Hebben ze hier nietquote:Op donderdag 22 september 2005 14:07 schreef Imberr het volgende:
nou heb ik ook zin in een milkshake![]()
Ga je mee?quote:Op donderdag 22 september 2005 14:07 schreef Imberr het volgende:
Ik heb zin in een koude colaquote:Op donderdag 22 september 2005 14:07 schreef Imberr het volgende:
okiequote:
Ik ben met de autoquote:Op donderdag 22 september 2005 14:10 schreef Imberr het volgende:
[..]
okie![]()
godverdommedacht ik dat n paar vriendinnen van me al weg waren na school, was dat niet zo..
zijn ze nog 3 kwartier blijven hangen en volgens laura was t supergezellig
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:10 schreef Jaguarized het volgende:
Aldi heeft cheapass "milkshakes".
Ja.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:12 schreef Imberr het volgende:
[..]
zijn dat die bekertjes met n rietje die je moet schudden en dan t rietje erin steken?
![]()
die zijn wel okequote:
Die zijn dus vet smerig. Gewoon wat dikke melk.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:14 schreef Imberr het volgende:
[..]
die zijn wel oke![]()
maar er is hier zo'n frituur in de 'stad'en daar zijn die milkshakes echt helemaal geweldig
![]()
![]()
Welk wil jij dan? 331a?quote:Op donderdag 22 september 2005 14:20 schreef Knoekie het volgende:
332? Ga je niet een beetje te snel
Geeft niet. Putten?quote:
Ah beters. HVU?quote:Op donderdag 22 september 2005 14:23 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Ja, zuipdorp, maar ik zit nu in Utrecht.
uhuh, zeker bestaan die, niet bij de mac maar wel bij snahckbars, op vlieland nam ik er ook weleens 1quote:Op donderdag 22 september 2005 14:25 schreef Imberr het volgende:
[..]
bestaan die?![]()
ik heb t over gewone kiwi'sof eig over de kiwi die ik nu aan t eten ben
![]()
is een echte vitaminebom.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:28 schreef Fwnk het volgende:
[..]
uhuh, zeker bestaan die, niet bij de mac maar wel bij snahckbars, op vlieland nam ik er ook weleens 1
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:32 schreef Imberr het volgende:
ohja! ohja! IK HAD EEN 10 VOOR FRANS!!11!!12!!!1![]()
dat heb ik slecht 1 keer gehaald bij frans en dat was toen ik het proefwerk vantevoren hadquote:Op donderdag 22 september 2005 14:32 schreef Imberr het volgende:
YEAHquote:Op donderdag 22 september 2005 14:32 schreef Imberr het volgende:
hm jaquote:
quote:Toekomstig levensmaatje van Brechtje
Toekomstig schoonzoon van yvonne
Feliquote:Op donderdag 22 september 2005 14:32 schreef Imberr het volgende:
maar dat heb ik trouwens niet overgeschreven want zij had t foutquote:Op donderdag 22 september 2005 14:40 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja, dat ook nog esbij t meisje dat naast me zit
![]()
Ik wist het welquote:Op donderdag 22 september 2005 14:40 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
Wat voor kiwi's ken jij nog meer dan?quote:Op donderdag 22 september 2005 14:25 schreef Imberr het volgende:
[..]
bestaan die?![]()
ik heb t over gewone kiwi'sof eig over de kiwi die ik nu aan t eten ben
![]()
ja weet ik veelquote:Op donderdag 22 september 2005 14:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat voor kiwi's ken jij nog meer dan?![]()
BBOY...quote:
Kiwi's zijn toch die groene smurrie vruchten?quote:Op donderdag 22 september 2005 14:44 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja weet ik veel
ik had t over kiwi's en zij beginnen te lullen over kiwimilkshakes![]()
![]()
Lekker.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:44 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja weet ik veel
ik had t over kiwi's en zij beginnen te lullen over kiwimilkshakes![]()
![]()
Doe ik ook nietquote:Op donderdag 22 september 2005 14:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
BBOY...Die neem je toch niet serieus?
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:45 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Kiwi's zijn toch die groene smurrie vruchten?
op beide: jaaquote:
Stiekemetquote:Op donderdag 22 september 2005 14:40 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
Leven nog steeds.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:47 schreef Imberr het volgende:
[..]
leven die beesies nog trouwens? of zijn die uitgestorven ofzo?![]()
dat zijn de Dodo'squote:Op donderdag 22 september 2005 14:47 schreef Imberr het volgende:
[..]
leven die beesies nog trouwens? of zijn die uitgestorven ofzo?![]()
Australiequote:Op donderdag 22 september 2005 14:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Leven nog steeds.
[afbeelding]
Weet je ook waar de kiwi vandaan komt.
Kiwi'squote:
och vd jaquote:Op donderdag 22 september 2005 14:50 schreef Jaguarized het volgende:
Nieuw-Zeeland.
Dank jequote:Op donderdag 22 september 2005 15:04 schreef B_BOY het volgende:
ijsmeis op school en brechtje is in ieder geval niet meer op msn.
ik ga ff roken.
inderdaadquote:Op donderdag 22 september 2005 15:18 schreef Imberr het volgende:
[..]
en blijkbaar is ook de rest er niet![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 15:24 schreef Fwnk het volgende:
Dat was een lekkere milkshake, en een hamburger voor een euro
Ik kan ook wel met de trein komen, maar dan kunnen we niet door de macdrivequote:Op donderdag 22 september 2005 15:26 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Als jij de benzine betaald kom ik een milkshake met je drinken!!!
Tuurlijk wel, vergt alleen wat extra inspanning.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:28 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik kan ook wel met de trein komen, maar dan kunnen we niet door de macdrive
Ja een auto hijacken zekerquote:Op donderdag 22 september 2005 15:29 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, vergt alleen wat extra inspanning.
GVDquote:Op donderdag 22 september 2005 15:24 schreef Fwnk het volgende:
Dat was een lekkere milkshake, en een hamburger voor een euro
aah de verwarring is er al...quote:Op donderdag 22 september 2005 15:31 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Was jij eerst niet Jaguarized ofzo?
Hou je bekquote:Op donderdag 22 september 2005 15:33 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
aah de verwarring is er al...
Ik zoek die klootzak waar issie?
Zet msn eens aan.quote:
Nooohhhh, ik piepte vandaag vet de bocht om vlak bij school daar, het stoplicht stond op groen en ik kon zo de bocht omslippen!quote:Op donderdag 22 september 2005 15:50 schreef Maikuuul het volgende:
En uiteraard had ik weer om de bocht gesliptmaar hij piepte vandaag niet zo hard :/ das wel midners
Jaja, maarja ik het stoplicht was rood maar rechtsaf is verkeer vrij dusjahquote:Op donderdag 22 september 2005 15:51 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Nooohhhh, ik piepte vandaag vet de bocht om vlak bij school daar, het stoplicht stond op groen en ik kon zo de bocht omslippen!
vet man!
Oh, naja, bij mij stond ie el op groenquote:Op donderdag 22 september 2005 15:53 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jaja, maarja ik het stoplicht was rood maar rechtsaf is verkeer vrij dusjah
Neh, dan moeten alle kinderen weer naar bed.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:58 schreef Jaguarized het volgende:
Vanavond wordt het wel weer drukker denk ik.
Ik ben ff 24 Season 1 kijken.quote:
Leuke prijzen! Er is nog meer te winnen dan bij de Campingreviewwedstrijd.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:06 schreef Brechtje het volgende:
Kijk nu snel naar de verkiezingen! Miss en Mister PUB verkiezing!
En doe gewoon écht mee, en anders voor de lol.
Naast een tagje kun je nog iets winnen, kijk het topic maar.
yah, haj sella si deog. ne jib uoj?quote:Op donderdag 22 september 2005 16:19 schreef the_legend_killer het volgende:
ioh , ? sella deog
Afwisseling moet er zijn he.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:20 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ey het eerste topic in tijden dat niet door Jaguarized is geopend
Met mij is ook alles goedquote:Op donderdag 22 september 2005 16:21 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
yah, haj sella si deog. ne jib uoj?
Mooi zo, ik heb je geheim taal dus goed begrepenquote:Op donderdag 22 september 2005 16:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Met mij is ook alles goed
spenky en bobnlquote:Op donderdag 22 september 2005 16:23 schreef B_BOY het volgende:
iemand hier verstand van photoshop?
Ik ken dat welquote:Op donderdag 22 september 2005 16:23 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Mooi zo, ik heb je geheim taal dus goed begrepen![]()
coole lampquote:Op donderdag 22 september 2005 16:06 schreef Brechtje het volgende:
quote:Op donderdag 22 september 2005 16:31 schreef Brechtje het volgende:
Jongens, jullie kunnen een cd / dvd houder winnen met miss en mr pub verkiezien + een tag, is dat niet geweldig?;')
En voor de meisjes zo'n lamp en een tag.
Als ik mee doe wil ik als jongenquote:Op donderdag 22 september 2005 16:06 schreef Brechtje het volgende:
Oke dan doe je niet mee, moet je zelf weten. Het is alleen best jammer! Ook mdat er nu nog een prijs bij is.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:33 schreef Imberr het volgende:
maar ik doe niet mee.. als ik niet kan winnen is de lol er voor mij af![]()
die houder die de heren kunnen winnen is die zo saai wit (het is toch een blikje dat ligt of zie ik dat verkeerd??)quote:Op donderdag 22 september 2005 16:31 schreef Brechtje het volgende:
Jongens, jullie kunnen een cd / dvd houder winnen met miss en mr pub verkiezien + een tag, is dat niet geweldig?;')
En voor de meisjes zo'n lamp en een tag.
tis wel n coole lamp jaquote:Op donderdag 22 september 2005 16:36 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Oke dan doe je niet mee, moet je zelf weten. Het is alleen best jammer! Ook mdat er nu nog een prijs bij is.
als jij mee doet doe ik het ookquote:Op donderdag 22 september 2005 16:37 schreef Imberr het volgende:
[..]
tis wel n coole lamp ja![]()
* Imberr gaat toch nog maar ff nadenken![]()
jij doet al meequote:Op donderdag 22 september 2005 16:40 schreef spenky het volgende:
[..]
als jij mee doet doe ik het ook
Jij doet al mee!111!1¿111!¹1::Dd:DdD;D:DD:D;dD:ddD:dDquote:Op donderdag 22 september 2005 16:40 schreef spenky het volgende:
[..]
als jij mee doet doe ik het ook
Ok als jij wint en ik win : ruilenquote:Op donderdag 22 september 2005 16:36 schreef B_BOY het volgende:
[..]
die houder die de heren kunnen winnen is die zo saai wit (het is toch een blikje dat ligt of zie ik dat verkeerd??)
voeg me anders ff toe op msn.. praat makkelijker... tjek me profilequote:Op donderdag 22 september 2005 16:44 schreef B_BOY het volgende:
ik neem aan dat die opgestuurd word.
ey spenky jij schijnt verstand te hebben van photoshop. als ik een button maak in photoshop. en dan save ik dat als jpg (der zitten wel layers en effecten enz in) dan kan ik ze niet meer openen op mijn site of bijvoorbeeld met die windows plaatjes bekijkding.
en ik wil deze buttons gebruiken op een site hoe krijg ik dit voor mekaar?
6quote:
heb je er over geklaagd?quote:Op donderdag 22 september 2005 16:53 schreef MaRySe het volgende:
[..]
6
maar.
en 4 ervan waren weetjes vragen en 2 ervan uitreken vragen
die alle 2 niet echt in 't boek waren behandeld
Dat is al eens gebeurd hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 17:10 schreef the_legend_killer het volgende:
slotje op de PUB SC reeks![]()
Ja, en ik moet ook nog wiskunde leren (zo gedaan.), natuurkunde mapopdrachten maken en engels bbc news kijken...quote:
je moet bbc kijken?quote:Op donderdag 22 september 2005 17:14 schreef freiss het volgende:
[..]
Ja, en ik moet ook nog wiskunde leren (zo gedaan.), natuurkunde mapopdrachten maken en engels bbc news kijken...
Wie de neuk is Thomas?quote:Op donderdag 22 september 2005 17:14 schreef B_BOY het volgende:
Thomas is vandaag goed bezig geweest. bezig geweest met site bouwen.
voor het eerst serieus tuts van photoshop gevolgd.
quote:
heb ik al es gedaan..quote:Op donderdag 22 september 2005 17:17 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Moet jij misschien ook nog wel een keer hoor
Je kent Thomas toch wel?quote:
Nee, je moet er een verslag over inleveren.quote:Op donderdag 22 september 2005 17:19 schreef Imberr het volgende:
[..]
en de volgende dag word t gezellig met zn alles in de klas besproken ofzo?![]()
nog ergerquote:Op donderdag 22 september 2005 17:20 schreef freiss het volgende:
[..]
Nee, je moet er een verslag over inleveren.
ach ik kijk zowieso elke dag het nieuws dus of dat int engels of int nederlands is maakt mij niet uit.quote:
treurig om te zien hoe ver die terugzakken. spelen die nog in de gouden gids divisie?quote:
ja nee, maar dattie er een verslag over moet schrijvenquote:Op donderdag 22 september 2005 17:23 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ach ik kijk zowieso elke dag het nieuws dus of dat int engels of int nederlands is maakt mij niet uit.
Yep. http://www.goudengidsdivi(...)der.asp?lNodeId=2452quote:Op donderdag 22 september 2005 17:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
treurig om te zien hoe ver die terugzakken. spelen die nog in de gouden gids divisie?
Welk?quote:Op donderdag 22 september 2005 17:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Nieuwe lied van Bloodhound gang
Is dat raar dan?quote:Op donderdag 22 september 2005 17:24 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja nee, maar dattie er een verslag over moet schrijven![]()
ik al sinds deel 1quote:Op donderdag 22 september 2005 17:29 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik ben een newbie in dit topique.. sinds gister..
ooh.. hoiquote:Op donderdag 22 september 2005 17:29 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik ben een newbie in dit topique.. sinds gister..
Whiskey Tango Foxtrot?quote:Op donderdag 22 september 2005 17:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Foxtrot Uniform Charlie Kilo.
![]()
Die ken ik al een poosje, heb de clip een maand geleden op mtv gezienquote:Op donderdag 22 september 2005 17:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
![]()
ik weet het niet. ik weet wel dat ik hier al lang zit vanaf topic 30 ofzo kwam ik erbij geloof ik.quote:Op donderdag 22 september 2005 17:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar ik ben binnengewaaid
Wel al vanaf begin
Dat heet een oldbiequote:Op donderdag 22 september 2005 17:31 schreef B_BOY het volgende:
ik ben een oudby maar wel nog steeds puberig.
zoals bij alle pubers is mijn spelling slegt. (of generaliseer ik nu)quote:
jij vanaf 13quote:Op donderdag 22 september 2005 17:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar ik ben binnengewaaid
Wel al vanaf begin
Mijn spelling is anders uitstekend en volledig correct.quote:Op donderdag 22 september 2005 17:34 schreef B_BOY het volgende:
[..]
zoals bij alle pubers is mijn spelling slegt. (of generaliseer ik nu)
Ik afgelopen week pasquote:Op donderdag 22 september 2005 17:31 schreef taart het volgende:
[..]
Die ken ik al een poosje, heb de clip een maand geleden op mtv gezien
Whiskey Tango Foxtrot --> WTFquote:Op donderdag 22 september 2005 17:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
nop wat boven je staat
13 mijn geluks getalquote:Op donderdag 22 september 2005 17:35 schreef Imberr het volgende:
[..]
jij vanaf 13das iig de eerste x dat ik zag in je postgeschiedenis
![]()
Foxtrot Uniform Charlie Kilo.quote:Op donderdag 22 september 2005 17:35 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Whiskey Tango Foxtrot --> WTF
Papa Alpha Uniform Papa Echo Romeoquote:Op donderdag 22 september 2005 17:37 schreef the_legend_killer het volgende:
![]()
[..]
voetbal kijk ik ook altijdquote:Op donderdag 22 september 2005 17:39 schreef Ayaxola het volgende:
Ik kijk alleen voetbal, verder is het meeste bagger. Voor sommige is voetbal natuurlijk ook bagger, maarja
Waarom heb ik altijd gedacht dat jij in Belgie woonde?quote:Op donderdag 22 september 2005 17:39 schreef saaw het volgende:yeah ik ben er ook weer eens
maar voor niet al te lang
ff sigaretje roken en chillen, dan snel hapje eten en off to work
waar werk je?quote:Op donderdag 22 september 2005 17:39 schreef saaw het volgende:yeah ik ben er ook weer eens
Wat voor werk?quote:Op donderdag 22 september 2005 17:39 schreef saaw het volgende:yeah ik ben er ook weer eens
quote:Op donderdag 22 september 2005 17:42 schreef Ayaxola het volgende:
Ik ga maar weer eens, mijn tijd nuttig verdrijven
Zie je ?quote:Op donderdag 22 september 2005 17:39 schreef B_BOY het volgende:
[..]
zo'n newbie dat hij niet eens de edit-knop kan vinden.
mag ik vragen wat u gaat doen?quote:Op donderdag 22 september 2005 17:42 schreef Ayaxola het volgende:
haha geen idee, ben ik zo dom?quote:Op donderdag 22 september 2005 17:41 schreef Ayaxola het volgende:
Waarom heb ik altijd gedacht dat jij in Belgie woonde?
klimhal in bussumquote:Op donderdag 22 september 2005 17:41 schreef B_BOY het volgende:
waar werk je?
doejjquote:Op donderdag 22 september 2005 17:42 schreef Ayaxola het volgende:
Ah nog met de trein ook.quote:Op donderdag 22 september 2005 17:45 schreef saaw het volgende:
[..]
haha geen idee, ben ik zo dom?![]()
[..]
klimhal in bussum
THE_LEGEND_GILLERquote:Op donderdag 22 september 2005 17:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
TLGnooit van gehoord
ghehe sorryquote:Op donderdag 22 september 2005 17:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
TLGnooit van gehoord
achjah gewoon veel doen dan went ook dat wel weer.quote:Op donderdag 22 september 2005 17:59 schreef saaw het volgende:
[..]
ghehe sorry
hele dag op school zitten als je snachts maar een half uur hebt geslapen is niet goed voor je typkunsten
tlk
ja maar ik heb echt ff geen puf meer, ben al de hele dag [lees: van 9 tot 5] aan het rondrennen op school want moest een hoop regelenquote:Op donderdag 22 september 2005 18:00 schreef B_BOY het volgende:
[..]
achjah gewoon veel doen dan went ook dat wel weer.
rook nog een sigaretje en relax,quote:Op donderdag 22 september 2005 18:02 schreef saaw het volgende:
[..]
ja maar ik heb echt ff geen puf meer, ben al de hele dag [lees: van 9 tot 5] aan het rondrennen op school want moest een hoop regelen
nu ik eindelijk even rustig kan zitten merk ik pas hoe kapot ik ben
werken
mja tis bijna weekend
iemand al spannende plannen voor morgen?
quote:Op donderdag 22 september 2005 17:59 schreef saaw het volgende:
[..]
ghehe sorry
hele dag op school zitten als je snachts maar een half uur hebt geslapen is niet goed voor je typkunsten
tlk
goed planquote:Op donderdag 22 september 2005 18:03 schreef B_BOY het volgende:
rook nog een sigaretje en relax,
dan ga ik ondertussen eten
tot zo. ....
gelukkig maarquote:
jijquote:Op donderdag 22 september 2005 18:07 schreef freiss het volgende:
Hmm, ik heb helemaal geen zin in mapopdrachten...
Pizzaquote:Op donderdag 22 september 2005 18:07 schreef 1040STf het volgende:
Tja, wat zal ik eens eten...
weet nog nietquote:Op donderdag 22 september 2005 18:09 schreef Jaguarized het volgende:
Saartje, wat ga je eten?
tozzoquote:Op donderdag 22 september 2005 18:11 schreef the_legend_killer het volgende:
ik ben met de hond wandelentot strakjes
kip tandoori heet dat ofzo?quote:Op donderdag 22 september 2005 18:11 schreef saaw het volgende:
[..]
weet nog niet
* saaw kijkt even in de voorraad- en koelkast
rijst met kip en kerry-saus![]()
geen ideequote:Op donderdag 22 september 2005 18:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
kip tandoori heet dat ofzo?
sausje + kip is lekkerquote:Op donderdag 22 september 2005 18:16 schreef saaw het volgende:
[..]
geen idee
gewoon kerry-poeder, niet een of ander pakje ofzo
kerrypoeder met cocosmelk = lekker sausje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |