ik heb net gereplyed op jouw postquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:13 schreef TR_Roadkill het volgende:
http://www.motor-forum.nl(...)2/singlepost/3754116
Ik voel me hier niet meer welkom, iedereen wil me maar batsen. Eerst jij en nu ook OPMquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
nu ik gegeten heb is zeker iedereen alweer pleitte hier![]()
GTSTquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
nu ik gegeten heb is zeker iedereen alweer pleitte hier![]()
Spreek me niet tegen jij stinkBMWrijderquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:05 schreef richardgie het volgende:
[..]
Bij een ZXR niet.Zitten de stuurhelften onder de bovenste kroonplaat,en de vorkpoten steken hier maar 1 a 2 cm doorheen.![]()
dat heeft een redenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:21 schreef hicham het volgende:
Roadkill lekker bezigWoon je op jezelf of nog 'thuis'
[..]
Ik voel me hier niet meer welkom, iedereen wil me maar batsen. Eerst jij en nu ook OPM![]()
Terwijl we Fulcrum zouden batsen![]()
Ik ben tegen geweld, voordat je het weet heb je z'n "Friese Staartklok" beschadigdquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik voel me hier niet meer welkom, iedereen wil me maar batsen. Eerst jij en nu ook OPM![]()
Dat is juist een goede reden om mij niet te batsen, dan moet je me juist koesterenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat heeft een redenjij ben altijd op meets aanwezig
![]()
Heb niet zo lang op een Kawa gereden.11 jaar en 60.000 km. maar.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:22 schreef hicham het volgende:
[..]
Spreek me niet tegen jij stinkBMWrijder
Als jij het zegt zal het wel zo zijn
5.5 duizend kilometer per jaar, mooiweerrijderquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:32 schreef richardgie het volgende:
[..]
Heb niet zo lang op een Kawa gereden.11 jaar en 60.000 km. maar.![]()
quote:
Is nog niet zo erg,maar straks vallen ze Nederland binnen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:26 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik ben tegen geweld, voordat je het weet heb je z'n "Friese Staartklok" beschadigd![]()
Wat heb je gegeten, je bent zo opstandig...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:28 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat is juist een goede reden om mij niet te batsen, dan moet je me juist koesteren![]()
Als we Fulcrum een keer flink batsen boeit dat niet veel, die missen we toch niet de volgende meet![]()
Alhoewel, ik ben er toch altijd dubbel. 1x op een Bandit en 1x op een ZX
6
R, dus ...
Friese staartklokken moeten we ook maar op een grote brandstapel gooien![]()
Woon op 'mezelf' maar dan met zijn 2enquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:21 schreef hicham het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:35 schreef richardgie het volgende:
[..]
Is nog niet zo erg,maar straks vallen ze Nederland binnen.![]()
Toch nog snel tussendoor in elkaar gefreubeld !?!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:13 schreef TR_Roadkill het volgende:
http://www.motor-forum.nl(...)2/singlepost/3754116
Er zijn heel wat batsende opstandelingen momenteel. Dat wordt nog leuk zondag.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:35 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten, je bent zo opstandig...
[afbeelding] Wees relax broeder en denk aan het rotondefilmpje van Fulcrum_x![]()
Strak plan,wanneer beginnen we?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:38 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik weet een hinderlaag, we bouwen overal een rotonde
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |