Veel linkerbochten is ook goedquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:42 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Vergeet niet wat rotondes in te plannen in de route![]()
![]()
dan gaan we juist rechts oefenenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:43 schreef Fulcrum_X het volgende:
Veel linkerbochten is ook goed![]()
Rechts lukt me nog niet![]()
[Flirtmode]quote:
stuur zit vastgelast op de linker stuur uitslag, rechtdoor kan alleen op het achterwielquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:47 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[Flirtmode]
Hai lekkertje![]()
Hoe komt het dat je linker kneepad bijna is versleten en de rechter zo goed als nieuw is? Kan jouw motor alleen linksaf?
[/Flirtmode]
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:41 schreef hicham het volgende:
Fulcrum komt zondag ook, wat impliceert dat het een bats-meet wordt [afbeelding]![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dan gaan we juist rechts oefenenen links filmen
![]()
Dat is een RF-900Paul-waardige uitspraak.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:12 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
stuur zit vastgelast op de linker stuur uitslag, rechtdoor kan alleen op het achterwiel
Niet waarquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:28 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat is een RF-900Paul-waardige uitspraak.![]()
![]()
Ja, maar als je met snelheid een bocht linksom wil maken moet je niet je stuur aan een kant vast lassenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:38 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Niet waar, er word geen enkele samenhang weergegeven tussen uitlaat en wheely capaciteit, het is een logisch gevolg, als je rechtdoor wil, zul je wel op je achterwiel moeten
ik heb ook gezien dat het alleen op het voorwiel kanquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:38 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Niet waar, er word geen enkele samenhang weergegeven tussen uitlaat en wheely capaciteit, het is een logisch gevolg, als je rechtdoor wil, zul je wel op je achterwiel moeten
we zijn eruitquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:54 schreef R2-D2 het volgende:
Och, tuurlijk niet. Het is een Fries.
Hebben jullie weleens naar schaatswedstrijden gekeken in het Thialf? Aaaaaaaaaalle bochten zijn linksom![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:54 schreef R2-D2 het volgende:
Julie weten ook overal een technische wetenschap van te maken![]()
Ik denk gewoon dat hij linksdragend is. Bij een bocht rechtsom komen de knikkers te hard tegenelkaar aan.
Hebben jullie weleens naar schaatswedstrijden gekeken in het Thialf? Aaaaaaaaaalle bochten zijn linksom![]()
Zal ik je een geheimpje vertellenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:54 schreef R2-D2 het volgende:
Julie weten ook overal een technische wetenschap van te maken![]()
Ik denk gewoon dat hij linksdragend is. Bij een bocht rechtsom komen de knikkers te hard tegenelkaar aan.
En als je nou gewoon twee benen hebt, zoals het gros van de wereld bevolkingquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:26 schreef richardgie het volgende:
[..]
Zal ik je een geheimpje vertellen![]()
Bijna alle rechtshandige mannen zijn rechtsdragend,en linkshandige mannen links dragend.![]()
Een echte man die geheimpies verklapt en nog verkeerd ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:26 schreef richardgie het volgende:
Zal ik je een geheimpje vertellen![]()
Bijna alle rechtshandige mannen zijn rechtsdragend,en linkshandige mannen links dragend.![]()
Twee is een even aantal en kan je dus altijd in evenredige delen opdelen,bij benen dus links of rechts is samen twee.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:35 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
En als je nou gewoon twee benen hebt, zoals het gros van de wereld bevolking
Ik heb het net even gecontroleerd,maar het is toch echt zoquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:42 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Een echte man die geheimpies verklapt en nog verkeerd ook
Het is andersom
Ik heb het zojuist gecontroleerd, maar ik heb ook 2 benenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:46 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik heb het net even gecontroleerd,maar het is toch echt zo![]()
Wees blij dan bestaan daar geen misverstanden over,lijkt me trouwens moeilijk lopen,3 benen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:50 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik heb het zojuist gecontroleerd, maar ik heb ook 2 benen
Voor de duidelijkheid:quote:
Drukknopje.............misschien?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:58 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid:
Het is K*tknopje of Kl*teknopjes![]()
Volgens mij probeer je iets duidelijk te maken, ik moet je helaas mededelen dat dat niet luktquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:58 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid:
Het is K*tknopje of Kl*teknopjes![]()
Een vrouwe met 2 k*t knopjes wil ik ook zien.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:08 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Volgens mij probeer je iets duidelijk te maken, ik moet je helaas mededelen dat dat niet lukt, als er meer dan 1 k*t knopje is , dan zijn er dus k*tknopjes, correct nederlands toch
Ik kan bijna nooit, nagenoeg nooit, zelden, sporadisch op zondag.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wie kunnen we nu uiteindelijk verwachten zondag?
* Hicham
* Worldpimber
* Mercy
* Raus
* Rebbeltje
* OPM
* bwt
* R2-D2
* TR_Roadkill
* Fulcrum_X
iemand vergeten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intuition will take you further than logics will ever do
Oh nou ben ik wel benieuwd hoe je dat gecontroleerd hebt? Heb je het zelf even getest? Ben jij de doorsnee man dan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:46 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik heb het net even gecontroleerd,maar het is toch echt zo![]()
En verder staat er bijna,en niet alle.
![]()
Dit is het lijstje denk ikquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
* Hicham
* Worldpimber
* Mercy
* Raus
* Rebbeltje
* OPM
* bwt
* R2-D2
* TR_Roadkill
* Fulcrum_X
iemand vergeten?
Rebbeleke
maar goed dat er M-F bollentopic'ers mee rijdenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dit is het lijstje denk ik\
Maar R2D2, was die foto nou wel of niet van jou op die XT ofzo![]()
editRebbel stond er al
![]()
Technisch en biologisch geproken niet. Een kut heeft maar 1 knopje. Maar mischien iemand die het in het "Groene boekje" op wil zoekenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:08 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Volgens mij probeer je iets duidelijk te maken, ik moet je helaas mededelen dat dat niet lukt, als er meer dan 1 k*t knopje is , dan zijn er dus k*tknopjes, correct nederlands toch
Ja, die foto was niet van mijquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dit is het lijstje denk ik\
Maar R2D2, was die foto nou wel of niet van jou op die XT ofzo![]()
editRebbel stond er al
![]()
Ik dacht dat een k*t intern ook nog een soort van knopje had, of is de gspot dan toch een soort van mythe, ben benieuwd wat ze daar bij 'myth busters' van kunnen makenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:29 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Technisch en biologisch geproken niet. Een kut heeft maar 1 knopje. Maar mischien iemand die het in het "Groene boekje" op wil zoekenOf de playboy of Hustler
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
maar goed dat er M-F bollentopic'ers mee rijdenwant bij de nieuwe Fokkertjes is er weinig animo om te meeten
![]()
Ik had hem al door!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:29 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Technisch en biologisch geproken niet. Een kut heeft maar 1 knopje. Maar mischien iemand die het in het "Groene boekje" op wil zoekenOf de playboy of Hustler
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:34 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Ik dacht dat een k*t intern ook nog een soort van knopje had, of is de gspot dan toch een soort van mythe, ben benieuwd wat ze daar bij 'myth busters' van kunnen maken
en dan posen over hoe goed ze wel linksaf over een rotonde kunnenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
lijkt of de nieuwen eerst een tijdje privé willen oefenen op KD-enen dan komen ze in de zomer volgend jaar opeens met zijn alle tegelijk
![]()
Nou ben ik wel benieuwd wat jij allemaal ziet als kl*teknopjes dan... ik zie niet zo veel verschil tussen een k*tknopje en een kl*teknopje behalve de vorm dan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:29 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Blijft zonde om te laten ontploffen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en nadat ze de myth gebusted hebben laten ontploffen
![]()
Zoiets?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:58 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Ik wil, als ik over een paar weekjes m'n rijbewijs haal, een CB750 als eerste motor kopen. Goed plan of 'NIET DOEN!' ?
'tis toch wat he. Altijd laten ze dat knopje links liggen en nu komt het ze van pas weten ze het ineens weer...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:34 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Ik dacht dat een k*t intern ook nog een soort van knopje had, of is de gspot dan toch een soort van mythe, ben benieuwd wat ze daar bij 'myth busters' van kunnen maken
Zou m'n vriendin best toejuichen geloof ik.quote:
Uit 1992 of 1993 ofzo, wil er maximaal 3000 euroos aan uitgeven.quote:nee serieus, een ouder gebakje?
Wat moet je daar nou weer laten otploffen dan?Is alleen maar zand!En ontploffen kan je in verband met de voorgaande posts ook anders opvatten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:10 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
'tis toch wat he. Altijd laten ze dat knopje links liggen en nu komt het ze van pas weten ze het ineens weer...
En we gaan niks laten ontploffen jah! Ik kom dan wel uit het zuiden maar Somalie is toch echt nog een stukje verder![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:11 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
Zou m'n vriendin best toejuichen geloof ik.![]()
[..]
Uit 1992 of 1993 ofzo, wil er maximaal 3000 euroos aan uitgeven.
Voor 3000 kan je wel wat nieuwers kopen. Maak gebruik van de seizoenprijzenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:11 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
[..]
Okee, het kan ook wel nieuwer hoor. Maar net wat ik tegenkom.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:19 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Voor 3000 kan je wel wat nieuwers kopen. Maak gebruik van de seizoenprijzen![]()
Zoals?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
voor dat geld zijn er genoeg motoren te koop met wat betere eigenschappen
op zich helemaal geen slechte motor of zoquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:11 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
[..]
ontploffen doet vast minder zeer dan besnijden zoals ze in Somalieuh doenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:10 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
'tis toch wat he. Altijd laten ze dat knopje links liggen en nu komt het ze van pas weten ze het ineens weer...
En we gaan niks laten ontploffen jah! Ik kom dan wel uit het zuiden maar Somalie is toch echt nog een stukje verder![]()
Wat Mercy zegtquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:28 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Zoals?
Voornamelijk elke dag op en neer tussen Rotterdam en Zoetermeer eigenlijk, dus woon-werk. Daarnaast in het weekend gewoon lekker rijden, hoeft niet per sé retehard. Die tijd heb ik een beetje gehad eigenlijk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
op zich helemaal geen slechte motor of zohet is maar wat je er mee wil gaan doen, als je alleen een paar keer per jaar wil toeren is het een perfect ding
![]()
wil je veel sportief rijden dan zal je er achterkomen dat ie zwaar en niet zo heel erg wendbaar
En nu ga ik maar naar huis, ontploffende k*tknopjes enzo is niet mijn favoriet onderwerpquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ontploffen doet vast minder zeer dan besnijden zoals ze in Somalieuh doen
Euhm, ik had het niet over een ZXR-750.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Voor dagelijks gebruik zou ik voor wat meer all-round motor gaan, een ZX-6R bijv waarbij de clip-ons niet onder de kroonplaat zitten maar er net boven of eigenlijk ter hoogte vd kroonplaat. Dan zit je net wat meer recht op dan een ZXR-750.
dan zou ik ook voor een Toermotor gaan ipv supersportquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:41 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
Voornamelijk elke dag op en neer tussen Rotterdam en Zoetermeer eigenlijk, dus woon-werk. Daarnaast in het weekend gewoon lekker rijden, hoeft niet per sé retehard. Die tijd heb ik een beetje gehad eigenlijk.
Als beginnersmotor lijkt dit me wel okee en ik vind ze ook wel mooi. Uiteindelijk kom ik uiteraard op een retegeile R1200GS terecht, dat lijkt me duidelijk.![]()
Hmm...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dan gaan we juist rechts oefenenen links filmen
![]()
Mijn rechter is ook al op hoor.. kwestie van omwisselenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:47 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[Flirtmode]
Hai lekkertje![]()
Hoe komt het dat je linker kneepad bijna is versleten en de rechter zo goed als nieuw is? Kan jouw motor alleen linksaf?
[/Flirtmode]
quote:
Supergeil klasseeeeequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Wat Mercy zegtals je toch iets sportiever wilt rijden dan heb je voor 3.000 euro een goede ZXR-750
[afbeelding]
Volgens mij moet je eerst een keer op een meet verschijnen (MET MOTOR)quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:05 schreef SicSicSics het volgende:
Ik kom weer ff binnen busten om te melden dat ik gister het felbegeerde papiertje (in 1 keer) heb weten te bemachtigen! Mag ik nou ook bij de club?
Maar de muzieksmaak is wel prima als ik je ondertitel moet gelovenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:05 schreef SicSicSics het volgende:
Ik kom weer ff binnen busten om te melden dat ik gister het felbegeerde papiertje (in 1 keer) heb weten te bemachtigen! Mag ik nou ook bij de club?
Hehehe, OPM heeft ook wat gezien....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Voor dagelijks gebruik zou ik voor wat meer all-round motor gaan, een ZX-6R bijv waarbij de clip-ons niet onder de kroonplaat zitten maar er net boven of eigenlijk ter hoogte vd kroonplaat. Dan zit je net wat meer recht op dan een ZXR-750.
Titanium slijt amperquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:03 schreef Fulcrum_X het volgende:
Mijn rechter is ook al op hoor.. kwestie van omwisselen![]()
Zit er over na te denken om nog nieuwe te halen, want hier kan ik niet veel meer mee sliden.. maar goed, heb ik ook geen tijd meer voor want ik moet morgen ook werken
Feliquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:05 schreef SicSicSics het volgende:
Dank aan allen. Ik heb alleen helaas helaas nog geen motor... Bummer! Maar met een beetje mazzel kan ik er dit weekend (of volgend weekend) 1 lenen tot ik zelf een motor kan kopen!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Feli![]()
![]()
Je bent welkom op de meets, zondag is de eerste... je kunt gelijk komen
Wat voor motor heb je?Of heb je nog geen motowr?
Roderrridderrrrick zou die nou niet ook komen?
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:05 schreef SicSicSics het volgende:
Mja maar dan moet ik er eerst aankomen.. en het op mijn sliders monteren (ben lui enzoquote:
Luiheid is het werktuig van de duivel jongeman!!!! Als je toch voorquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:22 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Nu marktplaats/speurders nog even afstropen voor een leuk machientje![]()
[..]
Mja maar dan moet ik er eerst aankomen.. en het op mijn sliders monteren (ben lui enzo)
Die dingen kun je zelf hoger of lager plaatsen, wat dat betreft maakt het dus niet veel uitquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Let je wel een beetje op je woorden? Het is dat je een Boschenaar bent, maar anders...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:31 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Luiheid is het werktuig van de duivel jongeman!!!! Als je toch voorbezig bent kun je net zo goed op zondag mee zwarte kousen dorpen op stelten zetten
Hey, beetje indammen hequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
maar goed dat er M-F bollentopic'ers mee rijdenwant bij de nieuwe Fokkertjes is er weinig animo om te meeten
![]()
DEN BOSCHNIUH RULEZ![]()
![]()
![]()
![]()
Jamey likes big boomquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en nadat ze de myth gebusted hebben laten ontploffen
![]()
Geleficiteerdquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:05 schreef SicSicSics het volgende:
Je had ooit je hele motor gepoetst dus lui ben je in ieder geval nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:22 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Mja maar dan moet ik er eerst aankomen.. en het op mijn sliders monteren (ben lui enzo)
Feliquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:05 schreef SicSicSics het volgende:
Oja poetsen! Ik heb toevallig gister mijn velgen schoon gemaakt, de motor gewassen en in de was gezet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Je had ooit je hele motor gepoetst dus lui ben je in ieder geval niet
Ik ga heel misschien mijn motor maar een grondige poetsbeurt geven morgen
En de volgende keer multiple quote ik gewoon weer en ga ik niet Mercy stijl bijlezen
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Je had ooit je hele motor gepoetst dus lui ben je in ieder geval niet
Ik ga heel misschien mijn motor maar een grondige poetsbeurt geven morgen
En de volgende keer multiple quote ik gewoon weer en ga ik niet Mercy stijl bijlezen
He, volgens sommigen in dit topic is dit dus een RF900 zonder kappenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:54 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Oja poetsen! Ik heb toevallig gister mijn velgen schoon gemaakt, de motor gewassen en in de was gezet.![]()
[afbeelding]
Uh geen idee, kan best. Is wel/ook hetzelfde als een GSXF 600 volgens mijquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:56 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
He, volgens sommigen in dit topic is dit dus een RF900 zonder kappen
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:55 schreef TR_Roadkill het volgende:
tape check
camera werkt check
nu alleen nog de standaard
neej joh een Hayabusa op 23.7KWquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:56 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
He, volgens sommigen in dit topic is dit dus een RF900 zonder kappen
Gaan we weer hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dimmen jij heH
anders word jij gebats zondag
![]()
Was een flauwe grap, iemand hier vergeleek mijn motor (de rf) met een gs500quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:00 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Uh geen idee, kan best. Is wel/ook hetzelfde als een GSXF 600 volgens mij
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:22 schreef hicham het volgende:
Een GS500 lijkt op een RF zonder kappenBij lange na niet
GS500 is gewoon een opgevoerd brommertjeVergelijk voor de gein eens de breedte van de tank van de GS500 met die van de tank van de ZX7-R van OPM of Fireblade van Mercy
Kont van RF900 is ook huge
[..]
Gaan we weer hoorJe bent wel wat laat met je vrijdagmiddagrel
Mag ik eerst eten
Ik ben net klaarquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:54 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Oja poetsen! Ik heb toevallig gister mijn velgen schoon gemaakt, de motor gewassen en in de was gezet.![]()
[afbeelding]
Hebben we toch alquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:46 schreef worldpimber het volgende:
We moeten zondag maar eens mooie foto's maken in bochten
ik wilde voor de verandering eens niet op een KB fotoshoot doen maar bij een geschikte bocht op een dijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:46 schreef worldpimber het volgende:
We moeten zondag maar eens mooie foto's maken in bochten
Alles wat met de hogedrukspuit van een wascabine heir in de buurt eraf ging is erafquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
is je anti-pekellaag al weg eigenlijk![]()
You're the bossquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik wilde voor de verandering eens niet op een KB fotoshoot doen maar bij een geschikte bocht op een dijk
...of waar we al eens eerder een shoot hebben gedaan: Ressen
Beter om wat meer naar het Noorden te doen, Ressen is 180 km voor Fulcrumquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik wilde voor de verandering eens niet op een KB fotoshoot doen maar bij een geschikte bocht op een dijk
...of waar we al eens eerder een shoot hebben gedaan: Ressen
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:22 schreef TR_Roadkill het volgende:
Net de laatste camera knutselspullen gehaald EN een paar oordopjes voor op de motor, zegt die vrouw achter de kassa : "Die van alpine of die wegwerp dopjes?" Dus ik vraag doodleuk of ik die dopjes van alpine dan niet weg kan gooien, daar kon ze niet echt om lachen (sommige mensen....)
Anyway, dalijk (later) de eerste tanktascamerapiccies
quote:Als jullie een keer echt willen fotoshooten dan kom ik met de digitale spiegelreflex van de zaak langs(alleen moet ik dan wel heeeeel voorzichtig rijden
)
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:11 schreef hicham het volgende:
Alles wat met de hogedrukspuit van een wascabine heir in de buurt eraf ging is eraf
Met andere woorden, ding is nog steeds redelijk vies want het wou er niet makkelijk af
Net de laatste camera knutselspullen gehaald EN een paar oordopjes voor op de motor, zegt die vrouw achter de kassa : "Die van alpine of die wegwerp dopjes?" Dus ik vraag doodleuk of ik die dopjes van alpine dan niet weg kan gooien, daar kon ze niet echt om lachen (sommige mensen....)
Wees gerust die van mij is ook nog vies
Als jullie een keer echt willen fotoshooten dan kom ik met de digitale spiegelreflex van de zaak langs(alleen moet ik dan wel heeeeel voorzichtig rijden
)
Lees eens wat meer bijquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
komt Fulcrum danLeeuwarden - B'veld is 160 km en Apeldoorn - Leeuwarden is 130 km, goed te doen dus
Het rondje wordt B'veld - Veenendaal - Opheusden - Bemmel - Arnhem - Dieren - Knp. Beekbergen (onder Apeldoorn). Met dit rondje komen we langs een mooi stukje dijk (gedeeltelijk bwt's route maar dan zonder modder), langs bochtje Ressen en tot slot KB Beekbergenen niet te vergeten de mooie omgeving in provincie Gelderland
Zoveel adressen zullen er wel niet zijn in Twijzelquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:35 schreef hicham het volgende:
En hij woont in Twijzel, adres heb ik ook al. Net zoals het adres van z'n familie
bijlezenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:35 schreef hicham het volgende:
Lees eens wat meer bijFulcrum gaat mee ja
En hij woont in Twijzel, adres heb ik ook al. Net zoals het adres van z'n familie
Rondje klinkt leuk trouwensquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
komt Fulcrum danLeeuwarden - B'veld is 160 km en Apeldoorn - Leeuwarden is 130 km, goed te doen dus
Het rondje wordt B'veld - Veenendaal - Opheusden - Bemmel - Arnhem - Dieren - Knp. Beekbergen (onder Apeldoorn). Met dit rondje komen we langs een mooi stukje dijk (gedeeltelijk bwt's route maar dan zonder modder), langs bochtje Ressen en tot slot KB Beekbergenen niet te vergeten de mooie omgeving in provincie Gelderland
^^ With stupidquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]Maar welke heb je nou uiteindelijk gehaald dan?
Ik moet ook nog steeds die van Alpine een keer halen, ik denk alleen dat de meeste schade al is aangericht
![]()
Spiegelreflex![]()
Maar wat is een raincheck?
Voor mij maakt het niet echt uit hoeveel km's ik moet rijden. Maar om Fulcrum de terugkrabbelaar wat meer kans te geven om te komen had het wel ietsjes netter gekund hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
welals ie echt meegaat
maar daarmee hebben we toch al rekening gehouden met de verzamelplaats en eindpunt route
Waar gaat dit nu weer overquote:
een check die je gebruikt voor in de regen, dus als TR die spiegel kan regelen dan liever in de zomer met zon en warm plakwegdekquote:
tijdens de planning was het niet duidelijk of er nu wel of geen noordelingen mee zouden gaanquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:41 schreef hicham het volgende:
Voor mij maakt het niet echt uit hoeveel km's ik moet rijden. Maar om Fulcrum de terugkrabbelaar wat meer kans te geven om te komen had het wel ietsjes netter gekund hoorBosch - Barneveld is 55 km en Twijzel - Barneveld is 180 km. Dus als je iets meer naar het Noorden was gegaan dan was dat wat eerlijker verdeeld qua kilomters
Maar omdat je nu al min of meer een route hebt geplanned hoeft het wat mij betreft niet
klikquote:Waar gaat dit nu weer over
Ze hebben iig wel 2 kerken en een benzinepompquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:42 schreef worldpimber het volgende:
Twijzel, ongeveer zo groot als het driehoekige schiereilandje waar we op wonen
[afbeelding]
[afbeelding]
Wel relaxed al die ruimte
Die van alpine natuurlijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:33 schreef worldpimber het volgende:
Ik moet ook nog steeds die van Alpine een keer halen, ik denk alleen dat de meeste schade al is aangericht
![]()
Spiegelreflex![]()
Ik denk dat ie nu pas de MF-FOK! applicatie doorheeftquote:
deze uitleg zal iets duidelijker zijnquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:48 schreef TR_Roadkill het volgende:
Een 'rain check' is een amerikaanse uitspraak wat zoiets betekend als : Nu effe niet, doe maar later
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:49 schreef TR_Roadkill het volgende:
Ik denk dat ie nu pas de MF-FOK! applicatie doorheeft
yep, net in je sig die link aangekliktquote:@OPM, heb je wel de laatste versie? (zie link in mijn sig)
Draag jij soms je bril niet achter de PCquote:
Hoef ik niet ver te gaan.Het eerste zwartekousen-dorp is 7 km verderop.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:31 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Luiheid is het werktuig van de duivel jongeman!!!! Als je toch voorbezig bent kun je net zo goed op zondag mee zwarte kousen dorpen op stelten zetten
in welke grot woon jijquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:33 schreef worldpimber het volgende:
![]()
Spiegelreflex![]()
Wees gerust die van mij is ook nog vies
Als jullie een keer echt willen fotoshooten dan kom ik met de digitale spiegelreflex van de zaak langs(alleen moet ik dan wel heeeeel voorzichtig rijden
)
Klopt, een F ziet er een héél stuk anders uit, check PeerkeMikuni in de startpost.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:25 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Was een flauwe grap, iemand hier vergeleek mijn motor (de rf) met een gs500
Is ook niet hezlefde als een GSX f overigens hoor, gs is een 2 cilinder parallel twin GSXf en RF zijn 4 cilinders, de frames verschillen ook dag en nacht
Bij een ZXR niet.Zitten de stuurhelften onder de bovenste kroonplaat,en de vorkpoten steken hier maar 1 a 2 cm doorheen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Die dingen kun je zelf hoger of lager plaatsen, wat dat betreft maakt het dus niet veel uit
omhoog en omlaag tot op zekere grenzen uiteraard
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:37 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zoveel adressen zullen er wel niet zijn in Twijzel
Kan me niet herinneren je eerder gezien te hebben, maar gefeliciteerdquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:05 schreef SicSicSics het volgende:
ik heb net gereplyed op jouw postquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:13 schreef TR_Roadkill het volgende:
http://www.motor-forum.nl(...)2/singlepost/3754116
Ik voel me hier niet meer welkom, iedereen wil me maar batsen. Eerst jij en nu ook OPMquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
nu ik gegeten heb is zeker iedereen alweer pleitte hier![]()
GTSTquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
nu ik gegeten heb is zeker iedereen alweer pleitte hier![]()
Spreek me niet tegen jij stinkBMWrijderquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:05 schreef richardgie het volgende:
[..]
Bij een ZXR niet.Zitten de stuurhelften onder de bovenste kroonplaat,en de vorkpoten steken hier maar 1 a 2 cm doorheen.![]()
dat heeft een redenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:21 schreef hicham het volgende:
Roadkill lekker bezigWoon je op jezelf of nog 'thuis'
[..]
Ik voel me hier niet meer welkom, iedereen wil me maar batsen. Eerst jij en nu ook OPM![]()
Terwijl we Fulcrum zouden batsen![]()
Ik ben tegen geweld, voordat je het weet heb je z'n "Friese Staartklok" beschadigdquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik voel me hier niet meer welkom, iedereen wil me maar batsen. Eerst jij en nu ook OPM![]()
Dat is juist een goede reden om mij niet te batsen, dan moet je me juist koesterenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat heeft een redenjij ben altijd op meets aanwezig
![]()
Heb niet zo lang op een Kawa gereden.11 jaar en 60.000 km. maar.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:22 schreef hicham het volgende:
[..]
Spreek me niet tegen jij stinkBMWrijder
Als jij het zegt zal het wel zo zijn
5.5 duizend kilometer per jaar, mooiweerrijderquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:32 schreef richardgie het volgende:
[..]
Heb niet zo lang op een Kawa gereden.11 jaar en 60.000 km. maar.![]()
quote:
Is nog niet zo erg,maar straks vallen ze Nederland binnen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:26 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik ben tegen geweld, voordat je het weet heb je z'n "Friese Staartklok" beschadigd![]()
Wat heb je gegeten, je bent zo opstandig...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:28 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat is juist een goede reden om mij niet te batsen, dan moet je me juist koesteren![]()
Als we Fulcrum een keer flink batsen boeit dat niet veel, die missen we toch niet de volgende meet![]()
Alhoewel, ik ben er toch altijd dubbel. 1x op een Bandit en 1x op een ZX
6
R, dus ...
Friese staartklokken moeten we ook maar op een grote brandstapel gooien![]()
Woon op 'mezelf' maar dan met zijn 2enquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:21 schreef hicham het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:35 schreef richardgie het volgende:
[..]
Is nog niet zo erg,maar straks vallen ze Nederland binnen.![]()
Toch nog snel tussendoor in elkaar gefreubeld !?!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:13 schreef TR_Roadkill het volgende:
http://www.motor-forum.nl(...)2/singlepost/3754116
Er zijn heel wat batsende opstandelingen momenteel. Dat wordt nog leuk zondag.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:35 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten, je bent zo opstandig...
[afbeelding] Wees relax broeder en denk aan het rotondefilmpje van Fulcrum_x![]()
Strak plan,wanneer beginnen we?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:38 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik weet een hinderlaag, we bouwen overal een rotonde
![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:28 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat is juist een goede reden om mij niet te batsen, dan moet je me juist koesteren![]()
Als we Fulcrum een keer flink batsen boeit dat niet veel, die missen we toch niet de volgende meet![]()
6
R, dus ...
Friese staartklokken moeten we ook maar op een grote brandstapel gooien![]()
Nee ik woon niet aan de Mouneweiquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:42 schreef worldpimber het volgende:
Twijzel, ongeveer zo groot als het driehoekige schiereilandje waar we op wonen
[afbeelding]
[afbeelding]
Wel relaxed al die ruimte
We bellen SBS6quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:41 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Er zijn heel wat batsende opstandelingen momenteel. Dat wordt nog leuk zondag.![]()
Zal ik mijn motor maar thuis laten en een tuinstoeltje meenemen?![]()
![]()
gewoon van Heel Friesland een grote rotonde makenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:38 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik weet een hinderlaag, we bouwen overal een rotonde
![]()
Of een heel hoop kleintjes.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
gewoon van Heel Friesland een grote rotonde maken![]()
hebben de echte Nederlanders ook lol van dat braakliggend stukje land
![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:50 schreef Fulcrum_X het volgende:
Salamipiet salamipiet salamipiet [afbeelding]
kom je nou wel of niet zondagquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:50 schreef Fulcrum_X het volgende:
Zal ik jou dan vertellen hoe je hem moet nemen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:59 schreef richardgie het volgende:
[..]
Zal ik hem eens gaan vertellen hoe je zo'n ding moet maken?![]()
serieus?? had maar eerder gezegd dan had ik wel wat naar boven geplandquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:59 schreef Fulcrum_X het volgende:
Pff moet ik nou langs Lelystad of Zwolle
Hoe vaak moet ik nog zeggen dat ik komquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
serieus?? had maar eerder gezegd dan had ik wel wat naar boven geplandde verzamelplaats had ik toch ruim op tijd gepost
Dat weet ik al.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:59 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Zal ik jou dan vertellen hoe je hem moet nemen?![]()
Uhm.... laat me raden.......... Linksom?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:59 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Zal ik jou dan vertellen hoe je hem moet nemen?![]()
okquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:02 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hoe vaak moet ik nog zeggen dat ik kom![]()
![]()
lulquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
oker zitten geen rotondes op de route
![]()
![]()
In Engeland wel ja!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:04 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Uhm.... laat me raden.......... Linksom?![]()
maar genoeg mooie bochtjes naar links op de dijk en @ Ressenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:05 schreef Fulcrum_X het volgende:
lul![]()
Maarre de mac zit toch bij afslag 15? (A1)
Je was de hele tijd toch al lief?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:08 schreef R2-D2 het volgende:
En nu ben ik weer lief![]()
voor Fulcrum
Maar ik heb wel gelachen!
Klopt,en die grote gele M,kan je vanaf de snelweg al zien.Alleen 's morgens voor 7 uur staat ie nog niet aan.(Ervaringsdeskundige)quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:05 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
lul![]()
Maarre de mac zit toch bij afslag 15? (A1)
Ah ik zie het.. Ga gewoon via Zwolle en Apeldoorn, dan moet het lukken. Ben nu ff wat zooi aan het uitprinten voor onderwegquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:11 schreef richardgie het volgende:
[..]
Klopt,en die grote gele M,kan je vanaf de snelweg al zien.Alleen 's morgens voor 7 uur staat ie nog niet aan.(Ervaringsdeskundige)![]()
Pff, ben daar al zo vaak geweest met een MF mega meeting dat ik er met mijn ogen dicht naar toe kan rijdenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:15 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ah ik zie het.. Ga gewoon via Zwolle en Apeldoorn, dan moet het lukken. Ben nu ff wat zooi aan het uitprinten voor onderweg![]()
Ben er afgelopen MF MM geweest, maar ik was niet de navigator dus dan let ik ook niet opquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:19 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Pff, ben daar al zo vaak geweest met een MF mega meeting dat ik er met mijn ogen dicht naar toe kan rijden
Voor mercy heb ik trouwens ook nog ergens een ideale camsteun, morgen effe zoeken (nu alleen nog een cam, of je digicam er op, kan ook natuurlijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:15 schreef TR_Roadkill het volgende:
http://www.motor-forum.nl(...)2/singlepost/3754455
Niet doen hoor,straks rijdt er een bejaard echtpaar op jouw stukje van de weg.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:19 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Pff, ben daar al zo vaak geweest met een MF mega meeting dat ik er met mijn ogen dicht naar toe kan rijden
Yepquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
* Hicham
* Worldpimber
* Mercy
* Raus
* Rebbeltje
* OPM
* bwt
* R2-D2
* TR_Roadkill
* Fulcrum_X
iemand vergeten?
Kun je nog even met ons delen waar dat salamipiet gehyper ineens vandaan komtquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:50 schreef Fulcrum_X het volgende:
Aanstaande zondag de vuurdoop??quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:15 schreef TR_Roadkill het volgende:
http://www.motor-forum.nl(...)2/singlepost/3754455
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:54 schreef RB het volgende:
Ook weer thuis![]()
[..]
Yep![]()
Zo als het er nu uitziet ben ik zondag ook weer van de partij![]()
morgen effe testen en dan eens kijken of het beeld tijdens het rijden niet zo erg trilt dat je er niets meer van zietquote:
Achteraan rijden is voor mij weggelegdquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:18 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
morgen effe testen en dan eens kijken of het beeld tijdens het rijden niet zo erg trilt dat je er niets meer van zietals alles goed is, dan zondag eens filmen, dan moet ik wel een beetje achteraan rijden denk ik , of zo nu en dan eens lomp inhalen (hmm)
5 Kerken zelfsquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:45 schreef hicham het volgende:
[..]
Ze hebben iig wel 2 kerken en een benzinepomp
Ghe, dan sta jij er niet opquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:24 schreef RB het volgende:
[..]
Achteraan rijden is voor mij weggelegd![]()
Ze willen niet achter me rijden![]()
![]()
Nope heb al een paar meets gemistquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:25 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Ghe, dan sta jij er niet op, maareh, was jij er vorige week ook bij? kan het me effe niet herinerennrnnennenrnrnenenrnrnnernenennrnrnennenenenneneeeeennnn n
Je zult op de meet gauw genoeg merken waarom hij achteraan 'moet' rijdenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:25 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Ghe, dan sta jij er niet op, maareh, was jij er vorige week ook bij? kan het me effe niet herinerennrnnennenrnrnenenrnrnnernenennrnrnennenenenneneeeeennnn n
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:32 schreef hollander172 het volgende:
Waar wordt er gereden eigenlijk?Misschien dat ik die van mij ook maar weer eens van stal haal.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:33 schreef TR_Roadkill het volgende:
Ik vergeet elke keer weer dat assen zo'n takke eind is, barneveld is goed te doen of niet?
1) hij maakt herrie -> oplossing, ik heb nu oordoppenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Je zult op de meet gauw genoeg merken waarom hij achteraan 'moet' rijden![]()
Vanaf Utrecht ongeveer 60 km.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:33 schreef TR_Roadkill het volgende:
Ik vergeet elke keer weer dat assen zo'n takke eind is, barneveld is goed te doen of niet?, hmm, is toch nog 150 km![]()
Als ik het laatste stuk binnendoor is het 133 kmquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:33 schreef TR_Roadkill het volgende:
Ik vergeet elke keer weer dat assen zo'n takke eind is, barneveld is goed te doen of niet?, hmm, is toch nog 150 km![]()
180 voor mijquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:33 schreef TR_Roadkill het volgende:
Aan die oordoppen heb je misschien wel wat als de DB killers er nog inzittenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:35 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
1) hij maakt herrie -> oplossing, ik heb nu oordoppen![]()
Utrecht -Assen is toch echt 165 kmquote:
* roadkill Note to self:Pur ears shut before sundayquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Aan die oordoppen heb je misschien wel wat als de DB killers er nog inzitten
Maar die zijn eruit momenteel
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Aan die oordoppen heb je misschien wel wat als de DB killers er nog inzitten
Maar die zijn eruit momenteel
Goed plan lijkt mij, betaalbaar, redelijk veel power waar je als beginner lekker een tijdje van gaat genieten en niet snel op uitgekeken bent, en qua design best een dikke motor.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:58 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Ik wil, als ik over een paar weekjes m'n rijbewijs haal, een CB750 als eerste motor kopen. Goed plan of 'NIET DOEN!' ?
Peerkemikuni:quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:10 schreef hicham het volgende:
En voor de gene die het nog niet weten, Peerkemikuni zit dan in Barcelona![]()
Klopt ja Utrecht-Barneveldquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:37 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Utrecht -Assen is toch echt 165 km
ik neem aan dat je bedoeld dat utrecht - barneyveld 60km is
Omdat ik het al weetquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:41 schreef Patrick281 het volgende:
Peerkemikuni:
[afbeelding] Waarom vraag niemand toch waarom?
![]()
Kunnen we ergens afspreken, bij de lichtmis A28 afslag 22quote:
Als wij samen op een meet komen kom ik wel naast je rijdenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:24 schreef RB het volgende:
[..]
Achteraan rijden is voor mij weggelegd![]()
Ze willen niet achter me rijden![]()
![]()
Ach hou je bek toch en ga neuken ofzoquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:42 schreef hollander172 het volgende:
![]()
Tok tok city.........
Lekker slim weer...........![]()
Heb overigens weer werk!Ik doe nog iets nuttigs voor de maatschappij ook.
Nadeel? Het is in Utrecht centrum............. Moet dus de sowieso op de motor gaan.
Ah, vandaar dat luxe leventje (heb ik ook maar van gehoord hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:36 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Woon op 'mezelf' maar dan met zijn 2ensoort van anti kraak afspraak met de eigenaar van dit pand
FF passen wat de camera ziet (of niet)
What went wrong dan? Wat voor Kawa's heb je gereden en vanwaar die switch opeens?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:32 schreef richardgie het volgende:
[..]
Heb niet zo lang op een Kawa gereden.11 jaar en 60.000 km. maar.![]()
Hij glimt zo heerlijk mooi en is zo fel groenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:28 schreef hicham het volgende:
6
R, dus ...
symbolquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jaaaa jij.![]()
Bosche bollen onder mekaar.![]()
Als je dit jaar nog een keer meegaatquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:49 schreef stinkie het volgende:
[..]
Als wij samen op een meet komen kom ik wel naast je rijden
Er ging niks mis met die Kawa,prima motor,maar de jaartjes begonnen te tellen voor zowel motor als berijder.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:51 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat luxe leventje (heb ik ook maar van gehoord hoor) Heb je goed geregeld
![]()
En camerasteunen mogen er ook wezen, is ie al klaar voor zondag?Ik denk dat vooral het filmen langs de weg of tussendoor leuk is, het rijden zelf is >vaak< niet echt interessant om op te nemen
[..]
What went wrong dan? Wat voor Kawa's heb je gereden en vanwaar die switch opeens?
[..]
Hij glimt zo heerlijk mooi en is zo fel groen![]()
![]()
Newsflash, misschien heb je er iets aan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:49 schreef stinkie het volgende:
..
quote:Hallo Beatbusterfans, vrienden & bekenden,
We zijn om diverse redenen weer behoorlijk in onze nopjes, dus voor wie
het nog niet had opgevangen in de wandelgangen, hier even een overzicht
van de leuke ontwikkelingen.
BEATBUSTERS staan zeer binnenkort tweemaal in het voorprogramma van
Madness tijdens hun shows in de Benelux. Zondag 16 oktober a.s. in Cirque
Royal in Brussel en op dinsdag 18 oktober a.s. in de Heineken Music Hall
te Amsterdam.
Na jarenlange stilte is Madness weer terug van weggeweest met een nieuw
album 'The Dangermen Sessions'. Het enige speciale concert in de Melkweg
in Amsterdam afgelopen juli was binnen een mum van tijd uitverkocht.
Diegenen die toen Madness hebben gemist, krijgen nu een riante
herkansing.
En daarbij zullen de Beatbusters dus tijdens twee shows het voorprogramma
verzorgen. Een uitgelezen moment, niet in de laatste plaats voor de
Beatbusters zelf, om zich na een 're-organisatie' periode weer als
vanouds aan een groot publiek te kunnen presenteren.
De Beatbusters zijn zoals wel bekend ook de studio in geweest om alvast
een aantal nieuwe nummers op te nemen. Momenteel wordt de laatste hand
gelegd aan de eindmixen, dus als alles naar tevredenheid is, valt er
binnenkort eindelijk een langverwachte release te verwachten.
Ook heeft de band vanaf deze week een geheel vernieuwde website;
www.beatbusters.nl. Naast interessante actuele informatie, kan eenieder
die z'n geheugen even wil opfrissen daar een kijkje nemen. Veel
informatie in beeld en binnenkort ook bewegend beeld & geluid.
concertdata;
15 oktober - Manifesto, Hoorn (support the Shenanigans)
16 oktober - Koninklijk Circus / Cirque Royal (Botanique), Brussel (B)
18 oktober - Heineken Music Hall, Amsterdam
10 december - Paradiso, Amsterdam (Vuurwerk Vankatoen)
internet:
www.beatbusters.nl
www.madness.co.uk
www.heinekenmusichall.nl
Dussss, komt dat allen zien.
Vriendelijke groeten en tot plotseling!
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Newsflash, misschien heb je er iets aan.![]()
[..]
Heb je ook Marokkaanse ska?quote:
Waar kun je dat spul scorenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:09 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding]
Nu nog verkrijgbaar in 4 kleuren inplaats van 3.
![]()
Uuuuuh waar is dat?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:44 schreef RB het volgende:
[..]
Kunnen we ergens afspreken, bij de lichtmis A28 afslag 22
Oja toen reed ik speciaal naar Utrecht om dat pak te scoren voor 150 euro (oid).. bleek het alleen de broek te zijnquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Heb je ook Marokkaanse ska?![]()
Iemand nog een redelijk mooi leren pak scoren?![]()
[afbeelding]
Nu nog verkrijgbaar in 4 kleuren inplaats van 3.
![]()
Nope, jij?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Rij op de A28 en ga vervolgens eraf bij afslag 22...
nee, ECHT?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Rij op de A28 en ga vervolgens eraf bij afslag 22...
Probikerquote:
Als je via heerenveen komt richting zwolle en dan afstag 22quote:
Goh! Ineens durf ik denk ik toch wel achterop!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:49 schreef stinkie het volgende:
Als wij samen op een meet komen kom ik wel naast je rijden
De routeplanner gaat via Flevoland/A6, als je via de A32 een route planned kom je langs de A28 daarna... volgens mij zal het niet zoveel verschillen in km's, zeker als je dan samen met iemand kan gaan rijdenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:24 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
nee, ECHT?![]()
Maar op mijn routebeschrijving staat bijna niks over de A28
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:25 schreef worldpimber het volgende:
ProbikerMotozoom ofzo
Zegt me niets
![]()
![]()
quote:Wel zuigzooi dat ik eigenlijk geen geld over heb voor undertail/leren kleding/scottoiler gevallen terwijl ik hetzelfde geld ongveer wel besteed aan boetes
Je vergeet dat ie in z'n brommertijdperk ook al heeft mogen dokkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar dat laatste kan jij voor dit jaar ook makkelijk zeggen.. zelfs 18 jaar.![]()
Amper bekeuringen? Mietjuuhhquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:30 schreef Patrick281 het volgende:
Vorig jaar 1 bekeuring, 5 kilometer te hard in de auto van mijn moeder.
Was ergens bij Ponypark slagharen, Nick en zijn buurjongetje een dagje naar het pretpark genomen.
Weer totaal belangrijk punt waar ze controleerden.![]()
Het jaar daarvoor 2 bekeuringen, en toen 10 jaar niets ofzo.
Maar dat laatste kan jij voor dit jaar ook makkelijk zeggen.. zelfs 18 jaar.![]()
Hoezo dat? Krijg je dan klappies van FS ofoz?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:33 schreef Patrick281 het volgende:
Met de motor heb ik nog nooit een bekeuring gehad voor te hard rijden, en dat is maar beter ook.![]()
Ok moet kunnen. Maarre ik ga niet harder dan 120 over de snelweg, dus ik waarschuw je alvastquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:25 schreef RB het volgende:
[..]
Als je via heerenveen komt richting zwolle en dan afstag 22
Heerenveen -->Meppel--> Staphorst-->Zwolle
Na staphorst krijg je afslag 22 Lichtmis Nieuwleusen, onderaan de afslag staat een oude watertoren verbouwd als hotel
Ken je de plek die ik bedoelquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:41 schreef Fulcrum_X het volgende:
Even voor de duidelijkheid: ik ga ook via Zwolle en Apeldoorn
[..]
Ok moet kunnen. Maarre ik ga niet harder dan 120 over de snelweg, dus ik waarschuw je alvast![]()
Vorige rit naar Barneveld jakkerden we continu tussen de 130 en 140 km/u, en toen zoop mijn GS wel iets meer benzine.. dus rijdt liever wat langzamer. Vooral ook omdat ik zeker geen zin heb in boetes
Ik let gewoon beter op, tot vorig jaar reed ik iedere week wel een paar keer boven de 200 km/u.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:34 schreef worldpimber het volgende:
Hoezo dat? Krijg je dan klappies van FS ofoz?![]()
quote:
Inside informationquote:
Nou, ik zal het vertellen: Gratis vliegticket + gratis hotel + gratis openbaar vervoer voorquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:41 schreef Patrick281 het volgende:
Peerkemikuni:
[afbeelding] Waarom vraag niemand toch waarom?
![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 09:19 schreef Patrick281 het volgende:
Jullie doen toch wel voorzichtig heH?![]()
![]()
![]()
damn, je hebt gelijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:10 schreef hicham het volgende:
OPM, all eyes are on you![]()
Dit is volgens mij de volledige lijst nu
Zijn idd wel geinige apparaten, heb er op vakantie al eens mee gestuurd en zijn best vlot te noemen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:37 schreef Patrick281 het volgende:
Laat ik ook maar eens gaan.![]()
Leuk dingetje die Yamaha Aerox 100. vr.pr. 1450 euro.
[afbeelding]![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:49 schreef worldpimber het volgende:
Ach hou je bek toch en ga neuken ofzo
Ik wil wel maar ben ook snotverkouden.............quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 10:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ben je er morgen nou ook, lars?
jij hebt ook altijd wat hequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 10:29 schreef hollander172 het volgende:
Ik wil wel maar ben ook snotverkouden.............![]()
Ik kan eigenlijk niet anders dan even afwachten hoe ik me morgen voel, zit deze hele week ook al opgescheept met een denderende hoofdpijn.![]()
Lijkt zo.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 10:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jij hebt ook altijd wat heof lijkt dat maar zo
Je moet ook geen paracetamol in je oren doenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 10:29 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Gok zo dat geen paracetamolletje bestand is tegen het geluid uit Ralf's uitlaten.![]()
quote:
nopequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:03 schreef bwt het volgende:
er is toch niets beter dan uitslapen?
toch?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:37 schreef Patrick281 het volgende:
Laat ik ook maar eens gaan.![]()
Leuk dingetje die Yamaha Aerox 100. vr.pr. 1450 euro.
[afbeelding]![]()
![]()
Wat nou Rebbolquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
symbol
rebbol
1 pot nat die bollen
Maar nou wil ik het weten ook...
ik denk in jouw geval is een EHBO trommel beter om mee te nemenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:38 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik neem mijn Friese nuchterheid wel mee
Jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
hey Roadkill
je kan die cam toch ook gewoon los meenemen ?
Is een optie, wilde je home videos gaan schieten? Of op een KB of zo filmen? Ik kijk wel efkes, ik moet vrij veel meeslepen vanmiddag (oa laptop, kleren, eten) die cam is effe geen prioriteitquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
hey Roadkill
je kan die cam toch ook gewoon los meenemen ?
gewoon motor parkeren en de coureurs fillemuhquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:43 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Jaen dan met 1 hand filmen.......
![]()
Ja maquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:42 schreef FemaleRebbel het volgende:
Latu wu nou lekkur gezellug doen ja.....![]()
anders wordt ik heel errug streng![]()
ja meesteresquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:42 schreef FemaleRebbel het volgende:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:42 schreef FemaleRebbel het volgende:
quote:
De routeplanner zorgt ook alleen DAT je er komt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:31 schreef worldpimber het volgende:
Fulcrum, het scheelt niets als je via de A32 gaat. Dus vanaf Twijzel () ga je richting de A7 >> A32 >> A28 afslag 22 en dan doet Ralf de rest wel denk ik
Snap niet waarom de routeplanner via Flevoland gaat, die andere route vind ik logischer
Bij een friese routeplanner moet je zelf de route op de kaart zettenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:05 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
De routeplanner zorgt ook alleen DAT je er komt.![]()
Jammerquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:19 schreef TR_Roadkill het volgende:
Sorry mensen, NO CAM morgennet effe een test ritje gemaakt, op asfalt gaat het redelijk, alles wat daar niet op lijkt (straat etc) schud het beeld behoorlijk, das nog niet zo heel erg, maarrrrrr, na 200 mtr was ik alleen nogmaar de binnenkant van de tanktas aan het filmen
Moet dus nog effe langs de bouwmarkt voor wat onderdelen, alleen dat gaat vandaag niet meer lukken want ik moet studeren vandaag, anders kan ik morgen sowieso niet mee
Ik heb ook niet zo heel veel zin om morgen heel die rit met de camera bezig te zijn, dat doe ik wel in mijn eentje.
(en ik moet ook een hoop zooi meeslepen naar mijn schoonouders, dus ook dat schiet niet op)
Zeker niet. Het gaat een stuk beter nu ik de zaterdag uit kan slapen. Zondag ben ik dan weer fit om te touren!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:03 schreef bwt het volgende:
er is toch niets beter dan uitslapen?
toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |