Feliquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:05 schreef SicSicSics het volgende:
Ik kom weer ff binnen busten om te melden dat ik gister het felbegeerde papiertje (in 1 keer) heb weten te bemachtigen! Mag ik nou ook bij de club?
Dank aan allen. Ik heb alleen helaas helaas nog geen motor... Bummer! Maar met een beetje mazzel kan ik er dit weekend (of volgend weekend) 1 lenen tot ik zelf een motor kan kopen!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Feli![]()
![]()
Je bent welkom op de meets, zondag is de eerste... je kunt gelijk komen
Wat voor motor heb je?Of heb je nog geen motowr?
Roderrridderrrrick zou die nou niet ook komen?
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:05 schreef SicSicSics het volgende:
Ik kom weer ff binnen busten om te melden dat ik gister het felbegeerde papiertje (in 1 keer) heb weten te bemachtigen! Mag ik nou ook bij de club?
Mja maar dan moet ik er eerst aankomen.. en het op mijn sliders monteren (ben lui enzoquote:
Luiheid is het werktuig van de duivel jongeman!!!! Als je toch voorquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:22 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Nu marktplaats/speurders nog even afstropen voor een leuk machientje![]()
[..]
Mja maar dan moet ik er eerst aankomen.. en het op mijn sliders monteren (ben lui enzo)
Die dingen kun je zelf hoger of lager plaatsen, wat dat betreft maakt het dus niet veel uitquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Voor dagelijks gebruik zou ik voor wat meer all-round motor gaan, een ZX-6R bijv waarbij de clip-ons niet onder de kroonplaat zitten maar er net boven of eigenlijk ter hoogte vd kroonplaat. Dan zit je net wat meer recht op dan een ZXR-750.
Let je wel een beetje op je woorden? Het is dat je een Boschenaar bent, maar anders...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:31 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Luiheid is het werktuig van de duivel jongeman!!!! Als je toch voorbezig bent kun je net zo goed op zondag mee zwarte kousen dorpen op stelten zetten
Hey, beetje indammen hequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
maar goed dat er M-F bollentopic'ers mee rijdenwant bij de nieuwe Fokkertjes is er weinig animo om te meeten
![]()
DEN BOSCHNIUH RULEZ![]()
![]()
![]()
![]()
Jamey likes big boomquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en nadat ze de myth gebusted hebben laten ontploffen
![]()
Geleficiteerdquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:05 schreef SicSicSics het volgende:
Je had ooit je hele motor gepoetst dus lui ben je in ieder geval nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:22 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Mja maar dan moet ik er eerst aankomen.. en het op mijn sliders monteren (ben lui enzo)
Feliquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:05 schreef SicSicSics het volgende:
Oja poetsen! Ik heb toevallig gister mijn velgen schoon gemaakt, de motor gewassen en in de was gezet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Je had ooit je hele motor gepoetst dus lui ben je in ieder geval niet
Ik ga heel misschien mijn motor maar een grondige poetsbeurt geven morgen
En de volgende keer multiple quote ik gewoon weer en ga ik niet Mercy stijl bijlezen
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Je had ooit je hele motor gepoetst dus lui ben je in ieder geval niet
Ik ga heel misschien mijn motor maar een grondige poetsbeurt geven morgen
En de volgende keer multiple quote ik gewoon weer en ga ik niet Mercy stijl bijlezen
He, volgens sommigen in dit topic is dit dus een RF900 zonder kappenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:54 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Oja poetsen! Ik heb toevallig gister mijn velgen schoon gemaakt, de motor gewassen en in de was gezet.![]()
[afbeelding]
Uh geen idee, kan best. Is wel/ook hetzelfde als een GSXF 600 volgens mijquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:56 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
He, volgens sommigen in dit topic is dit dus een RF900 zonder kappen
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:55 schreef TR_Roadkill het volgende:
tape check
camera werkt check
nu alleen nog de standaard
neej joh een Hayabusa op 23.7KWquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:56 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
He, volgens sommigen in dit topic is dit dus een RF900 zonder kappen
Gaan we weer hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dimmen jij heH
anders word jij gebats zondag
![]()
Was een flauwe grap, iemand hier vergeleek mijn motor (de rf) met een gs500quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:00 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Uh geen idee, kan best. Is wel/ook hetzelfde als een GSXF 600 volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |