nou verkapt niet hoor, ik wil gewoon een snapshot camera voor het tussenwerk, zonder die 4,5 kilo mee te hoeven sjouwenquote:Op maandag 5 december 2005 20:03 schreef Shark.Bait het volgende:
jij zoekt dus verkapt in je eigen topic een digitale camera?
Gespierde Re is populairder bij de damesquote:Op maandag 5 december 2005 20:13 schreef Re het volgende:
nou verkapt niet hoor, ik wil gewoon een snapshot camera voor het tussenwerk, zonder die 4,5 kilo mee te hoeven sjouwen
quote:Op maandag 5 december 2005 20:10 schreef Shark.Bait het volgende:
Is dit iets voor je?
Casio Exilim EX-S600
ontopic misschien?quote:Op maandag 5 december 2005 20:17 schreef Furious het volgende:
En jij neemt jezelf nog serieus na Ik zoek een DSLR camera die ook..... ?
Baggeruser.
ja, daar heb ik die spieren niet voor nodig, maar dat was evident...quote:Op maandag 5 december 2005 20:16 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Gespierde Re is populairder bij de dames
Dus dragen die hap!
uhhh ik weet niet of je hier wat aan hebt, ik heb een logitech pocket digital en ik zal je eerlijk vertellen het is geen aanraderquote:Op maandag 5 december 2005 20:22 schreef Re het volgende:
[..]
ja, daar heb ik die spieren niet voor nodig, maar dat was evident...
ik zoek dus serieus een beetje flexibele camera voor het hap snap werk
nou dit soort MF is meer schat de afstand (digitale optie zoals de S1).quote:Op maandag 5 december 2005 20:21 schreef Shark.Bait het volgende:
maar hij heeft wel manual focus... dus A en S zijn belangrijker dan manual focus?
ja leuke foto's maken is wel de bedoeling idd, logitech zat ik ook niet aan te denken, mag best een goeie prijs hebben hoor en een goeie camera heb ik ook alquote:Op maandag 5 december 2005 20:24 schreef thomzor het volgende:
[..]
uhhh ik weet niet of je hier wat aan hebt, ik heb een logitech pocket digital en ik zal je eerlijk vertellen het is geen aanrader
als je leuke foto's wilt maken moet je gewoon gelijk een goede camera kopen
Nee, die is er niet meerquote:Op maandag 5 december 2005 20:22 schreef Furious het volgende:
En al is dit topic echt, er is een centraal topic.
Ok.quote:
kijk dat zijn tenminste repliesquote:Op maandag 5 december 2005 20:28 schreef luap het volgende:
Re, een kamera die dan bij mij opkomt:
leica
Nu met M!
Donder op zegquote:Op maandag 5 december 2005 20:30 schreef Furious het volgende:
[..]
Ok.
Maar kijk even naar de bagger history van de afgelopen paar uur van deze user hier. Welke idioot wil nou voor 743,45 een camera hebben met manual focus voor 'bijzondere omstandigheden'.
Sorry hoor, maar er klopt geen hout van dit topic in mijn ogen.
ja rustig jongen kom hier eens wat vaker en neem een biertjequote:Op maandag 5 december 2005 20:30 schreef Furious het volgende:
[..]
Ok.
Maar kijk even naar de bagger history van de afgelopen paar uur van deze user hier. Welke idioot wil nou voor 743,45 een camera hebben met manual focus voor 'bijzondere omstandigheden'.
Sorry hoor, maar er klopt geen hout van dit topic in mijn ogen.
Mooi apparaatje hèquote:Op maandag 5 december 2005 20:34 schreef Re het volgende:
[..]
kijk dat zijn tenminste repliesgaaf dingetje en mooieprijsrange wel $794-799
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |