quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:20 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Sorry hoor, dat had ik ooit eens gelezen ergens maar kon me niet goed herinneren hoe het zatMijn nederige excuses
![]()
Jij suggereert dat ik een wondermiddel wil, terwijl ik gvd net heb gezegd dat dat juist niet is wat ik zoekquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:14 schreef Maeghan het volgende:
Ja, H7 houdt niet van mensen die niet goed lezen, maar zelf kost het haar ook nog enige moeite. *mompelt iets over balken en splinters*
Eigenlijk weet ik niet of zo'n maaltijd gezond is of niet, ik eet ze per definitie niet omdat ik ze goorquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:27 schreef freecell het volgende:
Mensen, bedankt voor de tips. Dingen invriezen kan hier niet: drie huisgenoten met één koelkast met mini-vriesvak
Vooruit koken is wel een idee, maar an dingen die in de koelkast kunnen.
ik heb vanavond magnetron-boerenkool gehad, is ook wel gezond toch?
Thnx! Het was gepland hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:45 schreef octopussy het volgende:
Meimeltje van harte gefeliciteerd![]()
was het gepland of ongepland?
Haha wij hadden dus ook wel verwacht een aantal maanden, maar was ook na een maand alquote:Op zondag 9 oktober 2005 09:17 schreef Sjeen het volgende:
Meimeltje, proficiat!!! Wel even schrikken he, zo snel... Wij dachten dat het minimaal een jaar zou gaan duren, dat werd één maand. Geniet ervan!!!
Haha nee joh, dat was nav een vraag van heaven7 over pilletjes en ik toen 2 postjesquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:04 schreef Sjeen het volgende:
Faat, ik zag ergens dat je nog op reactie hoopteIk zag alleen zo snel niet waarop... help me eens even
![]()
Ahhhh, ok. Ik heb ze overigens wel gelezen... maar ik haak meestal af op het moment dat het over pilletjes gaat. Ephedra ken ik wel van internet en de negatieve verhalen, die andere kende ik nog niet. Maar dat komt dus waarschijnlijk ook gewoon omdat het me niet echt boeit. Afvallen is toch iets wat je zelf moet doen... en ik weet hoe moeilijk dat is...quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:43 schreef Faat het volgende:
[..]
Haha nee joh, dat was nav een vraag van heaven7 over pilletjes en ik toen 2 postjes
maakte eentje over Ephedra en eentje over Rimonabant en gezien alle reacties daarna
was het gewoon net alsof die 2 postjes van mij er helemaal niet tussen stonden [afbeelding]
Volgens mij komt dat door het weer hoor. Ik ben ook alweer zwaarder geworden.quote:Op zondag 9 oktober 2005 04:07 schreef Isabeau het volgende:
Zelf kom ik trouwens alleen maar aan en het lijkt steeds sneller te gaan. Absurd snel zelfs, terwijl ik niet heel erg veel extra eet. Ik lijn niet specifiek, maar zit ook niet de hele dag aan de chips en chocolademouse of zo.
Nou, dat heb ik dus ook. Binnen een week met gemak 3-4 kilo...dan sta je wel heel gek naar je weegschaal te kijken hoor. Ik dacht eerst: uh...misschien hou ik even vocht vast of zit er veel ontlasting in mijn darmen of...(ik wist het even niet te verklaren). Maar het is niet weggegaanquote:Op zondag 9 oktober 2005 17:28 schreef IlseV het volgende:
Nou bij mij ook...
Ik ben op 14 dagen ongeveer 3,5 kg aangekomen...Dat is toch niet normaal...En het gaat er gewoon niet vanaf. Ik wil gewoon niet accepteren dat ik iedere weekeen kilo ga bijkomen. Daar word ik niet goed van. Ik wil die kilo's kwijt maar ik weet niet goed wat ik moet veranderen..
pfff, zie het even niet meer zitten
Zo van: blaadjes beginnen te verkleuren en van de boom te vallen en de spaarstand gaat aan?quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:28 schreef Cutie het volgende:
Misschien heel gek gedacht hoor...maar zou het kunnen dat het lichaam in de spaarstand gaat om vetreserves voor de winter op de slaan?
I mean, vroeger waren we toch holbewoners en hadden we dat nodig enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |