That's a roger baby!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:27 schreef Fillipe het volgende:
[..]
ROG! Kunnen we straks weer samen op de slachtvelden de tegenpartij vernederen! Top dat je BF2 gaat spelen! Spreek je snel pik!
Als gunner van tank moet je ook uitstappen als je een flag wilt cappen.. zo irriquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:21 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Heb toch ff geupdate, kon het niet laten. geen problemen met updaten, daarna geen verschil gemerkt met spelen, behalve dat ik nu de G3, PKM en G36C erbij heb, nu kan ik alleen nog maar de DOA-12 en de M95 unlocken, maar goed, volgens mij hoeft dat niet eens veel tijd te kosten.
Verder blijf ik het jammer vinden van de aanpassing voor het cappen van de vlaggen, ze verneuken gewoon een stuk teamplay (in mijn ogen). Dat ze de BH aanpakken kan ik nog enigszins begrijpen, maar waarom ook alle andere voertuigen. Ach ja dat is EA.
AA zuigt nog steeds... clear locks op vliegtuigen.. geen flares.. en poef mis mis mis mis misquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:16 schreef Prosac het volgende:
nieuwe patch zorgt voor een hoop vreugde hier, performance is toegenomen, AA is beter, 3 ranks gestegen.. M95, PKM en G3 zijn nu unlocked, lekker lekker...
en het beste, geen supersnel vlaggenveroveren meer met de heli.
Waarom ik die special forces toch als eerste heb gedaan, mag joost weten.. die G3 en PKM zijn echt geniaal..
ik heb nog steeds het idee, dat er nieuwe wapens bij gaan komen.. w'rom? beats me, in principe heeft EA de zak met geld binnen natuurlijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:36 schreef domolanglekker het volgende:
lol ben nu sergeant major met alle weapons unlocked.. wat is nu nog mijn voordeel om verder te ranken vraag ik me af anders dan de welbekende "mijn stats zijn hoger dan de jouwe nananananana"
uiteraard na een add-on krijg je allemaal nieuwe gadgetsquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:45 schreef Prosac het volgende:
[..]
ik heb nog steeds het idee, dat er nieuwe wapens bij gaan komen.. w'rom? beats me, in principe heeft EA de zak met geld binnen natuurlijk
hmm de abrams tanks klinkt weer als vanouds zoals in Desert combat.. eindelijk het gevoel dat je in een gasturbine aangedreven tank rijdtquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:50 schreef Dr_Crouton het volgende:
De patch komt hier snel binnen via http://www.fragland.be/downloads.php?id=14997
erg irritant dat ik 1.6 gig vrij moest hebben op me HD, dat had ik uiteraard nietquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:01 schreef jpjedi het volgende:
GVD
Patch mislukt en 2 seconden later krijg ik patch gelukt...![]()
Resultaat: BF2 start niet meer op...
Dat ligt dan meer aan je provider, ik hoor het zelf weinig, en heb er zelf ook geen last vanquote:Op woensdag 5 oktober 2005 07:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
Er zal wel snel een hotfix komen, wat een kutpatch zeg.
Ik heb nu nog meer random disconnects.
Op de verschillende fora zijn er meer dan genoeg die het wel hebben.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:47 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dat ligt dan meer aan je provider, ik hoor het zelf weinig, en heb er zelf ook geen last van
Ligt aan je Provider.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 07:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
Er zal wel snel een hotfix komen, wat een kutpatch zeg.
Ik heb nu nog meer random disconnects.
Ik heb een 8 mbit adsl lijn zonder enige crc errors, packet loss of andere problemen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ligt aan je Provider.
Ik had met Chello ook allerlei problemen, constant lag e.d. Nu heb ik Versatel en draait het als een zonnetje!
Hmmmz nee zal dan wel niet. Ik had het iig wel met m'n Provider en bij mij draaiden F.E.A.R. & UT2004 ook gewoon goed met Chello.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heb een 8 mbit adsl lijn zonder enige crc errors, packet loss of andere problemen.
SW: Galaxies, UT, UT2k4, Q3, FEAR demo, HL2 etc etc etc. ALLE games speel ik zonder problemen.
Waarom ligt het dan toch aan mijn provider?
Ow, ik zie het al, alle punten om te stijgen naar een volgende rank zijn veranderd...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:02 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik ben nu Gunnery Sergeant ofzoiets met 12000 punten alleen vraag ik me af hoeveel punten ik nu moet halen voor de volgende rang!! Want staff sergeant zit bij de 50.000 punten dus wil ik een rang hoger klimmen moet ik iets van 75.000 punten halen??? Nou dat duurt dan op die manier nog wel ff met me 12.000.
Dan is inmiddels battlefield 5 er al!!
Ik heb gisteren de G3, PKM, en M95 geunlockt, de G3 bevalt me wel! De rest heb ik nog niet echt mee gespeeld.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:08 schreef UnleashMitch het volgende:
Zo te zien heeft EA de boel dus weer flink verziektHet zijn toch ook een stelletje prutsers daar hoor. Alleen maar bezig met geld verdienen zonder de game-experience mee te nemen. Naja, ik vorm m'n eigen oordeel vanavond pas. Ik doe iig wel weer even mee.
@Sickert, over die 64players maps: Mik er gewoon 32 maps in, je kan ook de Rcon bedienen en als de maprotatie je gelijk geeft is er geen probleem. We waren sowieso al tot de conclusie gekomen dat de meesten 64maps niet leuk vinden. De maprotatie op de website is alweer outdated, zal meteen even van alle '64' nu '32' maken.
Ik krijg er drie unlocks bijDas ist toll !
Ik heb nu de medic al en ik wil geen assault. Van de overgebleven unlocks welke moet ik dan kiezen ? Ik denk aan Spec Ops, Sniper & AT maar Support is ook wel cool.
Dat is een typische noob reactie en dat is heel normaal, met de tijd trekt dat weg. Op een gegeven moment kom je op het punt dat jij iemand anders overhoop knalt en dat die persoon thuis zit te balen en denkt:"Hoe kan dat nou!"quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:22 schreef Dr_Crouton het volgende:
Echt dingen waarvan ik denk, hoe kan dát nou weer.
De Spec Ops en dan nog twee voor de klasses die jij veel speelt, als je wel eens als sniper speelt, zou ik zeker ook voor de M95 gaan, die is heel sterk. Ik twijfelde voor mijn laatste unlock tussen de AT en Support en het is uiteindelijk de support geworden. Ik verwacht daar toch wat meer kills mee te kunnen maken dan met de DOA-12. En ik kan mijn teamgenoten van munitie voorzien dat is ook wel een plus.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:08 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik krijg er drie unlocks bijDas ist toll !
Ik heb nu de medic al en ik wil geen assault. Van de overgebleven unlocks welke moet ik dan kiezen ? Ik denk aan Spec Ops, Sniper & AT maar Support is ook wel cool.
Tja sniper spelen doe ik niet ontzettend vaak maar dat verwacht ik wel weer vaker te gaan doen. AT is eigenlijk vooral ingegeven door het feit dat het wel lijkt of zo weinig mensen het spelen. Laatst op Mashtuur was ik ongeveer de enige die als AT de BH ging bestoken, later samen met Sickert. Op die manier verlies je natuurlijk gegarandeerd.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
De Spec Ops en dan nog twee voor de klasses die jij veel speelt, als je wel eens als sniper speelt, zou ik zeker ook voor de M95 gaan, die is heel sterk. Ik twijfelde voor mijn laatste unlock tussen de AT en Support en het is uiteindelijk de support geworden. Ik verwacht daar toch wat meer kills mee te kunnen maken dan met de DOA-12. En ik kan mijn teamgenoten van munitie voorzien dat is ook wel een plus.
Da's inderdaad wel raar? Misschien een foutje in de sheet.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:26 schreef UnleashMitch het volgende:
Damage van de Sniper is precies hetzelfde gebleven ? Of is de (unlock) precies hetzelfde wapen voor welke grootheid je ook speelt ? De M95 is nml nog ietsje slechter dan de M24 vanwege een iets grotere Deviation maar de M95 is wel weer veel beter dan de SVD.
Het is een shotgun, dus 12x8 staat voor 12 kogeltjes die elk een damage hebben van 8. Dus als alle 12 kogeltjes raken kom je op een damage van 12x8=96 en dat doet best pijn.quote:Bij de DOA-12 staat voor damaga 12x8 wat betekent dat dan weer ? De terugslag is wel bizar van de DOA-12. Van 0.7 naar 3.0
Owke, ik zat eigenlijk meer te wachten op een upgrade voor de AT missles. Daar wil ik meer power in hebbenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Het is een shotgun, dus 12x8 staat voor 12 kogeltjes die elk een damage hebben van 8. Dus als alle 12 kogeltjes raken kom je op een damage van 12x8=96 en dat doet best pijn.
Ik zat zelf te denken aan een anti air wapen als unlock. Net als in BFV.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:39 schreef UnleashMitch het volgende:
Owke, ik zat eigenlijk meer te wachten op een upgrade voor de AT missles. Daar wil ik meer power in hebben
De engineer vind ik erg prettig, in close combat kun je je tegenstander redelijk snel neerleggen, maar dat kan mer de PKM (support) ook.quote:De Support wapen ga ik denk ik wel unlocken, die is echt veel sterker geworden. Engineer twijfel ik. Volgens het lijstje is de shotgun nu (half)automatisch geworden ofzo ? Dat is wel lekker want dat schieten-laden-schieten is echt een drama.
Mwah, alleen als ik in het begin begin, dan loopt alles nog stroef, maar na een beetje meegedraaid te hebben loopt alles redelijk vloeiend, maar dan heb je ws nog de lag die anderen hebben waardoor niet alles gelijk loopt, denk ik.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 03:34 schreef Atreidez het volgende:
Misschien staan je graphics wat te hoog waardoor je een vertraging in je gameplay hebt Crouton![]()
Ja, dat viel me bij vlagen ook op. Sproei ik wat kogels en missiles naar een BH, iemand anders vernietigt de BH waar ik op schoot: geen kill assist.quote:Ik baal trouwens, want volgens mij hebben ze de damage assist eruit geslooptRaak je 2 keer een tank, en de derde is van iemand anders en je krijgt totaal geen credit meer.. Heb t een paar keer gemerkt vanavond.
De chauffeur kan gewoon blijven zitten hoor.. Alleen degene die als passagier mee zijn krijgen niet de capture, in een tank is dit dus erg flauw aangezien een gunner bovenin nooit uit zou stappen met dit soort acties. Voor jeepjes en btr's vind ik het wel logischquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:03 schreef diamondvoodoo het volgende:
In ieder geval die ranking systeem klopt dus wel verder...
Verder vind ik het jammer dat je in een auto/tank niet meer kan cappen. Helaas....
Want nu krijg je situaties dat wanneer jij in een tank zit en je stapt uit om een vlag te cappen dat een ander met je tank ervan doorgaat.
Je kan wel vanuit een tank een vlag pakken, alleen niet als jij bovenop zit als gunner. Als bestuurder kun je nog steeds vlaggen cappen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:03 schreef diamondvoodoo het volgende:
Want nu krijg je situaties dat wanneer jij in een tank zit en je stapt uit om een vlag te cappen dat een ander met je tank ervan doorgaat.
Daar vind ik het ook niet logisch, aangezien de passagiers ook allemaal een gun hebben waarmee ze kunnen schieten. Als je btr/apc helemaal vol zit dan hebben die c4 jongens het heel moeilijk om er c4 op te plakken.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:16 schreef Atreidez het volgende:
Voor jeepjes en btr's vind ik het wel logisch
1 of andere modquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:43 schreef nlboy het volgende:
Ik ga zo eens die patch testen. Ben zeer benieuwd naar Wake Island...(was mijn favo bij 1942).
Wie heeft mijn eerdere tvp weggehaalt?
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:58 schreef Sickert het volgende:
heb trouwens net de server opnieuw ingetseld met wake island erbijdaar starten we mee gevolgd door een urban derest is een verrassing
Zal ik de verassing verklappen?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:58 schreef Sickert het volgende:
heb trouwens net de server opnieuw ingetseld met wake island erbijdaar starten we mee gevolgd door een urban derest is een verrassing
tsssk!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zal ik de verassing verklappen?![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:13 schreef Sickert het volgende:
[..]
tsssk!![]()
zal ik de uitslag van feyenoord - groningen anders verklappen?![]()
heb al een week of twee geleden mijn bijdrage gestort...:)quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:58 schreef Sickert het volgende:
[trouwens FJD moeten we niet eens mensen gaan recruiten voor een nieuwe periode van de gameserver?
Morgen over een maand loopt het contract af zag ik net]
weet je heel zeker dat je adsl modem er niet ineens mee kapt tussendoor? ik heb t af en toe dat ik ineens me verbinding tijdelijk verlies (er wordt gewoon niks meer gestuurd) en dan knal ik er ook af.. en dat is niet alleen BF maar ook teamspeak. Als ik dan bf afsluit en me browser open werkt t ineens wel ? (ook 8mbit adsl verbinding hier :/) dus geef niet te snel BF2 de schuld.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heb een 8 mbit adsl lijn zonder enige crc errors, packet loss of andere problemen.
SW: Galaxies, UT, UT2k4, Q3, FEAR demo, HL2 etc etc etc. ALLE games speel ik zonder problemen.
Waarom ligt het dan toch aan mijn provider?
Oke! Deze houd ik aan..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:33 schreef jpjedi het volgende:
ìk zie net op de server dat er weer allerlei tag creaties voorkomen.
Sickert had het idee gelanceerd en ik denk dat we dat gewoon moeten aanhouden:
[BOF!]
Dus met hoofdletters en uitroepteken.
hmm in t begin was ik ook een gratis kill voor zowat iedereen die ik tegenkwamquote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:22 schreef Dr_Crouton het volgende:
Erg vreemd: 1.3 patch is geïnstalleerd, maar in het spel is het nog steeds 1.121111.111131etc. Dus kan ik de BoF server niet vinden als ik de zoekoptie 'Same Version Only' aangevinkt heb staan. Maar het werkt wel.
En dan speel ik een potje en blijkt dat ik ben gepromoveerd tot Private First Class ofzo, maar in BFHQ weer niet, gewoon weer Private.
Het spel is verslavend, ik start het nu elke avond weer op. Maar godverdomme zeg, wat is het enorm frustrerend als je als n00b een beetje je best doet en dan toch 70% van je schoten missen en andere gevorderde of gefarmde spelers 'gewoon' ff op je af rennen of bunnyhoppen, waarvan elk schot raakt. Of dat een APC keihard aankomt rijden en tijdens het remmen ff 90 graden draait en je meteen overhoopt schiet, ook al sta je net om de hoek. Echt dingen waarvan ik denk, hoe kan dát nou weer.
Of omdraaien en zonder te horen dat ik een shotgun hoor, meteen mij neerknallen met 1 fucking schot terwijl ik zelf de grootste moeite heb om met 2 kogels iemand goed en wel te doden, want ze lopen vrolijk door.
Echt raar, kon in DC altijd wel in de top 5-10 komen.
Of ik vind Sickert een n00b.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:47 schreef Sickert het volgende:
[..]
1 of andere mod
plaats volgende keer gewoon een berichtje als... wie gaat er zo knallen??!! ik ga zo!
of! wat een kutzooi ik werd net doodsgeschoten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |