abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30966872
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 11:00 schreef Isabeau het volgende:
Heb je nog een kamer?

Ik weet niet of je huisarst je de Yasmin wil voorschrijven, dat is namelijk een erg dure pil. Als je alles zelf moet betalen zoals ik dan moet je het natuurlijk gewoon zelf weten En bedenk trouwens dat een derdegeneratie pil een grotere kans op trombose geeft, overgewicht en roken dragen daar ook aan bij.
Helaas heeft Sara het extra kamertje in beslag genomen (nou ja, helaas, ik ben erg blij met d'r hoor )
Thnx voor de info in ieder geval.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 27 september 2005 @ 12:04:55 #52
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_30968263
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 10:10 schreef Spyder het volgende:
[..]
Hoe zou de pil het afvallen kunnen beinvloeden dan? Vocht vasthouden begrijp ik wel maar die hoeveelheid blijft constant dus vet moet je gewoon kunnen kwijtraken. Of denk je echt dat je stofwisseling erdoor verandert?
Nou, 'mijn' theorietje is dat wanneer je de pil slikt, het lichaan soort van 'denkt' dat je zwanger bent voor een tijdje. Evolutionair gezien is het dan belangrijk dat je als vrouw voldoende 'baby'-vet opslaat om toch voldoende 'voorraad' te hebben bij de zogenaamde 'mindere tijden'. Voor mijn gevoel beinvloeden de hormonen daarmee je stofwisseling op een zodanige manier dat het voor afvallers niet voordelig uitpakt.

Maar bewijs heb ik hiervoor nog niet gevonden
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_30968603
Ik weet de getallen niet helemaal uit mijn hoofd, maar de kans op trombose is een beetje als volgt:
- zonder pil 5-10 op de 100.000 'gebruiksjaren' (rare term als je geen pil gebruikt)
- met Yasmin 20-40 op de 100.000 'gebruiksjaren'
- met een gewone pil 15-30 op de 100.000 'gebruiksjaren'
- 60 gevallen per 100.000 zwangerschappen
Risico's nemen toe als je ouder bent dan 35, als je rookt en als je te zwaar bent. Ook rond een operatie of als je veel op bed moet liggen is het risico verhoogt.
Risico is trouwens het grootst in het eerste jaar dat je Yasmin gebruikt.

Geinige theorie, Droeke. Misschien is er al wel onderzoek naar gedaan, maar gebruik je de verkeerde zoektermen. Ik zou ook niet weten waar je op moet zoeken hoor
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_30969891
Een griepje is goed voor eens mens, bijna een kilo er af
Zit nu weer bijna op mijn updategewicht, en dat terwijl ik in een tijd van de maand ben, dat ik altijd zwaarder ben
  woensdag 28 september 2005 @ 09:47:06 #55
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_30992470
quote:
Op maandag 26 september 2005 13:12 schreef Faat het volgende:

* Positieve zak met afslanksterretjestof over iedereen hier in het topic strooit: Geloof in jezelf!!
Bedankt

Goed dat jullie het over de pil hebben hier, wie weet dat twee kilo van mij wel pilvet is
En hoe lang duurt voordat die kilo's eraan zitten? Gaat dat geleidelijk? Of kan je wel zeggen dat je na een strip al een kilo erbij hebt. Ik slik trouwens microgynon En ik heb al een aantal slechte verhalen gelezen hierover op het forum m.b.t. gewichtstoename.

Morgenochtend weer lekker sporten In het sportcentrum staat ook de enige echte weegschaal die ik tot m'n beschikking heb, dus ik ben benieuwd. Heb alleen een ontzettend opgeblazen buik, dus ik durf me eigenlijk niet te wegen Bang dat het dan minder is dan ik had verwacht.
pi_30993945
Mjah, terwijl veel artsen blijven volhouden dat je niet aankomt van de pil. Ik weet niet of je ervan aankomt. Toen ik met microgynon begon had ik een eetstoornis dus ik deed sowieso +1 kilo per week =D

Ik ben nog steeds zwaarder dan m'n regeltje, dus ik zeg lekker niks =P
Sanity is (not) statistical
  woensdag 28 september 2005 @ 11:31:50 #57
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_30994695
Nou ik denk wel dat er verschil is in het 'aankomen van de pil' en het 'willen afvallen onder het gebruik van de pil'. Persoonlijk denk ik wel dat daar een fundamenteel verschil in zit. Ik denk niet dat je per saldo aankomt van de pil, maar dat je misschien wel iets meer kans hebt om flinker te worden. Ik denk dat als je wilt afvallen (onder het gebruik van de pil) dat het gewoon moeilijker is omdat deze hormonen de stofwisseling kunnen verstoren...
  Licht Ontvlambaar woensdag 28 september 2005 @ 11:42:32 #58
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_30994969
Oud:
Sjeen (1m70) (29.,6) was 105 kg, weegt nu 85,5 kg en wil graag >85 kg wegen -19,5

Nieuw:
Sjeen (1m70) (29,5) was 105 kg, weegt nu 85,3 kg en wil graag >85 kg wegen -19,7

't is niet veel, maar goed...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_30995759
Ik heb ook wel eens gehoord dat je door de hormonen van de pil sneller 'cravings' krijgt (dus plotselinge sterke trek) en dus gewoonweg meer eet. Ik kan me best voorstellen dat het daar mee te maken heeft omdat ik bij ongesteldheid altijd wel chococravings heb (geen grapje!) en zwangere vrouwen over het algemeen ook meer trek hebben dan normaal (nouja dat is misschien een cliche?). De stelling is dus: hormonen hebben invloed op het hebben van 'cravings'. Ik kan er even geen goed woord voor bedenken in het Nederlands...

Ik had gisterenavond op weg naar huis al de hele weg aan chocola zitten denken in de tram
Vriendje wist dat ik ongesteld moest worden en had dus chocola voor me meegenomen uit de supermarkt

En nu zit ik op school met krampjes
pi_30999989
in de tijd dat ik aan de pil ging toen was ik 14 jaar toen ben ik een hele tijd op hetzelfde gewicht gebleven dus ik ben niet aangekomen door de pil. Maar mijn nichtje die nu 15 is. Is nu ongeveer een half jaar aan de pil en ik zie daar duidelijk het verschil meer borstomvang breedere heupen meer vet wat wel veel mooier is want ze was nogal erg mager. Maar of dat met de pil of met het ouder worden te maken heeft weet ik ook niet.
pi_31003388
Ja dat wou ik dus net zeggen, op je vijftiende is het uberhaupt niet zo gek dat je (grotere) heupen en borsten krijgt.
pi_31018497
Nieuw regeltje:

teigan(1m60) (35.4) was 96.1 kg, weegt nu 90.5 kg en wil graag >90 kg wegen, -5.6

Ik wordt er absoluut niet blij van, ik ben dus aangekomen, en mijn ongesteldheid is ook weer "verdwenen"..... Dus ik moet er maar weer hard tegenaan...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_31019039
'de mééste vrouwen komen niet aan van de pil, maar zoals het met alle statistiek zo is kan je best eens niet bij "de meeste vrouwen" zitten en van mij weet ik gewoon dat ik er wel van aankom. Dat is dan geen vet, maar vocht

Ik ben sinds ik de pil gebruik een aantal keer gestopt met slikken en was dan prompt 3 kilo lichter zonder er iets voro t hoeven doen. Als ik dan weer begon zaten die 3 kilo er ook direct weer aan. Rara hoe kan dat
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_31020471
en weer tijd voor updaten:

oud:

Beessie-jen (1m85) (29.1) was 115,5, weegt nu 99.6 en wil graag 85 kg wegen -15.9

nieuw

nieuw:
Beessie-jen (1m85) (28.9) was 115,5, weegt nu 99.0 en wil graag 85 kg wegen -16.5

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 29 september 2005 @ 10:45:35 #65
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_31020926
Nou, ik wacht het allemaal wel af met de pil Gelukkig kost de Yasmin pil hier bijna niets dus daar kan ik altijd nog op overstappen

*klaagsessie*
In ieder geval gaat het afvallen tergend langzaam en ik krijg ook weer vreetneigingen
* einde klaagsessie*

Mijn nieuwe regeltje
poohy (1m71) (27) was 81.4 kg, weegt nu 78.2 kg en wil graag 68 kg wegen -3.2
pi_31079168
Het is rustig in het topic...
Ik heb vanaf nu 2 weken vakantie. Ben erg benieuwd hoe ik daar doorkom. Heb wel eindelijk tijd om te gaan sporten. (6 weken niet geweest. )
Verder erger ik me kapot aan het feit dat ik preciesw 1 week op de 89 kilo zat, en nu al wéken op de 90. Er gaat geen gram af en er komt geen gram bij.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 12:40:42 #67
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_31082219
hier gaat het nog steeds goed. Heb mijn levensstijl dusdanig aangepast dat ik er al niet meer bij na hoef te denken dat ik op dieet ben. Gaat allemaal wel vrij makkelijk. maandag mag ik weer naar de dietiste, benieuwd wat die te zeggen heeft.

vanmiddag lekker (wedstrijd) volleyballen zin in!

nou suc6 allemaal!

X
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_31097524
Hoi hoi,

Ben weer terug van een heerlijke vakantie...Mijn weegschaal was echter niet blij dat ik terug was..

IlseV (1m69) (27,8) was 81 kg, weegt nu 79,5 kg en wil graag 70 kg wegen -1,5
wordt
IlseV (1m69) (28,8) was 81 kg, weegt nu 82,5 kg en wil graag 70 kg wegen +1,5

Ilse
pi_31099838
Oh ik las toevallig in de Engelse Cosmo nog iets over de pil, ik zal het wel opzoeken als ik eraan denk. In principe kom je er niet van aan, of hooguit een paar kilo vocht die je lichaam vast gaat houden door de hormonen die je slikt. Er was wel één pil die anders in elkaar zat en waarbij je dus geen water vasthield. Ik ben alleen vergeten welke.
  Licht Ontvlambaar zondag 2 oktober 2005 @ 11:28:43 #70
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_31108260
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 22:42 schreef Maeghan het volgende:
Oh ik las toevallig in de Engelse Cosmo nog iets over de pil, ik zal het wel opzoeken als ik eraan denk. In principe kom je er niet van aan, of hooguit een paar kilo vocht die je lichaam vast gaat houden door de hormonen die je slikt. Er was wel één pil die anders in elkaar zat en waarbij je dus geen water vasthield. Ik ben alleen vergeten welke.
Da's waarschijnlijk 'Yasmin' daar is iedereen lyrisch over momenteel. Zou ook zorgen voor een beter libido... Alleen vergeten ze er bij te vertellen dat dit is afgezet tegen andere pillen. Dus iedereen denkt nu dat je als je nu geen pil slikt, aan de Yasmin moet gaan om meer zin in sex te krijgen En ze vertellen je ook niet dat die geweldige Yasmin ook een paar redelijke vervelende bijwerkingen kan hebben...
pi_31137862
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 11:28 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Da's waarschijnlijk 'Yasmin' daar is iedereen lyrisch over momenteel. Zou ook zorgen voor een beter libido... Alleen vergeten ze er bij te vertellen dat dit is afgezet tegen andere pillen. Dus iedereen denkt nu dat je als je nu geen pil slikt, aan de Yasmin moet gaan om meer zin in sex te krijgen En ze vertellen je ook niet dat die geweldige Yasmin ook een paar redelijke vervelende bijwerkingen kan hebben...
maf.
Zitten er aan Yasmin dan bijwerkingen die andere pillen niet hebben? Zo ja, welke?
Ik ben op zich benieuwd, ik wil eigenlijk niet aan de pil (vreemde hormonen in je lijf ed) maar zonder pil is ook wat onhandig
pi_31138028
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 09:46 schreef freecell het volgende:
maf.
Zitten er aan Yasmin dan bijwerkingen die andere pillen niet hebben? Zo ja, welke?
Ik ben op zich benieuwd, ik wil eigenlijk niet aan de pil (vreemde hormonen in je lijf ed) maar zonder pil is ook wat onhandig
Yasmin geeft een hogere kans op trombose. Behoorlijk vervelende bijwerking
pi_31138102
En ondenkbaar is het niet.
Ik heb longembolie gehad. (Zeg maar trombose in je longen)
Ik ben/was te zwaar en gebruikte marvelon.
Nu mag ik geen pil meer gebruiken. Het gevaar is te groot.
  maandag 3 oktober 2005 @ 10:08:48 #74
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_31138346
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 09:57 schreef Mouse het volgende:
En ondenkbaar is het niet.
Ik heb longembolie gehad. (Zeg maar trombose in je longen)
Ik ben/was te zwaar en gebruikte marvelon.
Nu mag ik geen pil meer gebruiken. Het gevaar is te groot.
Tjonge da's heftig! Ik heb ook een tijdje marvelon gebruikt en ik kreeg daar hele hevig migraine-aanvallen van. Wat een rotzooi is dat, zeg! Nu gebruik ik Meliane en heb nergens last van, maar ik ga dus over 2 weekjes overstappen op de nuvaring... ben benieuwd...
pi_31138402
Eigenlijk vind ik het allemaal troep, die anticonceptie maar ik heb helemaal een hekel aan condooms en mijn puistjes waren ook niet alles.
pi_31140008
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 10:11 schreef Isabeau het volgende:
Eigenlijk vind ik het allemaal troep, die anticonceptie maar ik heb helemaal een hekel aan condooms en mijn puistjes waren ook niet alles.
Hmmm, op dit moment heb ik het gebruik van condooms er voor over om niet aan de pil te hoeven. Ook vanwege het feit dat ik toch aardig wat pilgebruiksters ken die stopten met de pil om zwanger te worden en dat het dan nog heel lang duurde. Langer dan volgens mij normaal als je niet de pil gebruikt.
pi_31140089
Dat schijnt een fabeltje te zijn, freecell. Je bent zonder pil meestal ook niet direct zwanger alleen een groot deel van de vrouwen is tegenwoordig aan de pil en het is misschien makkelijk om de pil de schuld te geven als je niet zo snel zwanger wordt.
pi_31140251
Ik had van de Yasmin altijd enorme hoofdpijn als ik ongesteld moest worden...
Ik ben nu een aanhanger van het mirena spiraaltje, daar ben ik zelf heel tevreden mee... Veel minder ongesteld, en veel meer zin in sex....

Al ben ik nu dus weer net te zwaar en is mijn ongesteldheid er weer mee opgehouden...... Het begint wel weer beter te gaan met afvallen, dus ik heb woensdag denk ik wel een nieuw regeltje.... voor de drie ons die er dan wel af zal zijn...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_31140398
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 11:27 schreef Isabeau het volgende:
Dat schijnt een fabeltje te zijn, freecell. Je bent zonder pil meestal ook niet direct zwanger alleen een groot deel van de vrouwen is tegenwoordig aan de pil en het is misschien makkelijk om de pil de schuld te geven als je niet zo snel zwanger wordt.
Mjah, meestal heb jij gelijk maar bij mijn enorme stapel zussen en schoonzussen zag ik dus: de pilgebruiksters werden ongeveer na een jaar of anderhalf jaar zwanger en de niet-pil gebruiksters na een paar week.
Natuurlijk is mijn familie een te kleine groep voor een onderzoek, maar het valt je dan toch op he?
misschien ga ik wel door voor de nuva-ring...... ik zie wel, het kan eerst nog wel even zo
pi_31140628
Ik ben trouwens met een sapcentrifuge in de weer gegaan en vanmorgen sap gemaakt van wortel, komkommer, broccoli en bosui. Niet te drinken maar het smaakte wel gezond. Gisteren had ik wortel, rode biet en komkommer en dat smaakte een stuk beter.
pi_31141569
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 11:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben trouwens met een sapcentrifuge in de weer gegaan en vanmorgen sap gemaakt van wortel, komkommer, broccoli en bosui. Niet te drinken maar het smaakte wel gezond. Gisteren had ik wortel, rode biet en komkommer en dat smaakte een stuk beter.
HEEEEL lekker: wortel met citroen of limoen. Heel erg fris en toch een beetje zoet
pi_31141848
Ik heb nog wortel genoeg en ook nog citroen. Ik zal het eens proberen
pi_31142429
Mijn lekkerste sapexperiment tot nu toe: sap van druiven. Mijn hemel, dat smaakte goddelijk
pi_31142674
quote:
Op maandag 3 oktober 2005
11:41
schreef freecell het volgende:

Mjah, meestal heb jij gelijk maar bij mijn enorme stapel zussen en schoonzussen zag ik dus: de pilgebruiksters werden ongeveer na een jaar of anderhalf jaar zwanger en de niet-pil gebruiksters na een paar week. Natuurlijk is mijn familie een te kleine groep voor een onderzoek, maar het valt je dan toch op he?
Goh, en ik heb weer het tegenovergestelde meegemaakt bij (30+) vriendinnen: die raakten binnen no time zwanger nadat ze waren gestopt met die pil .

Op dit moment ben ik niet echt hard bezig met afvallen. Gelukkig blijf ik wel op het gewicht dat op het lijstje staat zodat ik mezelf maar getrakteerd heb op een Koga sportfiets (omdat ik zo rond dat gezonde BMI zit) . Hardlopen zit er bij mij niet meer in helaas. Nog steeds krijg ik last van mij knie (achter) als ik op de weg ga rennen. Ik kan alleen nog maar op ruiterpaden of in het bos lopen. Dus ik ga maar eens uitproberen wat dat power walking is. Schijnt wat beter voor je knieen te zijn...

Na mijn vakantie binnenkort naar Tenerife / La Gomera (leek me wel handig om mijn winterdepressie tegen te gaan ) ga ik wel weer actief verder met afvallen. Ik heb besloten om voor de zomer 5 kilo af te vallen. Lukt het niet, dan laat ik het maar zo. Dan wil mijn lichaam gewoon niet verder .

Een sapcentrifuge is zo te zien een handig ding om aan te schaffen want ik zie allemaal lekkere dingen voorbij komen !
pi_31142924
okay, de druivensap is alweer vergeten na sap van citroen, granaatappel, rode bes, aardbei en meloen!!

(eh, we hadden hier dit weekend een DnDweekend met als thema 'gezond' waardoor ik nog stápels met groente en fruit heb liggen, vandaar )
  woensdag 5 oktober 2005 @ 01:34:08 #86
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_31194153
Zo, het gaat echt goed nu
Mijn kleding gaat steeds losser zitten, ik zie het alleen niet terug op de weegschaal

In ieder geval heb ik mezelf van de week getrakteerd op nieuwe kleding Hoe doen jullie dat eigenlijk als je aan het afvallen bent? Nu ik eindelijk eens een keer geld heb om nieuwe kleding te kopen, wil ik het liefst mijn hele kast volstouwen. Maar ja dat is dan weer zonde als ik nog heel veel kilo's kwijt ga raken?

Wachten jullie hiermee totdat jullie het doel hebben bereikt?
  woensdag 5 oktober 2005 @ 08:45:49 #87
76500 Spyder
onweerstaanbaar onuitstaanbaar
pi_31196486
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 01:34 schreef poohy het volgende:
Zo, het gaat echt goed nu
Mijn kleding gaat steeds losser zitten, ik zie het alleen niet terug op de weegschaal

In ieder geval heb ik mezelf van de week getrakteerd op nieuwe kleding Hoe doen jullie dat eigenlijk als je aan het afvallen bent? Nu ik eindelijk eens een keer geld heb om nieuwe kleding te kopen, wil ik het liefst mijn hele kast volstouwen. Maar ja dat is dan weer zonde als ik nog heel veel kilo's kwijt ga raken?

Wachten jullie hiermee totdat jullie het doel hebben bereikt?
Ik heb toendertijd gewacht tot ik op gewicht was want de paar dingen die ik tussentijds gekocht had zijn nu allemaal veel te groot...

En zodra je op gewicht bent moet je al je te grote kleding ook echt wegdoen zodat je als je kleding weer wat te strak gaat zitten je er ook echt iets aan moet gaan doen.
Deze post wordt U aangeboden door: Audi, Bosch, Corel, Davilex, Eneco, Friki, G-Star, Hak, Intertoys, Johma, Kia, Lada, McDonalds, Nike, Ohra, Pepsi, Quantum, Radio 3FM, Sony, Toyota, Uncle Ben's, V&D, Wasa, Xerox, Yokohama, Zeeman
  Licht Ontvlambaar woensdag 5 oktober 2005 @ 09:01:13 #88
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_31196719
Weer een streven bereikt!!!

Oud:
Sjeen (1m70) (29,5) was 105 kg, weegt nu 85,3 kg en wil graag >85 kg wegen -19,7

Nieuw:
Sjeen (1m70) (29,3) was 105 kg, weegt nu 84,8 kg en wil graag >80 kg wegen -20,2

En dit houdt ook in dat ik mijn 5-kilo-kwijt-kadootje mag gaan kopen
pi_31197034
Ik heb ook weer een nieuw regeltje:
oud:
teigan (1m60) (35.4) was 96.1 kg, weegt nu 90.5 kg en wil graag >90 kg wegen -5.6

Nieuw:
teigan (1m60) (35.0) was 96.1 kg, weegt nu 89.7 kg en wil graag >85 kg wegen -6.4

Gelukkig weer onder de 90 kilo grens, komt volgens mij omdat ik eindelijk wat aan die blaasontsteking heb gedaan.... En nu maar weer door!!!!
pi_31197587
Ik zit nog steeds op hetzelfde gewicht
Gelukkig is dat wel één van de laagste die ik ooit gehad heb, maar toch....
pi_31217068
Hallo allemaal!

Even een piepvraagje tussendoor, stilt Molkosan honger? Of melkweipoeder of hoe heet dat spul.

Zo, niet, iemand nog meer (natuurlijke, gezonde) hongerstillende middeltjes?

Dus geen afslankpillen ofzo..
pi_31218112
Veel water, je eten goed en langzaam kauwen, en wat tijd tussen verschillende gangen laten. Dingen met veel vezels. Rauwkost (probeer maar eens 200 gram sla op te eten, er zit niets in maar reken er maar op dat je even geen honger hebt).
pi_31219692
Dit stukje vond ik op de website van Oprah:

The birth control shot may be convenient, but it delivers a high dose of progesterone, which can cause appetite to increase. Seventy percent of women who use it gain weight, with nearly half gaining more than five pounds after a year. The solution: Consider lower-dose possibilities.
The Pill may get a bad rap for causing weight gain, but in a review published earlier this year researchers found no correlation between oral contraceptives and added pounds. Another low-dose option is the Ortho Evra patch.

http://www2.oprah.com/health/omag/health_omag_200411_weight.jhtml
pi_31220129
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 22:18 schreef Maeghan het volgende:
Veel water, je eten goed en langzaam kauwen, en wat tijd tussen verschillende gangen laten. Dingen met veel vezels. Rauwkost (probeer maar eens 200 gram sla op te eten, er zit niets in maar reken er maar op dat je even geen honger hebt).
Bedoel ik niet...
pi_31220849
Edit: Laat maar, ik zie het al in je andere topic, je bent op zoek naar een wonderpilletje. Trek zit grotendeels tussen je oren.

[ Bericht 59% gewijzigd door Maeghan op 06-10-2005 02:47:14 ]
pi_31222586
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 21:46 schreef heaven7 het volgende:
Hallo allemaal!

Even een piepvraagje tussendoor, stilt Molkosan honger? Of melkweipoeder of hoe heet dat spul.

Wheypoeder is niet bedoeld om de honger te stillen
  donderdag 6 oktober 2005 @ 10:05:28 #97
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_31223598
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 21:46 schreef heaven7 het volgende:
Hallo allemaal!

Hongerstillende middeltjes zijn vaak per definitie al afslankpillen (of worden als zodanig gebruikt)

Ik heb veel van dat soort pillen geslikt (ik denk zelfs dat ik ze allemaal weleens heb geslikt) en
ze werken ook allemaal wel, maar het is tot op zekere hoogte heaven7. Denk er heel goed over
na of je er wel aanwilt. Je zorgt er namelijk voor dat je lichaam nooit op een natuurlijke manier
met "honger" om kan gaan, zelfs als je kiest voor zogenaamde natuurlijke, "gezonde" middelen.

In het begin ben je vaak helemaal lyrisch erover, want je merkt geen enkel hongergevoel meer.
Na een week of 2 begint het al af te nemen en moet je er wat meer van nemen, doe je dit niet
dan creëer je vreetbuien die werkelijk niet meer in de hand te houden zijn.

Van alle pillen die ik heb geslikt werkt pure Ephedra het beste. Over Ephedra zijn hier in Lifestyle
reeds vele topics geweest, ik zou zeggen lees ze eens na en schrik niet. Ephedra is namelijk op
plantaardige basis, maar geen haar op mijn hoofd die je dit als gezond middel aan zal prijzen!!!
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  donderdag 6 oktober 2005 @ 10:09:59 #98
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_31223681
Nog even een toevoeging voor de mensen die echt persé een pilletje willen slikken. Vanaf volgend
jaar komt er een nieuwe pil op de markt genaamd Rimonabant (merknaam weet ik niet)

Er is inmiddels een onderzoek gedaan in het AMC naar de werking van deze pil en hij geeft goede
resultaten. Tis trouwens wel een chemisch pilletje en geen natuurlijke ofzo.

Ik moet helaas hollen en heb geen tijd om info hierover te posten, maar googlen op Rimonabant
geeft genoeg hits om een indruk te geven wat deze pil precies doet. Hij heeft een op zich wel
grappige bijwerking, voor de rokers onder ons, je trek in nicotine verdwijnt er ook nog eens mee!
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_31223821
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 02:34 schreef Maeghan het volgende:
Edit: Laat maar, ik zie het al in je andere topic, je bent op zoek naar een wonderpilletje. Trek zit grotendeels tussen je oren.
Lees dan, ik wil juist GEEN wonderpilletje Ik bedoelde meer iets van vezeltabletten e.d.
pi_31223898
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 09:08 schreef Sjaak-Banaan het volgende:

[..]

Wheypoeder is niet bedoeld om de honger te stillen
Sorry hoor, dat had ik ooit eens gelezen ergens maar kon me niet goed herinneren hoe het zat Mijn nederige excuses
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')