Veel linkerbochten is ook goedquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:42 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Vergeet niet wat rotondes in te plannen in de route![]()
![]()
dan gaan we juist rechts oefenenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:43 schreef Fulcrum_X het volgende:
Veel linkerbochten is ook goed![]()
Rechts lukt me nog niet![]()
[Flirtmode]quote:
stuur zit vastgelast op de linker stuur uitslag, rechtdoor kan alleen op het achterwielquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:47 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[Flirtmode]
Hai lekkertje![]()
Hoe komt het dat je linker kneepad bijna is versleten en de rechter zo goed als nieuw is? Kan jouw motor alleen linksaf?
[/Flirtmode]
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:41 schreef hicham het volgende:
Fulcrum komt zondag ook, wat impliceert dat het een bats-meet wordt [afbeelding]![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dan gaan we juist rechts oefenenen links filmen
![]()
Dat is een RF-900Paul-waardige uitspraak.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:12 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
stuur zit vastgelast op de linker stuur uitslag, rechtdoor kan alleen op het achterwiel
Niet waarquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:28 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat is een RF-900Paul-waardige uitspraak.![]()
![]()
Ja, maar als je met snelheid een bocht linksom wil maken moet je niet je stuur aan een kant vast lassenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:38 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Niet waar, er word geen enkele samenhang weergegeven tussen uitlaat en wheely capaciteit, het is een logisch gevolg, als je rechtdoor wil, zul je wel op je achterwiel moeten
ik heb ook gezien dat het alleen op het voorwiel kanquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:38 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Niet waar, er word geen enkele samenhang weergegeven tussen uitlaat en wheely capaciteit, het is een logisch gevolg, als je rechtdoor wil, zul je wel op je achterwiel moeten
we zijn eruitquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:54 schreef R2-D2 het volgende:
Och, tuurlijk niet. Het is een Fries.
Hebben jullie weleens naar schaatswedstrijden gekeken in het Thialf? Aaaaaaaaaalle bochten zijn linksom![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:54 schreef R2-D2 het volgende:
Julie weten ook overal een technische wetenschap van te maken![]()
Ik denk gewoon dat hij linksdragend is. Bij een bocht rechtsom komen de knikkers te hard tegenelkaar aan.
Hebben jullie weleens naar schaatswedstrijden gekeken in het Thialf? Aaaaaaaaaalle bochten zijn linksom![]()
Zal ik je een geheimpje vertellenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:54 schreef R2-D2 het volgende:
Julie weten ook overal een technische wetenschap van te maken![]()
Ik denk gewoon dat hij linksdragend is. Bij een bocht rechtsom komen de knikkers te hard tegenelkaar aan.
En als je nou gewoon twee benen hebt, zoals het gros van de wereld bevolkingquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:26 schreef richardgie het volgende:
[..]
Zal ik je een geheimpje vertellen![]()
Bijna alle rechtshandige mannen zijn rechtsdragend,en linkshandige mannen links dragend.![]()
Een echte man die geheimpies verklapt en nog verkeerd ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:26 schreef richardgie het volgende:
Zal ik je een geheimpje vertellen![]()
Bijna alle rechtshandige mannen zijn rechtsdragend,en linkshandige mannen links dragend.![]()
Twee is een even aantal en kan je dus altijd in evenredige delen opdelen,bij benen dus links of rechts is samen twee.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:35 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
En als je nou gewoon twee benen hebt, zoals het gros van de wereld bevolking
Ik heb het net even gecontroleerd,maar het is toch echt zoquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:42 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Een echte man die geheimpies verklapt en nog verkeerd ook
Het is andersom
Ik heb het zojuist gecontroleerd, maar ik heb ook 2 benenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:46 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik heb het net even gecontroleerd,maar het is toch echt zo![]()
Wees blij dan bestaan daar geen misverstanden over,lijkt me trouwens moeilijk lopen,3 benen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:50 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik heb het zojuist gecontroleerd, maar ik heb ook 2 benen
Voor de duidelijkheid:quote:
Drukknopje.............misschien?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:58 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid:
Het is K*tknopje of Kl*teknopjes![]()
Volgens mij probeer je iets duidelijk te maken, ik moet je helaas mededelen dat dat niet luktquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:58 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid:
Het is K*tknopje of Kl*teknopjes![]()
Een vrouwe met 2 k*t knopjes wil ik ook zien.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:08 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Volgens mij probeer je iets duidelijk te maken, ik moet je helaas mededelen dat dat niet lukt, als er meer dan 1 k*t knopje is , dan zijn er dus k*tknopjes, correct nederlands toch
Ik kan bijna nooit, nagenoeg nooit, zelden, sporadisch op zondag.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wie kunnen we nu uiteindelijk verwachten zondag?
* Hicham
* Worldpimber
* Mercy
* Raus
* Rebbeltje
* OPM
* bwt
* R2-D2
* TR_Roadkill
* Fulcrum_X
iemand vergeten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intuition will take you further than logics will ever do
Oh nou ben ik wel benieuwd hoe je dat gecontroleerd hebt? Heb je het zelf even getest? Ben jij de doorsnee man dan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:46 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik heb het net even gecontroleerd,maar het is toch echt zo![]()
En verder staat er bijna,en niet alle.
![]()
Dit is het lijstje denk ikquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wie kunnen we nu uiteindelijk verwachten zondag?
* Hicham
* Worldpimber
* Mercy
* Raus
* Rebbeltje
* OPM
* bwt
* R2-D2
* TR_Roadkill
* Fulcrum_X
iemand vergeten?
Rebbeleke
maar goed dat er M-F bollentopic'ers mee rijdenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dit is het lijstje denk ik\
Maar R2D2, was die foto nou wel of niet van jou op die XT ofzo![]()
editRebbel stond er al
![]()
Technisch en biologisch geproken niet. Een kut heeft maar 1 knopje. Maar mischien iemand die het in het "Groene boekje" op wil zoekenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:08 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Volgens mij probeer je iets duidelijk te maken, ik moet je helaas mededelen dat dat niet lukt, als er meer dan 1 k*t knopje is , dan zijn er dus k*tknopjes, correct nederlands toch
Ja, die foto was niet van mijquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dit is het lijstje denk ik\
Maar R2D2, was die foto nou wel of niet van jou op die XT ofzo![]()
editRebbel stond er al
![]()
Ik dacht dat een k*t intern ook nog een soort van knopje had, of is de gspot dan toch een soort van mythe, ben benieuwd wat ze daar bij 'myth busters' van kunnen makenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:29 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Technisch en biologisch geproken niet. Een kut heeft maar 1 knopje. Maar mischien iemand die het in het "Groene boekje" op wil zoekenOf de playboy of Hustler
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
maar goed dat er M-F bollentopic'ers mee rijdenwant bij de nieuwe Fokkertjes is er weinig animo om te meeten
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |