quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:22 schreef hicham het volgende:
Een GS500 lijkt op een RF zonder kappenBij lange na niet
GS500 is gewoon een opgevoerd brommertjeVergelijk voor de gein eens de breedte van de tank van de GS500 met die van de tank van de ZX7-R van OPM of Fireblade van Mercy
Kont van RF900 is ook huge
[..]
Gaan we weer hoorJe bent wel wat laat met je vrijdagmiddagrel
Mag ik eerst eten
Ik ben net klaarquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:54 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Oja poetsen! Ik heb toevallig gister mijn velgen schoon gemaakt, de motor gewassen en in de was gezet.![]()
[afbeelding]
Hebben we toch alquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:46 schreef worldpimber het volgende:
We moeten zondag maar eens mooie foto's maken in bochten
ik wilde voor de verandering eens niet op een KB fotoshoot doen maar bij een geschikte bocht op een dijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:46 schreef worldpimber het volgende:
We moeten zondag maar eens mooie foto's maken in bochten
Alles wat met de hogedrukspuit van een wascabine heir in de buurt eraf ging is erafquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
is je anti-pekellaag al weg eigenlijk![]()
You're the bossquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik wilde voor de verandering eens niet op een KB fotoshoot doen maar bij een geschikte bocht op een dijk
...of waar we al eens eerder een shoot hebben gedaan: Ressen
Beter om wat meer naar het Noorden te doen, Ressen is 180 km voor Fulcrumquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik wilde voor de verandering eens niet op een KB fotoshoot doen maar bij een geschikte bocht op een dijk
...of waar we al eens eerder een shoot hebben gedaan: Ressen
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:22 schreef TR_Roadkill het volgende:
Net de laatste camera knutselspullen gehaald EN een paar oordopjes voor op de motor, zegt die vrouw achter de kassa : "Die van alpine of die wegwerp dopjes?" Dus ik vraag doodleuk of ik die dopjes van alpine dan niet weg kan gooien, daar kon ze niet echt om lachen (sommige mensen....)
Anyway, dalijk (later) de eerste tanktascamerapiccies
quote:Als jullie een keer echt willen fotoshooten dan kom ik met de digitale spiegelreflex van de zaak langs(alleen moet ik dan wel heeeeel voorzichtig rijden
)
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:11 schreef hicham het volgende:
Alles wat met de hogedrukspuit van een wascabine heir in de buurt eraf ging is eraf
Met andere woorden, ding is nog steeds redelijk vies want het wou er niet makkelijk af
Net de laatste camera knutselspullen gehaald EN een paar oordopjes voor op de motor, zegt die vrouw achter de kassa : "Die van alpine of die wegwerp dopjes?" Dus ik vraag doodleuk of ik die dopjes van alpine dan niet weg kan gooien, daar kon ze niet echt om lachen (sommige mensen....)
Wees gerust die van mij is ook nog vies
Als jullie een keer echt willen fotoshooten dan kom ik met de digitale spiegelreflex van de zaak langs(alleen moet ik dan wel heeeeel voorzichtig rijden
)
Lees eens wat meer bijquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
komt Fulcrum danLeeuwarden - B'veld is 160 km en Apeldoorn - Leeuwarden is 130 km, goed te doen dus
Het rondje wordt B'veld - Veenendaal - Opheusden - Bemmel - Arnhem - Dieren - Knp. Beekbergen (onder Apeldoorn). Met dit rondje komen we langs een mooi stukje dijk (gedeeltelijk bwt's route maar dan zonder modder), langs bochtje Ressen en tot slot KB Beekbergenen niet te vergeten de mooie omgeving in provincie Gelderland
Zoveel adressen zullen er wel niet zijn in Twijzelquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:35 schreef hicham het volgende:
En hij woont in Twijzel, adres heb ik ook al. Net zoals het adres van z'n familie
bijlezenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:35 schreef hicham het volgende:
Lees eens wat meer bijFulcrum gaat mee ja
En hij woont in Twijzel, adres heb ik ook al. Net zoals het adres van z'n familie
Rondje klinkt leuk trouwensquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
komt Fulcrum danLeeuwarden - B'veld is 160 km en Apeldoorn - Leeuwarden is 130 km, goed te doen dus
Het rondje wordt B'veld - Veenendaal - Opheusden - Bemmel - Arnhem - Dieren - Knp. Beekbergen (onder Apeldoorn). Met dit rondje komen we langs een mooi stukje dijk (gedeeltelijk bwt's route maar dan zonder modder), langs bochtje Ressen en tot slot KB Beekbergenen niet te vergeten de mooie omgeving in provincie Gelderland
^^ With stupidquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]Maar welke heb je nou uiteindelijk gehaald dan?
Ik moet ook nog steeds die van Alpine een keer halen, ik denk alleen dat de meeste schade al is aangericht
![]()
Spiegelreflex![]()
Maar wat is een raincheck?
Voor mij maakt het niet echt uit hoeveel km's ik moet rijden. Maar om Fulcrum de terugkrabbelaar wat meer kans te geven om te komen had het wel ietsjes netter gekund hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
welals ie echt meegaat
maar daarmee hebben we toch al rekening gehouden met de verzamelplaats en eindpunt route
Waar gaat dit nu weer overquote:
een check die je gebruikt voor in de regen, dus als TR die spiegel kan regelen dan liever in de zomer met zon en warm plakwegdekquote:
tijdens de planning was het niet duidelijk of er nu wel of geen noordelingen mee zouden gaanquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:41 schreef hicham het volgende:
Voor mij maakt het niet echt uit hoeveel km's ik moet rijden. Maar om Fulcrum de terugkrabbelaar wat meer kans te geven om te komen had het wel ietsjes netter gekund hoorBosch - Barneveld is 55 km en Twijzel - Barneveld is 180 km. Dus als je iets meer naar het Noorden was gegaan dan was dat wat eerlijker verdeeld qua kilomters
Maar omdat je nu al min of meer een route hebt geplanned hoeft het wat mij betreft niet
klikquote:Waar gaat dit nu weer over
Ze hebben iig wel 2 kerken en een benzinepompquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:42 schreef worldpimber het volgende:
Twijzel, ongeveer zo groot als het driehoekige schiereilandje waar we op wonen
[afbeelding]
[afbeelding]
Wel relaxed al die ruimte
Die van alpine natuurlijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:33 schreef worldpimber het volgende:
Ik moet ook nog steeds die van Alpine een keer halen, ik denk alleen dat de meeste schade al is aangericht
![]()
Spiegelreflex![]()
Ik denk dat ie nu pas de MF-FOK! applicatie doorheeftquote:
deze uitleg zal iets duidelijker zijnquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:48 schreef TR_Roadkill het volgende:
Een 'rain check' is een amerikaanse uitspraak wat zoiets betekend als : Nu effe niet, doe maar later
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:49 schreef TR_Roadkill het volgende:
Ik denk dat ie nu pas de MF-FOK! applicatie doorheeft
yep, net in je sig die link aangekliktquote:@OPM, heb je wel de laatste versie? (zie link in mijn sig)
Draag jij soms je bril niet achter de PCquote:
Hoef ik niet ver te gaan.Het eerste zwartekousen-dorp is 7 km verderop.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:31 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Luiheid is het werktuig van de duivel jongeman!!!! Als je toch voorbezig bent kun je net zo goed op zondag mee zwarte kousen dorpen op stelten zetten
in welke grot woon jijquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:33 schreef worldpimber het volgende:
![]()
Spiegelreflex![]()
Wees gerust die van mij is ook nog vies
Als jullie een keer echt willen fotoshooten dan kom ik met de digitale spiegelreflex van de zaak langs(alleen moet ik dan wel heeeeel voorzichtig rijden
)
Klopt, een F ziet er een héél stuk anders uit, check PeerkeMikuni in de startpost.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:25 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Was een flauwe grap, iemand hier vergeleek mijn motor (de rf) met een gs500
Is ook niet hezlefde als een GSX f overigens hoor, gs is een 2 cilinder parallel twin GSXf en RF zijn 4 cilinders, de frames verschillen ook dag en nacht
Bij een ZXR niet.Zitten de stuurhelften onder de bovenste kroonplaat,en de vorkpoten steken hier maar 1 a 2 cm doorheen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Die dingen kun je zelf hoger of lager plaatsen, wat dat betreft maakt het dus niet veel uit
omhoog en omlaag tot op zekere grenzen uiteraard
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:37 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zoveel adressen zullen er wel niet zijn in Twijzel
Kan me niet herinneren je eerder gezien te hebben, maar gefeliciteerdquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:05 schreef SicSicSics het volgende:
Ik kom weer ff binnen busten om te melden dat ik gister het felbegeerde papiertje (in 1 keer) heb weten te bemachtigen! Mag ik nou ook bij de club?
ik heb net gereplyed op jouw postquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:13 schreef TR_Roadkill het volgende:
http://www.motor-forum.nl(...)2/singlepost/3754116
Ik voel me hier niet meer welkom, iedereen wil me maar batsen. Eerst jij en nu ook OPMquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
nu ik gegeten heb is zeker iedereen alweer pleitte hier![]()
GTSTquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
nu ik gegeten heb is zeker iedereen alweer pleitte hier![]()
Spreek me niet tegen jij stinkBMWrijderquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:05 schreef richardgie het volgende:
[..]
Bij een ZXR niet.Zitten de stuurhelften onder de bovenste kroonplaat,en de vorkpoten steken hier maar 1 a 2 cm doorheen.![]()
dat heeft een redenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:21 schreef hicham het volgende:
Roadkill lekker bezigWoon je op jezelf of nog 'thuis'
[..]
Ik voel me hier niet meer welkom, iedereen wil me maar batsen. Eerst jij en nu ook OPM![]()
Terwijl we Fulcrum zouden batsen![]()
Ik ben tegen geweld, voordat je het weet heb je z'n "Friese Staartklok" beschadigdquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik voel me hier niet meer welkom, iedereen wil me maar batsen. Eerst jij en nu ook OPM![]()
Dat is juist een goede reden om mij niet te batsen, dan moet je me juist koesterenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat heeft een redenjij ben altijd op meets aanwezig
![]()
Heb niet zo lang op een Kawa gereden.11 jaar en 60.000 km. maar.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:22 schreef hicham het volgende:
[..]
Spreek me niet tegen jij stinkBMWrijder
Als jij het zegt zal het wel zo zijn
5.5 duizend kilometer per jaar, mooiweerrijderquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:32 schreef richardgie het volgende:
[..]
Heb niet zo lang op een Kawa gereden.11 jaar en 60.000 km. maar.![]()
quote:
Is nog niet zo erg,maar straks vallen ze Nederland binnen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:26 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik ben tegen geweld, voordat je het weet heb je z'n "Friese Staartklok" beschadigd![]()
Wat heb je gegeten, je bent zo opstandig...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:28 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat is juist een goede reden om mij niet te batsen, dan moet je me juist koesteren![]()
Als we Fulcrum een keer flink batsen boeit dat niet veel, die missen we toch niet de volgende meet![]()
Alhoewel, ik ben er toch altijd dubbel. 1x op een Bandit en 1x op een ZX
6
R, dus ...
Friese staartklokken moeten we ook maar op een grote brandstapel gooien![]()
Woon op 'mezelf' maar dan met zijn 2enquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:21 schreef hicham het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:35 schreef richardgie het volgende:
[..]
Is nog niet zo erg,maar straks vallen ze Nederland binnen.![]()
Toch nog snel tussendoor in elkaar gefreubeld !?!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:13 schreef TR_Roadkill het volgende:
http://www.motor-forum.nl(...)2/singlepost/3754116
Er zijn heel wat batsende opstandelingen momenteel. Dat wordt nog leuk zondag.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:35 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten, je bent zo opstandig...
[afbeelding] Wees relax broeder en denk aan het rotondefilmpje van Fulcrum_x![]()
Strak plan,wanneer beginnen we?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:38 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik weet een hinderlaag, we bouwen overal een rotonde
![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:28 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat is juist een goede reden om mij niet te batsen, dan moet je me juist koesteren![]()
Als we Fulcrum een keer flink batsen boeit dat niet veel, die missen we toch niet de volgende meet![]()
Alhoewel, ik ben er toch altijd dubbel. 1x op een Bandit en 1x op een ZX
6
R, dus ...
Friese staartklokken moeten we ook maar op een grote brandstapel gooien![]()
Nee ik woon niet aan de Mouneweiquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:42 schreef worldpimber het volgende:
Twijzel, ongeveer zo groot als het driehoekige schiereilandje waar we op wonen
[afbeelding]
[afbeelding]
Wel relaxed al die ruimte
We bellen SBS6quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:41 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Er zijn heel wat batsende opstandelingen momenteel. Dat wordt nog leuk zondag.![]()
Zal ik mijn motor maar thuis laten en een tuinstoeltje meenemen?![]()
![]()
gewoon van Heel Friesland een grote rotonde makenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:38 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik weet een hinderlaag, we bouwen overal een rotonde
![]()
Of een heel hoop kleintjes.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
gewoon van Heel Friesland een grote rotonde maken![]()
hebben de echte Nederlanders ook lol van dat braakliggend stukje land
![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:50 schreef Fulcrum_X het volgende:
Salamipiet salamipiet salamipiet [afbeelding]
kom je nou wel of niet zondagquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:50 schreef Fulcrum_X het volgende:
Zal ik jou dan vertellen hoe je hem moet nemen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:59 schreef richardgie het volgende:
[..]
Zal ik hem eens gaan vertellen hoe je zo'n ding moet maken?![]()
serieus?? had maar eerder gezegd dan had ik wel wat naar boven geplandquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:59 schreef Fulcrum_X het volgende:
Pff moet ik nou langs Lelystad of Zwolle
Hoe vaak moet ik nog zeggen dat ik komquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
serieus?? had maar eerder gezegd dan had ik wel wat naar boven geplandde verzamelplaats had ik toch ruim op tijd gepost
Dat weet ik al.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:59 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Zal ik jou dan vertellen hoe je hem moet nemen?![]()
Uhm.... laat me raden.......... Linksom?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:59 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Zal ik jou dan vertellen hoe je hem moet nemen?![]()
okquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:02 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hoe vaak moet ik nog zeggen dat ik kom![]()
![]()
lulquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
oker zitten geen rotondes op de route
![]()
![]()
In Engeland wel ja!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:04 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Uhm.... laat me raden.......... Linksom?![]()
maar genoeg mooie bochtjes naar links op de dijk en @ Ressenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:05 schreef Fulcrum_X het volgende:
lul![]()
Maarre de mac zit toch bij afslag 15? (A1)
Je was de hele tijd toch al lief?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:08 schreef R2-D2 het volgende:
En nu ben ik weer lief![]()
voor Fulcrum
Maar ik heb wel gelachen!
Klopt,en die grote gele M,kan je vanaf de snelweg al zien.Alleen 's morgens voor 7 uur staat ie nog niet aan.(Ervaringsdeskundige)quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:05 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
lul![]()
Maarre de mac zit toch bij afslag 15? (A1)
Ah ik zie het.. Ga gewoon via Zwolle en Apeldoorn, dan moet het lukken. Ben nu ff wat zooi aan het uitprinten voor onderwegquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:11 schreef richardgie het volgende:
[..]
Klopt,en die grote gele M,kan je vanaf de snelweg al zien.Alleen 's morgens voor 7 uur staat ie nog niet aan.(Ervaringsdeskundige)![]()
Pff, ben daar al zo vaak geweest met een MF mega meeting dat ik er met mijn ogen dicht naar toe kan rijdenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:15 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ah ik zie het.. Ga gewoon via Zwolle en Apeldoorn, dan moet het lukken. Ben nu ff wat zooi aan het uitprinten voor onderweg![]()
Ben er afgelopen MF MM geweest, maar ik was niet de navigator dus dan let ik ook niet opquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:19 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Pff, ben daar al zo vaak geweest met een MF mega meeting dat ik er met mijn ogen dicht naar toe kan rijden
Voor mercy heb ik trouwens ook nog ergens een ideale camsteun, morgen effe zoeken (nu alleen nog een cam, of je digicam er op, kan ook natuurlijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:15 schreef TR_Roadkill het volgende:
http://www.motor-forum.nl(...)2/singlepost/3754455
Niet doen hoor,straks rijdt er een bejaard echtpaar op jouw stukje van de weg.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:19 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Pff, ben daar al zo vaak geweest met een MF mega meeting dat ik er met mijn ogen dicht naar toe kan rijden
Yepquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wie kunnen we nu uiteindelijk verwachten zondag?
* Hicham
* Worldpimber
* Mercy
* Raus
* Rebbeltje
* OPM
* bwt
* R2-D2
* TR_Roadkill
* Fulcrum_X
iemand vergeten?
Kun je nog even met ons delen waar dat salamipiet gehyper ineens vandaan komtquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:50 schreef Fulcrum_X het volgende:
Aanstaande zondag de vuurdoop??quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:15 schreef TR_Roadkill het volgende:
http://www.motor-forum.nl(...)2/singlepost/3754455
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:54 schreef RB het volgende:
Ook weer thuis![]()
[..]
Yep![]()
Zo als het er nu uitziet ben ik zondag ook weer van de partij![]()
morgen effe testen en dan eens kijken of het beeld tijdens het rijden niet zo erg trilt dat je er niets meer van zietquote:
Achteraan rijden is voor mij weggelegdquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:18 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
morgen effe testen en dan eens kijken of het beeld tijdens het rijden niet zo erg trilt dat je er niets meer van zietals alles goed is, dan zondag eens filmen, dan moet ik wel een beetje achteraan rijden denk ik , of zo nu en dan eens lomp inhalen (hmm)
5 Kerken zelfsquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:45 schreef hicham het volgende:
[..]
Ze hebben iig wel 2 kerken en een benzinepomp
Ghe, dan sta jij er niet opquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:24 schreef RB het volgende:
[..]
Achteraan rijden is voor mij weggelegd![]()
Ze willen niet achter me rijden![]()
![]()
Nope heb al een paar meets gemistquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:25 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Ghe, dan sta jij er niet op, maareh, was jij er vorige week ook bij? kan het me effe niet herinerennrnnennenrnrnenenrnrnnernenennrnrnennenenenneneeeeennnn n
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |