Ik ook! Op 0 kilo staan, leest niet echt motiverendquote:Op donderdag 22 september 2005 11:33 schreef Sjeen het volgende:
Wanneer wordt er weer een lijst-update gedaan? Sjeen wil haar inspanningen zo graag terug zien![]()
teigan moet week 37quote:Op donderdag 22 september 2005 11:33 schreef Sjeen het volgende:
Wanneer wordt er weer een lijst-update gedaan? Sjeen wil haar inspanningen zo graag terug zien![]()
Tevens schaamteloze tvp
Dat vroeg namelijk octopussy ivm haar motorrijlessen. Nou, die lessen zijn echt vermoeiend hoor. Net als het gewone motorrijden omdat je echt o-ve-ral op moet letten. En uiteraard moet je dat kreng in toom kunnen houden. Goh, wat heb ik in mijn beginlesperiode spierpijn gehad in mijn heupen!quote:Op donderdag 22 september 2005 16:08 schreef Maeghan het volgende:
Wie vroeg nou of je ook kcal verbrandde als je geestelijk druk bezig was? Want dat is wel zo. Met lezen schijn je zelfs al 80 kcal per uur te verbranden. Ik merk ook zelf wel dat ik vaker 'bij moet tanken' als ik druk bezig ben, dat ik me gewoon slap ga voelen. En ook dat het het afvallen iets makkelijker maakt.
hehe lijkt me leuk hoor een motortochtje met wat meidenquote:Op donderdag 22 september 2005 16:12 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Dat vroeg namelijk octopussy ivm haar motorrijlessen. Nou, die lessen zijn echt vermoeiend hoor. Net als het gewone motorrijden omdat je echt o-ve-ral op moet letten. En uiteraard moet je dat kreng in toom kunnen houden. Goh, wat heb ik in mijn beginlesperiode spierpijn gehad in mijn heupen!
Maar goed, wellicht kunnen we wel een dieetclubmotorrijmeeting houden (nu zelf nog wel even een paar inhaallesjes nemen)![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 16:44 schreef Beessie-Jen het volgende:
en ook weer een update van mij:
Beessie-jen (1m85) (29.4) was 115,5, weegt nu 100.6 en wil graag 85 kg wegen -14.9
nieuw:
nieuw:
Beessie-jen (1m85) (29.1) was 115,5, weegt nu 99.6 en wil graag 85 kg wegen -15.9
eindelijk onder de 100 Kg!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ben best wel trots op mezelf!
en inmiddels ook op de helft met afvallen, moet nu nog 14.6 kg
Of je doet hem met dit weekend erbij dat iedereen een week opschuiftquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:24 schreef teigan het volgende:
Oeps, update vergeten, ik was dit weekend weg vanwege mijn verjaardag en die van mijn vader..
Ik zal kijken of ik hem vanavond nog ff kan doen
Is zelfs nog een beter idee!!quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:12 schreef Riann het volgende:
[..]
Of je doet hem met dit weekend erbij dat iedereen een week opschuift
bedankt ass-kicking-fatboy! ik ben er echt heel erg blij mee.. en het klinkt ook direct zo'n stuk beter!quote:Op donderdag 22 september 2005 18:30 schreef Asskicking-fatboy het volgende:
Voor diegene die onder de 100 zat sinds vandaag *naam kwijt*: Geweldig he?![]()
![]()
Ik weet nog toen de weegschaal bij mij 99.0 aangaf. Dat was echt werkelijk een van de beste dagen uit m'n leven tot nu toe
.
Alles wat je niet nodig hebt wordt opgeslagen als vet. Tis dus niet zozeer de alcohol, maarquote:Op zondag 25 september 2005 15:50 schreef Dromenvanger het volgende:
.....Alcohol zet suiker om in vet toch?
Je mag nu wel een andere naam gaan nemenquote:Op donderdag 22 september 2005 18:30 schreef Asskicking-fatboy het volgende:
Yo! Even snel een update hoe het mij nu vergaat![]()
OUD!
Asskicking-fatboy (1m86) (23,7) was 125 kg, weegt nu 82,5 kg en wil graag 76 wegen -42,5
NIEUW!
Asskicking-fatboy (1m86) (23,41) was 125 kg, weegt nu 81,0 kg en wil graag 76 wegen -44,0
Ik voel me echt geweldigquote:Op zondag 25 september 2005 23:14 schreef poohy het volgende:
[..]
Je mag nu wel een andere naam gaan nemen![]()
Echt goed zeg! Lijkt me een heerlijk gevoel..
Ik ben nu ook behoorlijk aan het afvallen. MIjn lichaam was eerst in normale verhoudingen, maar ik heb het idee dat ik nu alleen bij mijn heupen en benen afval. Ik wil geen kleerhangerfiguur![]()
Hebben meer mensen hier last van gehad? Of hoef ik mij geen zorgen te maken omdat alle verhoudingen in het begin okee waren?
Ik ga over 2 weken overstappen op de nuvaring (ook de helft minder hormonen!), ik hoop ook echt dat ik dan toch wat makkelijker ga afvallen, maar ja, jullie zullen het wel horen!quote:Op maandag 26 september 2005 02:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb trouwens mezelf een ander soort pil (derde generatie) gegeven aangezien ik ongeveer 3 kilo vasthou met de Diane-35 pil. Ben benieuwd![]()
wel heel lekkerquote:Op maandag 26 september 2005 11:02 schreef Maeghan het volgende:
Hm, aangekomen. Niet zo gek ook, na anderhalve liter ijs, een halve fles wodka en een halve fles Baileys. =S Stoute ik.
Ik weet uit ervaring dat het eigenlijk altijd blijft schommelen. Soms ben je wekenlang aan hetquote:Op maandag 26 september 2005 09:24 schreef teigan het volgende:
Faat: Het duurt altijd even voordat je lichaam er weer aan gewent is zeg maar en het afvallen sneller gaat...
Mooi zeg, hier krijg je wel weer motivatie van...
Mijn motivatie is er nog wel, maar de resultaten blijven een beetje uit en dat is wel jammer...
Ik ben wel eens een tijd gestopt met de pil en viel toen ineens heel snel af. Nadat ik de pil weer innam zat er binnen 3 dagen 3 kilo aan. Allemaal vocht dus. Kutpilquote:Op maandag 26 september 2005 09:20 schreef Droeke het volgende:
Ik ga over 2 weken overstappen op de nuvaring (ook de helft minder hormonen!), ik hoop ook echt dat ik dan toch wat makkelijker ga afvallen, maar ja, jullie zullen het wel horen!
Ik ben dus wetenschapper (ahum...) en ik ben altijd wel op zoek naar medische literatuur die gerelateerd is aan afvallen. Ik verdenk de pil ervan een spelbreker te zijn als het gaat om afvallen (dus als je de pil slikt gaat afvallen moeilijker), maar ik kan dus nergens onderzoeken vinden die gaan over die relatie. Dat vind ik dus echt heel gek! Maar goed...quote:Op maandag 26 september 2005 13:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben wel eens een tijd gestopt met de pil en viel toen ineens heel snel af. Nadat ik de pil weer innam zat er binnen 3 dagen 3 kilo aan. Allemaal vocht dus. Kutpil
Mooie reden toch om zelf een wetenschappelijk onderzoek te gaan startenquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:38 schreef Droeke het volgende:
Ik ben dus wetenschapper (ahum...) en ik ben altijd wel op zoek naar medische literatuur die gerelateerd is aan afvallen. Ik verdenk de pil ervan een spelbreker te zijn als het gaat om afvallen (dus als je de pil slikt gaat afvallen moeilijker), maar ik kan dus nergens onderzoeken vinden die gaan over die relatie. Dat vind ik dus echt heel gek! Maar goed...
quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:46 schreef Faat het volgende:
[..]
Mooie reden toch om zelf een wetenschappelijk onderzoek te gaan starten
Ik slikte ook de Diane35 pil, tegen puisjtes en als anticonceptie middel, en toen werd ik zwanger (door de pil). Sara is nu bijna 5 weekjes oud, ik ben aan het afvallen, en wil een ander anticonceptiemiddel! De diane35 wil ik niet meer (bang dat ik weer zwanger wordt, al weet ik dat die kans heel klein is). Welke pil slik jij nu dan? En nog geen puistjes oid?quote:Op maandag 26 september 2005 13:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben wel eens een tijd gestopt met de pil en viel toen ineens heel snel af. Nadat ik de pil weer innam zat er binnen 3 dagen 3 kilo aan. Allemaal vocht dus. Kutpil
Ik durfde alleen nooit te stoppen met de Diane omdat mijn puistjes dan terug komen en dat wil ik echt niet. Maar mijn nieuwe pil heeft ook een progesteron dat puistjesvorming tegenhoudt, niet zo krachtig als de Diane, maar toch
En dan ga ik nu mijn zelfgebakken brood etenzonder beleg, want dat vind ik het lekkerst
Hoe zou de pil het afvallen kunnen beinvloeden dan? Vocht vasthouden begrijp ik wel maar die hoeveelheid blijft constant dus vet moet je gewoon kunnen kwijtraken. Of denk je echt dat je stofwisseling erdoor verandert?quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:38 schreef Droeke het volgende:
[..]
Ik ben dus wetenschapper (ahum...) en ik ben altijd wel op zoek naar medische literatuur die gerelateerd is aan afvallen. Ik verdenk de pil ervan een spelbreker te zijn als het gaat om afvallen (dus als je de pil slikt gaat afvallen moeilijker), maar ik kan dus nergens onderzoeken vinden die gaan over die relatie. Dat vind ik dus echt heel gek! Maar goed...
Helaas heeft Sara het extra kamertje in beslag genomenquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:00 schreef Isabeau het volgende:
Heb je nog een kamer?
Ik weet niet of je huisarst je de Yasmin wil voorschrijven, dat is namelijk een erg dure pil. Als je alles zelf moet betalen zoals ik dan moet je het natuurlijk gewoon zelf wetenEn bedenk trouwens dat een derdegeneratie pil een grotere kans op trombose geeft, overgewicht en roken dragen daar ook aan bij.
Nou, 'mijn' theorietje is dat wanneer je de pil slikt, het lichaan soort van 'denkt' dat je zwanger bent voor een tijdje. Evolutionair gezien is het dan belangrijk dat je als vrouw voldoende 'baby'-vet opslaat om toch voldoende 'voorraad' te hebben bij de zogenaamde 'mindere tijden'. Voor mijn gevoel beinvloeden de hormonen daarmee je stofwisseling op een zodanige manier dat het voor afvallers niet voordelig uitpakt.quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:10 schreef Spyder het volgende:
[..]
Hoe zou de pil het afvallen kunnen beinvloeden dan? Vocht vasthouden begrijp ik wel maar die hoeveelheid blijft constant dus vet moet je gewoon kunnen kwijtraken. Of denk je echt dat je stofwisseling erdoor verandert?
Bedanktquote:Op maandag 26 september 2005 13:12 schreef Faat het volgende:
* Positieve zak met afslanksterretjestof over iedereen hier in het topic strooit: Geloof in jezelf!!
Da's waarschijnlijk 'Yasmin' daar is iedereen lyrisch over momenteel. Zou ook zorgen voor een beter libido... Alleen vergeten ze er bij te vertellen dat dit is afgezet tegen andere pillen. Dus iedereen denkt nu dat je als je nu geen pil slikt, aan de Yasmin moet gaan om meer zin in sex te krijgenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:42 schreef Maeghan het volgende:
Oh ik las toevallig in de Engelse Cosmo nog iets over de pil, ik zal het wel opzoeken als ik eraan denk. In principe kom je er niet van aan, of hooguit een paar kilo vocht die je lichaam vast gaat houden door de hormonen die je slikt. Er was wel één pil die anders in elkaar zat en waarbij je dus geen water vasthield. Ik ben alleen vergeten welke.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:28 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Da's waarschijnlijk 'Yasmin' daar is iedereen lyrisch over momenteel. Zou ook zorgen voor een beter libido... Alleen vergeten ze er bij te vertellen dat dit is afgezet tegen andere pillen. Dus iedereen denkt nu dat je als je nu geen pil slikt, aan de Yasmin moet gaan om meer zin in sex te krijgenEn ze vertellen je ook niet dat die geweldige Yasmin ook een paar redelijke vervelende bijwerkingen kan hebben...
Yasmin geeft een hogere kans op trombose. Behoorlijk vervelende bijwerkingquote:Op maandag 3 oktober 2005 09:46 schreef freecell het volgende:maf.
Zitten er aan Yasmin dan bijwerkingen die andere pillen niet hebben? Zo ja, welke?
Ik ben op zich benieuwd, ik wil eigenlijk niet aan de pil (vreemde hormonen in je lijf ed) maar zonder pil is ook wat onhandig![]()
Tjonge da's heftig! Ik heb ook een tijdje marvelon gebruikt en ik kreeg daar hele hevig migraine-aanvallen van. Wat een rotzooi is dat, zeg! Nu gebruik ik Meliane en heb nergens last van, maar ik ga dus over 2 weekjes overstappen op de nuvaring... ben benieuwd...quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:57 schreef Mouse het volgende:
En ondenkbaar is het niet.
Ik heb longembolie gehad. (Zeg maar trombose in je longen)
Ik ben/was te zwaar en gebruikte marvelon.
Nu mag ik geen pil meer gebruiken. Het gevaar is te groot.
Hmmm, op dit moment heb ik het gebruik van condooms er voor over om niet aan de pil te hoeven. Ook vanwege het feit dat ik toch aardig wat pilgebruiksters ken die stopten met de pil om zwanger te worden en dat het dan nog heel lang duurde. Langer dan volgens mij normaal als je niet de pil gebruikt.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:11 schreef Isabeau het volgende:
Eigenlijk vind ik het allemaal troep, die anticonceptiemaar ik heb helemaal een hekel aan condooms en mijn puistjes waren ook niet alles.
Mjah, meestal heb jij gelijk maar bij mijn enorme stapel zussen en schoonzussen zag ik dus: de pilgebruiksters werden ongeveer na een jaar of anderhalf jaar zwanger en de niet-pil gebruiksters na een paar week.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:27 schreef Isabeau het volgende:
Dat schijnt een fabeltje te zijn, freecell. Je bent zonder pil meestal ook niet direct zwangeralleen een groot deel van de vrouwen is tegenwoordig aan de pil en het is misschien makkelijk om de pil de schuld te geven als je niet zo snel zwanger wordt.
HEEEEL lekker: wortel met citroen of limoen. Heel erg fris en toch een beetje zoetquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben trouwens met een sapcentrifuge in de weer gegaan en vanmorgen sap gemaakt van wortel, komkommer, broccoli en bosui. Niet te drinkenmaar het smaakte wel gezond. Gisteren had ik wortel, rode biet en komkommer en dat smaakte een stuk beter.
Goh, en ik heb weer het tegenovergestelde meegemaakt bij (30+) vriendinnen: die raakten binnen no time zwanger nadat ze waren gestopt met die pilquote:Op maandag 3 oktober 2005
11:41 schreef freecell het volgende:
Mjah, meestal heb jij gelijk maar bij mijn enorme stapel zussen en schoonzussen zag ik dus: de pilgebruiksters werden ongeveer na een jaar of anderhalf jaar zwanger en de niet-pil gebruiksters na een paar week.Natuurlijk is mijn familie een te kleine groep voor een onderzoek, maar het valt je dan toch op he?
