zoals ik het begrijp kan je net zo goed een controller gebruiken dan. Maar goed ik begrijp het vast verkeerdquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:58 schreef Ruzbeh het volgende:
Nee, tering.LEES JE WEL!? Ik schrijf dus dat het als alternatief is zeg maar. Met je hele controller meezwaaien kan veel moeite zijn, vooral als je het steeds opnieuw moet doen. Dus dit kan je gebruiken als alternatief, terwijl je nog steeds enorm veel controle hebt.
Dat is nou zo cool.
Idd. Ook geen feiten in dit topic! Alleen maar mock-ups en quotes.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:02 schreef Tomasso het volgende:
Blaat.
Geen gekke theorieen, gewoon gelul over de Revolution
Ja, idd, en ik krijg dan het idee dat de revolution 5-10 jaar te vroeg komt als je exacte bewegingen wil vertolken naar de game, en vijanden wil hebben die daar ook nog anders op reageren. Zoiets kost namelijk nogal kracht, dat moet je in gedachten houden.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:01 schreef Ruzbeh het volgende:
Ja maar het feit dat je maar 1 knop hoeft te gebruiken maakt alles natuurlijk veel makkelijker.
Daarnaast is het niet zo dat je maar een paar moves hebt, maar dat je ook precies kan slaan hoe je wilt slaan, dus niet alleen 45 of 90 graden maar ook 48 graden of 86 graden. En natuurlijk ook een "thrust" beweging i.p.v. een "slash" beweging. En bij die thrust beweging met die zwaard kan je dus ook goed richten met je controller waar je precies wilt neerprikken. Bijv. in je vijand's ogen.Of op een bepaalde zwakke plek ofzo. Zo wordt alles een stuk spannender.
Tering... het idee alleen.Zo krijg ik zelf enorm veel zin om een game te bouwen.
Dat kan ik me echt niet voorstellen. Dat is helemaal niet moeilijk. Als je gewoon de controller beweegt enzo, beweegt je hand/zwaard in het spel mee, en als je dus aanvalt met de A knop dat je een slash doet, maar dat een andere graden gewoon dezelfde animatie is, maar dan ook gewoon gedraait zeg maar. En hetzelfde kan makkelijk met die thrust beweging met de zwaard, gewoon een thrust animatie maar dan verplaatst het punt waar de zwaard terechtkomt. Dan moet er alleen wel een crosshair komen als je een beetje wilt richten.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:34 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja, idd, en ik krijg dan het idee dat de revolution 5-10 jaar te vroeg komt als je exacte bewegingen wil vertolken naar de game, en vijanden wil hebben die daar ook nog anders op reageren. Zoiets kost namelijk nogal kracht, dat moet je in gedachten houden.
Hier ben ik het helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:34 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja, idd, en ik krijg dan het idee dat de revolution 5-10 jaar te vroeg komt als je exacte bewegingen wil vertolken naar de game, en vijanden wil hebben die daar ook nog anders op reageren. Zoiets kost namelijk nogal kracht, dat moet je in gedachten houden.
En over de behuizing, ik blijf het een matige keus vinden, design kan me geen fuck schelen en als je hem groter maakt heb je voor hetzelfde geld krachtigere hardware doordat je bijv. beter kunt koelen (meer oppervlak om hitte via af te voeren). Mja, veel mensen geven blijkbaar meer om hoe de console er uit ziet dan hoe hun games er uit zien en wat de mogelijkheden in die games zijn.
En wat dacht je van het bijhouden van exacte damage? Precies waar jouw zwaard dat van een ander treft, de kracht van welk zwaard nou sterker is etc. etc. Vooral die laatste 2 daar zal behoorlijk wat CPU time heen moeten, en ik denk dat de Revolution daardoor best beperkt zal zijn. Misschien voor een opvolger een mogelijkheid, voor de Revolution zou ik er niet teveel op rekenenquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:39 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat kan ik me echt niet voorstellen. Dat is helemaal niet moeilijk. Als je gewoon de controller beweegt enzo, beweegt je hand/zwaard in het spel mee, en als je dus aanvalt met de A knop dat je een slash doet, maar dat een andere graden gewoon dezelfde animatie is, maar dan ook gewoon gedraait zeg maar. En hetzelfde kan makkelijk met die thrust beweging met de zwaard, gewoon een thrust animatie maar dan verplaatst het punt waar de zwaard terechtkomt. Dan moet er alleen wel een crosshair komen als je een beetje wilt richten.
Helemaal niet positief over mijn idee?Kom op zeg.
Wie zegt er dat ze gek zijn? Omdat één iets wat de controller wel mogelijk maakt niet gaat door de rest van de hardware? Zat dingen die vast prima zullen gaan met de Revolution controller (FPS, adventure, gimmick games (denk aan zoiets als dat kookvoorbeeld in dat controller filmpje etc.)quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:37 schreef Erwtensoep het volgende:
En jij oordeelt voor je beurt
Eerst afwachten tot je er daadwerkelijk mee speelt en dan pas een oordeel trekken. Nintendo is niet gek.
Dat exacte damage hoeft natuurlijk niet zo precies he. Gewoon andere schade op de hoofd (het meest) en hoeveel schade op de benen, etc. Alsof het zo precies moet zijn. Ik ben niet een expert op dat hele gebeuren met hoe dat geprogrameerd wordt, maar het is niet zo dat ik er totaal geen verstand van heb. Volgens mij is het gewoon mogelijk, maar dan moeten er maar wat hier en daar wat opofferingen gemaakt worden zodat het wel een beetje draait, zoals dat het niet zo precies hoeft te zijn ofzo.quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:48 schreef Retuobak het volgende:
[..]
En wat dacht je van het bijhouden van exacte damage? Precies waar jouw zwaard dat van een ander treft, de kracht van welk zwaard nou sterker is etc. etc. Vooral die laatste 2 daar zal behoorlijk wat CPU time heen moeten, en ik denk dat de Revolution daardoor best beperkt zal zijn. Misschien voor een opvolger een mogelijkheid, voor de Revolution zou ik er niet teveel op rekenen.
Onzin.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:39 schreef Tomasso het volgende:
En dat believe gelul begint ook uiterst irritant te worden...
Gewoon even het spel pauzeren.quote:Op zondag 27 november 2005 15:33 schreef Glopes het volgende:
Ik heb zo nog mn twijfels over die controller, het idee is geweldig maar kan zo zijn problemen meenemen. Stel je zit een spel te spelen afhankelijk van de remote, werkelijk alle bewegingen zullen worden geregistreerd. Rek je je arm? de revo reageert. Ga je anders zitten? de revo reageert enzovoorts. Vrijheid om iets anders te doen tijdens het gamen lijkt me moeilijk.
Een simpele hold knop om de remote sensor even uit te schakelijk moet de truuc wel doen though.
* besteldtquote:Op zondag 27 november 2005 15:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Even een gratis Revolution bestellen![]()
http://www.lik-sang.com/info.php?category=314&products_id=6998&
quote:
uhhmquote:Review by: Ugabuga on November 25th, 2005
REVOLUTION has 3x the power of GC, and a remote for the controller..
Xbox has 5x the power of GC, and a controller based heavily on the ols PS DualShock..
PS3 has 10x the power of GC, with an ergonomically designed bomerang for the controller.
Wich one do you think i'm gonna chose?
Lezen is ook een kunst natuurlijk:quote:Op zondag 27 november 2005 15:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Even een gratis Revolution bestellen![]()
http://www.lik-sang.com/info.php?category=314&products_id=6998&
of PS3 natuurlijk
http://www.lik-sang.com/info.php?category=&products_id=6997&
quote:4. Unit price and features are not confirmed and can change at any time.
[..]
6. The product is listed with a dummy price - your credit card is NOT charged.
shitquote:Op zondag 27 november 2005 17:07 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Lezen is ook een kunst natuurlijk:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |