Nintendo's console inkomsten nu = uitstekendquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:08 schreef piet_pelle het volgende:
Nintendo's console inkomsten nu= kut
Nintendo's console inkomsten toekomst= kut
aaaaaaaaahahahaha!quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:20 schreef piet_pelle het volgende:
Ik heb helaas niet de gave die jullie wel hebben om de waarheid naar wens aan te passen dus,
screw you guys, I'm going ------->heum.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:20 schreef piet_pelle het volgende:
Ik ben uitgelult met argumenten, dus ik ben pleite
Dat vind ik dan wel weer tof van je, Cartmanquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:20 schreef piet_pelle het volgende:
screw you guys, I'm going ------->heum.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:40 schreef piet_pelle het volgende:
Waarom zou nintendo doorgaan met iets wat verliesgevend is
quote:[aan het begin van de nieuwe generatie]
Consolidated net profit stood at YEN 36.63 billion (USD 308.4 million),
Die gave van jou, daar is helemaal niks mis mee.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:20 schreef piet_pelle het volgende:
Ik heb helaas niet de gave die jullie wel hebben om de waarheid naar wens aan te passen
Gamedemon heeft zo te zien een nieuw forum gevonden.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.scito.nl/forum/index.php?act=ST&f=17&t=2538&st=15#entry62352
Sommige mensen zijn echt zo ""
Hij heeft wel gelijk, het word zeker de grootstequote:De ps3 zal alles weer goed maken jongens
Hij zal de grootste worden en ik heb geen twijvel daarover
Xbox 360 en PS3 zijn even groot.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:25 schreef MMaRsu het volgende:
dat forum
[..]
Hij heeft wel gelijk, het word zeker de grootste
Volgens mij is dat nog nooit met een Nintendo console gebeurt @ launch...quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:06 schreef kepler het volgende:
En persoonlijk denk ik dat de Revo ook wel met verlies verkocht zal gaan worden in het begin.
Hij zal natuurlijk niet zo krachtig zijn als X360/PS3, omdat het toch niet HDTV niet ondersteund en alleen maximaal 480p zal doen.quote:Zeker als ze zeggen dat ze grafisch niet veel onder zullen doen voor de 360/PS3 en ook nog eens een prijs van 200 dollar willen halen. Daarbij komt ook nog eens het 'probleem' dat al deze hardware in een kleinere ruimte gepropt moet worden en dit zorgt voor koelproblemen (wat de prijs ook hoger maakt). Althans dat is mijn visie
uitzonderingen bevestigen de regelquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:10 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Volgens mij is dat nog nooit met een Nintendo console gebeurt @ launch...
nee ok, maar dan wordt het nog steeds een probleem met de grootte van dat ding. Het is namelijk echt klein (zeker als je bedenkt dat de DVD-lezer het grootste gedeelte in beslag neemt). Ik denk dat de kracht van de Revolution of echt minder dan de helft van de 360/PS3 is, of anders verkopen ze dat ding met verlies. En dan hebben ze nog steeds een probleem met de koeling. Maar goed ze zullen het vast beter weten dan ikquote:Hij zal natuurlijk niet zo krachtig zijn als X360/PS3, omdat het toch niet HDTV niet ondersteund en alleen maximaal 480p zal doen.
ik denk dat je er bij moest zijnquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:11 schreef Ruzbeh het volgende:
Nou me idee was dus zoiets (even Morrowind als voorbeeld gebruiken).
[afbeelding]
Als je in first-person zit zoals in Morrowind en je hebt een zwaard en dat je dan niet zelf hoeft te gaan zwaaien als een idioot met je controller maar dat je ook alsnog enorm veel controle hebt over je wapen/zwaard.
Stel je nou voor (jaja) dat je dat zwaard houdt als de controller, zo vertical ongeveer als in die screenshot, en dat de zwaard ook automatisch correspondeert met hoe je je controller houdt (ongeveer verticaal dus). Dan moet je niet zelf gaan zwaaien maar dan druk je gewoon A, en dan zwaai je je zwaard van boven naar beneden dus verticaal neerhakken. Maar als je dan je pols naar links draait, dat je dan van boven naar beneden diagonaal omlaag slaat, en dan hoef je ook alleen A te drukken. En als je dan verder met je pols draait, zodat je je controller horizontaal houdt, dat je ook de zwaard horizontaal houdt en dat je dan van links naar rechts neerhakt met je zwaard, en voor de zwaai moet je dus weer alleen A drukken. Maar het kan nog beter, als je je controller dus horizontaal houdt en het naar de scherm wijst (zoals je dat doet bij een normale afstandsbediening tijdens het zappen) en dus ook je zwaard zo houdt, en als je dan A drukt, dat je dat een beweging maakt met je zwaard zo van dat je naar voren duwt met dat ding. Een "thrust" i.p.v. een "slash". Zo heb je echt enorm veel controle over je zwaard terwijl je steeds maar op 1 knop drukt.![]()
Zo kan je dus 1 knop meerdere functies geven. Bijv. in een FPS. Als je dus een normale wapen hebt met twee functies (schieten en een ingebouwde grenadelauncher), kan je dus schieten met A, maar .i.p.v. gewoon je pols rechthouden moet je even draaien met je pols naar links, 70 graden ofzo, en als je dan op A drukt krijg je de granaat.
Dat pols draaien klinkt lastig maar als je zelf oefent met een afstandsbediening valt het best mee!![]()
jamaar wat is dan het voordeel van die speciale controller? Dan kan je beter een paar extra knoppen hebben om die functies op te roepenquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:20 schreef Ruzbeh het volgende:.
Ik bedoel dus dat je enorm veel controle kan hebben over een zwaard terwijl je zelf niet een grote zwaai hoeft te maken met de controller.
aha de hoek waarin hem houdt, daarin slaat hij ook? Maar waarom moet je dan op een knop drukken, kan je er beter echt meeslaanquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:43 schreef Ruzbeh het volgende:
Tuurlijk niet, dan heb je wel 100 knoppen om dezelfde controle de hebben over die zwaard.
zoals ik het begrijp kan je net zo goed een controller gebruiken dan. Maar goed ik begrijp het vast verkeerdquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:58 schreef Ruzbeh het volgende:
Nee, tering.LEES JE WEL!? Ik schrijf dus dat het als alternatief is zeg maar. Met je hele controller meezwaaien kan veel moeite zijn, vooral als je het steeds opnieuw moet doen. Dus dit kan je gebruiken als alternatief, terwijl je nog steeds enorm veel controle hebt.
Dat is nou zo cool.
Idd. Ook geen feiten in dit topic! Alleen maar mock-ups en quotes.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:02 schreef Tomasso het volgende:
Blaat.
Geen gekke theorieen, gewoon gelul over de Revolution
Ja, idd, en ik krijg dan het idee dat de revolution 5-10 jaar te vroeg komt als je exacte bewegingen wil vertolken naar de game, en vijanden wil hebben die daar ook nog anders op reageren. Zoiets kost namelijk nogal kracht, dat moet je in gedachten houden.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:01 schreef Ruzbeh het volgende:
Ja maar het feit dat je maar 1 knop hoeft te gebruiken maakt alles natuurlijk veel makkelijker.
Daarnaast is het niet zo dat je maar een paar moves hebt, maar dat je ook precies kan slaan hoe je wilt slaan, dus niet alleen 45 of 90 graden maar ook 48 graden of 86 graden. En natuurlijk ook een "thrust" beweging i.p.v. een "slash" beweging. En bij die thrust beweging met die zwaard kan je dus ook goed richten met je controller waar je precies wilt neerprikken. Bijv. in je vijand's ogen.Of op een bepaalde zwakke plek ofzo. Zo wordt alles een stuk spannender.
Tering... het idee alleen.Zo krijg ik zelf enorm veel zin om een game te bouwen.
Dat kan ik me echt niet voorstellen. Dat is helemaal niet moeilijk. Als je gewoon de controller beweegt enzo, beweegt je hand/zwaard in het spel mee, en als je dus aanvalt met de A knop dat je een slash doet, maar dat een andere graden gewoon dezelfde animatie is, maar dan ook gewoon gedraait zeg maar. En hetzelfde kan makkelijk met die thrust beweging met de zwaard, gewoon een thrust animatie maar dan verplaatst het punt waar de zwaard terechtkomt. Dan moet er alleen wel een crosshair komen als je een beetje wilt richten.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:34 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja, idd, en ik krijg dan het idee dat de revolution 5-10 jaar te vroeg komt als je exacte bewegingen wil vertolken naar de game, en vijanden wil hebben die daar ook nog anders op reageren. Zoiets kost namelijk nogal kracht, dat moet je in gedachten houden.
Hier ben ik het helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:34 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja, idd, en ik krijg dan het idee dat de revolution 5-10 jaar te vroeg komt als je exacte bewegingen wil vertolken naar de game, en vijanden wil hebben die daar ook nog anders op reageren. Zoiets kost namelijk nogal kracht, dat moet je in gedachten houden.
En over de behuizing, ik blijf het een matige keus vinden, design kan me geen fuck schelen en als je hem groter maakt heb je voor hetzelfde geld krachtigere hardware doordat je bijv. beter kunt koelen (meer oppervlak om hitte via af te voeren). Mja, veel mensen geven blijkbaar meer om hoe de console er uit ziet dan hoe hun games er uit zien en wat de mogelijkheden in die games zijn.
En wat dacht je van het bijhouden van exacte damage? Precies waar jouw zwaard dat van een ander treft, de kracht van welk zwaard nou sterker is etc. etc. Vooral die laatste 2 daar zal behoorlijk wat CPU time heen moeten, en ik denk dat de Revolution daardoor best beperkt zal zijn. Misschien voor een opvolger een mogelijkheid, voor de Revolution zou ik er niet teveel op rekenenquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:39 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat kan ik me echt niet voorstellen. Dat is helemaal niet moeilijk. Als je gewoon de controller beweegt enzo, beweegt je hand/zwaard in het spel mee, en als je dus aanvalt met de A knop dat je een slash doet, maar dat een andere graden gewoon dezelfde animatie is, maar dan ook gewoon gedraait zeg maar. En hetzelfde kan makkelijk met die thrust beweging met de zwaard, gewoon een thrust animatie maar dan verplaatst het punt waar de zwaard terechtkomt. Dan moet er alleen wel een crosshair komen als je een beetje wilt richten.
Helemaal niet positief over mijn idee?Kom op zeg.
Wie zegt er dat ze gek zijn? Omdat één iets wat de controller wel mogelijk maakt niet gaat door de rest van de hardware? Zat dingen die vast prima zullen gaan met de Revolution controller (FPS, adventure, gimmick games (denk aan zoiets als dat kookvoorbeeld in dat controller filmpje etc.)quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:37 schreef Erwtensoep het volgende:
En jij oordeelt voor je beurt
Eerst afwachten tot je er daadwerkelijk mee speelt en dan pas een oordeel trekken. Nintendo is niet gek.
Dat exacte damage hoeft natuurlijk niet zo precies he. Gewoon andere schade op de hoofd (het meest) en hoeveel schade op de benen, etc. Alsof het zo precies moet zijn. Ik ben niet een expert op dat hele gebeuren met hoe dat geprogrameerd wordt, maar het is niet zo dat ik er totaal geen verstand van heb. Volgens mij is het gewoon mogelijk, maar dan moeten er maar wat hier en daar wat opofferingen gemaakt worden zodat het wel een beetje draait, zoals dat het niet zo precies hoeft te zijn ofzo.quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:48 schreef Retuobak het volgende:
[..]
En wat dacht je van het bijhouden van exacte damage? Precies waar jouw zwaard dat van een ander treft, de kracht van welk zwaard nou sterker is etc. etc. Vooral die laatste 2 daar zal behoorlijk wat CPU time heen moeten, en ik denk dat de Revolution daardoor best beperkt zal zijn. Misschien voor een opvolger een mogelijkheid, voor de Revolution zou ik er niet teveel op rekenen.
Onzin.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:39 schreef Tomasso het volgende:
En dat believe gelul begint ook uiterst irritant te worden...
Gewoon even het spel pauzeren.quote:Op zondag 27 november 2005 15:33 schreef Glopes het volgende:
Ik heb zo nog mn twijfels over die controller, het idee is geweldig maar kan zo zijn problemen meenemen. Stel je zit een spel te spelen afhankelijk van de remote, werkelijk alle bewegingen zullen worden geregistreerd. Rek je je arm? de revo reageert. Ga je anders zitten? de revo reageert enzovoorts. Vrijheid om iets anders te doen tijdens het gamen lijkt me moeilijk.
Een simpele hold knop om de remote sensor even uit te schakelijk moet de truuc wel doen though.
* besteldtquote:Op zondag 27 november 2005 15:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Even een gratis Revolution bestellen![]()
http://www.lik-sang.com/info.php?category=314&products_id=6998&
quote:
uhhmquote:Review by: Ugabuga on November 25th, 2005
REVOLUTION has 3x the power of GC, and a remote for the controller..
Xbox has 5x the power of GC, and a controller based heavily on the ols PS DualShock..
PS3 has 10x the power of GC, with an ergonomically designed bomerang for the controller.
Wich one do you think i'm gonna chose?
Lezen is ook een kunst natuurlijk:quote:Op zondag 27 november 2005 15:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Even een gratis Revolution bestellen![]()
http://www.lik-sang.com/info.php?category=314&products_id=6998&
of PS3 natuurlijk
http://www.lik-sang.com/info.php?category=&products_id=6997&
quote:4. Unit price and features are not confirmed and can change at any time.
[..]
6. The product is listed with a dummy price - your credit card is NOT charged.
shitquote:Op zondag 27 november 2005 17:07 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Lezen is ook een kunst natuurlijk:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |