abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32844346
Schijnbaar mogen we nu allemaal een eigen topic openen, ik weet niet of ik dat overzichtelijk ga vinden maar goed...

Ik ga voor vier maanden naar Suriname en ben opzoek naar een goedkope camera waar ik toch nog mooie foto's mee kan maken (willen we dat niet allemaal )
Ik kan eventueel het fototoestel van mijn ouders meenemen een lifetec, maar ik wordt gek van de strepen die dit toestel op de foto's achter laat en de lange tijd tussen het nemen van de foto en de daadwerkelijke foto.

Nu heb ik al een beetje rondgekeken en mij leek de Casio EX Z110 wel wat.
http://www.letsgodigital.(...)ation/1023/show.html

Belangrijk vind ik: mooie foto's, wel optische zoom en dat je wel handmatig wat dingen kunt aanpassen zoals diafragma of sluitertijd. Het toestel moet rond de 200 euro kosten.

Is dit toestel wat....of ga ik nu een miskoop doen?
Alvast bedankt!!!
Rianne

Ik had al wat reacties gehad van Gizz:
Waarom digitaal Rianne?

antwoord:
waarom digitaal? Ik wil graag de foto's gelijk op de computer kunnen zetten en vervolgens op internet. Bovendien vind ik het prettig om op het lcd-scherm vluchtig te zien of de foto enigszins gelukt is.

Het toestel (Casio EX Z110) is dus niet echt wat?

reactie van Gizz:
Nee, dat zeg ik niet
Maar als ik 4 maanden naar zo'n land zou gaan, dan zou ik kiezen voor de best mogelijke kwaliteit.
Een 2e hands analoge SLR met 1 of 2 leuke lensjes voor ¤100, en van de overige ¤100 koop je rolletjes en laat je alles snel inscannen.
Maar dat is mijn mening he, ik ga vooral voor foto's op vakantie

Al bedacht hoe je 4 maanden opslag gaat doen als je voor digitaal gaat? Neem je heel veel geheugen mee, koop je een imagetank, laat je het op cd branden?

Antwoord:
Ik snap je reactie, maar ik heb liever een digitale camera. Nu ga ik ook niet alleen maar om foto's te maken . Ik ga er namelijk als verpleegkundige werken met lepra-patienten
maar too the point, ik neem mij laptop mee waar 70 gb geheugen vrij is en ik kan de foto's op cd branden. Bovendien vind ik het ideaal dat ik gewoon een geheugenkaartje in mijn laptop kan stoppen en alle foto's op de computer heb. Dus ik ga toch liever voor digitaal.

Is de casio EX Z110 een goede digitale camera om mooie foto's mee te maken???
Zo niet heeft iemand andere suggesties voor rond de 200 euro?

Alvast bedankt voor jullie reacties!
  maandag 5 december 2005 @ 20:14:52 #2
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_32844425
heb je een PC+internet in suriname om je foto's mee op internet te kunnen zetten? Heb je ruimte ergens om je foto's neer te kunnen zetten?
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_32845219
Staat er toch?
pi_32859438
Of de samsung digimax v5???

[ Bericht 77% gewijzigd door Riannemarije op 06-12-2005 15:58:21 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')