Prime is ook meer een FPA (adventure) dan een FPS.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:52 schreef Retuobak het volgende:
En met goede FPS bedoel ik geen Metroid Prime, gewoon iets anders.
Truequote:Op woensdag 23 november 2005 22:23 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Prime is ook meer een FPA (adventure) dan een FPS.
Ja je zei er zeker bij dat het een Nintendo ding was of niet?quote:Op woensdag 23 november 2005 22:21 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Toen ik hem aan m'n zus liet zien was haar eerste reactie "dat is iets voor kinderen toch?"
Dat wordt nog bepaald door Nintendo of ze nou met een accu gaan of gewone batterijen.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:23 schreef snoekiesnoek het volgende:
Er zit trouwens een accu in die muis, dat zal ook wel in die controller zo zijn mag ik hopen.
Neequote:Op donderdag 24 november 2005 11:41 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ja je zei er zeker bij dat het een Nintendo ding was of niet?
Non-believers moeten maar gewoon oprotten.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mooi stukkieMaar ik denk niet dat non-believers hierdoor overtuigd raken. Die moeten echt eerst zelf ermee spelen
Ik zeg altijd: "De controller van de revolution kun je in 3 assen in de lucht bewegen, je kunt hem tilten, hij is te gebruiken als een light gun, je kunt hem verticaal met 1 hand vasthouden of horizontaal met 2 handen & je kunt er o.a. een analoge stick aan vast koppelen.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:04 schreef Erwtensoep het volgende:
Vandaag begon iemand over de revolution controller, 'die controller is net een afstandsbediening man' ja maar die controller registreert in real time je bewegingen 'oh vet zeg, die ga ik wel kopen dan'.
Klopt, de Revolution is zeker niet iets dat ik blind zal kopen (noch iets waarvan ik direct zeg hem niet te gaan kopen zonder het uit te proberen)quote:Op donderdag 24 november 2005 13:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mooi stukkieMaar ik denk niet dat non-believers hierdoor overtuigd raken. Die moeten echt eerst zelf ermee spelen
http://www.scito.nl/forum/index.php?act=ST&f=17&t=2538&st=15#entry62352quote:man dikke bullshit die xbox is een heel stuk omhoog geschoven man als je zo bekijkt..
anyways xbox360 ziet er het best uit enz..
PS3 net een omgebouwde SNES!
Revo.. oke leuke klein kut doosje.. maar die controller? WTF newbz!
een afstandsbediening is om mee te zappen niet om mee te gamen! kut kinders..
een echte gamer gamed met een gamepad! klaar..
een hoe wou je FPSen met zo'n ding? om rondjes en saltos op je bank te maken.. ik bedoel CMON!! get a life..
Ja, what the fuck verwacht je dan zelf van zo'n breezer forum.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://www.scito.nl/forum/index.php?act=ST&f=17&t=2538&st=15#entry62352
Sommige mensen zijn echt zo ""
Zo gek is dat niet toch? Cube zuigt, DS is pas een jaar oud, GBA sales dalen ook. Verder maken ze nog steeds dikke winstquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:55 schreef piet_pelle het volgende:
Gaat goed met nintendo; http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=13224
Beetje uitdagen. Normaal als er een dergelijk bericht over andere vergelijkbare bedrijven bekend is dan wordt het meteen tegen je kop gegooid maar nu houdt iedereen zick sneaky stil.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:07 schreef Erwtensoep het volgende:
Maar wat wil je hier eigenlijk mee zeggen garnale_pelle? Hier in het Revolution topic?
Of zit je gewoon weer uit te dagen
Ben je nou echt zo dom/blind? Microsoft verkoopt niet alleen veel beter dan de cube ze gaan er op den duur echt wel winst mee maken hoor. Ze geven veel meer uit dan nintendo aan marketing, hardware en licenties en developpers daarom maken ze verlies.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:12 schreef Erwtensoep het volgende:
Grapjas. Je weet zelf ook wel dat Microsoft geen cent verdient aan de xbox, en zelfs alleen maar verlies maakt. En bovendien zijn er evenveel gamecubes verkocht als xboxen.
De vraag is eigenlijk waarom Microsoft de xbox nog in leven houd? Ook omdat ze op de nieuwe console alweer verlies gaan maken. Zeker als je ziet dat de 360 weinig toegevoegde waarde heeft tegenover de Revolution (gameplay) en PS3 (brute kracht).
Ik vind de xbox een mooi apparaatje (heb er zelf ook een), maar de 360 slaat wat mij betreft de plank volledig mis.
Ik bedoel "xbox" als in alle consoles van Microsoft onder deze merknaam.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wereldwijd heeft de Xbox echt maar 3 miljoen meer verkocht hoor, op 25 miljoen is dat niet echt gigantisch ofzoBovendien, wanneer gaan ze winst maken dan op de Xbox, dat gebeurt niet meer hoor want de 360 is al uit nu en de Xbox wordt compleet afgestoten in 2006. Eerste jaar 360 is ook verlies, 126 dollar per unit!
Ik dacht laatst ergens gelezen te hebben dat Microsoft in 2007 winst dacht te gaan maken met de gehele xbox franchise.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dan nog duurt het nog wel even.
Nee dat zijn ze niet als ze hun verwachtingen niet verwarren met hun wensen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:27 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik denk dat ik objectiever ben dan jou. Ik heb namelijk helemaal geen hekel aan de xbox, maar aan al jouw reacties blijkt wel dat jij anti Nintendo bent.
En ik hoor genoeg geluiden van anderen die (nog) niet onder de indruk zijn van de 360, dus die zijn dan ook allemaal niet objectief?
Nintendo's full year forecast was not altered: operating profit is predicted to stand at YEN 90 billion (USD 758 million), with net profit at YEN 75 billion (USD 631 million) and sales at YEN 400 billion (USD 3.4 billion).quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:55 schreef piet_pelle het volgende:
Sega stond dik rood toen ze hun laatste twee consoles uitbrachten, Nintendo verdient nog steeds enorm veel geld en jij denkt nu al dat het de laatste wordt?quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:09 schreef piet_pelle het volgende:
Als die Revo net zo slecht gaat verkopen als de Cube, wordt het dan de laatste console van nintendo of zullen ze het dan nog een keer gaan proberen?
Ik denk dat ze zich dan eens achter hun oren mogen krabben. Als je je console alleen in leven kunt houden door er geld in te pompen uit andere wel winstgevende projecten (handhelds, pokecrap e.d.) dan hebben ze er vrij weing aan.
Ja mag het, het is de nieuwe generatie. Het moet wel de 400 euro rechtvaardigen. Anders ga ik wel Far Cry Insticts spelen ipv Perfect Dark Zero.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:29 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Nee dat zijn ze niet als ze hun verwachtingen niet verwarren met hun wensen.
Je hebt het nog steeds de hele tijd over wat jij allemaal vind en zou willen, maar het gaat niet om wat je vind/ je wensen maar om wat er daadwerkelijk gaat gebeuren/ verwachtingen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:32 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ja mag het, het is de nieuwe generatie. Het moet wel de 400 euro rechtvaardigen. Anders ga ik wel Far Cry Insticts spelen ipv Perfect Dark Zero.
Gamecube is niet verliesgevend.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:40 schreef piet_pelle het volgende:
Waarom zou nintendo doorgaan met iets wat verliesgevend is, omdat het bedrijf in zijn totaliteit nog gezond is? Yeah right, ze zijn geen liefdadigheid.
Zeker, nog altijd winstquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:55 schreef piet_pelle het volgende:
Verander Nintendo eens in Microsoft en stel dezelfde vraag aan jezelf. Complete onzin wat je nu uitkraamtquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:40 schreef piet_pelle het volgende:
Waarom zou nintendo doorgaan met iets wat verliesgevend is, omdat het bedrijf in zijn totaliteit nog gezond is? Yeah right, ze zijn geen liefdadigheid.
Dat is het nou juist, Nintendo is geen Microsoftquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Verander Nintendo eens in Microsoft en stel dezelfde vraag aan jezelf. Complete onzin wat je nu uitkraamt![]()
... Goed. Je hebt gelijk, Microsoft is een liefdadigheids instelling. Daarom vragen ze ook 400 euro voor een 360quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:52 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Dat is het nou juist, Nintendo is geen Microsoft![]()
Zit niet zo uit te lokken.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:04 schreef Erwtensoep het volgende:
Blijkbaar heb ik een goed punt gemaakt want piet reageert niet meer
Ja sorry.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:57 schreef Erwtensoep het volgende:
Maar reageer eens op mijn bericht pietje, ik ben wel benieuwd wat je mijn objectieve toekomstvisie vind.
Nintendo's console inkomsten nu= kutquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
... Goed. Je hebt gelijk, Microsoft is een liefdadigheids instelling. Daarom vragen ze ook 400 euro voor een 360
Mag ik ff de tijd? *bitchslapped Ruzbeh*quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:04 schreef Erwtensoep het volgende:
Blijkbaar heb ik een goed punt gemaakt want piet reageert niet meer
Jij hebt inderdaad echt marktinzicht. Nintendo heeft altijd winst gemaakt op de Cubes, dus kut is het niet. Bovendien vind ik toekomstige consoles waarop je 126 dollar verlies maakt nou niet echt een goed vooruitzicht.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:08 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
[..]
Nintendo's console inkomsten nu= kut
Nintendo's console inkomsten toekomst= kut
Microsofts console inkomsten nu= kut
Microsofts console inkomsten toekomst= goed
Dat bedoelde ik, ik zeg het een beetje lomp maar anders leek je het niet te begrijpen.
Het bovenstaande bericht over de dalende winst zegt toch echt wat anders maar dat lijk je alleen maar om te willen praten in iets wat eigenlijk goed voor nintendo is.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jij hebt inderdaad echt marktinzicht. Nintendo heeft altijd winst gemaakt op de Cubes, dus kut is het niet. Bovendien vind ik toekomstige consoles waarop je 126 dollar verlies maakt nou niet echt een goed vooruitzicht.
Ik denk dat jij degene bent die het niet begrijpt hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |