Goed hoor, ze heeft alleen nog steeds geen stem. Ze was al verkouden voor ze erheen ging (en dus schor) en dat is ze nu nog steedsquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Geeft niet hoor.
Hoe heeft je zusje het in barca gehad?
Bupi, wat heb je? Ongesteld?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:05 schreef Bupatih het volgende:
Schop.
Haha ok dan. Ik denk weer terug aan onze fieldtrip naar Parijs. We hebben echt elke McDonalds van binnen gezien toen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:05 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Goed hoor, ze heeft alleen nog steeds geen stem. Ze was al verkouden voor ze erheen ging (en dus schor) en dat is ze nu nog steedsVooral veel voor school gedaan, uiteraard: het is niet voor niets werkweek he
Veel foto's gezien, vooral van allerlei kunst waar ze heen gingen en ook allerlei vrij domme foto's maar dat is wel standaard geloof ik
Ik met school in Lille, Praag, Straatsburg en Luxemburgquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Haha ok dan. Ik denk weer terug aan onze fieldtrip naar Parijs. We hebben echt elke McDonalds van binnen gezien toen.
Ik heb nou zo'n amerikaanse chick in me lijst.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:09 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik met school in Lille, Praag, Straatsburg en LuxemburgWaarvan de laatste 2 in 1 trip zaten vorig jaar naar het Europees Parlement met jeugd uit alle landen van de toenmalige EU. Zweedse meisjes zijn echt wel
kan ik je melden
In Lille kregen we last met de politie die voor het gemak maar ff een swatteam op ons af stuurde
We zaten alleen bij de mac en iemand liet per ongeluk zn peuk in de servetjes vallen: ja echt per ongeluk. En in Praag met werkweek, weet ze nog steeds allemaal te zitten in het centrum
Ik 2 zweedse van toen, maar verder geen mensen buiten NL. Is het wat? Ofwel: foto?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb nou zo'n amerikaanse chick in me lijst.![]()
'chicks'. En nog oud ook.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:14 schreef Intrepidity het volgende:
Jeej, Zweedse chicks
Klikkerdeklink
Ik heb hier al eens een foto van d'r gepost.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:11 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik 2 zweedse van toen, maar verder geen mensen buiten NL. Is het wat? Ofwel: foto?
klikkerdeklik denk ikquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:14 schreef Intrepidity het volgende:
Jeej, Zweedse chicks
Klikkerdeklink
Zo heb ik eens in Denemarken zitten neuzen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:14 schreef Intrepidity het volgende:
Jeej, Zweedse chicks
Klikkerdeklink
Kan me niet herinneren. Alleen iemand (volgens mij jij ookquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb hier al eens een foto van d'r gepost.![]()
Ze woont in NY ja.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:19 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren. Alleen iemand (volgens mij jij ook) een meisje in New York ofzo
In ieder geval: post nog s?
![]()
Zit wel genoeg 'eetbaars' tussen hoorquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zo heb ik eens in Denemarken zitten neuzen.![]()
Owjah, die was wel leuk inderdaad.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ze woont in NY ja.Dat wat getintere meisje.
Erg smaakvol volk daar ja.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:20 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zit wel genoeg 'eetbaars' tussen hoor
Zeker.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:21 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Owjah, die was is wel leuk inderdaad.![]()
Getintere meisjesquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ze woont in NY ja.Dat wat getintere meisje.
Ok ok, jij je zinquote:
Nee ik ga kijken of ik met haar daar kan meeten. Ze komt sowieso naar Engeland in januari.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:23 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ok ok, jij je zinMaar komt die nog s naar NL of wat?
Dan heb je er tenminste iets aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |