abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 december 2005 @ 12:23:16 #261
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_32941697
Lijkt me duidelijk:

Centrale topic maar weer terug.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  vrijdag 9 december 2005 @ 12:53:47 #262
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_32942404
quote:
Op donderdag 8 december 2005 13:22 schreef CompuMess het volgende:

en een eindeloze rij slotjes onderin de topiclijst... zo jammer...
Dit snap ik niet?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_32947587
Er zijn al een aantal losse topic geweest, maar ik heb niet eens de moeite genomen er in te kijken. Gewoon teveel om allemaal te gaan lezen en bij te houden, terwijl ik het toch leuk vind om te reageren naar iemand die een nieuwe camera zoekt (zo blijf ik zelf ook een beetje bij).
Het is te veel werk om alle topics door te gaan lezen, in het centrale topic heb je alle vragen onder elkaar staan en kun je meerdere vragen in één moeite door beantwoorden. Plus dat mensen die een vraag hebben eerdere tips misschien ook meekrijgen, waardoor ze zelf ook weer meer leren.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_33004473
krijg momenteel op een onduidelijke mannier mijn fotos niet meer verkleind iemand een goed programma waarmee het wel goed kan?

het is al opgelost, stond handig proggie op eigen lappie

[ Bericht 38% gewijzigd door Bar_en_Mar op 12-12-2005 01:23:47 ]
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  maandag 12 december 2005 @ 15:13:48 #265
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_33015496
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_33015525
quote:
Op maandag 12 december 2005 15:13 schreef Puckzzz het volgende:
nog maar weer even een overzichtje

allemaal met dezelfde basisvragen! Hoe lang moet dit nog doorgaan?
Mja die laatste is van mij, zo moet het toch las ik het het ex-centrale topic?
En wat voor de één een basis vraag is...
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
  maandag 12 december 2005 @ 15:16:51 #267
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_33015579
En dan heb ik de 'ik heb een probleem met mijn digitale camera' eruit gelaten en het centrale Nikon topic (die is nog wel centraal, willen jullie die ook niet liever opdelen in alle mogelijke varianten van Nikon? )
  maandag 12 december 2005 @ 15:17:45 #268
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_33015604
quote:
Op maandag 12 december 2005 15:14 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Het is inderdaad zoals de mods het op dit moment wensen, maar niet iedereen vindt het even zinvol om decentrale topics te hebben hiervoor. Trek het je niet persoonlijk aan in ieder geval, het is zeker niet naar jou bedoeld.
Life is what you make it.
  maandag 12 december 2005 @ 15:19:12 #269
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_33015639
quote:
Op maandag 12 december 2005 15:14 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Jij hebt gewoon een goede digitale camera nodig met een goede macrofunctie of een macrolens, ook die zijn er heel veel en vallen allen onder digitale camera's en toebehoren.

Je hoeft je niet aangevallen te voelen, dit gaat over een discussie die is ontstaan toen het centrale topic over de zoektocht naar een digitale camera gesloten werd.
pi_33015661
quote:
Op maandag 12 december 2005 15:17 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Het is inderdaad zoals de mods het op dit moment wensen, maar niet iedereen vindt het even zinvol om decentrale topics te hebben hiervoor. Trek het je niet persoonlijk aan in ieder geval, het is zeker niet naar jou bedoeld.
Oké, zo voelde het ook niet, dacht dat ik wat gemist had... hopelijk neemt toch iemand de moeite om te reageren
  maandag 12 december 2005 @ 15:21:32 #271
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_33015692
quote:
Op maandag 12 december 2005 15:19 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Oké, zo voelde het ook niet, dacht dat ik wat gemist had... hopelijk neemt toch iemand de moeite om te reageren
zie mijn antwoord hierboven
pi_33015827
quote:
Op maandag 12 december 2005 15:21 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

zie mijn antwoord hierboven
ah had niet gezien, thanks
  maandag 12 december 2005 @ 15:38:11 #273
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_33016135
quote:
Op maandag 12 december 2005 15:16 schreef Puckzzz het volgende:
En dan heb ik de 'ik heb een probleem met mijn digitale camera' eruit gelaten en het centrale Nikon topic (die is nog wel centraal, willen jullie die ook niet liever opdelen in alle mogelijke varianten van Nikon? )
Nikon D70s i.c.m. Sigma DC 18-200 1:3,5 - 6,3 D is zo een voor het centrale nikon topic.

Het topic canon A70 problemen moet eigenlijk hier: Het Canon Powershot topic deel 8 zoals je aan mijn reactie in dat topic ziet, verwijs ik dan ook naar het centrale topic.

de Sigma AF 180 mm APO Macro 1:2 (5.6) Is het wat? had ook in het centrale lenzen topic gekund.

Ik denk dat Sub een chaotisch geheel wil presenteren waarin kwantiteit regeert over kwaliteit. Dat is 14.gif . Slotjeszetten is uit den boze, wegzakken is in. nou ja, behalve het echte [CENTRAAL]Help me mijn foto verbeteren! waar ineens een slotje op komt. Dat vind ik een echte afgang.
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  maandag 12 december 2005 @ 15:43:35 #274
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_33016256
quote:
Op maandag 12 december 2005 15:13 schreef Puckzzz het volgende:
nog maar weer even een overzichtje
allemaal met dezelfde basisvragen! Hoe lang moet dit nog doorgaan?
Ik ben gestopt met reageren erop. Pech gehad voor de vragers.

Modjes hebben een bepaalde macht. Maar gebruikers in zekere zin ook. Een forum bestaat niet uit alleen modjes tenslotte.

Als niemand meer reageert op dat soort topics, dan geeft dat een duidelijk signaal naar de modjes toe. Zie het als demonstreren tegen bepaalde zaken die de regering probeert door te voeren. Of ze succesvol zijn hangt af van je medegebruikers. HElaas zijn de onschuldige slachtoffers de vraagstellers.
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_33016348
en niemand die dit van tevoren had zien aankomen?

vraag ik me toch beleefd af wat de beweegredenen nou waren, behalve dan dat een of andere lager-opgeleide achter de schermen heeft geroepen "dat er minder centrale topics moeten komen"
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 12 december 2005 @ 15:49:55 #276
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_33016413
quote:
Op maandag 12 december 2005 15:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik had een vermoeden toen ze modjes aanwezen die hier weinig van hun nuttige tijd doorbrachten, m.a.w. users met weinig posts.
  maandag 12 december 2005 @ 15:50:25 #277
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_33016431
quote:
Op maandag 12 december 2005 15:47 schreef Dr_Flash het volgende:

vraag ik me toch beleefd af wat de beweegredenen nou waren, behalve dan dat een of andere lager-opgeleide achter de schermen heeft geroepen "dat er minder centrale topics moeten komen"
Ik probeerde het nogmaals maar eens onder de aandacht te brengen dat dit bij het idiote af is...maaaarrrrrr

* Puckzzz zet in:.........het is stiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilllll aan de overkant!!!!!! zoooo stillllllll aan de overkant.......
pi_33016746
quote:
Op maandag 12 december 2005 15:49 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Ik had een vermoeden toen ze modjes aanwezen die hier weinig van hun nuttige tijd doorbrachten, m.a.w. users met weinig posts.
Ja, het klinkt misschien flauw, een beetje "zie je nou, ik zei toch..."

Maar je hebt gewoon gelijk Maar wat Puckzzz ook zegt: Reageer eens, Blauw
pi_33016796
Ik weet wat

Als er vanavond om 22:00 geen houtsnijdende beweegreden is om dit zo te doen, dan openen we gewoon een nieuw [CENTRAAL]topic voor aankoopadvies

Veel beter zo
  maandag 12 december 2005 @ 16:07:30 #280
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_33016877
quote:
Op maandag 12 december 2005 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik weet wat

Als er vanavond om 22:00 geen houtsnijdende beweegreden is om dit zo te doen, dan openen we gewoon een nieuw [CENTRAAL]topic voor aankoopadvies

Veel beter zo
pi_33017045
we kunnen ook een topicreport op het feedbacktopic zetten Misschien dat dat aandacht trekt
  maandag 12 december 2005 @ 16:30:06 #282
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_33017502
quote:
Op maandag 12 december 2005 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
we kunnen ook een topicreport op het feedbacktopic zetten Misschien dat dat aandacht trekt
Dat zal wel overbodig zijn. Sub L666 lezen het heus wel, ze hebben alleen geen passend antwoord. De FA's lezen ook mee, die hebben ook niet altijd een passend antwoord, en dan lijkt het alsof ze het niet lezen. Ik denk dat al het blauw nu afwezig is, trouwens - ook geen goede zaak.
pi_33017736
quote:
Op maandag 12 december 2005 16:30 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Dat zal wel overbodig zijn. Sub L666 lezen het heus wel, ze hebben alleen geen passend antwoord.
Nou ja, zo vreselijk is het ook allemaal niet. Ze hebben een inschattingsfout gemaakt, dat lijkt me duidelijk. Nou en? Onder ogen zien en terugdraaien, iedereen blij
  maandag 12 december 2005 @ 18:07:26 #284
40714 Subhuman
Televised confession
pi_33020635
Beste mensen, ik begrijp dat jullie het niet eens zijn met de beslissing om het centrale topic weg te doen. Ik begrijp jullie argumenten ook en negeer ze heus niet. Ik wil ook graag dat jullie onze argumenten eens doorlezen.

Ten eerste gaat het nog maar een kleine week op deze manier. Ik zie tot nu toe 9 topics in een kleine week. Dat vind ik heus zo'n ramp nog niet. Een forum is iets dynamisch, het verandert continu. Als je een naslagwerk wilt van alles wat over fotografie gaat kun je beter op de Wiki kijken.

Ten tweede vind ik de manier waarop er nu mee omgesprongen wordt niet erg volwassen. Dreigen met het dan zelf maar openen van centrale topics, mensen uitschelden voor "lager-opgeleide"; het bevordert een normale discussie niet echt en zet anderen alleen maar met de hakken in het zand.

Ik ben in elk geval blij dat jullie je zo betrokken voelen bij het forum dat jullie hier zo uitgebreid jullie mening over geven. Ik kan jullie verzekeren dat we die heus niet naast ons neerleggen. We willen graag een forum waar iedereen zich welkom voelt.
  maandag 12 december 2005 @ 18:25:25 #285
262 Re
Kiss & Swallow
pi_33021089
mij bekruipt een beetje het gevoel dat als er niet iets snel had veranderd in FOT de FOT kraan dicht zou worden gedraaid, beetje ultieme poging dus misschien?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_33021300
9 Topics is erg veel om bij te houden Subhuman, terwijl ik het toch erg leuk vond om te doen (in het centrale topic, that is, want dat is overzichtelijk). Nu is het vaak niet eens duidelijk aan de tt dat het om een "ik zoek een camera"-topic gaat. Het centrale topic was duidelijk, overzichtelijk, en een naslagwerk voor iedereen die zich in wil lezen of bij wil blijven op het gebied van digitale camera's.
Ook is het vervelend dat nu elke keer de links herhaald moeten worden, in het centrale topic kwamen veel mensen zelf aan met info die ze (m.b.v. de op) hadden gevonden op bijvoorbeeld dpreview.
Misschien wordt er niet door iedereen even volwassen mee omgegaan, maar dat is natuurlijk om een statement te maken. Ik boycot de topics niet helemaal, maar neem ook zeker niet meer veel moeite om er in te antwoorden, het is simpelweg te veel werk als je het een voor een af moet gaan. Jammer hoor...
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')