Nintendo's console inkomsten nu = uitstekendquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:08 schreef piet_pelle het volgende:
Nintendo's console inkomsten nu= kut
Nintendo's console inkomsten toekomst= kut
aaaaaaaaahahahaha!quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:20 schreef piet_pelle het volgende:
Ik heb helaas niet de gave die jullie wel hebben om de waarheid naar wens aan te passen dus,
screw you guys, I'm going ------->heum.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:20 schreef piet_pelle het volgende:
Ik ben uitgelult met argumenten, dus ik ben pleite
Dat vind ik dan wel weer tof van je, Cartmanquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:20 schreef piet_pelle het volgende:
screw you guys, I'm going ------->heum.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:40 schreef piet_pelle het volgende:
Waarom zou nintendo doorgaan met iets wat verliesgevend is
quote:[aan het begin van de nieuwe generatie]
Consolidated net profit stood at YEN 36.63 billion (USD 308.4 million),
Die gave van jou, daar is helemaal niks mis mee.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:20 schreef piet_pelle het volgende:
Ik heb helaas niet de gave die jullie wel hebben om de waarheid naar wens aan te passen
Gamedemon heeft zo te zien een nieuw forum gevonden.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.scito.nl/forum/index.php?act=ST&f=17&t=2538&st=15#entry62352
Sommige mensen zijn echt zo ""
Hij heeft wel gelijk, het word zeker de grootstequote:De ps3 zal alles weer goed maken jongens
Hij zal de grootste worden en ik heb geen twijvel daarover
Xbox 360 en PS3 zijn even groot.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:25 schreef MMaRsu het volgende:
dat forum
[..]
Hij heeft wel gelijk, het word zeker de grootste
Volgens mij is dat nog nooit met een Nintendo console gebeurt @ launch...quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:06 schreef kepler het volgende:
En persoonlijk denk ik dat de Revo ook wel met verlies verkocht zal gaan worden in het begin.
Hij zal natuurlijk niet zo krachtig zijn als X360/PS3, omdat het toch niet HDTV niet ondersteund en alleen maximaal 480p zal doen.quote:Zeker als ze zeggen dat ze grafisch niet veel onder zullen doen voor de 360/PS3 en ook nog eens een prijs van 200 dollar willen halen. Daarbij komt ook nog eens het 'probleem' dat al deze hardware in een kleinere ruimte gepropt moet worden en dit zorgt voor koelproblemen (wat de prijs ook hoger maakt). Althans dat is mijn visie
uitzonderingen bevestigen de regelquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:10 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Volgens mij is dat nog nooit met een Nintendo console gebeurt @ launch...
nee ok, maar dan wordt het nog steeds een probleem met de grootte van dat ding. Het is namelijk echt klein (zeker als je bedenkt dat de DVD-lezer het grootste gedeelte in beslag neemt). Ik denk dat de kracht van de Revolution of echt minder dan de helft van de 360/PS3 is, of anders verkopen ze dat ding met verlies. En dan hebben ze nog steeds een probleem met de koeling. Maar goed ze zullen het vast beter weten dan ikquote:Hij zal natuurlijk niet zo krachtig zijn als X360/PS3, omdat het toch niet HDTV niet ondersteund en alleen maximaal 480p zal doen.
ik denk dat je er bij moest zijnquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:11 schreef Ruzbeh het volgende:
Nou me idee was dus zoiets (even Morrowind als voorbeeld gebruiken).
[afbeelding]
Als je in first-person zit zoals in Morrowind en je hebt een zwaard en dat je dan niet zelf hoeft te gaan zwaaien als een idioot met je controller maar dat je ook alsnog enorm veel controle hebt over je wapen/zwaard.
Stel je nou voor (jaja) dat je dat zwaard houdt als de controller, zo vertical ongeveer als in die screenshot, en dat de zwaard ook automatisch correspondeert met hoe je je controller houdt (ongeveer verticaal dus). Dan moet je niet zelf gaan zwaaien maar dan druk je gewoon A, en dan zwaai je je zwaard van boven naar beneden dus verticaal neerhakken. Maar als je dan je pols naar links draait, dat je dan van boven naar beneden diagonaal omlaag slaat, en dan hoef je ook alleen A te drukken. En als je dan verder met je pols draait, zodat je je controller horizontaal houdt, dat je ook de zwaard horizontaal houdt en dat je dan van links naar rechts neerhakt met je zwaard, en voor de zwaai moet je dus weer alleen A drukken. Maar het kan nog beter, als je je controller dus horizontaal houdt en het naar de scherm wijst (zoals je dat doet bij een normale afstandsbediening tijdens het zappen) en dus ook je zwaard zo houdt, en als je dan A drukt, dat je dat een beweging maakt met je zwaard zo van dat je naar voren duwt met dat ding. Een "thrust" i.p.v. een "slash". Zo heb je echt enorm veel controle over je zwaard terwijl je steeds maar op 1 knop drukt.![]()
Zo kan je dus 1 knop meerdere functies geven. Bijv. in een FPS. Als je dus een normale wapen hebt met twee functies (schieten en een ingebouwde grenadelauncher), kan je dus schieten met A, maar .i.p.v. gewoon je pols rechthouden moet je even draaien met je pols naar links, 70 graden ofzo, en als je dan op A drukt krijg je de granaat.
Dat pols draaien klinkt lastig maar als je zelf oefent met een afstandsbediening valt het best mee!![]()
jamaar wat is dan het voordeel van die speciale controller? Dan kan je beter een paar extra knoppen hebben om die functies op te roepenquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:20 schreef Ruzbeh het volgende:.
Ik bedoel dus dat je enorm veel controle kan hebben over een zwaard terwijl je zelf niet een grote zwaai hoeft te maken met de controller.
aha de hoek waarin hem houdt, daarin slaat hij ook? Maar waarom moet je dan op een knop drukken, kan je er beter echt meeslaanquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:43 schreef Ruzbeh het volgende:
Tuurlijk niet, dan heb je wel 100 knoppen om dezelfde controle de hebben over die zwaard.
zoals ik het begrijp kan je net zo goed een controller gebruiken dan. Maar goed ik begrijp het vast verkeerdquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:58 schreef Ruzbeh het volgende:
Nee, tering.LEES JE WEL!? Ik schrijf dus dat het als alternatief is zeg maar. Met je hele controller meezwaaien kan veel moeite zijn, vooral als je het steeds opnieuw moet doen. Dus dit kan je gebruiken als alternatief, terwijl je nog steeds enorm veel controle hebt.
Dat is nou zo cool.
Idd. Ook geen feiten in dit topic! Alleen maar mock-ups en quotes.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:02 schreef Tomasso het volgende:
Blaat.
Geen gekke theorieen, gewoon gelul over de Revolution
Ja, idd, en ik krijg dan het idee dat de revolution 5-10 jaar te vroeg komt als je exacte bewegingen wil vertolken naar de game, en vijanden wil hebben die daar ook nog anders op reageren. Zoiets kost namelijk nogal kracht, dat moet je in gedachten houden.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:01 schreef Ruzbeh het volgende:
Ja maar het feit dat je maar 1 knop hoeft te gebruiken maakt alles natuurlijk veel makkelijker.
Daarnaast is het niet zo dat je maar een paar moves hebt, maar dat je ook precies kan slaan hoe je wilt slaan, dus niet alleen 45 of 90 graden maar ook 48 graden of 86 graden. En natuurlijk ook een "thrust" beweging i.p.v. een "slash" beweging. En bij die thrust beweging met die zwaard kan je dus ook goed richten met je controller waar je precies wilt neerprikken. Bijv. in je vijand's ogen.Of op een bepaalde zwakke plek ofzo. Zo wordt alles een stuk spannender.
Tering... het idee alleen.Zo krijg ik zelf enorm veel zin om een game te bouwen.
Dat kan ik me echt niet voorstellen. Dat is helemaal niet moeilijk. Als je gewoon de controller beweegt enzo, beweegt je hand/zwaard in het spel mee, en als je dus aanvalt met de A knop dat je een slash doet, maar dat een andere graden gewoon dezelfde animatie is, maar dan ook gewoon gedraait zeg maar. En hetzelfde kan makkelijk met die thrust beweging met de zwaard, gewoon een thrust animatie maar dan verplaatst het punt waar de zwaard terechtkomt. Dan moet er alleen wel een crosshair komen als je een beetje wilt richten.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:34 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja, idd, en ik krijg dan het idee dat de revolution 5-10 jaar te vroeg komt als je exacte bewegingen wil vertolken naar de game, en vijanden wil hebben die daar ook nog anders op reageren. Zoiets kost namelijk nogal kracht, dat moet je in gedachten houden.
Hier ben ik het helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:34 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja, idd, en ik krijg dan het idee dat de revolution 5-10 jaar te vroeg komt als je exacte bewegingen wil vertolken naar de game, en vijanden wil hebben die daar ook nog anders op reageren. Zoiets kost namelijk nogal kracht, dat moet je in gedachten houden.
En over de behuizing, ik blijf het een matige keus vinden, design kan me geen fuck schelen en als je hem groter maakt heb je voor hetzelfde geld krachtigere hardware doordat je bijv. beter kunt koelen (meer oppervlak om hitte via af te voeren). Mja, veel mensen geven blijkbaar meer om hoe de console er uit ziet dan hoe hun games er uit zien en wat de mogelijkheden in die games zijn.
En wat dacht je van het bijhouden van exacte damage? Precies waar jouw zwaard dat van een ander treft, de kracht van welk zwaard nou sterker is etc. etc. Vooral die laatste 2 daar zal behoorlijk wat CPU time heen moeten, en ik denk dat de Revolution daardoor best beperkt zal zijn. Misschien voor een opvolger een mogelijkheid, voor de Revolution zou ik er niet teveel op rekenenquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:39 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat kan ik me echt niet voorstellen. Dat is helemaal niet moeilijk. Als je gewoon de controller beweegt enzo, beweegt je hand/zwaard in het spel mee, en als je dus aanvalt met de A knop dat je een slash doet, maar dat een andere graden gewoon dezelfde animatie is, maar dan ook gewoon gedraait zeg maar. En hetzelfde kan makkelijk met die thrust beweging met de zwaard, gewoon een thrust animatie maar dan verplaatst het punt waar de zwaard terechtkomt. Dan moet er alleen wel een crosshair komen als je een beetje wilt richten.
Helemaal niet positief over mijn idee?Kom op zeg.
Wie zegt er dat ze gek zijn? Omdat één iets wat de controller wel mogelijk maakt niet gaat door de rest van de hardware? Zat dingen die vast prima zullen gaan met de Revolution controller (FPS, adventure, gimmick games (denk aan zoiets als dat kookvoorbeeld in dat controller filmpje etc.)quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:37 schreef Erwtensoep het volgende:
En jij oordeelt voor je beurt
Eerst afwachten tot je er daadwerkelijk mee speelt en dan pas een oordeel trekken. Nintendo is niet gek.
Dat exacte damage hoeft natuurlijk niet zo precies he. Gewoon andere schade op de hoofd (het meest) en hoeveel schade op de benen, etc. Alsof het zo precies moet zijn. Ik ben niet een expert op dat hele gebeuren met hoe dat geprogrameerd wordt, maar het is niet zo dat ik er totaal geen verstand van heb. Volgens mij is het gewoon mogelijk, maar dan moeten er maar wat hier en daar wat opofferingen gemaakt worden zodat het wel een beetje draait, zoals dat het niet zo precies hoeft te zijn ofzo.quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:48 schreef Retuobak het volgende:
[..]
En wat dacht je van het bijhouden van exacte damage? Precies waar jouw zwaard dat van een ander treft, de kracht van welk zwaard nou sterker is etc. etc. Vooral die laatste 2 daar zal behoorlijk wat CPU time heen moeten, en ik denk dat de Revolution daardoor best beperkt zal zijn. Misschien voor een opvolger een mogelijkheid, voor de Revolution zou ik er niet teveel op rekenen.
Onzin.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:39 schreef Tomasso het volgende:
En dat believe gelul begint ook uiterst irritant te worden...
Gewoon even het spel pauzeren.quote:Op zondag 27 november 2005 15:33 schreef Glopes het volgende:
Ik heb zo nog mn twijfels over die controller, het idee is geweldig maar kan zo zijn problemen meenemen. Stel je zit een spel te spelen afhankelijk van de remote, werkelijk alle bewegingen zullen worden geregistreerd. Rek je je arm? de revo reageert. Ga je anders zitten? de revo reageert enzovoorts. Vrijheid om iets anders te doen tijdens het gamen lijkt me moeilijk.
Een simpele hold knop om de remote sensor even uit te schakelijk moet de truuc wel doen though.
* besteldtquote:Op zondag 27 november 2005 15:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Even een gratis Revolution bestellen![]()
http://www.lik-sang.com/info.php?category=314&products_id=6998&
quote:
uhhmquote:Review by: Ugabuga on November 25th, 2005
REVOLUTION has 3x the power of GC, and a remote for the controller..
Xbox has 5x the power of GC, and a controller based heavily on the ols PS DualShock..
PS3 has 10x the power of GC, with an ergonomically designed bomerang for the controller.
Wich one do you think i'm gonna chose?
Lezen is ook een kunst natuurlijk:quote:Op zondag 27 november 2005 15:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Even een gratis Revolution bestellen![]()
http://www.lik-sang.com/info.php?category=314&products_id=6998&
of PS3 natuurlijk
http://www.lik-sang.com/info.php?category=&products_id=6997&
quote:4. Unit price and features are not confirmed and can change at any time.
[..]
6. The product is listed with a dummy price - your credit card is NOT charged.
shitquote:Op zondag 27 november 2005 17:07 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Lezen is ook een kunst natuurlijk:
[..]
Omgquote:Op zondag 27 november 2005 17:20 schreef Ruzbeh het volgende:
De E3 dit jaar was trouwens echt bout.
E3 2006:
Speelbare X360
Speelbare PS3
Speelbare Revolution
Nieuwe versie Nintendo DS
X360 games
PS3 games (gewoon real-time deze keer)
Revolution games
NDS games
PSP games
Ongeveer hetzelfde denk ik. Alleen met een wat meer psp achtige look kwa materiaal misschien. Je kan nou eenmaal niet zoveel veranderen aan het DS design. Je blijft toch met die 2 schermen zitten, dus je krijgt dan toch al een ontwerp als nu, het kan hoogstens iets kleiner, dunner, iets beter van vorm en mooi glimmend plastic ala psp.quote:Op zondag 27 november 2005 17:39 schreef Ruzbeh het volgende:
Ja, tuurlijk. Das niet zo verassend. Ik vraag me af hoe hij eruit gaat zien!
Ik geloof dat als de nieuwe DS er zo mooi glimmend als de PSP uit komt te zien (of in revolution stijl) dat ik m meteen ga halen.quote:Op zondag 27 november 2005 17:58 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde denk ik. Alleen met een wat meer psp achtige look kwa materiaal misschien. Je kan nou eenmaal niet zoveel veranderen aan het DS design. Je blijft toch met die 2 schermen zitten, dus je krijgt dan toch al een ontwerp als nu, het kan hoogstens iets kleiner, dunner, iets beter van vorm en mooi glimmend plastic ala psp.
Is echt zo hoor, er komt waarschijnlijk zo'n 'remake'quote:
Doe a.u.b. niet zo chagerijnig.quote:Op zondag 27 november 2005 18:43 schreef Tomasso het volgende:
Ruzbeh. serieus, get a life en kick dit topic niet voor niks omhoog. De info zal vanzelf komen.
Is helemaal niet écht zo. Tuurlijk komt er een remake, een sp, een pocket, maar er is totaal geen enkele aanwijzing voor dat hij deze e3 al getoond wordt, en niet degene daarna, of zelfs nóg een jaar later.quote:Op zondag 27 november 2005 18:28 schreef MMaRsu het volgende:
Is echt zo hoor, er komt waarschijnlijk zo'n 'remake'
Yep ik denk ook dat ik mijn ''oude'' DS dan wegdoe en het nieuwe model haalquote:Op zondag 27 november 2005 18:05 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik geloof dat als de nieuwe DS er zo mooi glimmend als de PSP uit komt te zien (of in revolution stijl) dat ik m meteen ga halen.
Nou de DS werd op E3 2004 al getoond en kwam al uit in de VS in 2004 (en in Japan). Dus onwaarschijnlijk is het niet.quote:Op zondag 27 november 2005 19:54 schreef YourMaster het volgende:
[..]
Is helemaal niet écht zo. Tuurlijk komt er een remake, een sp, een pocket, maar er is totaal geen enkele aanwijzing voor dat hij deze e3 al getoond wordt, en niet degene daarna, of zelfs nóg een jaar later.
Oudquote:Op zondag 27 november 2005 21:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.revolutionreport.com/articles/read/198
Mischien sommige mensen die dit boeiend vinden
idd oud, maar vooral die spelfouten die opvallen...quote:Op zondag 27 november 2005 21:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.revolutionreport.com/articles/read/198
Mischien sommige mensen die dit boeiend vinden
express? in een patentaanvraag? Lijkt me erg sterkquote:Op zondag 27 november 2005 23:21 schreef Ruzbeh het volgende:
Die spelfouten zijn natuurlijk expres, maar ik vraag me af waarom.
Verder staat er ook nog 'YOSSI' en 'KUPPA'. Het kan geen toeval zijn dat de rest wel goed gespeld is.quote:Op zondag 27 november 2005 23:27 schreef kepler het volgende:
[..]
express? in een patentaanvraag? Lijkt me erg sterk
of zijn juist alle titels verkeerd gespeld op een of andere manier?
Dat soort fouten wordt regelmatig gemaakt door Japanners die Engels schrijven.quote:Op zondag 27 november 2005 23:01 schreef kepler het volgende:
idd oud, maar vooral die spelfouten die opvallen...
Legend of Zerda
MarioCart
Neequote:Op maandag 28 november 2005 02:23 schreef piet_pelle het volgende:
Komt Nintendo niet eerst met de opvolger van de GBA voor een nieuwe DS?
Hoe verklaar je dan dat "The Legend of" gewoon goed is geschreven.quote:Op maandag 28 november 2005 05:40 schreef chibibo het volgende:
[..]
Dat soort fouten wordt regelmatig gemaakt door Japanners die Engels schrijven.
maar dat kan je niet maken in een patentaanvraag... en zeker niet over hun eigen games...quote:Op maandag 28 november 2005 05:40 schreef chibibo het volgende:
[..]
Dat soort fouten wordt regelmatig gemaakt door Japanners die Engels schrijven.
quote:Geremy Mustard (Chair): The Revolution will be much more powerful than the GameCube. I think people will be surprised at how many games will continue to be made across all three consoles. Game developers are becoming better at making their engines scalable, so that they can easily downsize textures, reformat audio, etc, so games can still be made to look pretty on some systems yet still play well on less capable ones.
Chris Charla (Foundation 9): I don't think it's that big of a deal. It's a bummer, and a little irritating, but for the next generation, it's probably not required that your system support HD. I have an HDTV, but I still watch a lot of plain old NTSC content. If the games are good, people won't care if they have to play them in 480i. If the games suck, 1080p doesn't fix that, either!
Het is geen nieuws het is een discussiequote:Op maandag 28 november 2005 17:01 schreef Retuobak het volgende:
Tja, dit lijkt me vrij obvious nieuws?
Oudquote:Op maandag 28 november 2005 16:57 schreef Xrenity het volgende:
http://www.1up.com/do/feature?cId=3145949&did=1
Over developers + revolution. Oud?
[..]
Tering, wat ben jij een slecht geinformeerd figuur zeg. Op elke GC die Nintendo verkoopt MAKEN ZE WINST. Met de huidige verkoopprijs nog steeds zo'n ¤10 en in het begin meer.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:08 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ja sorry.
Nou ik ben bang (ja bang, ik zie liever veel verschillende consoles dan weinig) dat nintendo's nobele streven van kwaliteit boven kwantiteit het niet redt. Tuurlijk is het allemaal heel interessant die nieuwe manieren van gamen maar als daar geen multi miljard euro marketing campagne, talloze race, schiet en race/schiet games tegenover staan dat ze het wat consoles betreft gewoon niet gaan redden.
Ook vrees ik dat ze niet eens goed genoeg gebruik zullen gaan maken van de revo's nieuwe functionaliteit en dat je uiteindelijk maar weer iets van 3 a 4 echte coole spellen hebt waar je zo'n ding voor in huis zou willen halen en dat de rest maar een beetje mini games zijn.
Niet genoeg om een echte impact te kunnen maken dus.
[..]
Nintendo's console inkomsten nu= kut
Nintendo's console inkomsten toekomst= kut
Microsofts console inkomsten nu= kut
Microsofts console inkomsten toekomst= goed
Dat bedoelde ik, ik zeg het een beetje lomp maar anders leek je het niet te begrijpen.
[..]
Mag ik ff de tijd? *bitchslapped Ruzbeh*
Nee hij heeft liever kwantiteit zodat ie eerst zijn xbox360 psu tergrote van een kerncentrale aan de muur moet hangen omdat het ding anders overhitquote:He, als jij niet houdt van kwaliteit boven kwantiteit dan koop je m toch niet? Er zijn genoeg mensen die er anders over denken en Nintendo's doelgroepsegmentatie ligt nu eenmaal anders dan de onderlinge concurrenten.
Goed punt trouwens, ik lieg niet als ik zeg dat ik een stronthekel heb aan grote logge machines rond mijn (soon to be) Panasonic/ Pioneer Plasma TV. Ik ben ZOOO blij dat Nintendo een kleine fashionable console maakt he. En ook nog 1 die geen geluid maakt en hopenlijk een snelle laadtijd heeft. Die paarse GC zag dr gewoon niet uit onder mijn TV omdat ie afleidde van alle hightech spullen die ik in die hoek heb.quote:Op maandag 28 november 2005 20:34 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Nee hij heeft liever kwantiteit zodat ie eerst zijn xbox360 psu tergrote van een kerncentrale aan de muur moet hangen omdat het ding anders overhit
TOT MIJN GROTE VERBAZING REPLYDE HIJ ALS VOLGT (PC hardcore gamer to the core dus he):quote:Yes, Half-Life2 was the only game I finished on PC this year (COD in 2004). I loved the constant change of action. Although I was impressed by the quality of graphics, it is fundamently the same as Half-Life1. The physics engine though is really cool and will propably be used a lot in future games.
One game I am really looking forward to in the near future is Zelda on GC. Its a true sequel to Zelda Ocarina of Time (the best videogame of all time).
It will offer a lot of new game mechanics and elements and the best of all is that it wil take 100hours to finish (side-quests not included).
That game is packed with enormous detail and constant change of tasks to do.
Hyrule will be HUGE. It wil probably be a lot bigger than GTA Vice City. Whereas GTA has lousy mechanics, Zelda is known for its superb controlscheme and mechanics.
Graphics wise the game will outdo RE4 (IMO the prettiest game on consoles this gen).
If u want vast games, u owe it to ourselve to play a Zelda game. I garantee u wont be disappointed. Its made by Shigeru Miyamoto, the biggest and well known gamedesigner of the world.
Dont be fooled by the general perception of Nintendo. Nintendo is the biggest gaming house and is known just like Valve to be a pioneer. What Valve did for 1st Person Shooters, Nintendo did for 3D platformgames (Mario64) & gaming in general.
U can buy a Revolution for propably less than $200 and play Zelda on it. Isnt much for playing the next king of videogames.
Thats the reason I dont buy a XBOX360, I dont care about those flashy graphics really. Its the games that make me buy a console. I might have bought a 360 for Halo3, but not for the current 'next gen' titels they are offering right now. Although there are a lot of games on consoles, I only buy big AAA games like Half-Life2.
quote:Preaching to the choirI was born and raised on Zelda and have owned several consoles for the sole purpose of playing the latest Zelda games.
And to me that is what makes a good game - when you are so into the story that graphics doesn't matter. I would dish out $400 for a zelda game easy.
Heb je een linkje naar de aankondiging van Sid Meier's Civilization V?quote:Isnt much for playing the next king of videogames.
Valve, 's werelds meest overschatte developerquote:What Valve did for 1st Person Shooters, Nintendo did for 3D platformgames (Mario64) & gaming in general.
heb je hier bronnen van? Wat ik heb begrepen is die 100 uur incl side-quests en is er nog weinig bekend over de gameplay. (maar goed ik ben niet heel erg op de hoogte van Zelda, dus vandaar mijn vraag naar je bronnen)quote:It will offer a lot of new game mechanics and elements and the best of all is that it wil take 100hours to finish (side-quests not included).
That game is packed with enormous detail and constant change of tasks to do.
Hyrule will be HUGE. It wil probably be a lot bigger than GTA Vice City. Whereas GTA has lousy mechanics, Zelda is known for its superb controlscheme and mechanics.
Graphics wise the game will outdo RE4 (IMO the prettiest game on consoles this gen).
Ik zeg developer, hoezo is een developer ineens supergeweldig na het maken van 1! goede gamequote:Op maandag 28 november 2005 23:15 schreef Erwtensoep het volgende:
Ach ja als jij Half-life overschat vind... (als je nou bungie had gezegd)
Ik hou helemaal niet van het genre, maar Half-life vind ik echt meesterlijk!
Dat je paarrijdend kan vechten met je zwaard is toch al een nieuwe gamemechanic? Maar goed.quote:Op maandag 28 november 2005 23:15 schreef Fliepke het volgende:
Sinds wanneer gaat Zelda nieuwe gamemechanics bevatten
Dat zie ik meer als het hoofdkarakter die op een voertuig, in dit geval een paard, gebruik maakt van zijn eigen wapen.quote:Op maandag 28 november 2005 23:31 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat je paarrijdend kan vechten met je zwaard is toch al een nieuwe gamemechanic? Maar goed.
Over Revolution dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |