abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 18:35:04 #101
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_31442354
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 18:22 schreef hicham het volgende:
Een GS500 lijkt op een RF zonder kappen Bij lange na niet

GS500 is gewoon een opgevoerd brommertje Vergelijk voor de gein eens de breedte van de tank van de GS500 met die van de tank van de ZX7-R van OPM of Fireblade van Mercy

Kont van RF900 is ook huge
[..]

Gaan we weer hoor Je bent wel wat laat met je vrijdagmiddagrel Mag ik eerst eten
met een volle maag is het goed batsen
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_31442622
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 17:54 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Oja poetsen! Ik heb toevallig gister mijn velgen schoon gemaakt, de motor gewassen en in de was gezet.

[afbeelding]
Ik ben net klaar Hij bling blingt wel, maar no way dat je te lang moet wachten met schoonmaken Velgen heb ik gedeeltelijk verpest door zwarte strepen die erop bleven en toen gaan boenen... Kleine stukjes witte velg heb ik nu ook

Als je het netjes bijhoudt is het wel makkelijker schoon te maken Maar de hoekjes en gaten blijven irritant

Hopelijk gaat het even niet meer regenen
pi_31442634
We moeten zondag maar eens mooie foto's maken in bochten
pi_31442755
Fucking poser worldpimber Nu blijf ik de enige over die zijn motor niet poetst
En begin niet over hoekjes e.d, een naked is pas lastig te poetsen

Waarschijnlijk poets ik morgen, wordt ie overmorgen vies, en maandag heb ik dan iets van "Ik poets nooit meer Alles voor niks "
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 18:46 schreef worldpimber het volgende:
Hebben we toch al

Eten
pi_31442833
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 18:46 schreef worldpimber het volgende:
ik wilde voor de verandering eens niet op een KB fotoshoot doen maar bij een geschikte bocht op een dijk

...of waar we al eens eerder een shoot hebben gedaan: Ressen
pi_31442883
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 18:50 schreef hicham het volgende:
een naked is pas lastig te poetsen
is je anti-pekellaag al weg eigenlijk
pi_31443272
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 18:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

is je anti-pekellaag al weg eigenlijk
Alles wat met de hogedrukspuit van een wascabine heir in de buurt eraf ging is eraf

Met andere woorden, ding is nog steeds redelijk vies want het wou er niet makkelijk af
pi_31443312
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 18:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

ik wilde voor de verandering eens niet op een KB fotoshoot doen maar bij een geschikte bocht op een dijk

You're the boss
pi_31443338
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 18:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

Beter om wat meer naar het Noorden te doen, Ressen is 180 km voor Fulcrum
pi_31443536
Wees gerust die van mij is ook nog vies

Net de laatste camera knutselspullen gehaald EN een paar oordopjes voor op de motor, zegt die vrouw achter de kassa : "Die van alpine of die wegwerp dopjes?" Dus ik vraag doodleuk of ik die dopjes van alpine dan niet weg kan gooien, daar kon ze niet echt om lachen (sommige mensen....)
Anyway, dalijk (later) de eerste tanktascamerapiccies

Als jullie een keer echt willen fotoshooten dan kom ik met de digitale spiegelreflex van de zaak langs (alleen moet ik dan wel heeeeel voorzichtig rijden )
Andre Hades, volkszanger from hell!!!
MF-FOK! applicatie<-laatste update:21-10-2005
pi_31443592
komt Fulcrum dan Leeuwarden - B'veld is 160 km en Apeldoorn - Leeuwarden is 130 km, goed te doen dus

Het rondje wordt B'veld - Veenendaal - Opheusden - Bemmel - Arnhem - Dieren - Knp. Beekbergen (onder Apeldoorn). Met dit rondje komen we langs een mooi stukje dijk (gedeeltelijk bwt's route maar dan zonder modder), langs bochtje Ressen en tot slot KB Beekbergen en niet te vergeten de mooie omgeving in provincie Gelderland
pi_31443655
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 19:22 schreef TR_Roadkill het volgende:
Net de laatste camera knutselspullen gehaald EN een paar oordopjes voor op de motor, zegt die vrouw achter de kassa : "Die van alpine of die wegwerp dopjes?" Dus ik vraag doodleuk of ik die dopjes van alpine dan niet weg kan gooien, daar kon ze niet echt om lachen (sommige mensen....)
zondag meteen uitproberen dus
quote:
Als jullie een keer echt willen fotoshooten dan kom ik met de digitale spiegelreflex van de zaak langs (alleen moet ik dan wel heeeeel voorzichtig rijden )
ik denk dat we een raincheck nemen voor de zomer als ik even voor de rest mag spreken
pi_31443726
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 19:11 schreef hicham het volgende:
Alles wat met de hogedrukspuit van een wascabine heir in de buurt eraf ging is eraf

Met andere woorden, ding is nog steeds redelijk vies want het wou er niet makkelijk af
dat wordt schrobben dus
pi_31443766
Ik denk dat ik het met je eens ben
Andre Hades, volkszanger from hell!!!
MF-FOK! applicatie<-laatste update:21-10-2005
pi_31443852
quote:
Maar welke heb je nou uiteindelijk gehaald dan? Ik moet ook nog steeds die van Alpine een keer halen, ik denk alleen dat de meeste schade al is aangericht

Spiegelreflex

Maar wat is een raincheck?
pi_31443878
quote:
Wees gerust die van mij is ook nog vies

Droogkloot

Volgens mij is dat zo een grap die ze al 100x per dag moet aanhoren en was ze daarom 'not amused'
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 19:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
komt Fulcrum dan Leeuwarden - B'veld is 160 km en Apeldoorn - Leeuwarden is 130 km, goed te doen dus

Het rondje wordt B'veld - Veenendaal - Opheusden - Bemmel - Arnhem - Dieren - Knp. Beekbergen (onder Apeldoorn). Met dit rondje komen we langs een mooi stukje dijk (gedeeltelijk bwt's route maar dan zonder modder), langs bochtje Ressen en tot slot KB Beekbergen en niet te vergeten de mooie omgeving in provincie Gelderland
Lees eens wat meer bij Fulcrum gaat mee ja
En hij woont in Twijzel, adres heb ik ook al. Net zoals het adres van z'n familie

pi_31443931
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 19:35 schreef hicham het volgende:
En hij woont in Twijzel, adres heb ik ook al. Net zoals het adres van z'n familie
Zoveel adressen zullen er wel niet zijn in Twijzel
pi_31443940
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 19:35 schreef hicham het volgende:
Lees eens wat meer bij Fulcrum gaat mee ja

bijlezen dingen die ik moet meekrijgen krijg ik op deze manier wel mee

Twijzel, Leeuwarden allemaal hetzelfde

wel als ie echt meegaat maar daarmee hebben we toch al rekening gehouden met de verzamelplaats en eindpunt route
pi_31443962
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 19:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

Rondje klinkt leuk trouwens
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 19:33 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Maar welke heb je nou uiteindelijk gehaald dan? Ik moet ook nog steeds die van Alpine een keer halen, ik denk alleen dat de meeste schade al is aangericht

Spiegelreflex

Maar wat is een raincheck?
^^ With stupid
pi_31444006
show options zie ik nu pas
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')