![]()
Ik heb toendertijd gewacht tot ik op gewicht was want de paar dingen die ik tussentijds gekocht had zijn nu allemaal veel te groot...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:34 schreef poohy het volgende:
Zo, het gaat echt goed nu![]()
Mijn kleding gaat steeds losser zitten, ik zie het alleen niet terug op de weegschaal![]()
In ieder geval heb ik mezelf van de week getrakteerd op nieuwe kledingHoe doen jullie dat eigenlijk als je aan het afvallen bent? Nu ik eindelijk eens een keer geld heb om nieuwe kleding te kopen, wil ik het liefst mijn hele kast volstouwen. Maar ja dat is dan weer zonde als ik nog heel veel kilo's kwijt ga raken?
Wachten jullie hiermee totdat jullie het doel hebben bereikt?
Bedoel ik niet...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:18 schreef Maeghan het volgende:
Veel water, je eten goed en langzaam kauwen, en wat tijd tussen verschillende gangen laten. Dingen met veel vezels. Rauwkost (probeer maar eens 200 gram sla op te eten, er zit niets in maar reken er maar op dat je even geen honger hebt).
Wheypoeder is niet bedoeld om de honger te stillenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:46 schreef heaven7 het volgende:
Hallo allemaal!
Even een piepvraagje tussendoor, stilt Molkosan honger? Of melkweipoeder of hoe heet dat spul.
Zo, niet, iemand nog meer (natuurlijke, gezonde) hongerstillende middeltjes?
Dus geen afslankpillen ofzo..
Hongerstillende middeltjes zijn vaak per definitie al afslankpillen (of worden als zodanig gebruikt)quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:46 schreef heaven7 het volgende:
Hallo allemaal!
Even een piepvraagje tussendoor, stilt Molkosan honger? Of melkweipoeder of hoe heet dat spul.
Zo, niet, iemand nog meer (natuurlijke, gezonde) hongerstillende middeltjes?
Dus geen afslankpillen ofzo..
Lees dan, ik wil juist GEEN wonderpilletjequote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:34 schreef Maeghan het volgende:
Edit: Laat maar, ik zie het al in je andere topic, je bent op zoek naar een wonderpilletje. Trek zit grotendeels tussen je oren.
Sorry hoor, dat had ik ooit eens gelezen ergens maar kon me niet goed herinneren hoe het zatquote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:08 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Wheypoeder is niet bedoeld om de honger te stillen![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:20 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Sorry hoor, dat had ik ooit eens gelezen ergens maar kon me niet goed herinneren hoe het zatMijn nederige excuses
![]()
Jij suggereert dat ik een wondermiddel wil, terwijl ik gvd net heb gezegd dat dat juist niet is wat ik zoekquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:14 schreef Maeghan het volgende:
Ja, H7 houdt niet van mensen die niet goed lezen, maar zelf kost het haar ook nog enige moeite. *mompelt iets over balken en splinters*
Eigenlijk weet ik niet of zo'n maaltijd gezond is of niet, ik eet ze per definitie niet omdat ik ze goorquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:27 schreef freecell het volgende:
Mensen, bedankt voor de tips. Dingen invriezen kan hier niet: drie huisgenoten met één koelkast met mini-vriesvak
Vooruit koken is wel een idee, maar an dingen die in de koelkast kunnen.
ik heb vanavond magnetron-boerenkool gehad, is ook wel gezond toch?
Thnx! Het was gepland hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:45 schreef octopussy het volgende:
Meimeltje van harte gefeliciteerd![]()
was het gepland of ongepland?
Haha wij hadden dus ook wel verwacht een aantal maanden, maar was ook na een maand alquote:Op zondag 9 oktober 2005 09:17 schreef Sjeen het volgende:
Meimeltje, proficiat!!! Wel even schrikken he, zo snel... Wij dachten dat het minimaal een jaar zou gaan duren, dat werd één maand. Geniet ervan!!!
Haha nee joh, dat was nav een vraag van heaven7 over pilletjes en ik toen 2 postjesquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:04 schreef Sjeen het volgende:
Faat, ik zag ergens dat je nog op reactie hoopteIk zag alleen zo snel niet waarop... help me eens even
![]()
Ahhhh, ok. Ik heb ze overigens wel gelezen... maar ik haak meestal af op het moment dat het over pilletjes gaat. Ephedra ken ik wel van internet en de negatieve verhalen, die andere kende ik nog niet. Maar dat komt dus waarschijnlijk ook gewoon omdat het me niet echt boeit. Afvallen is toch iets wat je zelf moet doen... en ik weet hoe moeilijk dat is...quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:43 schreef Faat het volgende:
[..]
Haha nee joh, dat was nav een vraag van heaven7 over pilletjes en ik toen 2 postjes
maakte eentje over Ephedra en eentje over Rimonabant en gezien alle reacties daarna
was het gewoon net alsof die 2 postjes van mij er helemaal niet tussen stonden [afbeelding]
Volgens mij komt dat door het weer hoor. Ik ben ook alweer zwaarder geworden.quote:Op zondag 9 oktober 2005 04:07 schreef Isabeau het volgende:
Zelf kom ik trouwens alleen maar aan en het lijkt steeds sneller te gaan. Absurd snel zelfs, terwijl ik niet heel erg veel extra eet. Ik lijn niet specifiek, maar zit ook niet de hele dag aan de chips en chocolademouse of zo.
Nou, dat heb ik dus ook. Binnen een week met gemak 3-4 kilo...dan sta je wel heel gek naar je weegschaal te kijken hoor. Ik dacht eerst: uh...misschien hou ik even vocht vast of zit er veel ontlasting in mijn darmen of...(ik wist het even niet te verklaren). Maar het is niet weggegaanquote:Op zondag 9 oktober 2005 17:28 schreef IlseV het volgende:
Nou bij mij ook...
Ik ben op 14 dagen ongeveer 3,5 kg aangekomen...Dat is toch niet normaal...En het gaat er gewoon niet vanaf. Ik wil gewoon niet accepteren dat ik iedere weekeen kilo ga bijkomen. Daar word ik niet goed van. Ik wil die kilo's kwijt maar ik weet niet goed wat ik moet veranderen..
pfff, zie het even niet meer zitten
Zo van: blaadjes beginnen te verkleuren en van de boom te vallen en de spaarstand gaat aan?quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:28 schreef Cutie het volgende:
Misschien heel gek gedacht hoor...maar zou het kunnen dat het lichaam in de spaarstand gaat om vetreserves voor de winter op de slaan?
I mean, vroeger waren we toch holbewoners en hadden we dat nodig enzo.
Lekker beledigende meting voor vrouwen van 50+ --- nou ja, überhaupt een beledigende meting als je het zo gaat uitdrukken. Daarbij kost het behoorlijk wat techniek om een uitspraak te doen over vet rond je organen. Weet je zeker dat het geen verkapte herbalifemeting was waarbij ze graag aantonen dat je veel te veel vet hebt en dús onmiddelijk met hun produkt moet afvallen?quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:19 schreef freecell het volgende:
Nou, ik ben ook weer lekker bemoedigd...
Ik was op zo'n beurs, kon je jezelf qua vet ed helemaal laten doormeten en wegen.
Te veel vet, te weinig spier, te weinig vocht, catagorie: "zwaarlijvig". Enige wat positief was: cholesterol laag en weinig vet rondom mijn organen.
Mijn leeftijd volgens die meting: een vrouw van rond de 50
We zijn tamelijk hard uitgelachen want mijn vriend zat de andere kant op en was een jongetje van maximaal 12
Leuk weer.....
Nee, die herbalife mensen meten altijd te hoogquote:Op maandag 10 oktober 2005 09:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lekker beledigende meting voor vrouwen van 50+ --- nou ja, überhaupt een beledigende meting als je het zo gaat uitdrukken. Daarbij kost het behoorlijk wat techniek om een uitspraak te doen over vet rond je organen. Weet je zeker dat het geen verkapte herbalifemeting was waarbij ze graag aantonen dat je veel te veel vet hebt en dús onmiddelijk met hun produkt moet afvallen?
Lekker hè?quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:20 schreef freecell het volgende:
@faat: koken en stomen al ontdektEet ik redelijk vaak
okquote:Op maandag 10 oktober 2005 09:42 schreef Isabeau het volgende:
Op zich is er geen direct verband tussen weinig buikvet en hoog cholesterolMaar goed, als Tara ongeveer 4% vet had klinkt het vrij accuraat
Levitation, leuk dat je terug bent en ik ben jaloers op je.
Ik heb tegenwoordig een 40-urige werkweek en moet in de tijd buiten die 40 uur mijn schoolwerk nog doen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:58 schreef Isabeau het volgende:
Wanneer doen we trouwens saunameet?
En heb jij of heeft Maarten zin om deze week/begin volgende week met mij naar Nijmegen te gaan voor een kunsttentoonstelling?
Dan maar drukquote:Op maandag 10 oktober 2005 10:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan 5 novembermaar zaterdagen zijn denk ik wel veel drukker dan we daar gewend zijn.
Dan vraag ik Maarten wel mee voor maandag of dinsdag.
eh...kan dat niet beter gewoon al in de lopende dieetclubmeetingtopic?quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:14 schreef freecell het volgende:
Dan maar drukik kan door de week echt niet meer.
Kijk eens hier: dieetclub saunameet zuidhorn 5 november
En wil je zuidhorn ff veranderen naar zuidwolde?
Hmmm, dat lopende topic vnd ik erg onoverzichtelijk...quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
eh...kan dat niet beter gewoon al in de lopende dieetclubmeetingtopic?Ik wil niet dat er zo prominent "dieetclub sauna meeting" als titel staat
![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik eh, ben al online en wil zo naar bed(nachtdienst gehad)
Nou, ik wel hoor. Mijn herfstradar wil alleen maar chocoladekruidnootjes eten en veel slapen. Dat wil mijn herfstradar ieder jaar. Afvallen kan ik aan het eind van het jaar altijd vergeten, het is dan echt de schade beperken, en aan het eind van de winter kan ik weer gaan afvallen. Ik denk dus toch wel dat het aan het weer ligt, bij mij in ieder geval.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:28 schreef Isabeau het volgende:
Zo van: blaadjes beginnen te verkleuren en van de boom te vallen en de spaarstand gaat aan?Het lijkt er wel bijna op, inderdaad. Maar ik geloof niet dat we een "herfstradar" hebben.
Hier hetzelfde....quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:56 schreef Isabeau het volgende:
De herfst heeft wel desastreuse gevolgen voor mijn stemming, dus misschiend at ikd aar dan weer anders van ga eten. Dat zou ook nog kunnen. Nu lust ik gelukkig geen chocoladekruidnootjes, maar ik ben wel dol op marsepein, stamppotten en stoofschotels.
En als het dan weer lente wordt heb ik zin om te lijnen. Zo jojo ik al een paar jaar
Ik voel me wel goed zolang ik maar niet aan mijn gewicht denk en shit ik ben aangekomen of shit er moeten weer wat kilo's af. En ik eet vrij gezond en ik snoep weinig tot niks ik heb er wel ooit een dag tussen zitten dat ik niet zo gezond eet of dat ik een snoep dag heb. maar dat heeft iedereen toch wel eens ooit ? maar eerst had ik dat nooit een snoepdag. Ik ga gewoon proberen om wat meer sportieve middagjes in te lassen samen met mijn vriend of zo... en toch proberen om zoveel mogelijk gezond te eten en etc. En ik moet er voor zorgen dat het geen obsessie word want daar ben ik bang voor dat het zo word als ik maar aan die kilo's blijf denken en bijna dagelijks op de weegschaal ga staan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:54 schreef Isabeau het volgende:
Maar hoe voel je je dan? Zit je lekker in je lijf? Zonder die weegschaal, zonder die stomme getalletjes. Je kunt nu veel leukere kleren aan en zo te zien ben je lekker sportief bezig. En waarom zou je gaan joggen als je dat niet een sleuk vindt, ben je niet goed snik![]()
Riann, als jij gezond eet en weinig tot niet snoept dam doe je het toch goed? Is er niet iets anders waar je mee zit, want je moet niet geobsedeerd raken/zijn door wat je weegschaal aangeeft hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |