abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 november 2005 @ 19:57:08 #126
34586 kepler
No bounce, no play
pi_32576787
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 18:58 schreef Ruzbeh het volgende:
Nee, tering. LEES JE WEL!? Ik schrijf dus dat het als alternatief is zeg maar. Met je hele controller meezwaaien kan veel moeite zijn, vooral als je het steeds opnieuw moet doen. Dus dit kan je gebruiken als alternatief, terwijl je nog steeds enorm veel controle hebt. Dat is nou zo cool.
zoals ik het begrijp kan je net zo goed een controller gebruiken dan. Maar goed ik begrijp het vast verkeerd
Als je de controller op een bepaalde manier houdt en dan op A-drukt voer je een bepaalde move uit. In de praktijk betekent dat je hoogstens 4-8 moves kan gebruiken, want anders wordt de grens te klein (dus 0 graden, 45, 90, 135, 180, enz). Zoveel knoppen zitten er dus ook wel op een controller
The line is a dot to you!
  vrijdag 25 november 2005 @ 20:01:01 #127
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_32576916
Ja maar het feit dat je maar 1 knop hoeft te gebruiken maakt alles natuurlijk veel makkelijker.

Daarnaast is het niet zo dat je maar een paar moves hebt, maar dat je ook precies kan slaan hoe je wilt slaan, dus niet alleen 45 of 90 graden maar ook 48 graden of 86 graden. En natuurlijk ook een "thrust" beweging i.p.v. een "slash" beweging. En bij die thrust beweging met die zwaard kan je dus ook goed richten met je controller waar je precies wilt neerprikken. Bijv. in je vijand's ogen. Of op een bepaalde zwakke plek ofzo. Zo wordt alles een stuk spannender.

Tering... het idee alleen. Zo krijg ik zelf enorm veel zin om een game te bouwen.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  vrijdag 25 november 2005 @ 20:02:10 #128
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_32576943
Blaat.

Geen gekke theorieen, gewoon gelul over de Revolution
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  vrijdag 25 november 2005 @ 20:07:52 #129
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_32577140
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 20:02 schreef Tomasso het volgende:
Blaat.

Geen gekke theorieen, gewoon gelul over de Revolution
Idd. Ook geen feiten in dit topic! Alleen maar mock-ups en quotes.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_32579933
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 20:01 schreef Ruzbeh het volgende:
Ja maar het feit dat je maar 1 knop hoeft te gebruiken maakt alles natuurlijk veel makkelijker.

Daarnaast is het niet zo dat je maar een paar moves hebt, maar dat je ook precies kan slaan hoe je wilt slaan, dus niet alleen 45 of 90 graden maar ook 48 graden of 86 graden. En natuurlijk ook een "thrust" beweging i.p.v. een "slash" beweging. En bij die thrust beweging met die zwaard kan je dus ook goed richten met je controller waar je precies wilt neerprikken. Bijv. in je vijand's ogen. Of op een bepaalde zwakke plek ofzo. Zo wordt alles een stuk spannender.

Tering... het idee alleen. Zo krijg ik zelf enorm veel zin om een game te bouwen.
Ja, idd, en ik krijg dan het idee dat de revolution 5-10 jaar te vroeg komt als je exacte bewegingen wil vertolken naar de game, en vijanden wil hebben die daar ook nog anders op reageren. Zoiets kost namelijk nogal kracht, dat moet je in gedachten houden.

En over de behuizing, ik blijf het een matige keus vinden, design kan me geen fuck schelen en als je hem groter maakt heb je voor hetzelfde geld krachtigere hardware doordat je bijv. beter kunt koelen (meer oppervlak om hitte via af te voeren). Mja, veel mensen geven blijkbaar meer om hoe de console er uit ziet dan hoe hun games er uit zien en wat de mogelijkheden in die games zijn.
pi_32580004
En jij oordeelt voor je beurt

Eerst afwachten tot je er daadwerkelijk mee speelt en dan pas een oordeel trekken. Nintendo is niet gek.
Houd van een lijntje.
  vrijdag 25 november 2005 @ 21:39:27 #132
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_32580065
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 21:34 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Ja, idd, en ik krijg dan het idee dat de revolution 5-10 jaar te vroeg komt als je exacte bewegingen wil vertolken naar de game, en vijanden wil hebben die daar ook nog anders op reageren. Zoiets kost namelijk nogal kracht, dat moet je in gedachten houden.
Dat kan ik me echt niet voorstellen. Dat is helemaal niet moeilijk. Als je gewoon de controller beweegt enzo, beweegt je hand/zwaard in het spel mee, en als je dus aanvalt met de A knop dat je een slash doet, maar dat een andere graden gewoon dezelfde animatie is, maar dan ook gewoon gedraait zeg maar. En hetzelfde kan makkelijk met die thrust beweging met de zwaard, gewoon een thrust animatie maar dan verplaatst het punt waar de zwaard terechtkomt. Dan moet er alleen wel een crosshair komen als je een beetje wilt richten.

Helemaal niet positief over mijn idee? Kom op zeg.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_32580714
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 21:34 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Ja, idd, en ik krijg dan het idee dat de revolution 5-10 jaar te vroeg komt als je exacte bewegingen wil vertolken naar de game, en vijanden wil hebben die daar ook nog anders op reageren. Zoiets kost namelijk nogal kracht, dat moet je in gedachten houden.

En over de behuizing, ik blijf het een matige keus vinden, design kan me geen fuck schelen en als je hem groter maakt heb je voor hetzelfde geld krachtigere hardware doordat je bijv. beter kunt koelen (meer oppervlak om hitte via af te voeren). Mja, veel mensen geven blijkbaar meer om hoe de console er uit ziet dan hoe hun games er uit zien en wat de mogelijkheden in die games zijn.
Hier ben ik het helemaal mee eens.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_32582915
Jezus, wat een lulverhalen allemaal.
pi_32583525
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 21:39 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Dat kan ik me echt niet voorstellen. Dat is helemaal niet moeilijk. Als je gewoon de controller beweegt enzo, beweegt je hand/zwaard in het spel mee, en als je dus aanvalt met de A knop dat je een slash doet, maar dat een andere graden gewoon dezelfde animatie is, maar dan ook gewoon gedraait zeg maar. En hetzelfde kan makkelijk met die thrust beweging met de zwaard, gewoon een thrust animatie maar dan verplaatst het punt waar de zwaard terechtkomt. Dan moet er alleen wel een crosshair komen als je een beetje wilt richten.

Helemaal niet positief over mijn idee? Kom op zeg.
En wat dacht je van het bijhouden van exacte damage? Precies waar jouw zwaard dat van een ander treft, de kracht van welk zwaard nou sterker is etc. etc. Vooral die laatste 2 daar zal behoorlijk wat CPU time heen moeten, en ik denk dat de Revolution daardoor best beperkt zal zijn. Misschien voor een opvolger een mogelijkheid, voor de Revolution zou ik er niet teveel op rekenen .
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 21:37 schreef Erwtensoep het volgende:
En jij oordeelt voor je beurt

Eerst afwachten tot je er daadwerkelijk mee speelt en dan pas een oordeel trekken. Nintendo is niet gek.
Wie zegt er dat ze gek zijn? Omdat één iets wat de controller wel mogelijk maakt niet gaat door de rest van de hardware? Zat dingen die vast prima zullen gaan met de Revolution controller (FPS, adventure, gimmick games (denk aan zoiets als dat kookvoorbeeld in dat controller filmpje etc.)
  zaterdag 26 november 2005 @ 12:44:32 #136
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_32592469
zeg eens, ben je een programmeur?

zo niet, dan is jouw gok over hoeveel processorkracht ergens voor nodig is zo goed als die van elk ander. persoonlijk kan ik me niet voorstellen dat het vergelijken van de snelheid van twee zwaarden en dingen als hitboxes erg veel rekenkracht nodig heeft.
  zaterdag 26 november 2005 @ 13:47:13 #137
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_32593696
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 23:48 schreef Retuobak het volgende:

[..]

En wat dacht je van het bijhouden van exacte damage? Precies waar jouw zwaard dat van een ander treft, de kracht van welk zwaard nou sterker is etc. etc. Vooral die laatste 2 daar zal behoorlijk wat CPU time heen moeten, en ik denk dat de Revolution daardoor best beperkt zal zijn. Misschien voor een opvolger een mogelijkheid, voor de Revolution zou ik er niet teveel op rekenen .
Dat exacte damage hoeft natuurlijk niet zo precies he. Gewoon andere schade op de hoofd (het meest) en hoeveel schade op de benen, etc. Alsof het zo precies moet zijn. Ik ben niet een expert op dat hele gebeuren met hoe dat geprogrameerd wordt, maar het is niet zo dat ik er totaal geen verstand van heb. Volgens mij is het gewoon mogelijk, maar dan moeten er maar wat hier en daar wat opofferingen gemaakt worden zodat het wel een beetje draait, zoals dat het niet zo precies hoeft te zijn ofzo.

Anyways. Ik vraag me af of Nintendo ook Gameboy en/of Gameboy Color games toevoegd bij de Nintendo Virtual Console, omdat ze toch nergens te koop zijn en omdat Nintendo afstand wilt doen van die games (Gameboy of Gameboy Color games werken niet op Nintendo DS of Gameboy Micro).
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  zaterdag 26 november 2005 @ 20:08:47 #138
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_32602284
Kijk 's aan, zelfs het NCRV is het met mij eens!

.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  zaterdag 26 november 2005 @ 21:39:01 #139
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_32604678
DE NCRV ,

En dat believe gelul begint ook uiterst irritant te worden...
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  zaterdag 26 november 2005 @ 21:43:19 #140
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_32604799
Kut terwijl ik zo zat te twijfelen tussen de of het. Eerst had ik gewoon de. Maar goed.
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 21:39 schreef Tomasso het volgende:
En dat believe gelul begint ook uiterst irritant te worden...
Onzin.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_32619071
En nog minder verlies erop maken dan de 360
Houd van een lijntje.
pi_32619310
Ik heb zo nog mn twijfels over die controller, het idee is geweldig maar kan zo zijn problemen meenemen. Stel je zit een spel te spelen afhankelijk van de remote, werkelijk alle bewegingen zullen worden geregistreerd. Rek je je arm? de revo reageert. Ga je anders zitten? de revo reageert enzovoorts. Vrijheid om iets anders te doen tijdens het gamen lijkt me moeilijk.

Een simpele hold knop om de remote sensor even uit te schakelijk moet de truuc wel doen though.
  zondag 27 november 2005 @ 15:36:04 #144
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_32619389
quote:
Op zondag 27 november 2005 15:33 schreef Glopes het volgende:
Ik heb zo nog mn twijfels over die controller, het idee is geweldig maar kan zo zijn problemen meenemen. Stel je zit een spel te spelen afhankelijk van de remote, werkelijk alle bewegingen zullen worden geregistreerd. Rek je je arm? de revo reageert. Ga je anders zitten? de revo reageert enzovoorts. Vrijheid om iets anders te doen tijdens het gamen lijkt me moeilijk.

Een simpele hold knop om de remote sensor even uit te schakelijk moet de truuc wel doen though.
Gewoon even het spel pauzeren.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_32619448
Mwa dat heb je nu ook. Als je per ongeluk de verkeerde knop indruk of uitschiet met je pookje. Lijkt me niet zo een probleem.
Houd van een lijntje.
  zondag 27 november 2005 @ 16:59:24 #146
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_32621707
quote:
Op zondag 27 november 2005 15:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Even een gratis Revolution bestellen
http://www.lik-sang.com/info.php?category=314&products_id=6998&
* besteldt
  zondag 27 november 2005 @ 17:05:58 #147
46045 mikando18
stop drop rofl
pi_32621861
quote:
Op zondag 27 november 2005 16:59 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

* besteldt
quote:
Review by: Ugabuga on November 25th, 2005
REVOLUTION has 3x the power of GC, and a remote for the controller..
Xbox has 5x the power of GC, and a controller based heavily on the ols PS DualShock..
PS3 has 10x the power of GC, with an ergonomically designed bomerang for the controller.

Wich one do you think i'm gonna chose?
uhhm
push it to the limit
pi_32621900
quote:
Lezen is ook een kunst natuurlijk:
quote:
4. Unit price and features are not confirmed and can change at any time.
[..]
6. The product is listed with a dummy price - your credit card is NOT charged.
  zondag 27 november 2005 @ 17:12:09 #149
46045 mikando18
stop drop rofl
pi_32622012
quote:
Op zondag 27 november 2005 17:07 schreef Khadgar het volgende:

[..]

Lezen is ook een kunst natuurlijk:
[..]
shit

* mikando18 canceled preorder
push it to the limit
  zondag 27 november 2005 @ 17:20:08 #150
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_32622225
De E3 dit jaar was trouwens echt bout.

E3 2006:
Speelbare X360
Speelbare PS3
Speelbare Revolution
Nieuwe versie Nintendo DS
X360 games
PS3 games (gewoon real-time deze keer )
Revolution games
NDS games
PSP games

De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')