Dit snap ik niet?quote:Op donderdag 8 december 2005 13:22 schreef CompuMess het volgende:
en een eindeloze rij slotjes onderin de topiclijst... zo jammer...
Mja die laatste is van mij, zo moet het toch las ik het het ex-centrale topic?quote:Op maandag 12 december 2005 15:13 schreef Puckzzz het volgende:
nog maar weer even een overzichtje![]()
allemaal met dezelfde basisvragen! Hoe lang moet dit nog doorgaan?![]()
Het is inderdaad zoals de mods het op dit moment wensen, maar niet iedereen vindt het even zinvol om decentrale topics te hebben hiervoor. Trek het je niet persoonlijk aan in ieder geval, het is zeker niet naar jou bedoeld.quote:Op maandag 12 december 2005 15:14 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Mja die laatste is van mij, zo moet het toch las ik het het ex-centrale topic?
En wat voor de één een basis vraag is...
Jij hebt gewoon een goede digitale camera nodig met een goede macrofunctie of een macrolens, ook die zijn er heel veel en vallen allen onder digitale camera's en toebehoren.quote:Op maandag 12 december 2005 15:14 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Mja die laatste is van mij, zo moet het toch las ik het het ex-centrale topic?
En wat voor de één een basis vraag is...
Oké, zo voelde het ook niet, dacht dat ik wat gemist had... hopelijk neemt toch iemand de moeite om te reagerenquote:Op maandag 12 december 2005 15:17 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Het is inderdaad zoals de mods het op dit moment wensen, maar niet iedereen vindt het even zinvol om decentrale topics te hebben hiervoor. Trek het je niet persoonlijk aan in ieder geval, het is zeker niet naar jou bedoeld.
zie mijn antwoord hierbovenquote:Op maandag 12 december 2005 15:19 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Oké, zo voelde het ook niet, dacht dat ik wat gemist had... hopelijk neemt toch iemand de moeite om te reageren
ah had niet gezien, thanksquote:
Nikon D70s i.c.m. Sigma DC 18-200 1:3,5 - 6,3 D is zo een voor het centrale nikon topic.quote:Op maandag 12 december 2005 15:16 schreef Puckzzz het volgende:
En dan heb ik de 'ik heb een probleem met mijn digitale camera' eruit gelaten en het centrale Nikon topic (die is nog wel centraal, willen jullie die ook niet liever opdelen in alle mogelijke varianten van Nikon? )
Ik ben gestopt met reageren erop. Pech gehad voor de vragers.quote:Op maandag 12 december 2005 15:13 schreef Puckzzz het volgende:
nog maar weer even een overzichtje![]()
allemaal met dezelfde basisvragen! Hoe lang moet dit nog doorgaan?![]()
Ik had een vermoeden toen ze modjes aanwezen die hier weinig van hun nuttige tijd doorbrachten, m.a.w. users met weinig posts.quote:Op maandag 12 december 2005 15:47 schreef Dr_Flash het volgende:
en niemand die dit van tevoren had zien aankomen?![]()
Ik probeerde het nogmaals maar eens onder de aandacht te brengen dat dit bij het idiote af is...maaaarrrrrrquote:Op maandag 12 december 2005 15:47 schreef Dr_Flash het volgende:
en niemand die dit van tevoren had zien aankomen?![]()
vraag ik me toch beleefd af wat de beweegredenen nou waren, behalve dan dat een of andere lager-opgeleide achter de schermen heeft geroepen "dat er minder centrale topics moeten komen"
Ja, het klinkt misschien flauw, een beetje "zie je nou, ik zei toch..."quote:Op maandag 12 december 2005 15:49 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik had een vermoeden toen ze modjes aanwezen die hier weinig van hun nuttige tijd doorbrachten, m.a.w. users met weinig posts.
quote:Op maandag 12 december 2005 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik weet wat
Als er vanavond om 22:00 geen houtsnijdende beweegreden is om dit zo te doen, dan openen we gewoon een nieuw [CENTRAAL]topic voor aankoopadvies![]()
Veel beter zo
Dat zal wel overbodig zijn. Sub L666 lezen het heus wel, ze hebben alleen geen passend antwoord. De FA's lezen ook mee, die hebben ook niet altijd een passend antwoord, en dan lijkt het alsof ze het niet lezen. Ik denk dat al het blauw nu afwezig is, trouwens - ook geen goede zaak.quote:Op maandag 12 december 2005 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
we kunnen ook een topicreport op het feedbacktopic zettenMisschien dat dat aandacht trekt
Nou ja, zo vreselijk is het ook allemaal niet. Ze hebben een inschattingsfout gemaakt, dat lijkt me duidelijk. Nou en? Onder ogen zien en terugdraaien, iedereen blijquote:Op maandag 12 december 2005 16:30 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat zal wel overbodig zijn. Sub L666 lezen het heus wel, ze hebben alleen geen passend antwoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |