quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Newsflash, misschien heb je er iets aan.![]()
[..]
Heb je ook Marokkaanse ska?quote:
Waar kun je dat spul scorenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:09 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding]
Nu nog verkrijgbaar in 4 kleuren inplaats van 3.
![]()
Uuuuuh waar is dat?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:44 schreef RB het volgende:
[..]
Kunnen we ergens afspreken, bij de lichtmis A28 afslag 22
Oja toen reed ik speciaal naar Utrecht om dat pak te scoren voor 150 euro (oid).. bleek het alleen de broek te zijnquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Heb je ook Marokkaanse ska?![]()
Iemand nog een redelijk mooi leren pak scoren?![]()
[afbeelding]
Nu nog verkrijgbaar in 4 kleuren inplaats van 3.
![]()
Nope, jij?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Rij op de A28 en ga vervolgens eraf bij afslag 22...
nee, ECHT?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Rij op de A28 en ga vervolgens eraf bij afslag 22...
Probikerquote:
Als je via heerenveen komt richting zwolle en dan afstag 22quote:
Goh! Ineens durf ik denk ik toch wel achterop!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:49 schreef stinkie het volgende:
Als wij samen op een meet komen kom ik wel naast je rijden
De routeplanner gaat via Flevoland/A6, als je via de A32 een route planned kom je langs de A28 daarna... volgens mij zal het niet zoveel verschillen in km's, zeker als je dan samen met iemand kan gaan rijdenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:24 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
nee, ECHT?![]()
Maar op mijn routebeschrijving staat bijna niks over de A28
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:25 schreef worldpimber het volgende:
ProbikerMotozoom ofzo
Zegt me niets
![]()
![]()
quote:Wel zuigzooi dat ik eigenlijk geen geld over heb voor undertail/leren kleding/scottoiler gevallen terwijl ik hetzelfde geld ongveer wel besteed aan boetes
Je vergeet dat ie in z'n brommertijdperk ook al heeft mogen dokkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar dat laatste kan jij voor dit jaar ook makkelijk zeggen.. zelfs 18 jaar.![]()
Amper bekeuringen? Mietjuuhhquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:30 schreef Patrick281 het volgende:
Vorig jaar 1 bekeuring, 5 kilometer te hard in de auto van mijn moeder.
Was ergens bij Ponypark slagharen, Nick en zijn buurjongetje een dagje naar het pretpark genomen.
Weer totaal belangrijk punt waar ze controleerden.![]()
Het jaar daarvoor 2 bekeuringen, en toen 10 jaar niets ofzo.
Maar dat laatste kan jij voor dit jaar ook makkelijk zeggen.. zelfs 18 jaar.![]()
Hoezo dat? Krijg je dan klappies van FS ofoz?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:33 schreef Patrick281 het volgende:
Met de motor heb ik nog nooit een bekeuring gehad voor te hard rijden, en dat is maar beter ook.![]()
Ok moet kunnen. Maarre ik ga niet harder dan 120 over de snelweg, dus ik waarschuw je alvastquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:25 schreef RB het volgende:
[..]
Als je via heerenveen komt richting zwolle en dan afstag 22
Heerenveen -->Meppel--> Staphorst-->Zwolle
Na staphorst krijg je afslag 22 Lichtmis Nieuwleusen, onderaan de afslag staat een oude watertoren verbouwd als hotel
Ken je de plek die ik bedoelquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:41 schreef Fulcrum_X het volgende:
Even voor de duidelijkheid: ik ga ook via Zwolle en Apeldoorn
[..]
Ok moet kunnen. Maarre ik ga niet harder dan 120 over de snelweg, dus ik waarschuw je alvast![]()
Vorige rit naar Barneveld jakkerden we continu tussen de 130 en 140 km/u, en toen zoop mijn GS wel iets meer benzine.. dus rijdt liever wat langzamer. Vooral ook omdat ik zeker geen zin heb in boetes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |