Voor mij maakt het niet echt uit hoeveel km's ik moet rijden. Maar om Fulcrum de terugkrabbelaar wat meer kans te geven om te komen had het wel ietsjes netter gekund hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
welals ie echt meegaat
maar daarmee hebben we toch al rekening gehouden met de verzamelplaats en eindpunt route
Waar gaat dit nu weer overquote:

een check die je gebruikt voor in de regen, dus als TR die spiegel kan regelen dan liever in de zomer met zon en warm plakwegdekquote:

tijdens de planning was het niet duidelijk of er nu wel of geen noordelingen mee zouden gaanquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:41 schreef hicham het volgende:
Voor mij maakt het niet echt uit hoeveel km's ik moet rijden. Maar om Fulcrum de terugkrabbelaar wat meer kans te geven om te komen had het wel ietsjes netter gekund hoorBosch - Barneveld is 55 km en Twijzel - Barneveld is 180 km. Dus als je iets meer naar het Noorden was gegaan dan was dat wat eerlijker verdeeld qua kilomters
Maar omdat je nu al min of meer een route hebt geplanned hoeft het wat mij betreft niet
klikquote:Waar gaat dit nu weer over

Ze hebben iig wel 2 kerken en een benzinepompquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:42 schreef worldpimber het volgende:
Twijzel, ongeveer zo groot als het driehoekige schiereilandje waar we op wonen
[afbeelding]
[afbeelding]
Wel relaxed al die ruimte

Die van alpine natuurlijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]Maar welke heb je nou uiteindelijk gehaald dan?
Ik moet ook nog steeds die van Alpine een keer halen, ik denk alleen dat de meeste schade al is aangericht
![]()
Spiegelreflex![]()
Maar wat is een raincheck?

Ik denk dat ie nu pas de MF-FOK! applicatie doorheeftquote:

deze uitleg zal iets duidelijker zijnquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:48 schreef TR_Roadkill het volgende:
Een 'rain check' is een amerikaanse uitspraak wat zoiets betekend als : Nu effe niet, doe maar later

quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:49 schreef TR_Roadkill het volgende:
Ik denk dat ie nu pas de MF-FOK! applicatie doorheeft
yep, net in je sig die link aangekliktquote:@OPM, heb je wel de laatste versie? (zie link in mijn sig)

Draag jij soms je bril niet achter de PCquote:

Hoef ik niet ver te gaan.Het eerste zwartekousen-dorp is 7 km verderop.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:31 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Luiheid is het werktuig van de duivel jongeman!!!! Als je toch voorbezig bent kun je net zo goed op zondag mee zwarte kousen dorpen op stelten zetten

in welke grot woon jijquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]Maar welke heb je nou uiteindelijk gehaald dan?
Ik moet ook nog steeds die van Alpine een keer halen, ik denk alleen dat de meeste schade al is aangericht
![]()
Spiegelreflex![]()
Maar wat is een raincheck?

quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:22 schreef TR_Roadkill het volgende:
Wees gerust die van mij is ook nog vies
Net de laatste camera knutselspullen gehaald EN een paar oordopjes voor op de motor, zegt die vrouw achter de kassa : "Die van alpine of die wegwerp dopjes?" Dus ik vraag doodleuk of ik die dopjes van alpine dan niet weg kan gooien, daar kon ze niet echt om lachen (sommige mensen....)
Anyway, dalijk (later) de eerste tanktascamerapiccies
Als jullie een keer echt willen fotoshooten dan kom ik met de digitale spiegelreflex van de zaak langs(alleen moet ik dan wel heeeeel voorzichtig rijden
)
Klopt, een F ziet er een héél stuk anders uit, check PeerkeMikuni in de startpost.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:25 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Was een flauwe grap, iemand hier vergeleek mijn motor (de rf) met een gs500
Is ook niet hezlefde als een GSX f overigens hoor, gs is een 2 cilinder parallel twin GSXf en RF zijn 4 cilinders, de frames verschillen ook dag en nacht

Bij een ZXR niet.Zitten de stuurhelften onder de bovenste kroonplaat,en de vorkpoten steken hier maar 1 a 2 cm doorheen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Die dingen kun je zelf hoger of lager plaatsen, wat dat betreft maakt het dus niet veel uit
omhoog en omlaag tot op zekere grenzen uiteraard

quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:37 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zoveel adressen zullen er wel niet zijn in Twijzel

Kan me niet herinneren je eerder gezien te hebben, maar gefeliciteerdquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:05 schreef SicSicSics het volgende:
Ik kom weer ff binnen busten om te melden dat ik gister het felbegeerde papiertje (in 1 keer) heb weten te bemachtigen! Mag ik nou ook bij de club?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |