quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:22 schreef hicham het volgende:
Een GS500 lijkt op een RF zonder kappenBij lange na niet
GS500 is gewoon een opgevoerd brommertjeVergelijk voor de gein eens de breedte van de tank van de GS500 met die van de tank van de ZX7-R van OPM of Fireblade van Mercy
Kont van RF900 is ook huge
[..]
Gaan we weer hoorJe bent wel wat laat met je vrijdagmiddagrel
Mag ik eerst eten
Ik ben net klaarquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:54 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Oja poetsen! Ik heb toevallig gister mijn velgen schoon gemaakt, de motor gewassen en in de was gezet.![]()
[afbeelding]
Hebben we toch alquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:46 schreef worldpimber het volgende:
We moeten zondag maar eens mooie foto's maken in bochten
ik wilde voor de verandering eens niet op een KB fotoshoot doen maar bij een geschikte bocht op een dijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:46 schreef worldpimber het volgende:
We moeten zondag maar eens mooie foto's maken in bochten
Alles wat met de hogedrukspuit van een wascabine heir in de buurt eraf ging is erafquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
is je anti-pekellaag al weg eigenlijk![]()
You're the bossquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik wilde voor de verandering eens niet op een KB fotoshoot doen maar bij een geschikte bocht op een dijk
...of waar we al eens eerder een shoot hebben gedaan: Ressen
Beter om wat meer naar het Noorden te doen, Ressen is 180 km voor Fulcrumquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik wilde voor de verandering eens niet op een KB fotoshoot doen maar bij een geschikte bocht op een dijk
...of waar we al eens eerder een shoot hebben gedaan: Ressen
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:22 schreef TR_Roadkill het volgende:
Net de laatste camera knutselspullen gehaald EN een paar oordopjes voor op de motor, zegt die vrouw achter de kassa : "Die van alpine of die wegwerp dopjes?" Dus ik vraag doodleuk of ik die dopjes van alpine dan niet weg kan gooien, daar kon ze niet echt om lachen (sommige mensen....)
Anyway, dalijk (later) de eerste tanktascamerapiccies
quote:Als jullie een keer echt willen fotoshooten dan kom ik met de digitale spiegelreflex van de zaak langs(alleen moet ik dan wel heeeeel voorzichtig rijden
)
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:11 schreef hicham het volgende:
Alles wat met de hogedrukspuit van een wascabine heir in de buurt eraf ging is eraf
Met andere woorden, ding is nog steeds redelijk vies want het wou er niet makkelijk af
Net de laatste camera knutselspullen gehaald EN een paar oordopjes voor op de motor, zegt die vrouw achter de kassa : "Die van alpine of die wegwerp dopjes?" Dus ik vraag doodleuk of ik die dopjes van alpine dan niet weg kan gooien, daar kon ze niet echt om lachen (sommige mensen....)
Wees gerust die van mij is ook nog vies
Als jullie een keer echt willen fotoshooten dan kom ik met de digitale spiegelreflex van de zaak langs(alleen moet ik dan wel heeeeel voorzichtig rijden
)
Lees eens wat meer bijquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
komt Fulcrum danLeeuwarden - B'veld is 160 km en Apeldoorn - Leeuwarden is 130 km, goed te doen dus
Het rondje wordt B'veld - Veenendaal - Opheusden - Bemmel - Arnhem - Dieren - Knp. Beekbergen (onder Apeldoorn). Met dit rondje komen we langs een mooi stukje dijk (gedeeltelijk bwt's route maar dan zonder modder), langs bochtje Ressen en tot slot KB Beekbergenen niet te vergeten de mooie omgeving in provincie Gelderland
Zoveel adressen zullen er wel niet zijn in Twijzelquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:35 schreef hicham het volgende:
En hij woont in Twijzel, adres heb ik ook al. Net zoals het adres van z'n familie
bijlezenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:35 schreef hicham het volgende:
Lees eens wat meer bijFulcrum gaat mee ja
En hij woont in Twijzel, adres heb ik ook al. Net zoals het adres van z'n familie
Rondje klinkt leuk trouwensquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
komt Fulcrum danLeeuwarden - B'veld is 160 km en Apeldoorn - Leeuwarden is 130 km, goed te doen dus
Het rondje wordt B'veld - Veenendaal - Opheusden - Bemmel - Arnhem - Dieren - Knp. Beekbergen (onder Apeldoorn). Met dit rondje komen we langs een mooi stukje dijk (gedeeltelijk bwt's route maar dan zonder modder), langs bochtje Ressen en tot slot KB Beekbergenen niet te vergeten de mooie omgeving in provincie Gelderland
^^ With stupidquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]Maar welke heb je nou uiteindelijk gehaald dan?
Ik moet ook nog steeds die van Alpine een keer halen, ik denk alleen dat de meeste schade al is aangericht
![]()
Spiegelreflex![]()
Maar wat is een raincheck?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |