Top dat je nog even reageerdquote:Op maandag 12 december 2005 15:36 schreef Schanulleke het volgende:
Zoals in het feedback topic al even werd aangegeven moet je dan letten op de macro mogelijkheden van je camera.
Binnen de door jou genoemde prijsklasse ben ik daar niet zo heel erg bekend mee, maar ik zie wel eens resultaten langskomen van o.a. verschillende canon modellen die heel aardig zijn.
Ook kan je er op letten dat er een schroefdraad bij de lens zit, met verschillende voorzetlensjes (een soort vergrootglazen) kan je een en ander dan achteraf ook nog aan je wensen van het moment aanpassen.
heb em zien staan ja, ik denk er even overquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:03 schreef MmadviewW het volgende:
ik heb een canon powershot A510 met close-up lenzen te koop staan: misschien is dat wat voor jou [TK] Canon Powershot A510+ macrolenzen, lensadapter en meer
Is goedquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:39 schreef mcintosh het volgende:
[..]
heb em zien staan ja, ik denk er even overom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
duurt toch nog even voor ik geld heb, anderhalve week nog ofzo. Kan ik me mooi een beetje oriënteren. Ik hou die van jou in ieder geval in mijn achterhoofdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop