100% Eensch. Bij het centrale topic kwam ik nog wel eens langswieberen en als ik iets zag waar ik antwoord op wist, kon ik soms een handje helpen. Al die losse topicjes ga ik niet bij zitten houden.quote:Op maandag 5 december 2005 23:12 schreef Elefes het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik vind het erg jammer dat het centrale topic dicht is, er werd best goed in gereageerd en er stonden genoeg tips in voor websites e.d. waar men informatie kon vinden. Bijna iedereen krijgt antwoord in dat topic.
Ik heb persoonlijk echt geen zin om het zoveelste "welke camera moet ik kopen" topic te gaan lezen en dan ook nog antwoord te gaan geven. Houd het lekker centraal, imho heb je daar meer aan (VEEL mensen zoeken ongeveer hetzelfde in dat topic!) en het is makkelijker bij te houden voor mensen die er commentaar in willen posten (zoals ik bijvoorbeeld).
Idem!quote:Op donderdag 8 december 2005 11:25 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
100% Eensch. Bij het centrale topic kwam ik nog wel eens langswieberen en als ik iets zag waar ik antwoord op wist, kon ik soms een handje helpen. Al die losse topicjes ga ik niet bij zitten houden.
[FEEDBACK] feel free to ask USquote:Op donderdag 8 december 2005 00:43 schreef blackbully het volgende:
[FOK! Next Top Model] Eerste kennismaking
leeft dit nog?
of gaat hier niks meer mee gebeuren?
Ben ik het niet mee eens: heb 6 specifieke vragen gesteld en op eentje antwoord gekregen. Verder wat algemene informatie, maar niet zo uitgebreid als in het centrale topic en ook niet zo snel.quote:Op donderdag 8 december 2005 18:03 schreef Subhuman het volgende:
Ik heb tot nu toe geen overvloed van nieuwe topics gezien over digitale camera's. De topics die ik zag, hadden meer antwoorden en bovendien eerder het antwoord dan in het centrale topic.
Tja, beetje jammer dat je daarin alleen lijkt te staan.quote:Op donderdag 8 december 2005 18:03 schreef Subhuman het volgende:
Ik heb tot nu toe geen overvloed van nieuwe topics gezien over digitale camera's. De topics die ik zag, hadden meer antwoorden en bovendien eerder het antwoord dan in het centrale topic. Daarom ben ik tot nu toe positief!
Dit snap ik niet?quote:Op donderdag 8 december 2005 13:22 schreef CompuMess het volgende:
en een eindeloze rij slotjes onderin de topiclijst... zo jammer...
Mja die laatste is van mij, zo moet het toch las ik het het ex-centrale topic?quote:Op maandag 12 december 2005 15:13 schreef Puckzzz het volgende:
nog maar weer even een overzichtje![]()
allemaal met dezelfde basisvragen! Hoe lang moet dit nog doorgaan?![]()
Het is inderdaad zoals de mods het op dit moment wensen, maar niet iedereen vindt het even zinvol om decentrale topics te hebben hiervoor. Trek het je niet persoonlijk aan in ieder geval, het is zeker niet naar jou bedoeld.quote:Op maandag 12 december 2005 15:14 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Mja die laatste is van mij, zo moet het toch las ik het het ex-centrale topic?
En wat voor de één een basis vraag is...
Jij hebt gewoon een goede digitale camera nodig met een goede macrofunctie of een macrolens, ook die zijn er heel veel en vallen allen onder digitale camera's en toebehoren.quote:Op maandag 12 december 2005 15:14 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Mja die laatste is van mij, zo moet het toch las ik het het ex-centrale topic?
En wat voor de één een basis vraag is...
Oké, zo voelde het ook niet, dacht dat ik wat gemist had... hopelijk neemt toch iemand de moeite om te reagerenquote:Op maandag 12 december 2005 15:17 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Het is inderdaad zoals de mods het op dit moment wensen, maar niet iedereen vindt het even zinvol om decentrale topics te hebben hiervoor. Trek het je niet persoonlijk aan in ieder geval, het is zeker niet naar jou bedoeld.
zie mijn antwoord hierbovenquote:Op maandag 12 december 2005 15:19 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Oké, zo voelde het ook niet, dacht dat ik wat gemist had... hopelijk neemt toch iemand de moeite om te reageren
ah had niet gezien, thanksquote:
Nikon D70s i.c.m. Sigma DC 18-200 1:3,5 - 6,3 D is zo een voor het centrale nikon topic.quote:Op maandag 12 december 2005 15:16 schreef Puckzzz het volgende:
En dan heb ik de 'ik heb een probleem met mijn digitale camera' eruit gelaten en het centrale Nikon topic (die is nog wel centraal, willen jullie die ook niet liever opdelen in alle mogelijke varianten van Nikon? )
Ik ben gestopt met reageren erop. Pech gehad voor de vragers.quote:Op maandag 12 december 2005 15:13 schreef Puckzzz het volgende:
nog maar weer even een overzichtje![]()
allemaal met dezelfde basisvragen! Hoe lang moet dit nog doorgaan?![]()
Ik had een vermoeden toen ze modjes aanwezen die hier weinig van hun nuttige tijd doorbrachten, m.a.w. users met weinig posts.quote:Op maandag 12 december 2005 15:47 schreef Dr_Flash het volgende:
en niemand die dit van tevoren had zien aankomen?![]()
Ik probeerde het nogmaals maar eens onder de aandacht te brengen dat dit bij het idiote af is...maaaarrrrrrquote:Op maandag 12 december 2005 15:47 schreef Dr_Flash het volgende:
en niemand die dit van tevoren had zien aankomen?![]()
vraag ik me toch beleefd af wat de beweegredenen nou waren, behalve dan dat een of andere lager-opgeleide achter de schermen heeft geroepen "dat er minder centrale topics moeten komen"
Ja, het klinkt misschien flauw, een beetje "zie je nou, ik zei toch..."quote:Op maandag 12 december 2005 15:49 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik had een vermoeden toen ze modjes aanwezen die hier weinig van hun nuttige tijd doorbrachten, m.a.w. users met weinig posts.
quote:Op maandag 12 december 2005 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik weet wat
Als er vanavond om 22:00 geen houtsnijdende beweegreden is om dit zo te doen, dan openen we gewoon een nieuw [CENTRAAL]topic voor aankoopadvies![]()
Veel beter zo
Dat zal wel overbodig zijn. Sub L666 lezen het heus wel, ze hebben alleen geen passend antwoord. De FA's lezen ook mee, die hebben ook niet altijd een passend antwoord, en dan lijkt het alsof ze het niet lezen. Ik denk dat al het blauw nu afwezig is, trouwens - ook geen goede zaak.quote:Op maandag 12 december 2005 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
we kunnen ook een topicreport op het feedbacktopic zettenMisschien dat dat aandacht trekt
Nou ja, zo vreselijk is het ook allemaal niet. Ze hebben een inschattingsfout gemaakt, dat lijkt me duidelijk. Nou en? Onder ogen zien en terugdraaien, iedereen blijquote:Op maandag 12 december 2005 16:30 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat zal wel overbodig zijn. Sub L666 lezen het heus wel, ze hebben alleen geen passend antwoord.
Is nooit sprake van geweest. Geen zorgenquote:Op maandag 12 december 2005 18:25 schreef Re het volgende:
mij bekruipt een beetje het gevoel dat als er niet iets snel had veranderd in FOT de FOT kraan dicht zou worden gedraaid, beetje ultieme poging dus misschien?
Ouwesok had er wat, 800?quote:Op maandag 12 december 2005 15:49 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik had een vermoeden toen ze modjes aanwezen die hier weinig van hun nuttige tijd doorbrachten, m.a.w. users met weinig posts.
3000quote:
Ja, dat was ikquote:Op maandag 12 december 2005 18:07 schreef Subhuman het volgende:
Ten tweede vind ik de manier waarop er nu mee omgesprongen wordt niet erg volwassen. Dreigen met het dan zelf maar openen van centrale topics, mensen uitschelden voor "lager-opgeleide"; het bevordert een normale discussie niet echt en zet anderen alleen maar met de hakken in het zand.
Ik ren er niet mee naar de loopgraven, ik noemde het alleen in reactie op jouw post, en gaf mijn mening over die manier van discussiëren. Verder doet het hier niet terzake, als er op een normale manier verder gepraat wordt.quote:Op maandag 12 december 2005 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, dat was ik
Ten eerste heb ik niemand "uitgescholden", hoewel de term "Lager-opgeleide" zeker niet complimenteus bedoeld was, meer een constatering dat er ondoordachte beslissingen genomen worden. "Dreigen" met het openen van bla bla.... je rent zelf net zo hard mee naar de loopgraven
Dat gebeurde in het centrale topic ook, alleen viel het toen minder op omdat het allemaal in 1 topic gebeurde. Ik zie geen verschil tussen de vragen in de losse topics en die in het centrale topic gesteld werden.quote:Maar reageer nou eens op Shark en Puckzzz, die aangeeft dat hij maar gestopt is met het telkens maar weer antwoord geven op telkens maar weer dezelfde vragen. Dat is pure uitholling, hoe je het ook wendt of keert.
We hebben nu 9 topics in een week, maar hoeveel daarvan staan nog bovenaan de topiclijst? Ik tel er maar een stuk of drie. Over twee maanden hebben we misschien 80 van dergelijke topics, maar nog steeds maar een klein aantal wat niet weggezakt is. Ik zie het probleem nog steeds niet.quote:Voorts zie ik je tot 2 keer toe zeggen "Ik begrijp jullie argumenten ook en negeer ze heus niet. " maar je handelen staat daar vrij haaks op. En als je 9 topics in een week nog niet zo veel vindt, dan laat je het toch gewoon nog lekker 2 maanden aanpruttelen?Dan hebben we er 80
Niet dat er meer in gereageerd wordt, zie Puckzzz en Shark, maar goed, dat is dan weer lekker eenvoudig modden.
MIJ zal het strikt genomen worst wezen hoor, maar kijk eens waar het naartoe gaat, en vraag je dan eens af of dat ook is waar je naartoe WILT.
Denk dat 't punt is...quote:Op maandag 12 december 2005 19:08 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Dat gebeurde in het centrale topic ook, alleen viel het toen minder op omdat het allemaal in 1 topic gebeurde. Ik zie geen verschil tussen de vragen in de losse topics en die in het centrale topic gesteld werden.
Er is ook nog ergens een "groot flits topic" toch?quote:Op maandag 12 december 2005 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
overigens, ze *heten* dan wel niet [CENTRAAL], maar welke redenering de crew dan ook aanvoert voor het opsplitsen daarvan, gaat natuurlijk ook op voor
Het grote lenzentopic #8 en
Het grote filter topic!
die ook iddquote:Op maandag 12 december 2005 19:33 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Er is ook nog ergens een "groot flits topic" toch?
Open een nieuwequote:Op maandag 12 december 2005 19:39 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Die kan ik trouwens niet meer vinden![]()
of alleen gesloten versies...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |