abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31226014
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 10:20 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Sorry hoor, dat had ik ooit eens gelezen ergens maar kon me niet goed herinneren hoe het zat Mijn nederige excuses
pi_31230670
Heaven7 misschien wat minder boze smilies neerzetten als het antwoord niet is wat je zoekt.. Dat komt nogal ondankbaar over. Mensen hier proberen je over het algemeen te helpen.

Iik heb wel eens chroomtabletten gekocht. Die zouden je bloedsuiker meer constant houden waardoor je niet zo snel trek krijgt. Helaas werkten ze voor mij voor geen meter (en ze waren nog vies ook). Verder heb ik ook wel stackers (met ephedra) geprobeerd, maar meer om de energie. Ik denk dat het wegblijven van de lekkere trek meer psychologisch was. Voor energie is het wel lekker als je een nachtje moet doorwerken (of feesten) ofzo, maar niet erg aan te raden vanwege hartkloppingen die je krijgt. Ik geloof dat het ook verboden is inmiddels.

Wat maegan zei over vezelrijke voeding met langzame koolhydraten is wel waar in ieder geval. Het houdt je bloedsuiker spiegel lang constant, waardoor je niet zo snel trek krijgt of last heb van appelflauwte.
pi_31234389
Die chroompillen zijn inderdaad erg goor, bij mij hielpen ze altijd wel! Ik vind ze alleen zo verrekte duur
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_31240910
20 stuks voor ¤2,70 bij de hema, heb ze vanmiddag gekocht.

octopussy, ik erger me aan mensen die niet goed lezen.
pi_31244734
Tja Heaven, ik erger me aan mensen die niet vragen om een wonderpilletje, als het maar werkt tegen honger en trek. Als je af wilt vallen zul je er wat voor moeten doen, en in een afvaltopic voor mesnen met een BMI van boven de 25 - dus bij mensen die in veel gevallen al jaaaaaaaaren bezig zijn - zitten nu eenmaal mensen die weten dat pilletjes en poedertjes niet werken tegen trek en honger. Anders hadden we ondertussen wel allemaal netjes een BMI van 22 gehad. En als je dan boos gaat zitten doen over een goedbedoeld advies, en ook nog het enige goede advies, dan kun je het wat mij betreft uitzoeken. Zelfs op pro-ana sites staan geen gezonde, natuurlijke dingen tegen trek en honger anders dan water drinken en extra op je eten kauwen, en die mensen weten wel hoe je het eraf krijgt hoor.

Chroompillen reguleren je suikerspiegel, maar de meeste mensen eten niet vanwege een verstoord suikerspiegel maar vanwege bepaalde emoties of omstandigheden, dus bijv. uit verveling, of als ze eten ruiken of anderen zien eten. Daar werkt chroom niet tegen. Verder kan het geen kwaad, en het schijnt je risico op diabetes te verkleinen, dus probeer het gerust, maar dikke kans dat het niet werkt.
Sanity is (not) statistical
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 07:55:51 #106
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_31246002
Nounou mensen wat een consternatie om een simpele vraag over pilletjes

Leest trouwens iemand mijn posts wel eigenlijk of worden die gewoon overgeslagen?!
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_31246013
Blijkbaar eet ik uit emotie en verveling, bedankt voor je fantastische analyse, ben ik even blij dat ik baas over eigen lichaam ben en het gewoon zelf uit ga zoeken.

Als je niet negatief tegenover chroom staat, waarom zit je mij dan zo enorm aan te vallen over dat ik perse een wondermiddel zou willen hebben? Ik heb excliciet nog gezegd dat ik geen wonderpilletje of poedertje zoek maar een hulpmiddel. Blijkbaar is chroom geen wondermiddel en kan het geen kwaad maar het kan wellicht wel helpen, wat is hier in hemelsnaam mis mee.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 08:25:46 #108
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_31246178
Heaven7 jij wordt helemaal nergens "enorm aangevallen" en al zeker niet door Maeghan

Wat ik lees is dat Maeghan zich ergert aan mensen die denken dat er een pil is (op natuurlijke
en gezonde basis nog wel) die je van je hongergevoel afhelpt. En die ergernis is op zich natuurlijk
wel logisch, want als die pil er zou zijn dan waren we toch allemaal al slank?

Het tweede stukje over dat mensen vaak om andere reden eten dan een verstoorde suikerspiegel
gaat helemaal niet specifiek over jou. Ze heeft toch gepost "de meeste mensen"
Waarom maak je je om dit soort dingen nu zo verschrikkelijk druk? Kijk mij maakt het niet uit hoor
als jij wil zoeken naar een pilletje moet je die zoektocht gewoon voortzetten. Ik heb ook altijd graag
willen geloven dat zo'n pil bestaat en daarom van alles uitgeprobeerd. Is toch niets mis mee?

Alleen na zo'n beetje alles te hebben uitgeprobeerd ben ik tot de conclusie gekomen dat het niet
werkt en dat inderdaad toch echt anders aangepakt moet worden. Uiteindelijk zul jij ook wel tot
de conclusie komen. Tot die tijd zou ik gewoon zeggen, probeer lekker uit wat je uit wil proberen,
erger je niet teveel en vooral maak je niet druk euh.....dik
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_31250735
Ja, H7 houdt niet van mensen die niet goed lezen, maar zelf kost het haar ook nog enige moeite. *mompelt iets over balken en splinters*
pi_31251172
H7, rustig meid, even time out. Iedereen bedoelt het goed hier en we willen je hier echt niet aanvallen. De adviezen die je krijgt zijn goedbedoelde adviezen. Dus voordat je reageert, lees het nogmaals en reageer dan, voordat elkaar verkeert gaat begrijpen .

Faat, ik lees je posts, ik vind ze leuk om te lezen maar ik vergeet te reageren omdat ik even dieetmoe ben. Na mijn vakantie ben ik vast minder dieetmoe en zal ik vaker op de rest reageren.
Blijf gewoon posten hoor want ervaringen zijn altijd goed om te lezen!
Zo, en nu ga ik inpakken want we gaan met de afdeling verhuizen (vast ook gezond dat inpakken )...
pi_31251518
Ik ben even erg slecht bezig. Heb aldoor geen puf/tijd om warm eten te koken 's avonds. Eet dus de meest vreemde dingen, als je het maar binnen 5 minuten kunt maken. Eindconclusie: ik eet zwaar ongezond
Maar ik ga mijn best weer doen
pi_31251628
Faat, ik lees ook je posts hoor! Ik heb er eigenlijk nooit iets tegen in te brengen dus vandaar geen reactie
Ik lees eigenlijk wel alle posts in dit topic, alleen de updates van mensen kan ik soms even niet 'verkroppen' omdat het bij mij best wel slecht gaat met afvallen. Ik gun het iedereen hier wel hoor, maar ik kan me best wel ergeren aan het feit dat het mij niet meer lukt

Ik begin keurig aan het bijhouden van mijn eten, drinken en wat ik bewogen heb. Ik kan dan gewoon niet zo weinig eten om binnen de marges te blijven en dan zakt me de moed in de schoenen. En juist dan gooi ik de kont tegen de krib en ga gewoon eten wat ik lekker vind...
Een soort van Big Brotherhuis of Fatcamp zou voor mij misschien het enige zijn wat nog effect heeft, en verder iets van weight loss surgery. Maar ja, dat doe je niet zomaar even.
Dat eerste is eigenlijk sowieso geen optie want ik kan niet zolang met mijn studie stoppen en ik zou mijn vriend en poesjes veel te veel missen. Voor wls ben ik een beetje aan het rondsnuffelen, maar ik ben daar geloof ik niet dik genoeg voor.

Misschien moet ik me maar opgeven voor Expeditie Robinson ofzo
pi_31254729
octopussy, hoeveel wil jij dan eten op een dag?
Ik hou me nu aan mijn eetlijst, plus soms iets extra's, en ik zit gewoon elke dag rond de 1900 kcal, en voel me daar goed bij, en ik zit ook meestal goed vol..

Ik snap wat je bedoelt btw, ik zie hier ook veel mensen heel snel gaan, ik vind het leuk voor ze, maar ondertussen ga ik heel traag omlaag.... Maarja, ik voel me hier goed bij...

Marchien Misschien een idee om vooruit te koken? Zodat je er 1 dag van eet, en een dag het restje opwarmt? Uit ervaring weet ik wel dat als je toch even doorzet en kookt, je je daarna ook wel weer beter voelt, je hebt wel even een goede maaltijd nodig dan.. Desnoods pak je eerst een boterham, en kook je een half uurtje later alsnog wat..

Faat Ik lees je berichtjes wel hoor, maar ik heb er verder meestal niet zoveel op aan te vullen.. Jij lijkt mij ook wel goed bezig..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_31255214
Freecell: mss. kun je aan het begin vd week wat vlees klaarmaken en in de vriezer gooien, dat je dat alleen een paar minuten in de magnetron hoeft te doen, en dan bijv. pakjes aardappelpuree of aardappelschijfjes en blikjes groente halen. Staat ook in vijf minuten op tafel, maar dan krijg je wel je voedingsstoffen binnen.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 16:01:45 #115
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_31256506
hoi allemaal

deze week heb ik geen update, want ik ben op exact hetzelfde gewicht gebleven van vorige week. (98.8 kg) Ik vind dit niet erg, want was vorige week 1 kg afgevallen en had ook niet verwacht dat dat zo door zou gaan

maar langzaamaan komen we steeds was dichter bij mijn streefgewicht. Ik heb vandaag voor de tweede keer in een paar maanden mijn kast opgeruimd en echt een heleboel was me nu alweer te groot. heb het allemaal direct in een tas gedaan voor de humana-bak, want ik wil dit zelf noooooit weer passen

misschien vanavond nog even op de crosstrainer, want mijn volleybalwedstrijd van morgen gaat niet door
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_31261613
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 12:14 schreef Maeghan het volgende:
Ja, H7 houdt niet van mensen die niet goed lezen, maar zelf kost het haar ook nog enige moeite. *mompelt iets over balken en splinters*
Jij suggereert dat ik een wondermiddel wil, terwijl ik gvd net heb gezegd dat dat juist niet is wat ik zoek

Anyway, sorry voor het verneuken van dit topic door mijn (dacht ik) simpele vraag, juist omdat ik zoveel mensen zitten die er zoveel vanaf weten dacht ik dat ik misschien wel een antwoord zou krijgen.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2005 18:45:55 ]
pi_31261662
Faat, ook ik heb het gelezen, sorry en bedankt
  Moderator vrijdag 7 oktober 2005 @ 23:10:01 #118
5428 crew  miss_sly
pi_31269848
Ik heb vandaag hoge laarzen gekocht, en ze pasten gewoon netjes rond mijn kuiten
Volgens de verkoopster had ik mooie slanke benen En dan te bedenken dat ik vorig jaar geen van die hoge, leren laarzen dichtkreeg
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_31270333
Mensen, bedankt voor de tips. Dingen invriezen kan hier niet: drie huisgenoten met één koelkast met mini-vriesvak
Vooruit koken is wel een idee, maar an dingen die in de koelkast kunnen.
ik heb vanavond magnetron-boerenkool gehad, is ook wel gezond toch?
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 09:29:00 #120
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_31275874
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 23:27 schreef freecell het volgende:
Mensen, bedankt voor de tips. Dingen invriezen kan hier niet: drie huisgenoten met één koelkast met mini-vriesvak
Vooruit koken is wel een idee, maar an dingen die in de koelkast kunnen.
ik heb vanavond magnetron-boerenkool gehad, is ook wel gezond toch?
Eigenlijk weet ik niet of zo'n maaltijd gezond is of niet, ik eet ze per definitie niet omdat ik ze goor
vind. Maar weet je welke ik wel lekker vind en die wel degelijk gezond zijn.
De stoommaaltijden van Albert Heijn. Ik weet niet eens precies hoe ze heten "koken en stomen"
ofzo geloof ik

Het aantal calorieën is laag en je hebt een enorme keuze in deze maaltijden. Ze gaan 5 tot 7 m.
in de magnetron (géén gaatjes prikken) en stomen zichzelf in hun eigen vocht dus klaar.

Als ik op mijn werk ben wil ik nog weleens zo'n maaltijd nemen. Ze kosten tussen de ¤ 4 en 6.-,
maar voor de mensen met een kleine beurs heb ik ook nog wel een tip. Als je die maaltijden haalt
staan er altijd een paar tussen die op die dag of de volgende dag hun houdbaarheidsdatum
verliezen en die je met 35% korting kunt kopen. Misschien een ideetje voor je Freecell?
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 09:43:07 #121
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_31275989
Even een lekker lekker smulpostje, ik heb het even nagekeken en het heet idd "Koken en Stomen"

Indonesische kip ketjap

Thaise groente curry met kip en noodles

Zalmfilet met broccoli en aardappelgratin

Kipfilethaasje met rucola, spinazie en krieltjes

Scampi aïoli met gepofte aardappel

Kiprozemarijn met krieltjes en haricots verts

Heb je al zin gekregen in je avondeten?

Er zijn geloof ik 30 verschillende dus keuze zat wat betreft gezond en snel klaar voedsel, succes

[ Bericht 1% gewijzigd door Faat op 08-10-2005 09:49:41 ]
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 09:52:48 #122
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_31276086
Ik zit nu zelf alleen met een knorrende maag en mag pas om 11 uur weer een kiwi
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  Licht Ontvlambaar zaterdag 8 oktober 2005 @ 10:04:22 #123
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_31276231
Die met kip en haricots verts vind ik superlekker! Iglo heeft trouwens nu ook van die stoomdingen in de vriezer. En ik heb bij de C1000 heb ik ook al stoommaaltijden in de koeling gezien, zag er net zo lekker uit maar een stuk goedkoper...

Ik weeg nu 84 kilo zomaar ineens... geen idee waarom ik de afgelopen dagen ineens weer zo afval. Ik heb niet anders gegeten dan normaal. Ben wel weer gaan volleyballen donderdag, die had ik vorige week overgeslagen (niet vrijwillig...) en veel gedronken, ik heb de pickwick icetea rooibos en groene thee weer ontdekt...

Faat, ik zag ergens dat je nog op reactie hoopte Ik zag alleen zo snel niet waarop... help me eens even
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_31276250
Faat, nog maar 55 minuten! Dat hou je echt wel vol.

Sjeen: Go Sjeen Go Sjeen

Hou vol iedereen.

Ik zit nog steeds op hetzelfde gewicht als in mijn laatste opdate, maar ik zie 't wel heeeeel langzaam, onsje voor onsje, minder worden.

Alleen is 't geloof ik eerder kerst dan dat ik bij mijn doel ben.
pi_31277150
Helaas,
Ik ben weer bijgekomen...
Maar daarom dat ik ook geen update ga uitvoeren...

Misschien volgende week?
pi_31277653
We duimen voor je IlseV!
pi_31289380
Kan iemand mij uit de lijst gooien?

Ik blijf rond hetzelfde gewicht hangen, die 12 kilo blijven er wel af maar verder afvallen lukt ff niet. Denk ook dat ik komen periode wel aan ga komen, ben namelijk net zwanger

Dus wellicht tot over 9 maanden
pi_31289529
Meimeltje van harte gefeliciteerd

was het gepland of ongepland?
pi_31289648
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 19:45 schreef octopussy het volgende:
Meimeltje van harte gefeliciteerd

was het gepland of ongepland?
Thnx! Het was gepland hoor
Alleen wel erg snel na stoppen met de pil.
pi_31291308
Van harte gefeliciteerd...
IlseV
pi_31301567
Ik ga hier door een enorme déja vue. Werkelijk. Mensen die al heel lang in Fok!Dieetclub meelezen weten wel wat ik bedoel.

Zelf kom ik trouwens alleen maar aan en het lijkt steeds sneller te gaan. Absurd snel zelfs, terwijl ik niet heel erg veel extra eet. Ik lijn niet specifiek, maar zit ook niet de hele dag aan de chips en chocolademouse of zo.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_31301584
Oh, Meimeltje!! Gefeliciteerd natuurlijk Geweldig hoor
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_31302320
Meimeltje!!! Gefeliciteerd..... en tot over 9 maanden dan maar! Ik lees wel bij in Z&G hoe het met je gaat verder denk ik....

isabeau, ik mis hem geloof ik, maar ik lees ook nog maar 20 delen mee....
Kun je mij wat uitleg geven??
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_31302387
Meimeltje! Was ontzettend gaaf zeg! Hou ons de komende 9 maanden toch maar een klein beetje op de hoogte!

Isa: Balen zeg. Ik hoop dat het niet al te erg is of word en dat je toch nog wat afvalt de komende tijd!
  Licht Ontvlambaar zondag 9 oktober 2005 @ 09:17:04 #135
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_31302562
Meimeltje, proficiat!!! Wel even schrikken he, zo snel... Wij dachten dat het minimaal een jaar zou gaan duren, dat werd één maand. Geniet ervan!!!
pi_31302814
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 09:17 schreef Sjeen het volgende:
Meimeltje, proficiat!!! Wel even schrikken he, zo snel... Wij dachten dat het minimaal een jaar zou gaan duren, dat werd één maand. Geniet ervan!!!
Haha wij hadden dus ook wel verwacht een aantal maanden, maar was ook na een maand al

Allemaal heel veel suc6 en sterkte met afvallen!!!!
  zondag 9 oktober 2005 @ 11:43:28 #137
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_31304456
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 10:04 schreef Sjeen het volgende:
Faat, ik zag ergens dat je nog op reactie hoopte Ik zag alleen zo snel niet waarop... help me eens even
Haha nee joh, dat was nav een vraag van heaven7 over pilletjes en ik toen 2 postjes
maakte eentje over Ephedra en eentje over Rimonabant en gezien alle reacties daarna
was het gewoon net alsof die 2 postjes van mij er helemaal niet tussen stonden
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  Licht Ontvlambaar zondag 9 oktober 2005 @ 11:46:06 #138
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_31304504
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 11:43 schreef Faat het volgende:

[..]

Haha nee joh, dat was nav een vraag van heaven7 over pilletjes en ik toen 2 postjes
maakte eentje over Ephedra en eentje over Rimonabant en gezien alle reacties daarna
was het gewoon net alsof die 2 postjes van mij er helemaal niet tussen stonden [afbeelding]
Ahhhh, ok. Ik heb ze overigens wel gelezen... maar ik haak meestal af op het moment dat het over pilletjes gaat. Ephedra ken ik wel van internet en de negatieve verhalen, die andere kende ik nog niet. Maar dat komt dus waarschijnlijk ook gewoon omdat het me niet echt boeit. Afvallen is toch iets wat je zelf moet doen... en ik weet hoe moeilijk dat is...
  zondag 9 oktober 2005 @ 14:15:10 #139
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_31307554
* Jojogirl is even gestopt met lijnen. Ik eet gewoon netjes en snoep weinig en sport nu ook weer gewoon (al wil m'n knie nog steeds niet goed), maar ik blijf maar rond die 87-88 kilo hangen. dus ik zal hier ook even niet meer posten en updates geven. Misschien later weer verder, nu wil het echt even niet
pi_31310413
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 04:07 schreef Isabeau het volgende:

Zelf kom ik trouwens alleen maar aan en het lijkt steeds sneller te gaan. Absurd snel zelfs, terwijl ik niet heel erg veel extra eet. Ik lijn niet specifiek, maar zit ook niet de hele dag aan de chips en chocolademouse of zo.
Volgens mij komt dat door het weer hoor. Ik ben ook alweer zwaarder geworden.
pi_31311618
Nou bij mij ook...
Ik ben op 14 dagen ongeveer 3,5 kg aangekomen...Dat is toch niet normaal...En het gaat er gewoon niet vanaf. Ik wil gewoon niet accepteren dat ik iedere weekeen kilo ga bijkomen. Daar word ik niet goed van. Ik wil die kilo's kwijt maar ik weet niet goed wat ik moet veranderen..

pfff, zie het even niet meer zitten
pi_31313090
ik ben ook aangekomen, ik dacht door de blaasontsteking, aangezien die weer terug is.....

IlseV, eet je niet te weinig? dat je lichaam op spaarstand staat en dan alles wat iets meer is gelijk opslaat?
Je kan het bijhouden op www.overgewicht.nl
pi_31313188
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 17:28 schreef IlseV het volgende:
Nou bij mij ook...
Ik ben op 14 dagen ongeveer 3,5 kg aangekomen...Dat is toch niet normaal...En het gaat er gewoon niet vanaf. Ik wil gewoon niet accepteren dat ik iedere weekeen kilo ga bijkomen. Daar word ik niet goed van. Ik wil die kilo's kwijt maar ik weet niet goed wat ik moet veranderen..

pfff, zie het even niet meer zitten
Nou, dat heb ik dus ook. Binnen een week met gemak 3-4 kilo...dan sta je wel heel gek naar je weegschaal te kijken hoor. Ik dacht eerst: uh...misschien hou ik even vocht vast of zit er veel ontlasting in mijn darmen of...(ik wist het even niet te verklaren). Maar het is niet weggegaan

Ik doe niets extreems en ik neem aan dat jij ook niets extreems doet. Hoe kan het dan dat ons lichaam hop ineens zoveel gaat opslaan? Ik begrijp er niets meer van en heb ook even geen zin er iets mee te doen. Achterlijke dikke lijf van me. Ik kijk op straat vaak naar mensen met een 'gewone bouw' die dan snackend voorbij lopen en dat vind ik dan bijna gemeen van moeder natuur. Maar goed misschien is het een dipje voordat het goed gaat, al geloof ik daar zelf amper in
pi_31314062
Dat is dus ook echt een probleem bij mij... Ik vind mijzelf als ik weer eens een kilo aankom zo ukkie worden...En daarom ik wil die kilo's kwijt...

Ik vul mijn gegevens in bij overgewicht.nl. En dat omdat ze mij dat al hebben aangeraden in dit topic. Ik ga 3 x in de week sporten. en ik ga ook nog eens 1x in de week langs bij de dietiste... En geloof mij, ze zit ook met haar handen in haar haar.

Volgens mij doe ik momenteel iets waardaar mijn lichaam getriggerd is om elke calorie die ik binnenkrijg op te slaan in vet. Dus ik moet op zoek gaan naar dat ene dingetje...
Aangezien ik echt iets anders wil gaan doen, had ik eigenlijk gedacht om aan het south beach dieet te gaan beginnen?

maar ja, zou dat wat gaan helpen?
Ils
pi_31314126
Misschien heel gek gedacht hoor...maar zou het kunnen dat het lichaam in de spaarstand gaat om vetreserves voor de winter op de slaan?
I mean, vroeger waren we toch holbewoners en hadden we dat nodig enzo.
pi_31315281
Ja, dat denk ik dus ook hoor. Omdat we het nu in ieder geval al met z'n drieen tegelijk hebben, al is het bij mij gelukkig nog maar anderhalve kilo erbij tot nu toe. Het weer is opeens zo omgeslagen.
  zondag 9 oktober 2005 @ 23:11:25 #147
76500 Spyder
onweerstaanbaar onuitstaanbaar
pi_31320290
Een kilo lichaamsvet is gelijk aan 7700 kcal... het lijkt me dus echt sterk dat er ineens allemaal vet bij jullie wordt opgeslagen (dan zou je wel gigantisch veel gegeten moeten hebben).
Deze post wordt U aangeboden door: Audi, Bosch, Corel, Davilex, Eneco, Friki, G-Star, Hak, Intertoys, Johma, Kia, Lada, McDonalds, Nike, Ohra, Pepsi, Quantum, Radio 3FM, Sony, Toyota, Uncle Ben's, V&D, Wasa, Xerox, Yokohama, Zeeman
pi_31320840
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 19:28 schreef Cutie het volgende:
Misschien heel gek gedacht hoor...maar zou het kunnen dat het lichaam in de spaarstand gaat om vetreserves voor de winter op de slaan?
I mean, vroeger waren we toch holbewoners en hadden we dat nodig enzo.
Zo van: blaadjes beginnen te verkleuren en van de boom te vallen en de spaarstand gaat aan? Het lijkt er wel bijna op, inderdaad. Maar ik geloof niet dat we een "herfstradar" hebben.

En je hebt gelijk hoor Spyder, vandaar dat ik het ook anders probeerde te verklaren, maar de aangekomen kilo's blijven zitten. Ik heb het gevoel dat het dan vocht zou moeten zijn en dat is helemaal een beetje vaag. Net zo vaag als dat het vet is terwijl ik niet overmatig veel eet. Of spierweefsel terwijl ik niet meer sport
pi_31320925
ik schommel ook weer zo erg een paar dagen wat minder gezond gegeten vooral door shoppen en dat soort dingen (luxeprobleem natuurlijk) meteen 2 kilo erweer aan even weer wat gezonder eten weer die 2 kilo eraf. en het scheelt zo erg of ik me nu om 8 uur smorgens weeg of bijv om 11 uur sochtens als ik wakker word dat kan wel ooit een kilo schelen.
pi_31327444
Nou, ik ben ook weer lekker bemoedigd...
Ik was op zo'n beurs, kon je jezelf qua vet ed helemaal laten doormeten en wegen.
Te veel vet, te weinig spier, te weinig vocht, catagorie: "zwaarlijvig". Enige wat positief was: cholesterol laag en weinig vet rondom mijn organen.
Mijn leeftijd volgens die meting: een vrouw van rond de 50
We zijn tamelijk hard uitgelachen want mijn vriend zat de andere kant op en was een jongetje van maximaal 12
Leuk weer.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')