bedankt ass-kicking-fatboy! ik ben er echt heel erg blij mee.. en het klinkt ook direct zo'n stuk beter!quote:Op donderdag 22 september 2005 18:30 schreef Asskicking-fatboy het volgende:
Voor diegene die onder de 100 zat sinds vandaag *naam kwijt*: Geweldig he?![]()
![]()
Ik weet nog toen de weegschaal bij mij 99.0 aangaf. Dat was echt werkelijk een van de beste dagen uit m'n leven tot nu toe
.
Alles wat je niet nodig hebt wordt opgeslagen als vet. Tis dus niet zozeer de alcohol, maarquote:Op zondag 25 september 2005 15:50 schreef Dromenvanger het volgende:
.....Alcohol zet suiker om in vet toch?
Je mag nu wel een andere naam gaan nemenquote:Op donderdag 22 september 2005 18:30 schreef Asskicking-fatboy het volgende:
Yo! Even snel een update hoe het mij nu vergaat![]()
OUD!
Asskicking-fatboy (1m86) (23,7) was 125 kg, weegt nu 82,5 kg en wil graag 76 wegen -42,5
NIEUW!
Asskicking-fatboy (1m86) (23,41) was 125 kg, weegt nu 81,0 kg en wil graag 76 wegen -44,0
Ik voel me echt geweldigquote:Op zondag 25 september 2005 23:14 schreef poohy het volgende:
[..]
Je mag nu wel een andere naam gaan nemen![]()
Echt goed zeg! Lijkt me een heerlijk gevoel..
Ik ben nu ook behoorlijk aan het afvallen. MIjn lichaam was eerst in normale verhoudingen, maar ik heb het idee dat ik nu alleen bij mijn heupen en benen afval. Ik wil geen kleerhangerfiguur![]()
Hebben meer mensen hier last van gehad? Of hoef ik mij geen zorgen te maken omdat alle verhoudingen in het begin okee waren?
Ik ga over 2 weken overstappen op de nuvaring (ook de helft minder hormonen!), ik hoop ook echt dat ik dan toch wat makkelijker ga afvallen, maar ja, jullie zullen het wel horen!quote:Op maandag 26 september 2005 02:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb trouwens mezelf een ander soort pil (derde generatie) gegeven aangezien ik ongeveer 3 kilo vasthou met de Diane-35 pil. Ben benieuwd![]()
wel heel lekkerquote:Op maandag 26 september 2005 11:02 schreef Maeghan het volgende:
Hm, aangekomen. Niet zo gek ook, na anderhalve liter ijs, een halve fles wodka en een halve fles Baileys. =S Stoute ik.
Ik weet uit ervaring dat het eigenlijk altijd blijft schommelen. Soms ben je wekenlang aan hetquote:Op maandag 26 september 2005 09:24 schreef teigan het volgende:
Faat: Het duurt altijd even voordat je lichaam er weer aan gewent is zeg maar en het afvallen sneller gaat...
Mooi zeg, hier krijg je wel weer motivatie van...
Mijn motivatie is er nog wel, maar de resultaten blijven een beetje uit en dat is wel jammer...
Ik ben wel eens een tijd gestopt met de pil en viel toen ineens heel snel af. Nadat ik de pil weer innam zat er binnen 3 dagen 3 kilo aan. Allemaal vocht dus. Kutpilquote:Op maandag 26 september 2005 09:20 schreef Droeke het volgende:
Ik ga over 2 weken overstappen op de nuvaring (ook de helft minder hormonen!), ik hoop ook echt dat ik dan toch wat makkelijker ga afvallen, maar ja, jullie zullen het wel horen!
Ik ben dus wetenschapper (ahum...) en ik ben altijd wel op zoek naar medische literatuur die gerelateerd is aan afvallen. Ik verdenk de pil ervan een spelbreker te zijn als het gaat om afvallen (dus als je de pil slikt gaat afvallen moeilijker), maar ik kan dus nergens onderzoeken vinden die gaan over die relatie. Dat vind ik dus echt heel gek! Maar goed...quote:Op maandag 26 september 2005 13:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben wel eens een tijd gestopt met de pil en viel toen ineens heel snel af. Nadat ik de pil weer innam zat er binnen 3 dagen 3 kilo aan. Allemaal vocht dus. Kutpil
Mooie reden toch om zelf een wetenschappelijk onderzoek te gaan startenquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:38 schreef Droeke het volgende:
Ik ben dus wetenschapper (ahum...) en ik ben altijd wel op zoek naar medische literatuur die gerelateerd is aan afvallen. Ik verdenk de pil ervan een spelbreker te zijn als het gaat om afvallen (dus als je de pil slikt gaat afvallen moeilijker), maar ik kan dus nergens onderzoeken vinden die gaan over die relatie. Dat vind ik dus echt heel gek! Maar goed...
quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:46 schreef Faat het volgende:
[..]
Mooie reden toch om zelf een wetenschappelijk onderzoek te gaan starten
Ik slikte ook de Diane35 pil, tegen puisjtes en als anticonceptie middel, en toen werd ik zwanger (door de pil). Sara is nu bijna 5 weekjes oud, ik ben aan het afvallen, en wil een ander anticonceptiemiddel! De diane35 wil ik niet meer (bang dat ik weer zwanger wordt, al weet ik dat die kans heel klein is). Welke pil slik jij nu dan? En nog geen puistjes oid?quote:Op maandag 26 september 2005 13:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben wel eens een tijd gestopt met de pil en viel toen ineens heel snel af. Nadat ik de pil weer innam zat er binnen 3 dagen 3 kilo aan. Allemaal vocht dus. Kutpil
Ik durfde alleen nooit te stoppen met de Diane omdat mijn puistjes dan terug komen en dat wil ik echt niet. Maar mijn nieuwe pil heeft ook een progesteron dat puistjesvorming tegenhoudt, niet zo krachtig als de Diane, maar toch
En dan ga ik nu mijn zelfgebakken brood etenzonder beleg, want dat vind ik het lekkerst
Hoe zou de pil het afvallen kunnen beinvloeden dan? Vocht vasthouden begrijp ik wel maar die hoeveelheid blijft constant dus vet moet je gewoon kunnen kwijtraken. Of denk je echt dat je stofwisseling erdoor verandert?quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:38 schreef Droeke het volgende:
[..]
Ik ben dus wetenschapper (ahum...) en ik ben altijd wel op zoek naar medische literatuur die gerelateerd is aan afvallen. Ik verdenk de pil ervan een spelbreker te zijn als het gaat om afvallen (dus als je de pil slikt gaat afvallen moeilijker), maar ik kan dus nergens onderzoeken vinden die gaan over die relatie. Dat vind ik dus echt heel gek! Maar goed...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |