005 09:52 schreef bwt het volgende:
[..]
misschien is ze voor de 7e X gezakt voor d'r motor rij examen![]()
of ze zit misschien vlak voor het 1e examen![]()
Of ze is wel ERG druk bezig met de band
of
of..
of....
of......
<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>![]()
Morgu allemaal<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 00:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Dexter saint Jock
Eddy Murphy![]()
*What does a lovely lady like you doing alone on this isle of love*
Goedemorgen
quote:Op woensdag 28 december 2005 02:20 schreef bwt het volgende:Slaap jij weleens?quote:Op woensdag 28 december 2005 07:36 schreef bwt het volgende:
Morgu allemaal
Goedemorgen
ja, tussen 2 en 7 of zo.quote:Op woensdag 28 december 2005 07:47 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[..]
Slaap jij weleens? [afbeelding]
Goedemorgen![]()
Gister kerst gala gehad bij de dansschool<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
Goedemorgenquote:Op woensdag 28 december 2005 08:05 schreef worldpimber het volgende:
Omdat niemand toch op de OP motoren klikt na het 1 keer gezien te hebben
*nieuw* *nieuw* *nieuw* in de volgende OP![]()
Van wie is deze machine?intuition will take you further than logics will ever do![]()
Oooooooooooooohhh, Den Bosch....quote:Op woensdag 28 december 2005 08:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]Van onze eendagsvlieg Gawaine. [afbeelding]
BoscheBol
Geen wonder dat 'tie de top 3 niet snapte![]()
![]()
Dingetjes doen en naar het werk
morgen
wat de poep, gebouw is uitgestorven, degenen die er wel zijn zijn lekker casual, sfeer is lekker relaxed dus overal en ik heb weer een deadline op 6 januari
![]()
![]()
't is ook hier tot nu toe rustig.
Ik ken hier geen deadline - kan nu dus nog rustig fok!ken<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
Morgen
Ik ben dead OPM, telt dat ook mee
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!![]()
telt ook jahquote:Op woensdag 28 december 2005 09:31 schreef Makster het volgende:
Morgen
Ik ben dead OPM, telt dat ook mee![]()
![]()
Deadlines te over voor het einde van het jaar
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Mogguh
Moeilijk opstaan als het zo koud is, dan moet je onder de dekens vandaan en heeeeeel snel omkleden![]()
![]()
Of de verwarming op je kamer aanzettenquote:Op woensdag 28 december 2005 10:14 schreef hicham het volgende:
Mogguh
Moeilijk opstaan als het zo koud is, dan moet je onder de dekens vandaan en heeeeeel snel omkleden
moggehdat doe ik ook nooitquote:Op woensdag 28 december 2005 10:22 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Of de verwarming op je kamer aanzetten![]()
![]()
maar ik had er vanmorgen ook aardig wat problemen mee om eruit te komen ondanks dat ik er om 10 uur inlag , was dan ook te laat vanmorgen![]()
![]()
Ik weet al wat in jouw beoordeling komt te staan:quote:Op woensdag 28 december 2005 10:26 schreef Roderick2085 het volgende:
moggeh
[..]
dat doe ik ook nooit![]()
maar ik had er vanmorgen ook aardig wat problemen mee om eruit te komen ondanks dat ik er om 10 uur inlag , was dan ook te laat vanmorgen![]()
+ + + Harde werker, goeie initiatievenGa zo door
![]()
- - - - - Altijd te laatStop daar eens mee
![]()
is pas de laatste 1 a 2 maanden hoor, dat ik af en toe te laat benquote:Op woensdag 28 december 2005 10:29 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik weet al wat in jouw beoordeling komt te staan:
+ + + Harde werker, goeie initiatievenGa zo door
![]()
- - - - - Altijd te laatStop daar eens mee
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet doen, krijg je een droge strot vanquote:Op woensdag 28 december 2005 10:22 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Of de verwarming op je kamer aanzetten![]()
Waarschijnlijk ben ik de enigste die het prettig vind om warm wakker te worden![]()
Oh, ik wil ook nog zeggen dat het een grapje was van gisteren met pepandel, voordat iemand denkt dat ik 'm suf gen***t heb![]()
![]()
ons waterbed is lek![]()
we konden er nog wel in slapen,maar moet nu dus eerst dat ding repareren,
![]()
voordat we naar een nieuw motorcentrum gaan,![]()
Neem een voorbeeld aan mijquote:Op woensdag 28 december 2005 10:26 schreef Roderick2085 het volgende:
moggeh
[..]
dat doe ik ook nooit![]()
ik lag er rond 2.30 in en was er al om 7.30 uit<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
ja, hodfr, zo kan ik die lijst nooit up to date houden he, erbij er af, make up your mindquote:Op woensdag 28 december 2005 10:58 schreef R2-D2 het volgende:
Waarschijnlijk ben ik de enigste die het prettig vind om warm wakker te worden![]()
Oh, ik wil ook nog zeggen dat het een grapje was van gisteren met pepandel, voordat iemand denkt dat ik 'm suf gen***t heb![]()
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Inkop-onderwerp Ik doe het nietquote:Op woensdag 28 december 2005 10:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
ons waterbed is lek![]()
we konden er nog wel in slapen,maar moet nu dus eerst dat ding repareren,
![]()
voordat we naar een nieuw motorcentrum gaan,
ik was er ook om ongeveer 7.30 uit.... maar dan mis ik mijn trein dusquote:Op woensdag 28 december 2005 10:59 schreef bwt het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan mij
ik lag er rond 2.30 in en was er al om 7.30 uit![]()
![]()
Okeeeeeeeee, doe maar wel dan...quote:Op woensdag 28 december 2005 11:03 schreef stinkie het volgende:
[..]
ja, hodfr, zo kan ik die lijst nooit up to date houden he, erbij er af, make up your mindof niet
Jij zit op dansen hequote:Op woensdag 28 december 2005 08:01 schreef bwt het volgende:
Gister kerst gala gehad bij de dansschool![]()
Heb jij een "gouden ster"![]()
wat denk je zelf.... hij is sinds R2-D2 het erover heeft gehad niet meer online geweestquote:Op woensdag 28 december 2005 11:03 schreef stinkie het volgende:
[..]
ja, hodfr, zo kan ik die lijst nooit up to date houden he, erbij er af, make up your mind![]()
![]()
Ik heb op z'n mini-bike geredenquote:Op woensdag 28 december 2005 11:08 schreef Roderick2085 het volgende:
wat denk je zelf.... hij is sinds R2-D2 het erover heeft gehad niet meer online geweest![]()
Nee Roderick4238420987, geen filmpje
Relaxed, ik geloof dat ik vaker moet gaan bijlezenquote:Op woensdag 28 december 2005 10:58 schreef R2-D2 het volgende:
![]()
Geile vrouwen is altijdnatuurlijk
eerder een koperkleurig rondjequote:Op woensdag 28 december 2005 11:06 schreef R2-D2 het volgende:
Jij zit op dansen he![]()
![]()
Wil je dan even de moeite nemen om z'n handboeien van het bed los te maken en hem naar huis te laten gaan? Want het is al 11:30 en hij heeft nog niet gepostquote:Op woensdag 28 december 2005 10:58 schreef R2-D2 het volgende:
![]()
![]()
quote:![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 11:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Wil je dan even de moeite nemen om z'n handboeien van het bed los te maken en hem naar huis te laten gaan? Want het is al 11:30 en hij heeft nog niet gepost
Staan Mercy en Raus er eigenlijk al inquote:Op woensdag 28 december 2005 11:03 schreef stinkie het volgende:
[..]
ja, hodfr, zo kan ik die lijst nooit up to date houden he, erbij er af, make up your mind
Waterbed is lek, dus bewijs hoeven ze niet meer te leveren![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 11:33 schreef hicham het volgende:
[..]
Staan Mercy en Raus er eigenlijk al in
Waterbed is lek, dus bewijs hoeven ze niet meer te leveren
ik ben ons nog niet tegengekomen in de lijstjes hoor![]()
enne het bed heb ik net even vakkundig gerepareerd![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 11:06 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Okeeeeeeeee, doe maar wel dan... [afbeelding] of niet![]()
[..]
Jij zit op dansen he![]()
![]()
![]()
ik dans al ver voorbij dat stadium
Over sterren zal ik maar nix zeggen<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
Ik weet niet eens waar 'de lijstjes' staan, heb net even gekeken in stinkie's post history maar kon zo 1,2,3 niets vinden. Misschien mogen alleen jongeren in het lijstje?quote:Op woensdag 28 december 2005 11:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
Gaan we weerIk ben ff weg
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 11:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar 'de lijstjes' staan, heb net even gekeken in stinkie's post history maar kon zo 1,2,3 niets vinden. Misschien mogen alleen jongeren in het lijstje?![]()
![]()
eerst zo'n opmerking maken, en vervolgens meteen weggaan![]()
![]()
Mijn posthistorie bevat dan ook meer dan alleen maar de Fok! MC hequote:Op woensdag 28 december 2005 11:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar 'de lijstjes' staan, heb net even gekeken in stinkie's post history maar kon zo 1,2,3 niets vinden. Misschien mogen alleen jongeren in het lijstje?![]()
Probeer die van vissie eens zou ik zeggen
quote:Op woensdag 28 december 2005 11:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
enne het bed heb ik net even vakkundig gerepareerd![]()
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!![]()
Ja dat was me ook al opgevallenquote:Op woensdag 28 december 2005 12:21 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]middag al... tijd gaat toch veel sneller als je bezig bent
![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 11:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
enne het bed heb ik net even vakkundig gerepareerd
Gelukkig, ik was al bang dat Mercy een stoeltje naast het bed had gezet en jij jouw vinger op het gaatje moest houdenquote:![]()
Mannen die zeggen dat ze iets vakkundig gerepareerd hebben...en helemaal als ze systeembeheerder zijn ...
![]()
Dat komt inderdaad nog wel eens voorquote:Op woensdag 28 december 2005 12:37 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig, ik was al bang dat Mercy een stoeltje naast het bed had gezet en jij jouw vinger op het gaatje moest houden![]()
Mannen die zeggen dat ze iets vakkundig gerepareerd hebben...en helemaal als ze systeembeheerder zijn ...
![]()
![]()
maar in dit geval is het vakkundig gerepareerd.
hij heeft dan ook al wat ervaring
quote:Op woensdag 28 december 2005 12:37 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig, ik was al bang dat Mercy een stoeltje naast het bed had gezet en jij jouw vinger op het gaatje moest houden![]()
![]()
![]()
ik ben heel handig en technisch
ik heb 1x gezien hoe de professionals mijn bed maakte en vind dat ik het voor die 80 euro ook wel zelf kan doen
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 12:39 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat komt inderdaad nog wel eens voormaar in dit geval is het vakkundig gerepareerd.
hij heeft dan ook al wat ervaring![]()
![]()
Waar gaat de reis vanmiddag naartoe? Ik heb morgen vrij, ga ik ook eens wat motorzaakjes langs![]()
ipv hier m'n ongegronde mening op tafel te gooien moet ik maar eens gaan kijken hoe de 2006 modellen er in Real Life uitzien
quote:Op woensdag 28 december 2005 12:44 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Waar gaat de reis vanmiddag naartoe? Ik heb morgen vrij, ga ik ook eens wat motorzaakjes langs![]()
ipv hier m'n ongegronde mening op tafel te gooien moet ik maar eens gaan kijken hoe de 2006 modellen er in Real Life uitzien![]()
al die mensen die vrij zijn, ga toch werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar gaat het meestal misquote:Op woensdag 28 december 2005 12:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik ben heel handig en technisch
ik heb 1x gezien hoe de professionals mijn bed maakte en vind dat ik het voor die 80 euro ook wel zelf kan doen![]()
![]()
We wilden eerst naar Hoes motoren of zo? Dat is een nieuwe zaak (Suzuki dealer) bij Breda in de buurt waar ze nu ook een show zouden hebben. Maar ik denk dat het tegen gaat vallen. We gaan een vriend ophalen en dan gaan we eens bij de luxe motoren staan kwijlen.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:37 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Middagquote:Op woensdag 28 december 2005 08:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]Van onze eendagsvlieg Gawaine. [afbeelding]
BoscheBol![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 12:41 schreef stinkie het volgende:
Boe's "wie neukt wie-lijst" - Deel 18
Zelfs kaarten waarop onderlinge relaties zijn afgebeeldStelletje ketters
Zou leuk zijn als boebiedoe een SOA heeft en de rest het onveilig heeft gedaan, gelijk een zooi minder leden op Fok!
Goldwings?quote:Op woensdag 28 december 2005 13:02 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
We gaan een vriend ophalen en dan gaan we eens bij de luxe motoren staan kwijlen.![]()
>> Hier verder![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: