quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:17 schreef tralalala het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1093064![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:58 schreef veldmuis het volgende:
Ik heb met geen van beide toestellen ervaring, maar intuïtief zou ik voor de Pentax gaan.
De vraag is in hoeverre het glaswerk echt belangrijk is voor zomaar een snap af en toe he. Maar goed de spreekwoordelijke knoop is doorgehakt; het is de Pentax geworden. Eigenlijk zaten er toch redelijk weinig grote voordelen aan de Benq behalve de prijs.quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:56 schreef Shark.Bait het volgende:
Pentax glaswerk tegenover BenQ glaswerk?
Over het algemeen belangrijker dan de sensor. Mits de sensor echt flut is natuurlijk, enzo, en dus enzo.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:05 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
De vraag is in hoeverre het glaswerk echt belangrijk is voor zomaar een snap af en toe he.
Nou ja, zo te zien waren ze aan elkaar gewaagd. behalve de zoom dan. Dus dan ligt de doorslaggevende factor in de details...quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:05 schreef American_Nightmare het volgende:
De vraag is in hoeverre het glaswerk echt belangrijk is voor zomaar een snap af en toe he. Maar goed de spreekwoordelijke knoop is doorgehakt; het is de Pentax geworden. Eigenlijk zaten er toch redelijk weinig grote voordelen aan de Benq behalve de prijs.
Meen dat Benq geen stickerplakker is maar zelf spul maakt hoor. Ze zijn best groot.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:10 schreef American_Nightmare het volgende:
Ja oke maar we hebben het over een camera van 100 euro. Daar verwacht ik ook echt geen DLSR-achtige resultaten van. Maar m'n vermoeden is wel inderdaad dat de Pentax het beter zal doen (hoewel dat Benq-spul volgens mij ook door een of andere 'grote' fabrikant wordt gemaakt).
Oh ja volgens mij haal ik 2 dingen door elkaar. Ik las ergens dat Benq de peripherals-afdeling van Acer is.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:17 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Meen dat Benq geen stickerplakker is maar zelf spul maakt hoor. Ze zijn best groot.
dat zou voor mij ook de doorslag gegeven hebbenquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:13 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nou ja, zo te zien waren ze aan elkaar gewaagd. behalve de zoom dan. Dus dan ligt de doorslaggevende factor in de details...
quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:58 schreef veldmuis het volgende:
Ik heb met geen van beide toestellen ervaring, maar intuïtief zou ik voor de Pentax gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |