Jeej, nog meer irritante epileptische avatarsquote:Op donderdag 29 september 2005 22:23 schreef B_BOY het volgende:
yeah net geleerd hoe een .gif je te maken. jullie kunnen dus over niet al te lange tijd een nieuwe avatar van mij verwachten (deze zijn dan voor het eerst in mijn fok! carriere bewegend zijn)
Wat is er dan nog mis mee ?quote:Op donderdag 29 september 2005 22:23 schreef Jaguarized het volgende:
Een bijna foutloze OP van Maikuuul.
Gefeliciteerd met je eerste goede OPquote:Op donderdag 29 september 2005 22:24 schreef Maikuuul het volgende:
YEShet is me gelukt nu ben ik echt bij !!!
neej hoor de mijne word rustig en subtiel.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:24 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Jeej, nog meer irritante epileptische avatars
Nou leg uit dan.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:23 schreef B_BOY het volgende:
yeah net geleerd hoe een .gif je te maken. jullie kunnen dus over niet al te lange tijd een nieuwe avatar van mij verwachten (deze zijn dan voor het eerst in mijn fok! carriere bewegend zijn)
spatie tussen | en 256.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:24 schreef Maikuuul het volgende:
YEShet is me gelukt nu ben ik echt bij !!!
Ssst...quote:Op donderdag 29 september 2005 22:27 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Verschilende plaatjes maken en die aan elkaar plakken met een gif creator
Waarom nou weer malt..quote:Op donderdag 29 september 2005 22:28 schreef Maikuuul het volgende:
Zo gek, zo fucking lekker is bavaria malt bier nuhet smaakt echt goed
heerlijk
www.good-tutorials.comquote:
Ja kmoet morgen maar school, maar daarom pak ik geen mailt, ik weet ook niet hoe bavaria normaal smaakt. Dit is namelijk een erg mooi verhaal dat ik wil ff wil vertellen waarom ik bavaria malt drink : Er is zoeen man die komt om de 2/3 dagen naar me vader gewoon om voor te praten etc, en hij drinkt bavaria malt de reden weet ik niet maar goed, en toen proefde ik eens een flesje en het was heerlijkquote:Op donderdag 29 september 2005 22:28 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Waarom nou weer malt..moet je morgen naar sgol ofzow
Oh ik dacht dat jij mij die shit nu ging uitleggen.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:29 schreef B_BOY het volgende:
[..]
www.good-tutorials.com
vanuit daar probeer ik ook alles te leren. kheb nog veel te leren trouwens. heeel veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |