Ja, maar als je met snelheid een bocht linksom wil maken moet je niet je stuur aan een kant vast lassenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:38 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Niet waar, er word geen enkele samenhang weergegeven tussen uitlaat en wheely capaciteit, het is een logisch gevolg, als je rechtdoor wil, zul je wel op je achterwiel moeten
ik heb ook gezien dat het alleen op het voorwiel kanquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:38 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Niet waar, er word geen enkele samenhang weergegeven tussen uitlaat en wheely capaciteit, het is een logisch gevolg, als je rechtdoor wil, zul je wel op je achterwiel moeten
we zijn eruitquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:54 schreef R2-D2 het volgende:
Och, tuurlijk niet. Het is een Fries.
Hebben jullie weleens naar schaatswedstrijden gekeken in het Thialf? Aaaaaaaaaalle bochten zijn linksom![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:54 schreef R2-D2 het volgende:
Julie weten ook overal een technische wetenschap van te maken![]()
Ik denk gewoon dat hij linksdragend is. Bij een bocht rechtsom komen de knikkers te hard tegenelkaar aan.
Hebben jullie weleens naar schaatswedstrijden gekeken in het Thialf? Aaaaaaaaaalle bochten zijn linksom![]()
Zal ik je een geheimpje vertellenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:54 schreef R2-D2 het volgende:
Julie weten ook overal een technische wetenschap van te maken![]()
Ik denk gewoon dat hij linksdragend is. Bij een bocht rechtsom komen de knikkers te hard tegenelkaar aan.
En als je nou gewoon twee benen hebt, zoals het gros van de wereld bevolkingquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:26 schreef richardgie het volgende:
[..]
Zal ik je een geheimpje vertellen![]()
Bijna alle rechtshandige mannen zijn rechtsdragend,en linkshandige mannen links dragend.![]()
Een echte man die geheimpies verklapt en nog verkeerd ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:26 schreef richardgie het volgende:
Zal ik je een geheimpje vertellen![]()
Bijna alle rechtshandige mannen zijn rechtsdragend,en linkshandige mannen links dragend.![]()
Twee is een even aantal en kan je dus altijd in evenredige delen opdelen,bij benen dus links of rechts is samen twee.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:35 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
En als je nou gewoon twee benen hebt, zoals het gros van de wereld bevolking
Ik heb het net even gecontroleerd,maar het is toch echt zoquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:42 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Een echte man die geheimpies verklapt en nog verkeerd ook
Het is andersom
Ik heb het zojuist gecontroleerd, maar ik heb ook 2 benenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:46 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik heb het net even gecontroleerd,maar het is toch echt zo![]()
Wees blij dan bestaan daar geen misverstanden over,lijkt me trouwens moeilijk lopen,3 benen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:50 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik heb het zojuist gecontroleerd, maar ik heb ook 2 benen
Voor de duidelijkheid:quote:
Drukknopje.............misschien?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:58 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid:
Het is K*tknopje of Kl*teknopjes![]()
Volgens mij probeer je iets duidelijk te maken, ik moet je helaas mededelen dat dat niet luktquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:58 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid:
Het is K*tknopje of Kl*teknopjes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |