You are my heroquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:24 schreef Imberr het volgende:
ik ga de wiki ff updaten
Goed idee, deze is nogal verkloot nog steedsquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:24 schreef Imberr het volgende:
ik ga de wiki ff updaten
quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:31 schreef Imberr het volgende:
zo.. heb de nrs toegevoegd.. 255 t/m 260 dus
En wat had je nu weer gedaan? Ze zal er vast wel een goede reden voor hebben namelijkquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:33 schreef Talena het volgende:
Godver de godver
Ik mag godver de godver niet uit!!
Ja ik mag uit.. tot 12 uurIk haat m'n moeder.
Dictatrice is ze!
Ik haat 'r ik haat 'r ik haat 'r
Kijk uit voor mijn moeder ik denk dat ze binnen een uur de wereld over neemt met haar belachelijke regels enzo.
boos
grrr..
Zie je?! Ze heeft jou ook al gebrainwashedquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:34 schreef Gizmore het volgende:
[..]
En wat had je nu weer gedaan? Ze zal er vast wel een goede reden voor hebben namelijk
Niemand geeft je zonder reden straf dus, zeg dan in ieder geval waarom ze vind dat je straf moet krijgenquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:38 schreef Talena het volgende:
[..]
Zie je?! Ze heeft jou ook al gebrainwashed
Mietje![]()
Omdat ze me geen plezier gunt, en omdat ik ben blijven zittenquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:39 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Niemand geeft je zonder reden straf dus, zeg dan in ieder geval waarom ze vind dat je straf moet krijgen
Dat eerste mag je verder nog even uitleggen graag. Damn vertel s gewoon dan, je doet moeilijkquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:41 schreef Talena het volgende:
[..]
Omdat ze me geen plezier gunt, en omdat ik ben blijven zitten
Want?quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:41 schreef Imberr het volgende:
mijn broer zei 'damn'
mijn broer zegt nooit 'damn' of oid
dit is vaag![]()
Ok,quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:45 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat eerste mag je verder nog even uitleggen graag. Damn vertel s gewoon dan, je doet moeilijk![]()
Schop 'm.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:41 schreef Imberr het volgende:
mijn broer zei 'damn'
mijn broer zegt nooit 'damn' of oid
dit is vaag![]()
Ach ja, kun je weinig aan doen allemaalquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:47 schreef Talena het volgende:
[..]
Ok,
Mijn moeder wilt niet dat ik om 3 uur thuis kom.
Ze zegt dat ik het niet heb verdiend om plezier te hebben.
Ik moet om 12 uur thuis komen, maar om 12 uur begint alles pas.
Ik hou van mn vader maar hij zit zo onder de plak bij m'n moeder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |