quote:
quote:Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (De verbinding met de database server werd verbroken tijdens een handeling.)
Had de nieuwe al klaar staanquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:46 schreef Retuobak het volgende:
Waarom moest dat vorige topic zo snel dicht?
Had je ook wel een linkje naar deze kunnen geven.quote:
quote:#8. 360 Doesn't Have Legend of Zelda
We don't want to dwell on the obvious, but it is an important point, especially since you're reading a Nintendo-centric channel and not a Microsoft one. Xbox 360 may have a lot of things going for it, but the platform doesn't have The Legend of Zelda franchise -- and it never will. If you want to control series hero Link in an all new home console adventure, you can only do it with Nintendo Revolution. And the same is true for all of Nintendo's major games, from Mario to Pikmin, F-Zero and Kid Icarus. You can only find them on one next generation platform and it's not Xbox 360. Considering that millions of gamers have stayed loyal to the Big N through the years simply because they adore these characters and franchises, you'll definitely want to consider this point when planning your next hardware purchase.
Geniaal stukje jaquote:Op woensdag 23 november 2005 08:43 schreef Xrenity het volgende:
Waarom je de 360 moet skippen en moet wachten op de Rev
Van IGN
[..]
[afbeelding]
2006, wanneer precies weet niemand. In ieder geval niet Q1. Ik gok op Q2/Q3.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:43 schreef kepler het volgende:
wanneer komt de Revolution eigenlijk uit?
Nou m'n grandpa weet waarschijnlijk niet meer wat een tv is, laat staan een computer, maar m'n girl gaat er zeker wel op gamen hoorquote:Op woensdag 23 november 2005 14:10 schreef Retuobak het volgende:
#7. Girls and Grandpas Will Play Revolution
Tja, ken zat meiden die ook gewoon PC, PS2 of Xbox titels spelen. En tja, m'n oma (opa's zijn beiden overleden) kan niet eens meer die knopjes indrukken, dus dat zie ik sowieso niet zo gebeuren.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:18 schreef speknek het volgende:
[..]
Nou m'n grandpa weet waarschijnlijk niet meer wat een tv is, laat staan een computer, maar m'n girl gaat er zeker wel op gamen hoor.
BELIEVE!quote:The Revolution controller (with its accessories) will cater to both the hardcore and casual gamer in ways not possible on Xbox 360 or PlayStation 3. It will enable new and inventive games not possible on other systems. And it will potentially make games better than they have ever been before.
Veel grotere kijkafstand; mee eens. Meer karakters; dat kan nu ook al.. Grotere werelden heb je ook niet nodig.. 4x een iets kleinere is ook groter dan 1 grote.. ofzo.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:27 schreef speknek het volgende:
Ik niet helemaal. Vooralsnog wel, maar ik zie wel dat meer karakters op scherm, of bijvoorbeeld een veel grotere kijkafstand, tot nieuwe gameplay elementen kan leiden. Die hogere resolutie is natuurlijk inderdaad gewoon een upgrade.
Een grote wereld vind ik anders erg fijn hoor, ik weet niet hoe het met jou zit, maar veel andere mensen vinden de grote wereld in games als GTA:SA een erg leuke toevoeging. En dat vind ik stukken leuker dan een stel kleine maps bij elkaar. Krachterige systemen brengen simpelweg meer dan alleen betere graphics.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:30 schreef Oksel het volgende:
[..]
Veel grotere kijkafstand; mee eens. Meer karakters; dat kan nu ook al.. Grotere werelden heb je ook niet nodig.. 4x een iets kleinere is ook groter dan 1 grote.. ofzo.
Ja, maar dan moet je trucs toe gaan passen waarbij je niet zomaar van de ene wereld naar de andere wereld kan komen, dynamisch op de achtergrond werelden gaan laden, etc. Maar dat is dan hetzelfde als de kijkafstand.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:30 schreef Oksel het volgende:
Veel grotere kijkafstand; mee eens. Meer karakters; dat kan nu ook al.. Grotere werelden heb je ook niet nodig.. 4x een iets kleinere is ook groter dan 1 grote.. ofzo.
quote:Op woensdag 23 november 2005 08:43 schreef Xrenity het volgende:
Van IGN
[..]
[afbeelding]
Kunnen meer brengen. Meer karakters op het scherm is niet per se een vernieuwing, of verbetering. Er zijn nu een paar spellen op de xbox360 die daar gebruik van maken, Kameo, dat zombie spel en nog een ander soort beat em up spel. Met name het zombiespel heeft potentie om een nieuwe spelervaring te creëren, maar ik verwacht het niet. Veel karakters op het scherm is niet nieuw. Veel karakters in een beat em up setting ook niet. Zelfs Paper Mario had op een gegeven moment grote horde tegenstanders waar je je doorheen moest banen.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:34 schreef Retuobak het volgende:
Een grote wereld vind ik anders erg fijn hoor, ik weet niet hoe het met jou zit, maar veel andere mensen vinden de grote wereld in games als GTA:SA een erg leuke toevoeging. En dat vind ik stukken leuker dan een stel kleine maps bij elkaar. Krachterige systemen brengen simpelweg meer dan alleen betere graphics.
quote:The Xbox 360's power adapter is roughly 1,000 times larger than Earth.
#8. 360 Doesn't Have Legend of Zeldaquote:Op woensdag 23 november 2005 08:43 schreef Xrenity het volgende:
Van IGN
[..]
[afbeelding]
#11. De Xbox360 crasht constant.quote:Op woensdag 23 november 2005 08:43 schreef Xrenity het volgende:
#13 Xbox360 gaat snel stukquote:Op woensdag 23 november 2005 18:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
#12 Xbox 360 valt snel op de grond
http://www.break.com/articles/xbox360prank.html
Jij begint te tellen bij 11?quote:Op woensdag 23 november 2005 19:41 schreef speknek het volgende:
waarom je wel een xbox moet kopen:
#11 scheelt het lezen van deze bagger.
Helemaal niet maf.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:00 schreef Intxaurraga het volgende:
Tof ding, maffe controller.
Dan:quote:Op woensdag 23 november 2005 21:20 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik zou het er mee eens zijn als er stond:
#1 - The controller may possibly change some things
quote:Op woensdag 23 november 2005 21:20 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik zou het er mee eens zijn als er stond:
#1 - The controller may possibly change some things
Tja, ik liet het ook zien aan een meisje die ik ken, die niet echt games speelt op consoles maar wel op de PC (MMORPGs enzo) en ze flipte helemaal fout toen ze die teaser filmpje zag.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:04 schreef InsertCredit het volgende:
Funky apparaat.
Liet gisteren de commercial van Nintendo zien aan m'n zus, die echt weinig van computers and such moet hebben, en d'r eerste reactie was dat ze em meteen wilde hebben.
Nintendo heeft een leuke troef in handen met z'n "revolution'.
![]()
Toen ik hem aan m'n zus liet zien was haar eerste reactie "dat is iets voor kinderen toch?"quote:Op woensdag 23 november 2005 22:04 schreef InsertCredit het volgende:
Funky apparaat.
Liet gisteren de commercial van Nintendo zien aan m'n zus, die echt weinig van computers and such moet hebben, en d'r eerste reactie was dat ze em meteen wilde hebben.
Nintendo heeft een leuke troef in handen met z'n "revolution'.
![]()
Prime is ook meer een FPA (adventure) dan een FPS.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:52 schreef Retuobak het volgende:
En met goede FPS bedoel ik geen Metroid Prime, gewoon iets anders.
Truequote:Op woensdag 23 november 2005 22:23 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Prime is ook meer een FPA (adventure) dan een FPS.
Ja je zei er zeker bij dat het een Nintendo ding was of niet?quote:Op woensdag 23 november 2005 22:21 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Toen ik hem aan m'n zus liet zien was haar eerste reactie "dat is iets voor kinderen toch?"
Dat wordt nog bepaald door Nintendo of ze nou met een accu gaan of gewone batterijen.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:23 schreef snoekiesnoek het volgende:
Er zit trouwens een accu in die muis, dat zal ook wel in die controller zo zijn mag ik hopen.
Neequote:Op donderdag 24 november 2005 11:41 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ja je zei er zeker bij dat het een Nintendo ding was of niet?
Non-believers moeten maar gewoon oprotten.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mooi stukkieMaar ik denk niet dat non-believers hierdoor overtuigd raken. Die moeten echt eerst zelf ermee spelen
Ik zeg altijd: "De controller van de revolution kun je in 3 assen in de lucht bewegen, je kunt hem tilten, hij is te gebruiken als een light gun, je kunt hem verticaal met 1 hand vasthouden of horizontaal met 2 handen & je kunt er o.a. een analoge stick aan vast koppelen.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:04 schreef Erwtensoep het volgende:
Vandaag begon iemand over de revolution controller, 'die controller is net een afstandsbediening man' ja maar die controller registreert in real time je bewegingen 'oh vet zeg, die ga ik wel kopen dan'.
Klopt, de Revolution is zeker niet iets dat ik blind zal kopen (noch iets waarvan ik direct zeg hem niet te gaan kopen zonder het uit te proberen)quote:Op donderdag 24 november 2005 13:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mooi stukkieMaar ik denk niet dat non-believers hierdoor overtuigd raken. Die moeten echt eerst zelf ermee spelen
http://www.scito.nl/forum/index.php?act=ST&f=17&t=2538&st=15#entry62352quote:man dikke bullshit die xbox is een heel stuk omhoog geschoven man als je zo bekijkt..
anyways xbox360 ziet er het best uit enz..
PS3 net een omgebouwde SNES!
Revo.. oke leuke klein kut doosje.. maar die controller? WTF newbz!
een afstandsbediening is om mee te zappen niet om mee te gamen! kut kinders..
een echte gamer gamed met een gamepad! klaar..
een hoe wou je FPSen met zo'n ding? om rondjes en saltos op je bank te maken.. ik bedoel CMON!! get a life..
Ja, what the fuck verwacht je dan zelf van zo'n breezer forum.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://www.scito.nl/forum/index.php?act=ST&f=17&t=2538&st=15#entry62352
Sommige mensen zijn echt zo ""
Zo gek is dat niet toch? Cube zuigt, DS is pas een jaar oud, GBA sales dalen ook. Verder maken ze nog steeds dikke winstquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:55 schreef piet_pelle het volgende:
Gaat goed met nintendo; http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=13224
Beetje uitdagen. Normaal als er een dergelijk bericht over andere vergelijkbare bedrijven bekend is dan wordt het meteen tegen je kop gegooid maar nu houdt iedereen zick sneaky stil.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:07 schreef Erwtensoep het volgende:
Maar wat wil je hier eigenlijk mee zeggen garnale_pelle? Hier in het Revolution topic?
Of zit je gewoon weer uit te dagen
Ben je nou echt zo dom/blind? Microsoft verkoopt niet alleen veel beter dan de cube ze gaan er op den duur echt wel winst mee maken hoor. Ze geven veel meer uit dan nintendo aan marketing, hardware en licenties en developpers daarom maken ze verlies.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:12 schreef Erwtensoep het volgende:
Grapjas. Je weet zelf ook wel dat Microsoft geen cent verdient aan de xbox, en zelfs alleen maar verlies maakt. En bovendien zijn er evenveel gamecubes verkocht als xboxen.
De vraag is eigenlijk waarom Microsoft de xbox nog in leven houd? Ook omdat ze op de nieuwe console alweer verlies gaan maken. Zeker als je ziet dat de 360 weinig toegevoegde waarde heeft tegenover de Revolution (gameplay) en PS3 (brute kracht).
Ik vind de xbox een mooi apparaatje (heb er zelf ook een), maar de 360 slaat wat mij betreft de plank volledig mis.
Ik bedoel "xbox" als in alle consoles van Microsoft onder deze merknaam.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wereldwijd heeft de Xbox echt maar 3 miljoen meer verkocht hoor, op 25 miljoen is dat niet echt gigantisch ofzoBovendien, wanneer gaan ze winst maken dan op de Xbox, dat gebeurt niet meer hoor want de 360 is al uit nu en de Xbox wordt compleet afgestoten in 2006. Eerste jaar 360 is ook verlies, 126 dollar per unit!
Ik dacht laatst ergens gelezen te hebben dat Microsoft in 2007 winst dacht te gaan maken met de gehele xbox franchise.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dan nog duurt het nog wel even.
Nee dat zijn ze niet als ze hun verwachtingen niet verwarren met hun wensen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:27 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik denk dat ik objectiever ben dan jou. Ik heb namelijk helemaal geen hekel aan de xbox, maar aan al jouw reacties blijkt wel dat jij anti Nintendo bent.
En ik hoor genoeg geluiden van anderen die (nog) niet onder de indruk zijn van de 360, dus die zijn dan ook allemaal niet objectief?
Nintendo's full year forecast was not altered: operating profit is predicted to stand at YEN 90 billion (USD 758 million), with net profit at YEN 75 billion (USD 631 million) and sales at YEN 400 billion (USD 3.4 billion).quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:55 schreef piet_pelle het volgende:
Sega stond dik rood toen ze hun laatste twee consoles uitbrachten, Nintendo verdient nog steeds enorm veel geld en jij denkt nu al dat het de laatste wordt?quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:09 schreef piet_pelle het volgende:
Als die Revo net zo slecht gaat verkopen als de Cube, wordt het dan de laatste console van nintendo of zullen ze het dan nog een keer gaan proberen?
Ik denk dat ze zich dan eens achter hun oren mogen krabben. Als je je console alleen in leven kunt houden door er geld in te pompen uit andere wel winstgevende projecten (handhelds, pokecrap e.d.) dan hebben ze er vrij weing aan.
Ja mag het, het is de nieuwe generatie. Het moet wel de 400 euro rechtvaardigen. Anders ga ik wel Far Cry Insticts spelen ipv Perfect Dark Zero.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:29 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Nee dat zijn ze niet als ze hun verwachtingen niet verwarren met hun wensen.
Je hebt het nog steeds de hele tijd over wat jij allemaal vind en zou willen, maar het gaat niet om wat je vind/ je wensen maar om wat er daadwerkelijk gaat gebeuren/ verwachtingen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:32 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ja mag het, het is de nieuwe generatie. Het moet wel de 400 euro rechtvaardigen. Anders ga ik wel Far Cry Insticts spelen ipv Perfect Dark Zero.
Gamecube is niet verliesgevend.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:40 schreef piet_pelle het volgende:
Waarom zou nintendo doorgaan met iets wat verliesgevend is, omdat het bedrijf in zijn totaliteit nog gezond is? Yeah right, ze zijn geen liefdadigheid.
Zeker, nog altijd winstquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:55 schreef piet_pelle het volgende:
Verander Nintendo eens in Microsoft en stel dezelfde vraag aan jezelf. Complete onzin wat je nu uitkraamtquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:40 schreef piet_pelle het volgende:
Waarom zou nintendo doorgaan met iets wat verliesgevend is, omdat het bedrijf in zijn totaliteit nog gezond is? Yeah right, ze zijn geen liefdadigheid.
Dat is het nou juist, Nintendo is geen Microsoftquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Verander Nintendo eens in Microsoft en stel dezelfde vraag aan jezelf. Complete onzin wat je nu uitkraamt![]()
... Goed. Je hebt gelijk, Microsoft is een liefdadigheids instelling. Daarom vragen ze ook 400 euro voor een 360quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:52 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Dat is het nou juist, Nintendo is geen Microsoft![]()
Zit niet zo uit te lokken.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:04 schreef Erwtensoep het volgende:
Blijkbaar heb ik een goed punt gemaakt want piet reageert niet meer
Ja sorry.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:57 schreef Erwtensoep het volgende:
Maar reageer eens op mijn bericht pietje, ik ben wel benieuwd wat je mijn objectieve toekomstvisie vind.
Nintendo's console inkomsten nu= kutquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
... Goed. Je hebt gelijk, Microsoft is een liefdadigheids instelling. Daarom vragen ze ook 400 euro voor een 360
Mag ik ff de tijd? *bitchslapped Ruzbeh*quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:04 schreef Erwtensoep het volgende:
Blijkbaar heb ik een goed punt gemaakt want piet reageert niet meer
Jij hebt inderdaad echt marktinzicht. Nintendo heeft altijd winst gemaakt op de Cubes, dus kut is het niet. Bovendien vind ik toekomstige consoles waarop je 126 dollar verlies maakt nou niet echt een goed vooruitzicht.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:08 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
[..]
Nintendo's console inkomsten nu= kut
Nintendo's console inkomsten toekomst= kut
Microsofts console inkomsten nu= kut
Microsofts console inkomsten toekomst= goed
Dat bedoelde ik, ik zeg het een beetje lomp maar anders leek je het niet te begrijpen.
Het bovenstaande bericht over de dalende winst zegt toch echt wat anders maar dat lijk je alleen maar om te willen praten in iets wat eigenlijk goed voor nintendo is.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jij hebt inderdaad echt marktinzicht. Nintendo heeft altijd winst gemaakt op de Cubes, dus kut is het niet. Bovendien vind ik toekomstige consoles waarop je 126 dollar verlies maakt nou niet echt een goed vooruitzicht.
Ik denk dat jij degene bent die het niet begrijpt hoor
Nintendo's console inkomsten nu = uitstekendquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:08 schreef piet_pelle het volgende:
Nintendo's console inkomsten nu= kut
Nintendo's console inkomsten toekomst= kut
aaaaaaaaahahahaha!quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:20 schreef piet_pelle het volgende:
Ik heb helaas niet de gave die jullie wel hebben om de waarheid naar wens aan te passen dus,
screw you guys, I'm going ------->heum.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:20 schreef piet_pelle het volgende:
Ik ben uitgelult met argumenten, dus ik ben pleite
Dat vind ik dan wel weer tof van je, Cartmanquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:20 schreef piet_pelle het volgende:
screw you guys, I'm going ------->heum.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:40 schreef piet_pelle het volgende:
Waarom zou nintendo doorgaan met iets wat verliesgevend is
quote:[aan het begin van de nieuwe generatie]
Consolidated net profit stood at YEN 36.63 billion (USD 308.4 million),
Die gave van jou, daar is helemaal niks mis mee.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:20 schreef piet_pelle het volgende:
Ik heb helaas niet de gave die jullie wel hebben om de waarheid naar wens aan te passen
Gamedemon heeft zo te zien een nieuw forum gevonden.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.scito.nl/forum/index.php?act=ST&f=17&t=2538&st=15#entry62352
Sommige mensen zijn echt zo ""
Hij heeft wel gelijk, het word zeker de grootstequote:De ps3 zal alles weer goed maken jongens
Hij zal de grootste worden en ik heb geen twijvel daarover
Xbox 360 en PS3 zijn even groot.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:25 schreef MMaRsu het volgende:
dat forum
[..]
Hij heeft wel gelijk, het word zeker de grootste
Volgens mij is dat nog nooit met een Nintendo console gebeurt @ launch...quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:06 schreef kepler het volgende:
En persoonlijk denk ik dat de Revo ook wel met verlies verkocht zal gaan worden in het begin.
Hij zal natuurlijk niet zo krachtig zijn als X360/PS3, omdat het toch niet HDTV niet ondersteund en alleen maximaal 480p zal doen.quote:Zeker als ze zeggen dat ze grafisch niet veel onder zullen doen voor de 360/PS3 en ook nog eens een prijs van 200 dollar willen halen. Daarbij komt ook nog eens het 'probleem' dat al deze hardware in een kleinere ruimte gepropt moet worden en dit zorgt voor koelproblemen (wat de prijs ook hoger maakt). Althans dat is mijn visie
uitzonderingen bevestigen de regelquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:10 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Volgens mij is dat nog nooit met een Nintendo console gebeurt @ launch...
nee ok, maar dan wordt het nog steeds een probleem met de grootte van dat ding. Het is namelijk echt klein (zeker als je bedenkt dat de DVD-lezer het grootste gedeelte in beslag neemt). Ik denk dat de kracht van de Revolution of echt minder dan de helft van de 360/PS3 is, of anders verkopen ze dat ding met verlies. En dan hebben ze nog steeds een probleem met de koeling. Maar goed ze zullen het vast beter weten dan ikquote:Hij zal natuurlijk niet zo krachtig zijn als X360/PS3, omdat het toch niet HDTV niet ondersteund en alleen maximaal 480p zal doen.
ik denk dat je er bij moest zijnquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:11 schreef Ruzbeh het volgende:
Nou me idee was dus zoiets (even Morrowind als voorbeeld gebruiken).
[afbeelding]
Als je in first-person zit zoals in Morrowind en je hebt een zwaard en dat je dan niet zelf hoeft te gaan zwaaien als een idioot met je controller maar dat je ook alsnog enorm veel controle hebt over je wapen/zwaard.
Stel je nou voor (jaja) dat je dat zwaard houdt als de controller, zo vertical ongeveer als in die screenshot, en dat de zwaard ook automatisch correspondeert met hoe je je controller houdt (ongeveer verticaal dus). Dan moet je niet zelf gaan zwaaien maar dan druk je gewoon A, en dan zwaai je je zwaard van boven naar beneden dus verticaal neerhakken. Maar als je dan je pols naar links draait, dat je dan van boven naar beneden diagonaal omlaag slaat, en dan hoef je ook alleen A te drukken. En als je dan verder met je pols draait, zodat je je controller horizontaal houdt, dat je ook de zwaard horizontaal houdt en dat je dan van links naar rechts neerhakt met je zwaard, en voor de zwaai moet je dus weer alleen A drukken. Maar het kan nog beter, als je je controller dus horizontaal houdt en het naar de scherm wijst (zoals je dat doet bij een normale afstandsbediening tijdens het zappen) en dus ook je zwaard zo houdt, en als je dan A drukt, dat je dat een beweging maakt met je zwaard zo van dat je naar voren duwt met dat ding. Een "thrust" i.p.v. een "slash". Zo heb je echt enorm veel controle over je zwaard terwijl je steeds maar op 1 knop drukt.![]()
Zo kan je dus 1 knop meerdere functies geven. Bijv. in een FPS. Als je dus een normale wapen hebt met twee functies (schieten en een ingebouwde grenadelauncher), kan je dus schieten met A, maar .i.p.v. gewoon je pols rechthouden moet je even draaien met je pols naar links, 70 graden ofzo, en als je dan op A drukt krijg je de granaat.
Dat pols draaien klinkt lastig maar als je zelf oefent met een afstandsbediening valt het best mee!![]()
jamaar wat is dan het voordeel van die speciale controller? Dan kan je beter een paar extra knoppen hebben om die functies op te roepenquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:20 schreef Ruzbeh het volgende:.
Ik bedoel dus dat je enorm veel controle kan hebben over een zwaard terwijl je zelf niet een grote zwaai hoeft te maken met de controller.
aha de hoek waarin hem houdt, daarin slaat hij ook? Maar waarom moet je dan op een knop drukken, kan je er beter echt meeslaanquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:43 schreef Ruzbeh het volgende:
Tuurlijk niet, dan heb je wel 100 knoppen om dezelfde controle de hebben over die zwaard.
zoals ik het begrijp kan je net zo goed een controller gebruiken dan. Maar goed ik begrijp het vast verkeerdquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:58 schreef Ruzbeh het volgende:
Nee, tering.LEES JE WEL!? Ik schrijf dus dat het als alternatief is zeg maar. Met je hele controller meezwaaien kan veel moeite zijn, vooral als je het steeds opnieuw moet doen. Dus dit kan je gebruiken als alternatief, terwijl je nog steeds enorm veel controle hebt.
Dat is nou zo cool.
Idd. Ook geen feiten in dit topic! Alleen maar mock-ups en quotes.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:02 schreef Tomasso het volgende:
Blaat.
Geen gekke theorieen, gewoon gelul over de Revolution
Ja, idd, en ik krijg dan het idee dat de revolution 5-10 jaar te vroeg komt als je exacte bewegingen wil vertolken naar de game, en vijanden wil hebben die daar ook nog anders op reageren. Zoiets kost namelijk nogal kracht, dat moet je in gedachten houden.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:01 schreef Ruzbeh het volgende:
Ja maar het feit dat je maar 1 knop hoeft te gebruiken maakt alles natuurlijk veel makkelijker.
Daarnaast is het niet zo dat je maar een paar moves hebt, maar dat je ook precies kan slaan hoe je wilt slaan, dus niet alleen 45 of 90 graden maar ook 48 graden of 86 graden. En natuurlijk ook een "thrust" beweging i.p.v. een "slash" beweging. En bij die thrust beweging met die zwaard kan je dus ook goed richten met je controller waar je precies wilt neerprikken. Bijv. in je vijand's ogen.Of op een bepaalde zwakke plek ofzo. Zo wordt alles een stuk spannender.
Tering... het idee alleen.Zo krijg ik zelf enorm veel zin om een game te bouwen.
Dat kan ik me echt niet voorstellen. Dat is helemaal niet moeilijk. Als je gewoon de controller beweegt enzo, beweegt je hand/zwaard in het spel mee, en als je dus aanvalt met de A knop dat je een slash doet, maar dat een andere graden gewoon dezelfde animatie is, maar dan ook gewoon gedraait zeg maar. En hetzelfde kan makkelijk met die thrust beweging met de zwaard, gewoon een thrust animatie maar dan verplaatst het punt waar de zwaard terechtkomt. Dan moet er alleen wel een crosshair komen als je een beetje wilt richten.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:34 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja, idd, en ik krijg dan het idee dat de revolution 5-10 jaar te vroeg komt als je exacte bewegingen wil vertolken naar de game, en vijanden wil hebben die daar ook nog anders op reageren. Zoiets kost namelijk nogal kracht, dat moet je in gedachten houden.
Hier ben ik het helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:34 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja, idd, en ik krijg dan het idee dat de revolution 5-10 jaar te vroeg komt als je exacte bewegingen wil vertolken naar de game, en vijanden wil hebben die daar ook nog anders op reageren. Zoiets kost namelijk nogal kracht, dat moet je in gedachten houden.
En over de behuizing, ik blijf het een matige keus vinden, design kan me geen fuck schelen en als je hem groter maakt heb je voor hetzelfde geld krachtigere hardware doordat je bijv. beter kunt koelen (meer oppervlak om hitte via af te voeren). Mja, veel mensen geven blijkbaar meer om hoe de console er uit ziet dan hoe hun games er uit zien en wat de mogelijkheden in die games zijn.
En wat dacht je van het bijhouden van exacte damage? Precies waar jouw zwaard dat van een ander treft, de kracht van welk zwaard nou sterker is etc. etc. Vooral die laatste 2 daar zal behoorlijk wat CPU time heen moeten, en ik denk dat de Revolution daardoor best beperkt zal zijn. Misschien voor een opvolger een mogelijkheid, voor de Revolution zou ik er niet teveel op rekenenquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:39 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat kan ik me echt niet voorstellen. Dat is helemaal niet moeilijk. Als je gewoon de controller beweegt enzo, beweegt je hand/zwaard in het spel mee, en als je dus aanvalt met de A knop dat je een slash doet, maar dat een andere graden gewoon dezelfde animatie is, maar dan ook gewoon gedraait zeg maar. En hetzelfde kan makkelijk met die thrust beweging met de zwaard, gewoon een thrust animatie maar dan verplaatst het punt waar de zwaard terechtkomt. Dan moet er alleen wel een crosshair komen als je een beetje wilt richten.
Helemaal niet positief over mijn idee?Kom op zeg.
Wie zegt er dat ze gek zijn? Omdat één iets wat de controller wel mogelijk maakt niet gaat door de rest van de hardware? Zat dingen die vast prima zullen gaan met de Revolution controller (FPS, adventure, gimmick games (denk aan zoiets als dat kookvoorbeeld in dat controller filmpje etc.)quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:37 schreef Erwtensoep het volgende:
En jij oordeelt voor je beurt
Eerst afwachten tot je er daadwerkelijk mee speelt en dan pas een oordeel trekken. Nintendo is niet gek.
Dat exacte damage hoeft natuurlijk niet zo precies he. Gewoon andere schade op de hoofd (het meest) en hoeveel schade op de benen, etc. Alsof het zo precies moet zijn. Ik ben niet een expert op dat hele gebeuren met hoe dat geprogrameerd wordt, maar het is niet zo dat ik er totaal geen verstand van heb. Volgens mij is het gewoon mogelijk, maar dan moeten er maar wat hier en daar wat opofferingen gemaakt worden zodat het wel een beetje draait, zoals dat het niet zo precies hoeft te zijn ofzo.quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:48 schreef Retuobak het volgende:
[..]
En wat dacht je van het bijhouden van exacte damage? Precies waar jouw zwaard dat van een ander treft, de kracht van welk zwaard nou sterker is etc. etc. Vooral die laatste 2 daar zal behoorlijk wat CPU time heen moeten, en ik denk dat de Revolution daardoor best beperkt zal zijn. Misschien voor een opvolger een mogelijkheid, voor de Revolution zou ik er niet teveel op rekenen.
Onzin.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:39 schreef Tomasso het volgende:
En dat believe gelul begint ook uiterst irritant te worden...
Gewoon even het spel pauzeren.quote:Op zondag 27 november 2005 15:33 schreef Glopes het volgende:
Ik heb zo nog mn twijfels over die controller, het idee is geweldig maar kan zo zijn problemen meenemen. Stel je zit een spel te spelen afhankelijk van de remote, werkelijk alle bewegingen zullen worden geregistreerd. Rek je je arm? de revo reageert. Ga je anders zitten? de revo reageert enzovoorts. Vrijheid om iets anders te doen tijdens het gamen lijkt me moeilijk.
Een simpele hold knop om de remote sensor even uit te schakelijk moet de truuc wel doen though.
* besteldtquote:Op zondag 27 november 2005 15:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Even een gratis Revolution bestellen![]()
http://www.lik-sang.com/info.php?category=314&products_id=6998&
quote:
uhhmquote:Review by: Ugabuga on November 25th, 2005
REVOLUTION has 3x the power of GC, and a remote for the controller..
Xbox has 5x the power of GC, and a controller based heavily on the ols PS DualShock..
PS3 has 10x the power of GC, with an ergonomically designed bomerang for the controller.
Wich one do you think i'm gonna chose?
Lezen is ook een kunst natuurlijk:quote:Op zondag 27 november 2005 15:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Even een gratis Revolution bestellen![]()
http://www.lik-sang.com/info.php?category=314&products_id=6998&
of PS3 natuurlijk
http://www.lik-sang.com/info.php?category=&products_id=6997&
quote:4. Unit price and features are not confirmed and can change at any time.
[..]
6. The product is listed with a dummy price - your credit card is NOT charged.
shitquote:Op zondag 27 november 2005 17:07 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Lezen is ook een kunst natuurlijk:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |