abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32521935
Ik heb vandaag eens flink geoefend met de nieuwe controller die Nintendo gaat leveren. Op mijn werk heb ik namelijk een muis gekregen die via een soort draadloze verbinding staat met mijn pc. Ik kan de muis gebruiken zonder bureaublad door een knop in te drukken en dan in de lucht te bewegen.

Hij hoort bij een smartboard dat ook op mijn kamer voor presentaties is komen te staan. Ik heb natuurlijk gelijk even (illegaal, maarja) need for speed (oude versie wel) op mijn werk pc geinstalleerd en ben met de muis gaan rijden door gewoon op mijn bureaustoel voor het scherm te zitten en naar links en rechts in de lucht te bewegen.

Heel bizar, je moet er eerst erg aan wennen en het ziet er vreemd uit.

Vervolgens heb ik nog een tijdje windows bediend "vanuit de lucht" en het bevalt heel goed (vooral voor presentaties dan deze manier).

Ik zie het wel zitten om zo te gamen
Jammer dat ik niet veel games kan gaan installeren op mijn werk, ik ken daarnaast ook geen game met een poppetje met bijv. een zwaard dat je met de muis kan laten bewegen, anders had ik dat even kunnen testen.

Maar als het een beetje dezelfde technologie is (de muis gebruikt een soort ontvanger met 1 antenne), dan is het echt perfect! Er zit trouwens een accu in die muis, dat zal ook wel in die controller zo zijn mag ik hopen.
pi_32521942
quote:
Op woensdag 23 november 2005 21:52 schreef Retuobak het volgende:

En met goede FPS bedoel ik geen Metroid Prime, gewoon iets anders.
Prime is ook meer een FPA (adventure) dan een FPS.
Scheren is voor schapen!
pi_32522810
quote:
Op woensdag 23 november 2005 22:23 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

Prime is ook meer een FPA (adventure) dan een FPS.
True
pi_32529522
Metroid Prime 3 niet
Houd van een lijntje.
  donderdag 24 november 2005 @ 11:41:50 #55
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_32532491
quote:
Op woensdag 23 november 2005 22:21 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Toen ik hem aan m'n zus liet zien was haar eerste reactie "dat is iets voor kinderen toch?"
Ja je zei er zeker bij dat het een Nintendo ding was of niet?
quote:
Op woensdag 23 november 2005 22:23 schreef snoekiesnoek het volgende:
Er zit trouwens een accu in die muis, dat zal ook wel in die controller zo zijn mag ik hopen.
Dat wordt nog bepaald door Nintendo of ze nou met een accu gaan of gewone batterijen.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_32532688
quote:
Op donderdag 24 november 2005 11:41 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Ja je zei er zeker bij dat het een Nintendo ding was of niet?
Nee
  donderdag 24 november 2005 @ 11:56:30 #57
65330 Ruzbeh
pi_32532892
Oh.
  donderdag 24 november 2005 @ 12:35:07 #58
65330 Ruzbeh
pi_32533895
pi_32535817
Niet echt spannend, Ruzbeh.
pi_32535858
Mooi stukkie Maar ik denk niet dat non-believers hierdoor overtuigd raken. Die moeten echt eerst zelf ermee spelen
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 24 november 2005 @ 14:41:35 #61
65330 Ruzbeh
pi_32537134
quote:
Op donderdag 24 november 2005 13:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mooi stukkie Maar ik denk niet dat non-believers hierdoor overtuigd raken. Die moeten echt eerst zelf ermee spelen
Non-believers moeten maar gewoon oprotten. Echt waar.
pi_32537804
Vandaag begon iemand over de revolution controller, 'die controller is net een afstandsbediening man' ja maar die controller registreert in real time je bewegingen 'oh vet zeg, die ga ik wel kopen dan'.

Houd van een lijntje.
  donderdag 24 november 2005 @ 15:08:22 #63
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_32537917
quote:
Op donderdag 24 november 2005 15:04 schreef Erwtensoep het volgende:
Vandaag begon iemand over de revolution controller, 'die controller is net een afstandsbediening man' ja maar die controller registreert in real time je bewegingen 'oh vet zeg, die ga ik wel kopen dan'.

Ik zeg altijd: "De controller van de revolution kun je in 3 assen in de lucht bewegen, je kunt hem tilten, hij is te gebruiken als een light gun, je kunt hem verticaal met 1 hand vasthouden of horizontaal met 2 handen & je kunt er o.a. een analoge stick aan vast koppelen.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_32540226
quote:
Op donderdag 24 november 2005 13:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Klopt, de Revolution is zeker niet iets dat ik blind zal kopen (noch iets waarvan ik direct zeg hem niet te gaan kopen zonder het uit te proberen)
pi_32546447
quote:
man dikke bullshit die xbox is een heel stuk omhoog geschoven man als je zo bekijkt..
anyways xbox360 ziet er het best uit enz..
PS3 net een omgebouwde SNES!
Revo.. oke leuke klein kut doosje.. maar die controller? WTF newbz!
een afstandsbediening is om mee te zappen niet om mee te gamen! kut kinders..
een echte gamer gamed met een gamepad! klaar..
een hoe wou je FPSen met zo'n ding? om rondjes en saltos op je bank te maken.. ik bedoel CMON!! get a life..
http://www.scito.nl/forum/index.php?act=ST&f=17&t=2538&st=15#entry62352

Sommige mensen zijn echt zo " "
  donderdag 24 november 2005 @ 20:43:12 #66
65330 Ruzbeh
pi_32547195
quote:
Op donderdag 24 november 2005 20:18 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

http://www.scito.nl/forum/index.php?act=ST&f=17&t=2538&st=15#entry62352

Sommige mensen zijn echt zo " "
Ja, what the fuck verwacht je dan zelf van zo'n breezer forum.
pi_32559490
Dat stukje op IGN
Geweldig

verkapte TPG
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  vrijdag 25 november 2005 @ 12:06:37 #68
65330 Ruzbeh
pi_32562557
TPG?

Ik heb trouwens echt een enorme coole idee voor de Revolution (controller). Toen ik het ontdekte werd ik bijna duizelig. De mogelijkheden zijn echt gaaf. Ik post het later wel.
pi_32563474
Ik heb de 10 redenen eens allemaal met elkaar vergeleken, maar die van de Revo vond ik toch het meest overtuigend.
Houd van een lijntje.
pi_32563859
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_32563951
Gaat zeker goed met nintendo, ze maken als enige winst!
Houd van een lijntje.
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:00:23 #72
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_32563995
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:55 schreef piet_pelle het volgende:
Gaat goed met nintendo; http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=13224
Zo gek is dat niet toch? Cube zuigt, DS is pas een jaar oud, GBA sales dalen ook. Verder maken ze nog steeds dikke winst
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_32564183
Maar wat wil je hier eigenlijk mee zeggen garnale_pelle? Hier in het Revolution topic?

Of zit je gewoon weer uit te dagen
Houd van een lijntje.
pi_32564225
Als die Revo net zo slecht gaat verkopen als de Cube, wordt het dan de laatste console van nintendo of zullen ze het dan nog een keer gaan proberen?

Ik denk dat ze zich dan eens achter hun oren mogen krabben. Als je je console alleen in leven kunt houden door er geld in te pompen uit andere wel winstgevende projecten (handhelds, pokecrap e.d.) dan hebben ze er vrij weing aan.
pi_32564267
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:07 schreef Erwtensoep het volgende:
Maar wat wil je hier eigenlijk mee zeggen garnale_pelle? Hier in het Revolution topic?

Of zit je gewoon weer uit te dagen
Beetje uitdagen. Normaal als er een dergelijk bericht over andere vergelijkbare bedrijven bekend is dan wordt het meteen tegen je kop gegooid maar nu houdt iedereen zick sneaky stil.

Smertensoep
pi_32564314
Grapjas. Je weet zelf ook wel dat Microsoft geen cent verdient aan de xbox, en zelfs alleen maar verlies maakt. En bovendien zijn er evenveel gamecubes verkocht als xboxen.

De vraag is eigenlijk waarom Microsoft de xbox nog in leven houd? Ook omdat ze op de nieuwe console alweer verlies gaan maken. Zeker als je ziet dat de 360 weinig toegevoegde waarde heeft tegenover de Revolution (gameplay) en PS3 (brute kracht).

Ik vind de xbox een mooi apparaatje (heb er zelf ook een), maar de 360 slaat wat mij betreft de plank volledig mis.
Houd van een lijntje.
pi_32564469
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:12 schreef Erwtensoep het volgende:
Grapjas. Je weet zelf ook wel dat Microsoft geen cent verdient aan de xbox, en zelfs alleen maar verlies maakt. En bovendien zijn er evenveel gamecubes verkocht als xboxen.

De vraag is eigenlijk waarom Microsoft de xbox nog in leven houd? Ook omdat ze op de nieuwe console alweer verlies gaan maken. Zeker als je ziet dat de 360 weinig toegevoegde waarde heeft tegenover de Revolution (gameplay) en PS3 (brute kracht).

Ik vind de xbox een mooi apparaatje (heb er zelf ook een), maar de 360 slaat wat mij betreft de plank volledig mis.
Ben je nou echt zo dom/blind? Microsoft verkoopt niet alleen veel beter dan de cube ze gaan er op den duur echt wel winst mee maken hoor. Ze geven veel meer uit dan nintendo aan marketing, hardware en licenties en developpers daarom maken ze verlies.

Alleen ze geven nu veel geld uit om op den duur winst te gaan maken, de Cube kost Nintendo geld en zolang hun consoles niet genoeg verkopen zal dat ding Nintendo's winst niet ten goede komen, de xbox gaat op de lange termijn meer en meer verkopen. Microsoft kan die investering doen, nintendo niet.

En wat dat ding te bieden heeft is niet alleen persoonlijk, het staat hier helemaal buiten en laat weer eens zien dat je niet objectief na kan denken.
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:22:29 #78
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_32564560
Wereldwijd heeft de Xbox echt maar 3 miljoen meer verkocht hoor, op 25 miljoen is dat niet echt gigantisch ofzo Bovendien, wanneer gaan ze winst maken dan op de Xbox, dat gebeurt niet meer hoor want de 360 is al uit nu en de Xbox wordt compleet afgestoten in 2006. Eerste jaar 360 is ook verlies, 126 dollar per unit!
pi_32564603
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wereldwijd heeft de Xbox echt maar 3 miljoen meer verkocht hoor, op 25 miljoen is dat niet echt gigantisch ofzo Bovendien, wanneer gaan ze winst maken dan op de Xbox, dat gebeurt niet meer hoor want de 360 is al uit nu en de Xbox wordt compleet afgestoten in 2006. Eerste jaar 360 is ook verlies, 126 dollar per unit!
Ik bedoel "xbox" als in alle consoles van Microsoft onder deze merknaam.
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:25:53 #80
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_32564642
Dan nog duurt het nog wel even.
pi_32564680
Ik denk dat ik objectiever ben dan jou. Ik heb namelijk helemaal geen hekel aan de xbox, maar aan al jouw reacties blijkt wel dat jij anti Nintendo bent.

En ik hoor genoeg geluiden van anderen die (nog) niet onder de indruk zijn van de 360, dus die zijn dan ook allemaal niet objectief?
Houd van een lijntje.
pi_32564701
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dan nog duurt het nog wel even.
Ik dacht laatst ergens gelezen te hebben dat Microsoft in 2007 winst dacht te gaan maken met de gehele xbox franchise.
*even naar artikel zoekt*
pi_32564748
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:27 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik denk dat ik objectiever ben dan jou. Ik heb namelijk helemaal geen hekel aan de xbox, maar aan al jouw reacties blijkt wel dat jij anti Nintendo bent.

En ik hoor genoeg geluiden van anderen die (nog) niet onder de indruk zijn van de 360, dus die zijn dan ook allemaal niet objectief?
Nee dat zijn ze niet als ze hun verwachtingen niet verwarren met hun wensen.
pi_32564754
Goh dan lopen ze maar 20 jaar achter op nintendo kwa winst maken.....
Houd van een lijntje.
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:29:39 #85
65330 Ruzbeh
pi_32564759
quote:
Nintendo's full year forecast was not altered: operating profit is predicted to stand at YEN 90 billion (USD 758 million), with net profit at YEN 75 billion (USD 631 million) and sales at YEN 400 billion (USD 3.4 billion).
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:09 schreef piet_pelle het volgende:
Als die Revo net zo slecht gaat verkopen als de Cube, wordt het dan de laatste console van nintendo of zullen ze het dan nog een keer gaan proberen?

Ik denk dat ze zich dan eens achter hun oren mogen krabben. Als je je console alleen in leven kunt houden door er geld in te pompen uit andere wel winstgevende projecten (handhelds, pokecrap e.d.) dan hebben ze er vrij weing aan.
Sega stond dik rood toen ze hun laatste twee consoles uitbrachten, Nintendo verdient nog steeds enorm veel geld en jij denkt nu al dat het de laatste wordt?
pi_32564833
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:29 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

Nee dat zijn ze niet als ze hun verwachtingen niet verwarren met hun wensen.
Ja mag het, het is de nieuwe generatie. Het moet wel de 400 euro rechtvaardigen. Anders ga ik wel Far Cry Insticts spelen ipv Perfect Dark Zero.
Houd van een lijntje.
pi_32565071
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:32 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Ja mag het, het is de nieuwe generatie. Het moet wel de 400 euro rechtvaardigen. Anders ga ik wel Far Cry Insticts spelen ipv Perfect Dark Zero.
Je hebt het nog steeds de hele tijd over wat jij allemaal vind en zou willen, maar het gaat niet om wat je vind/ je wensen maar om wat er daadwerkelijk gaat gebeuren/ verwachtingen.

Waarom zou nintendo doorgaan met iets wat verliesgevend is, omdat het bedrijf in zijn totaliteit nog gezond is? Yeah right, ze zijn geen liefdadigheid.
Ze kunnen beter van te voren de stekker eruit trekken en iets gaan doen wat hun winst wel vergroot dan doorgaan tot de console verkopen wel de rest van de bedrijfsresultaten gaat schaden.

Want ik zie niet in waarom hun volgende console(s) opeens wel veel meer gaan verkopen.
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:44:55 #88
65330 Ruzbeh
pi_32565195
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:40 schreef piet_pelle het volgende:
Waarom zou nintendo doorgaan met iets wat verliesgevend is, omdat het bedrijf in zijn totaliteit nog gezond is? Yeah right, ze zijn geen liefdadigheid.
Gamecube is niet verliesgevend.

En als je denkt dat de Revolution slechter gaat verkopen dan de Gamecube ben je niet goed. De hele plan van de Gamecube was heel vaag en belabberd.
pi_32565232
Maar de gamecube is nooit verliesgevend geweest

En de Revolution heeft echt wel een grote kans van slagen. Je moet het niet vergelijken met de cube, die heeft geen toegevoegde waarde boven de andere consoles (op de nintendo spellen na natuurlijk). De revolution heeft dat wel, en is vergelijkbaar met de succesvolle DS. Minder kracht dan de concurrent, maar leuke innovatieve spellen en makkelijk toegangbaar.
Houd van een lijntje.
pi_32565259
quote:
Zeker, nog altijd winst
pi_32565267
Juist Ruzbeh
Houd van een lijntje.
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:48:11 #92
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_32565302
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:40 schreef piet_pelle het volgende:
Verander Nintendo eens in Microsoft en stel dezelfde vraag aan jezelf. Complete onzin wat je nu uitkraamt
pi_32565428
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:48 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Verander Nintendo eens in Microsoft en stel dezelfde vraag aan jezelf. Complete onzin wat je nu uitkraamt
Dat is het nou juist, Nintendo is geen Microsoft
pi_32565581
Maar reageer eens op mijn bericht pietje, ik ben wel benieuwd wat je mijn objectieve toekomstvisie vind.
Houd van een lijntje.
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:57:02 #95
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_32565582
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:52 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

Dat is het nou juist, Nintendo is geen Microsoft
... Goed. Je hebt gelijk, Microsoft is een liefdadigheids instelling. Daarom vragen ze ook 400 euro voor een 360
pi_32565807
Blijkbaar heb ik een goed punt gemaakt want piet reageert niet meer
Houd van een lijntje.
  vrijdag 25 november 2005 @ 14:05:55 #97
65330 Ruzbeh
pi_32565876
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:04 schreef Erwtensoep het volgende:
Zit niet zo uit te lokken. Als hij niet reageert vind ik het best.
pi_32565945
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:57 schreef Erwtensoep het volgende:
Maar reageer eens op mijn bericht pietje, ik ben wel benieuwd wat je mijn objectieve toekomstvisie vind.
Ja sorry.
Nou ik ben bang (ja bang, ik zie liever veel verschillende consoles dan weinig) dat nintendo's nobele streven van kwaliteit boven kwantiteit het niet redt. Tuurlijk is het allemaal heel interessant die nieuwe manieren van gamen maar als daar geen multi miljard euro marketing campagne, talloze race, schiet en race/schiet games tegenover staan dat ze het wat consoles betreft gewoon niet gaan redden.
Ook vrees ik dat ze niet eens goed genoeg gebruik zullen gaan maken van de revo's nieuwe functionaliteit en dat je uiteindelijk maar weer iets van 3 a 4 echte coole spellen hebt waar je zo'n ding voor in huis zou willen halen en dat de rest maar een beetje mini games zijn.
Niet genoeg om een echte impact te kunnen maken dus.
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:57 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

... Goed. Je hebt gelijk, Microsoft is een liefdadigheids instelling. Daarom vragen ze ook 400 euro voor een 360
Nintendo's console inkomsten nu= kut
Nintendo's console inkomsten toekomst= kut

Microsofts console inkomsten nu= kut
Microsofts console inkomsten toekomst= goed

Dat bedoelde ik, ik zeg het een beetje lomp maar anders leek je het niet te begrijpen.
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:04 schreef Erwtensoep het volgende:
Mag ik ff de tijd? *bitchslapped Ruzbeh*

[ Bericht 9% gewijzigd door piet_pelle op 25-11-2005 14:09:49 (niet zo ongeduldig) ]
  vrijdag 25 november 2005 @ 14:10:46 #99
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_32566038
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:08 schreef piet_pelle het volgende:

[..]
[..]

Nintendo's console inkomsten nu= kut
Nintendo's console inkomsten toekomst= kut

Microsofts console inkomsten nu= kut
Microsofts console inkomsten toekomst= goed

Dat bedoelde ik, ik zeg het een beetje lomp maar anders leek je het niet te begrijpen.
Jij hebt inderdaad echt marktinzicht. Nintendo heeft altijd winst gemaakt op de Cubes, dus kut is het niet. Bovendien vind ik toekomstige consoles waarop je 126 dollar verlies maakt nou niet echt een goed vooruitzicht.

Ik denk dat jij degene bent die het niet begrijpt hoor
pi_32566132
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:10 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Jij hebt inderdaad echt marktinzicht. Nintendo heeft altijd winst gemaakt op de Cubes, dus kut is het niet. Bovendien vind ik toekomstige consoles waarop je 126 dollar verlies maakt nou niet echt een goed vooruitzicht.

Ik denk dat jij degene bent die het niet begrijpt hoor
Het bovenstaande bericht over de dalende winst zegt toch echt wat anders maar dat lijk je alleen maar om te willen praten in iets wat eigenlijk goed voor nintendo is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')