abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 november 2005 @ 14:18:22 #101
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_32566292
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:08 schreef piet_pelle het volgende:
Nintendo's console inkomsten nu= kut
Nintendo's console inkomsten toekomst= kut
Nintendo's console inkomsten nu = uitstekend
Nintendo's console inkomsten in de nabije toekomst = uitstekend
Nintendo's console inkomsten in 5 jaar = geen idee.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_32566350
Ik heb helaas niet de gave die jullie wel hebben om de waarheid naar wens aan te passen dus,
screw you guys, I'm going ------->heum.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_32566550
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:20 schreef piet_pelle het volgende:
Ik heb helaas niet de gave die jullie wel hebben om de waarheid naar wens aan te passen dus,
screw you guys, I'm going ------->heum.
aaaaaaaaahahahaha!


Hulie
pi_32566570
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:20 schreef piet_pelle het volgende:
Ik ben uitgelult met argumenten, dus ik ben pleite
Houd van een lijntje.
  vrijdag 25 november 2005 @ 14:27:12 #105
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_32566575
Zit nou niet godverdomme uit te lokken. Ik heb geen zin in een flamewar.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  vrijdag 25 november 2005 @ 14:41:43 #106
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_32567085
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:20 schreef piet_pelle het volgende:

screw you guys, I'm going ------->heum.
Dat vind ik dan wel weer tof van je, Cartman
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 25 november 2005 @ 14:45:12 #107
8369 speknek
Another day another slay
pi_32567174
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:40 schreef piet_pelle het volgende:
Waarom zou nintendo doorgaan met iets wat verliesgevend is
quote:
[aan het begin van de nieuwe generatie]
Consolidated net profit stood at YEN 36.63 billion (USD 308.4 million),
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:20 schreef piet_pelle het volgende:
Ik heb helaas niet de gave die jullie wel hebben om de waarheid naar wens aan te passen
Die gave van jou, daar is helemaal niks mis mee.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_32568271
quote:
Gamedemon heeft zo te zien een nieuw forum gevonden.
  vrijdag 25 november 2005 @ 15:25:50 #109
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_32568365
dat forum
quote:
De ps3 zal alles weer goed maken jongens
Hij zal de grootste worden en ik heb geen twijvel daarover
Hij heeft wel gelijk, het word zeker de grootste
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 25 november 2005 @ 15:27:46 #110
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_32568423
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:25 schreef MMaRsu het volgende:
dat forum
[..]

Hij heeft wel gelijk, het word zeker de grootste
Xbox 360 en PS3 zijn even groot.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  vrijdag 25 november 2005 @ 15:47:37 #111
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_32569059
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:27 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Xbox 360 en PS3 zijn even groot.
Geloof er geen zak van.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 25 november 2005 @ 15:57:58 #112
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_32569377
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  vrijdag 25 november 2005 @ 16:01:16 #113
8369 speknek
Another day another slay
pi_32569466
Volgens mij is een slot trouwens kleiner dan een tray.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 25 november 2005 @ 16:06:48 #114
34586 kepler
No bounce, no play
pi_32569633
volgens de maten wordt de PS3 1,5 CM langer/breder dan de 360, maar dat kan nog veranderen natuurlijk.

over dat de 360 nu met verlies wordt verkocht. Op dit moment kost het ze inderdaad geld, maar binnen een paar maanden is dat alweer de helft. Binnen een jaar zullen ze ook winst maken op de console zelf, ipv alleen de games. En als je verlies draait op een console hoeft nog niet te beteken dat je verlies draait op de hele games-divisie. De hoeveelheid verkochte games maakt een hele hoop goed. De PS3 zal zeker ook wel met verlies verkocht worden, de Cell processor is namelijk duurder dan de CPU in de 360. Om te concurreren met de 360 zullen ze wel lager moeten gaan zitten met de prijs.

En persoonlijk denk ik dat de Revo ook wel met verlies verkocht zal gaan worden in het begin. Zeker als ze zeggen dat ze grafisch niet veel onder zullen doen voor de 360/PS3 en ook nog eens een prijs van 200 dollar willen halen. Daarbij komt ook nog eens het 'probleem' dat al deze hardware in een kleinere ruimte gepropt moet worden en dit zorgt voor koelproblemen (wat de prijs ook hoger maakt). Althans dat is mijn visie
The line is a dot to you!
  vrijdag 25 november 2005 @ 16:10:04 #115
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_32569740
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 16:06 schreef kepler het volgende:
En persoonlijk denk ik dat de Revo ook wel met verlies verkocht zal gaan worden in het begin.
Volgens mij is dat nog nooit met een Nintendo console gebeurt @ launch...
quote:
Zeker als ze zeggen dat ze grafisch niet veel onder zullen doen voor de 360/PS3 en ook nog eens een prijs van 200 dollar willen halen. Daarbij komt ook nog eens het 'probleem' dat al deze hardware in een kleinere ruimte gepropt moet worden en dit zorgt voor koelproblemen (wat de prijs ook hoger maakt). Althans dat is mijn visie
Hij zal natuurlijk niet zo krachtig zijn als X360/PS3, omdat het toch niet HDTV niet ondersteund en alleen maximaal 480p zal doen.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  vrijdag 25 november 2005 @ 16:24:34 #116
34586 kepler
No bounce, no play
pi_32570209
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 16:10 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Volgens mij is dat nog nooit met een Nintendo console gebeurt @ launch...
uitzonderingen bevestigen de regel
quote:
Hij zal natuurlijk niet zo krachtig zijn als X360/PS3, omdat het toch niet HDTV niet ondersteund en alleen maximaal 480p zal doen.
nee ok, maar dan wordt het nog steeds een probleem met de grootte van dat ding. Het is namelijk echt klein (zeker als je bedenkt dat de DVD-lezer het grootste gedeelte in beslag neemt). Ik denk dat de kracht van de Revolution of echt minder dan de helft van de 360/PS3 is, of anders verkopen ze dat ding met verlies. En dan hebben ze nog steeds een probleem met de koeling. Maar goed ze zullen het vast beter weten dan ik
The line is a dot to you!
  vrijdag 25 november 2005 @ 16:42:22 #117
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_32570751
Als je niet kan kwijlen over de graphics op je scherm kwijl je gewoon maar over de graphics van de console zelf.









!!!
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  vrijdag 25 november 2005 @ 16:46:52 #118
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_32570898
Hij is zo mooi
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 25 november 2005 @ 18:11:29 #119
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_32573399
Nou me idee was dus zoiets (even Morrowind als voorbeeld gebruiken).



Als je in first-person zit zoals in Morrowind en je hebt een zwaard en dat je dan niet zelf hoeft te gaan zwaaien als een idioot met je controller maar dat je ook alsnog enorm veel controle hebt over je wapen/zwaard.

Stel je nou voor (jaja) dat je dat zwaard houdt als de controller, zo vertical ongeveer als in die screenshot, en dat de zwaard ook automatisch correspondeert met hoe je je controller houdt (ongeveer verticaal dus). Dan moet je niet zelf gaan zwaaien maar dan druk je gewoon A, en dan zwaai je je zwaard van boven naar beneden dus verticaal neerhakken. Maar als je dan je pols naar links draait, dat je dan van boven naar beneden diagonaal omlaag slaat, en dan hoef je ook alleen A te drukken. En als je dan verder met je pols draait, zodat je je controller horizontaal houdt, dat je ook de zwaard horizontaal houdt en dat je dan van links naar rechts neerhakt met je zwaard, en voor de zwaai moet je dus weer alleen A drukken. Maar het kan nog beter, als je je controller dus horizontaal houdt en het naar de scherm wijst (zoals je dat doet bij een normale afstandsbediening tijdens het zappen) en dus ook je zwaard zo houdt, en als je dan A drukt, dat je dat een beweging maakt met je zwaard zo van dat je naar voren duwt met dat ding. Een "thrust" i.p.v. een "slash". Zo heb je echt enorm veel controle over je zwaard terwijl je steeds maar op 1 knop drukt.

Zo kan je dus 1 knop meerdere functies geven. Bijv. in een FPS. Als je dus een normale wapen hebt met twee functies (schieten en een ingebouwde grenadelauncher), kan je dus schieten met A, maar .i.p.v. gewoon je pols rechthouden moet je even draaien met je pols naar links, 70 graden ofzo, en als je dan op A drukt krijg je de granaat.

Dat pols draaien klinkt lastig maar als je zelf oefent met een afstandsbediening valt het best mee!
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  vrijdag 25 november 2005 @ 18:17:51 #120
34586 kepler
No bounce, no play
pi_32573595
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 18:11 schreef Ruzbeh het volgende:
Nou me idee was dus zoiets (even Morrowind als voorbeeld gebruiken).

[afbeelding]

Als je in first-person zit zoals in Morrowind en je hebt een zwaard en dat je dan niet zelf hoeft te gaan zwaaien als een idioot met je controller maar dat je ook alsnog enorm veel controle hebt over je wapen/zwaard.

Stel je nou voor (jaja) dat je dat zwaard houdt als de controller, zo vertical ongeveer als in die screenshot, en dat de zwaard ook automatisch correspondeert met hoe je je controller houdt (ongeveer verticaal dus). Dan moet je niet zelf gaan zwaaien maar dan druk je gewoon A, en dan zwaai je je zwaard van boven naar beneden dus verticaal neerhakken. Maar als je dan je pols naar links draait, dat je dan van boven naar beneden diagonaal omlaag slaat, en dan hoef je ook alleen A te drukken. En als je dan verder met je pols draait, zodat je je controller horizontaal houdt, dat je ook de zwaard horizontaal houdt en dat je dan van links naar rechts neerhakt met je zwaard, en voor de zwaai moet je dus weer alleen A drukken. Maar het kan nog beter, als je je controller dus horizontaal houdt en het naar de scherm wijst (zoals je dat doet bij een normale afstandsbediening tijdens het zappen) en dus ook je zwaard zo houdt, en als je dan A drukt, dat je dat een beweging maakt met je zwaard zo van dat je naar voren duwt met dat ding. Een "thrust" i.p.v. een "slash". Zo heb je echt enorm veel controle over je zwaard terwijl je steeds maar op 1 knop drukt.

Zo kan je dus 1 knop meerdere functies geven. Bijv. in een FPS. Als je dus een normale wapen hebt met twee functies (schieten en een ingebouwde grenadelauncher), kan je dus schieten met A, maar .i.p.v. gewoon je pols rechthouden moet je even draaien met je pols naar links, 70 graden ofzo, en als je dan op A drukt krijg je de granaat.

Dat pols draaien klinkt lastig maar als je zelf oefent met een afstandsbediening valt het best mee!
ik denk dat je er bij moest zijn

maar op de manier waarop je het nu beschrijft heb je niks aan die controller. Kan je beter meerdere knoppen hebben... Voordeel van de controller is dat je in 3D kan bewegen, niet dat je 1 knop meerdere functies kan geven
The line is a dot to you!
  vrijdag 25 november 2005 @ 18:20:41 #121
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_32573678
.

Ik bedoel dus dat je enorm veel controle kan hebben over een zwaard terwijl je zelf niet een grote zwaai hoeft te maken met de controller.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  vrijdag 25 november 2005 @ 18:29:43 #122
34586 kepler
No bounce, no play
pi_32574008
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 18:20 schreef Ruzbeh het volgende:
.

Ik bedoel dus dat je enorm veel controle kan hebben over een zwaard terwijl je zelf niet een grote zwaai hoeft te maken met de controller.
jamaar wat is dan het voordeel van die speciale controller? Dan kan je beter een paar extra knoppen hebben om die functies op te roepen
The line is a dot to you!
  vrijdag 25 november 2005 @ 18:43:04 #123
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_32574482
Tuurlijk niet, dan heb je wel 100 knoppen om dezelfde controle de hebben over die zwaard.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  vrijdag 25 november 2005 @ 18:52:31 #124
34586 kepler
No bounce, no play
pi_32574764
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 18:43 schreef Ruzbeh het volgende:
Tuurlijk niet, dan heb je wel 100 knoppen om dezelfde controle de hebben over die zwaard.
aha de hoek waarin hem houdt, daarin slaat hij ook? Maar waarom moet je dan op een knop drukken, kan je er beter echt meeslaan
The line is a dot to you!
  vrijdag 25 november 2005 @ 18:58:49 #125
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_32574972
Nee, tering. LEES JE WEL!? Ik schrijf dus dat het als alternatief is zeg maar. Met je hele controller meezwaaien kan veel moeite zijn, vooral als je het steeds opnieuw moet doen. Dus dit kan je gebruiken als alternatief, terwijl je nog steeds enorm veel controle hebt. Dat is nou zo cool.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  vrijdag 25 november 2005 @ 19:57:08 #126
34586 kepler
No bounce, no play
pi_32576787
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 18:58 schreef Ruzbeh het volgende:
Nee, tering. LEES JE WEL!? Ik schrijf dus dat het als alternatief is zeg maar. Met je hele controller meezwaaien kan veel moeite zijn, vooral als je het steeds opnieuw moet doen. Dus dit kan je gebruiken als alternatief, terwijl je nog steeds enorm veel controle hebt. Dat is nou zo cool.
zoals ik het begrijp kan je net zo goed een controller gebruiken dan. Maar goed ik begrijp het vast verkeerd
Als je de controller op een bepaalde manier houdt en dan op A-drukt voer je een bepaalde move uit. In de praktijk betekent dat je hoogstens 4-8 moves kan gebruiken, want anders wordt de grens te klein (dus 0 graden, 45, 90, 135, 180, enz). Zoveel knoppen zitten er dus ook wel op een controller
The line is a dot to you!
  vrijdag 25 november 2005 @ 20:01:01 #127
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_32576916
Ja maar het feit dat je maar 1 knop hoeft te gebruiken maakt alles natuurlijk veel makkelijker.

Daarnaast is het niet zo dat je maar een paar moves hebt, maar dat je ook precies kan slaan hoe je wilt slaan, dus niet alleen 45 of 90 graden maar ook 48 graden of 86 graden. En natuurlijk ook een "thrust" beweging i.p.v. een "slash" beweging. En bij die thrust beweging met die zwaard kan je dus ook goed richten met je controller waar je precies wilt neerprikken. Bijv. in je vijand's ogen. Of op een bepaalde zwakke plek ofzo. Zo wordt alles een stuk spannender.

Tering... het idee alleen. Zo krijg ik zelf enorm veel zin om een game te bouwen.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  vrijdag 25 november 2005 @ 20:02:10 #128
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_32576943
Blaat.

Geen gekke theorieen, gewoon gelul over de Revolution
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  vrijdag 25 november 2005 @ 20:07:52 #129
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_32577140
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 20:02 schreef Tomasso het volgende:
Blaat.

Geen gekke theorieen, gewoon gelul over de Revolution
Idd. Ook geen feiten in dit topic! Alleen maar mock-ups en quotes.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_32579933
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 20:01 schreef Ruzbeh het volgende:
Ja maar het feit dat je maar 1 knop hoeft te gebruiken maakt alles natuurlijk veel makkelijker.

Daarnaast is het niet zo dat je maar een paar moves hebt, maar dat je ook precies kan slaan hoe je wilt slaan, dus niet alleen 45 of 90 graden maar ook 48 graden of 86 graden. En natuurlijk ook een "thrust" beweging i.p.v. een "slash" beweging. En bij die thrust beweging met die zwaard kan je dus ook goed richten met je controller waar je precies wilt neerprikken. Bijv. in je vijand's ogen. Of op een bepaalde zwakke plek ofzo. Zo wordt alles een stuk spannender.

Tering... het idee alleen. Zo krijg ik zelf enorm veel zin om een game te bouwen.
Ja, idd, en ik krijg dan het idee dat de revolution 5-10 jaar te vroeg komt als je exacte bewegingen wil vertolken naar de game, en vijanden wil hebben die daar ook nog anders op reageren. Zoiets kost namelijk nogal kracht, dat moet je in gedachten houden.

En over de behuizing, ik blijf het een matige keus vinden, design kan me geen fuck schelen en als je hem groter maakt heb je voor hetzelfde geld krachtigere hardware doordat je bijv. beter kunt koelen (meer oppervlak om hitte via af te voeren). Mja, veel mensen geven blijkbaar meer om hoe de console er uit ziet dan hoe hun games er uit zien en wat de mogelijkheden in die games zijn.
pi_32580004
En jij oordeelt voor je beurt

Eerst afwachten tot je er daadwerkelijk mee speelt en dan pas een oordeel trekken. Nintendo is niet gek.
Houd van een lijntje.
  vrijdag 25 november 2005 @ 21:39:27 #132
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_32580065
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 21:34 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Ja, idd, en ik krijg dan het idee dat de revolution 5-10 jaar te vroeg komt als je exacte bewegingen wil vertolken naar de game, en vijanden wil hebben die daar ook nog anders op reageren. Zoiets kost namelijk nogal kracht, dat moet je in gedachten houden.
Dat kan ik me echt niet voorstellen. Dat is helemaal niet moeilijk. Als je gewoon de controller beweegt enzo, beweegt je hand/zwaard in het spel mee, en als je dus aanvalt met de A knop dat je een slash doet, maar dat een andere graden gewoon dezelfde animatie is, maar dan ook gewoon gedraait zeg maar. En hetzelfde kan makkelijk met die thrust beweging met de zwaard, gewoon een thrust animatie maar dan verplaatst het punt waar de zwaard terechtkomt. Dan moet er alleen wel een crosshair komen als je een beetje wilt richten.

Helemaal niet positief over mijn idee? Kom op zeg.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_32580714
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 21:34 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Ja, idd, en ik krijg dan het idee dat de revolution 5-10 jaar te vroeg komt als je exacte bewegingen wil vertolken naar de game, en vijanden wil hebben die daar ook nog anders op reageren. Zoiets kost namelijk nogal kracht, dat moet je in gedachten houden.

En over de behuizing, ik blijf het een matige keus vinden, design kan me geen fuck schelen en als je hem groter maakt heb je voor hetzelfde geld krachtigere hardware doordat je bijv. beter kunt koelen (meer oppervlak om hitte via af te voeren). Mja, veel mensen geven blijkbaar meer om hoe de console er uit ziet dan hoe hun games er uit zien en wat de mogelijkheden in die games zijn.
Hier ben ik het helemaal mee eens.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_32582915
Jezus, wat een lulverhalen allemaal.
pi_32583525
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 21:39 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Dat kan ik me echt niet voorstellen. Dat is helemaal niet moeilijk. Als je gewoon de controller beweegt enzo, beweegt je hand/zwaard in het spel mee, en als je dus aanvalt met de A knop dat je een slash doet, maar dat een andere graden gewoon dezelfde animatie is, maar dan ook gewoon gedraait zeg maar. En hetzelfde kan makkelijk met die thrust beweging met de zwaard, gewoon een thrust animatie maar dan verplaatst het punt waar de zwaard terechtkomt. Dan moet er alleen wel een crosshair komen als je een beetje wilt richten.

Helemaal niet positief over mijn idee? Kom op zeg.
En wat dacht je van het bijhouden van exacte damage? Precies waar jouw zwaard dat van een ander treft, de kracht van welk zwaard nou sterker is etc. etc. Vooral die laatste 2 daar zal behoorlijk wat CPU time heen moeten, en ik denk dat de Revolution daardoor best beperkt zal zijn. Misschien voor een opvolger een mogelijkheid, voor de Revolution zou ik er niet teveel op rekenen .
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 21:37 schreef Erwtensoep het volgende:
En jij oordeelt voor je beurt

Eerst afwachten tot je er daadwerkelijk mee speelt en dan pas een oordeel trekken. Nintendo is niet gek.
Wie zegt er dat ze gek zijn? Omdat één iets wat de controller wel mogelijk maakt niet gaat door de rest van de hardware? Zat dingen die vast prima zullen gaan met de Revolution controller (FPS, adventure, gimmick games (denk aan zoiets als dat kookvoorbeeld in dat controller filmpje etc.)
  zaterdag 26 november 2005 @ 12:44:32 #136
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_32592469
zeg eens, ben je een programmeur?

zo niet, dan is jouw gok over hoeveel processorkracht ergens voor nodig is zo goed als die van elk ander. persoonlijk kan ik me niet voorstellen dat het vergelijken van de snelheid van twee zwaarden en dingen als hitboxes erg veel rekenkracht nodig heeft.
  zaterdag 26 november 2005 @ 13:47:13 #137
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_32593696
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 23:48 schreef Retuobak het volgende:

[..]

En wat dacht je van het bijhouden van exacte damage? Precies waar jouw zwaard dat van een ander treft, de kracht van welk zwaard nou sterker is etc. etc. Vooral die laatste 2 daar zal behoorlijk wat CPU time heen moeten, en ik denk dat de Revolution daardoor best beperkt zal zijn. Misschien voor een opvolger een mogelijkheid, voor de Revolution zou ik er niet teveel op rekenen .
Dat exacte damage hoeft natuurlijk niet zo precies he. Gewoon andere schade op de hoofd (het meest) en hoeveel schade op de benen, etc. Alsof het zo precies moet zijn. Ik ben niet een expert op dat hele gebeuren met hoe dat geprogrameerd wordt, maar het is niet zo dat ik er totaal geen verstand van heb. Volgens mij is het gewoon mogelijk, maar dan moeten er maar wat hier en daar wat opofferingen gemaakt worden zodat het wel een beetje draait, zoals dat het niet zo precies hoeft te zijn ofzo.

Anyways. Ik vraag me af of Nintendo ook Gameboy en/of Gameboy Color games toevoegd bij de Nintendo Virtual Console, omdat ze toch nergens te koop zijn en omdat Nintendo afstand wilt doen van die games (Gameboy of Gameboy Color games werken niet op Nintendo DS of Gameboy Micro).
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  zaterdag 26 november 2005 @ 20:08:47 #138
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_32602284
Kijk 's aan, zelfs het NCRV is het met mij eens!

.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  zaterdag 26 november 2005 @ 21:39:01 #139
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_32604678
DE NCRV ,

En dat believe gelul begint ook uiterst irritant te worden...
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  zaterdag 26 november 2005 @ 21:43:19 #140
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_32604799
Kut terwijl ik zo zat te twijfelen tussen de of het. Eerst had ik gewoon de. Maar goed.
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 21:39 schreef Tomasso het volgende:
En dat believe gelul begint ook uiterst irritant te worden...
Onzin.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_32619071
En nog minder verlies erop maken dan de 360
Houd van een lijntje.
pi_32619310
Ik heb zo nog mn twijfels over die controller, het idee is geweldig maar kan zo zijn problemen meenemen. Stel je zit een spel te spelen afhankelijk van de remote, werkelijk alle bewegingen zullen worden geregistreerd. Rek je je arm? de revo reageert. Ga je anders zitten? de revo reageert enzovoorts. Vrijheid om iets anders te doen tijdens het gamen lijkt me moeilijk.

Een simpele hold knop om de remote sensor even uit te schakelijk moet de truuc wel doen though.
  zondag 27 november 2005 @ 15:36:04 #144
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_32619389
quote:
Op zondag 27 november 2005 15:33 schreef Glopes het volgende:
Ik heb zo nog mn twijfels over die controller, het idee is geweldig maar kan zo zijn problemen meenemen. Stel je zit een spel te spelen afhankelijk van de remote, werkelijk alle bewegingen zullen worden geregistreerd. Rek je je arm? de revo reageert. Ga je anders zitten? de revo reageert enzovoorts. Vrijheid om iets anders te doen tijdens het gamen lijkt me moeilijk.

Een simpele hold knop om de remote sensor even uit te schakelijk moet de truuc wel doen though.
Gewoon even het spel pauzeren.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_32619448
Mwa dat heb je nu ook. Als je per ongeluk de verkeerde knop indruk of uitschiet met je pookje. Lijkt me niet zo een probleem.
Houd van een lijntje.
  zondag 27 november 2005 @ 16:59:24 #146
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_32621707
quote:
Op zondag 27 november 2005 15:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Even een gratis Revolution bestellen
http://www.lik-sang.com/info.php?category=314&products_id=6998&
* besteldt
  zondag 27 november 2005 @ 17:05:58 #147
46045 mikando18
stop drop rofl
pi_32621861
quote:
Op zondag 27 november 2005 16:59 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

* besteldt
quote:
Review by: Ugabuga on November 25th, 2005
REVOLUTION has 3x the power of GC, and a remote for the controller..
Xbox has 5x the power of GC, and a controller based heavily on the ols PS DualShock..
PS3 has 10x the power of GC, with an ergonomically designed bomerang for the controller.

Wich one do you think i'm gonna chose?
uhhm
push it to the limit
pi_32621900
quote:
Lezen is ook een kunst natuurlijk:
quote:
4. Unit price and features are not confirmed and can change at any time.
[..]
6. The product is listed with a dummy price - your credit card is NOT charged.
  zondag 27 november 2005 @ 17:12:09 #149
46045 mikando18
stop drop rofl
pi_32622012
quote:
Op zondag 27 november 2005 17:07 schreef Khadgar het volgende:

[..]

Lezen is ook een kunst natuurlijk:
[..]
shit

* mikando18 canceled preorder
push it to the limit
  zondag 27 november 2005 @ 17:20:08 #150
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_32622225
De E3 dit jaar was trouwens echt bout.

E3 2006:
Speelbare X360
Speelbare PS3
Speelbare Revolution
Nieuwe versie Nintendo DS
X360 games
PS3 games (gewoon real-time deze keer )
Revolution games
NDS games
PSP games

De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')