Een vrouwe met 2 k*t knopjes wil ik ook zien.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:08 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Volgens mij probeer je iets duidelijk te maken, ik moet je helaas mededelen dat dat niet lukt, als er meer dan 1 k*t knopje is , dan zijn er dus k*tknopjes, correct nederlands toch
Ik kan bijna nooit, nagenoeg nooit, zelden, sporadisch op zondag.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wie kunnen we nu uiteindelijk verwachten zondag?
* Hicham
* Worldpimber
* Mercy
* Raus
* Rebbeltje
* OPM
* bwt
* R2-D2
* TR_Roadkill
* Fulcrum_X
iemand vergeten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intuition will take you further than logics will ever do
Oh nou ben ik wel benieuwd hoe je dat gecontroleerd hebt? Heb je het zelf even getest? Ben jij de doorsnee man dan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:46 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik heb het net even gecontroleerd,maar het is toch echt zo![]()
En verder staat er bijna,en niet alle.
![]()
Dit is het lijstje denk ikquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wie kunnen we nu uiteindelijk verwachten zondag?
* Hicham
* Worldpimber
* Mercy
* Raus
* Rebbeltje
* OPM
* bwt
* R2-D2
* TR_Roadkill
* Fulcrum_X
iemand vergeten?
Rebbeleke
maar goed dat er M-F bollentopic'ers mee rijdenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dit is het lijstje denk ik\
Maar R2D2, was die foto nou wel of niet van jou op die XT ofzo![]()
editRebbel stond er al
![]()
Technisch en biologisch geproken niet. Een kut heeft maar 1 knopje. Maar mischien iemand die het in het "Groene boekje" op wil zoekenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:08 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Volgens mij probeer je iets duidelijk te maken, ik moet je helaas mededelen dat dat niet lukt, als er meer dan 1 k*t knopje is , dan zijn er dus k*tknopjes, correct nederlands toch
Ja, die foto was niet van mijquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dit is het lijstje denk ik\
Maar R2D2, was die foto nou wel of niet van jou op die XT ofzo![]()
editRebbel stond er al
![]()
Ik dacht dat een k*t intern ook nog een soort van knopje had, of is de gspot dan toch een soort van mythe, ben benieuwd wat ze daar bij 'myth busters' van kunnen makenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:29 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Technisch en biologisch geproken niet. Een kut heeft maar 1 knopje. Maar mischien iemand die het in het "Groene boekje" op wil zoekenOf de playboy of Hustler
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
maar goed dat er M-F bollentopic'ers mee rijdenwant bij de nieuwe Fokkertjes is er weinig animo om te meeten
![]()
Ik had hem al door!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:29 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Technisch en biologisch geproken niet. Een kut heeft maar 1 knopje. Maar mischien iemand die het in het "Groene boekje" op wil zoekenOf de playboy of Hustler
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:34 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Ik dacht dat een k*t intern ook nog een soort van knopje had, of is de gspot dan toch een soort van mythe, ben benieuwd wat ze daar bij 'myth busters' van kunnen maken
en dan posen over hoe goed ze wel linksaf over een rotonde kunnenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
lijkt of de nieuwen eerst een tijdje privé willen oefenen op KD-enen dan komen ze in de zomer volgend jaar opeens met zijn alle tegelijk
![]()
Nou ben ik wel benieuwd wat jij allemaal ziet als kl*teknopjes dan... ik zie niet zo veel verschil tussen een k*tknopje en een kl*teknopje behalve de vorm dan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:29 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Blijft zonde om te laten ontploffen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en nadat ze de myth gebusted hebben laten ontploffen
![]()
Zoiets?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:58 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Ik wil, als ik over een paar weekjes m'n rijbewijs haal, een CB750 als eerste motor kopen. Goed plan of 'NIET DOEN!' ?
'tis toch wat he. Altijd laten ze dat knopje links liggen en nu komt het ze van pas weten ze het ineens weer...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:34 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Ik dacht dat een k*t intern ook nog een soort van knopje had, of is de gspot dan toch een soort van mythe, ben benieuwd wat ze daar bij 'myth busters' van kunnen maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |