ik denk in jouw geval is een EHBO trommel beter om mee te nemenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:38 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik neem mijn Friese nuchterheid wel mee
Jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
hey Roadkill
je kan die cam toch ook gewoon los meenemen ?
Is een optie, wilde je home videos gaan schieten? Of op een KB of zo filmen? Ik kijk wel efkes, ik moet vrij veel meeslepen vanmiddag (oa laptop, kleren, eten) die cam is effe geen prioriteitquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
hey Roadkill
je kan die cam toch ook gewoon los meenemen ?
gewoon motor parkeren en de coureurs fillemuhquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:43 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Jaen dan met 1 hand filmen.......
![]()
Ja maquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:42 schreef FemaleRebbel het volgende:
Latu wu nou lekkur gezellug doen ja.....![]()
anders wordt ik heel errug streng![]()
ja meesteresquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:42 schreef FemaleRebbel het volgende:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:42 schreef FemaleRebbel het volgende:
quote:
De routeplanner zorgt ook alleen DAT je er komt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:31 schreef worldpimber het volgende:
Fulcrum, het scheelt niets als je via de A32 gaat. Dus vanaf Twijzel () ga je richting de A7 >> A32 >> A28 afslag 22 en dan doet Ralf de rest wel denk ik
Snap niet waarom de routeplanner via Flevoland gaat, die andere route vind ik logischer
Bij een friese routeplanner moet je zelf de route op de kaart zettenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:05 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
De routeplanner zorgt ook alleen DAT je er komt.![]()
Jammerquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:19 schreef TR_Roadkill het volgende:
Sorry mensen, NO CAM morgennet effe een test ritje gemaakt, op asfalt gaat het redelijk, alles wat daar niet op lijkt (straat etc) schud het beeld behoorlijk, das nog niet zo heel erg, maarrrrrr, na 200 mtr was ik alleen nogmaar de binnenkant van de tanktas aan het filmen
Moet dus nog effe langs de bouwmarkt voor wat onderdelen, alleen dat gaat vandaag niet meer lukken want ik moet studeren vandaag, anders kan ik morgen sowieso niet mee
Ik heb ook niet zo heel veel zin om morgen heel die rit met de camera bezig te zijn, dat doe ik wel in mijn eentje.
(en ik moet ook een hoop zooi meeslepen naar mijn schoonouders, dus ook dat schiet niet op)
Zeker niet. Het gaat een stuk beter nu ik de zaterdag uit kan slapen. Zondag ben ik dan weer fit om te touren!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:03 schreef bwt het volgende:
er is toch niets beter dan uitslapen?
toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |