Ik vind het niet eens zo lelijk, maar het lijkt me niet handig in m'n broekzak... dat is het grootste bezwaar. En dat vasthouden was ik nog van plan, ik ga deze week nog de stad in om wat advies van experts in te winnen, maar ik was gewoon benieuwd naar ervaringen hier, met name over de kwaliteit van de foto's dus, en over hoe lang de accu's meegaan bijvoorbeeldquote:Op maandag 5 december 2005 20:54 schreef Shark.Bait het volgende:
ga naar de media markt en kijk eens welke lekker in de hand ligt?
Enne, je koopt een camera toch omdat ie mooie foto's kan maken en neit omdat ie er mooi uitziet?
Geloof me, zo'n dikker stuk aan de rechterkant helpt echt een hele boel met het stabiel houden van de camera. Zo'n dunnertje a la Ixus 50 kun je amper echt stil houden met de hand.quote:Op maandag 5 december 2005 20:48 schreef Foeske het volgende:
- NiconNikon Coolpix 5900 (lijkt beter te zijn, maar ik ben niet zo'n fan van de vormgeving (dat dikkere stuk aan de rechterkant)
hoe helpt dat danquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:26 schreef Schanulleke het volgende:
Door de zoeker kijken helpt wel degelijk bij het aannemen van een stabielere houding, waardoor je verhoudingsgewijs minder bewogen foto's zal krijgen.
Dat was Tuerlings ofzo.quote:Op woensdag 7 december 2005 19:11 schreef johnneman het volgende:
hehe wicked man, welke winkel is dat dan? canon rules joh! niets mis met sony hoor, daar niet van. alleen persoonlijk zou ik geen panasonic kopen, maja ieder zn mening he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |