abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30864812
quote:
Op donderdag 22 september 2005 18:30 schreef Asskicking-fatboy het volgende:

Voor diegene die onder de 100 zat sinds vandaag *naam kwijt*: Geweldig he? Ik weet nog toen de weegschaal bij mij 99.0 aangaf. Dat was echt werkelijk een van de beste dagen uit m'n leven tot nu toe .
bedankt ass-kicking-fatboy! ik ben er echt heel erg blij mee.. en het klinkt ook direct zo'n stuk beter!
en riann en sjeen ook bedankt!
voel me echt superlekker en heb er alle vertrouwen in dat de volgende 15 kilo er ook wel af komen.

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_30915687
Even geen updates van mij... ik krijg namelijk op 14 oktober de sleutel van m'n appartement ( ) en daardoor even woon-koopstress waardoor ik het dieetplan even opzij heb geschoven!
pi_30916257
Voor de geļnteresseerden, vanavond komt op rtl 4 om 23.00 uur een uitzending over het Atkins-dieet.
  zondag 25 september 2005 @ 15:50:32 #29
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_30917681
Ik ga niet op een speciaal dieėt. Ik eet dus minder grote porties en hou het bij 3 keer eten per dag.

Bier laat ik ook staan dus. Ik ga dus niet streng dieėten omdat ik gehoord heb vaker dat het dan eens zo snel weer eraan komt.

15 kilo mag ervan af. Maar dan wel helemaal strak in het pak, als 15 kilo niet voldoende is dan sport ik de rest ook weg als het ff kan. Met sporten erbij zou dat binnen 3 maanden moeten kunnen gebeuren. Maar ik gun mezelf 6 maanden. Maar toch zo snel mogelijk als het kan.

Ik heb 68 gewogen en weeg nu 86,5 kilo ( 3 weken geleden nog 89 kilo ). Toen ik 68 woog was ik wel 5 jaar jonger. Maar toch, 20 kilo in 5 jaar tijd. Ik zit volgens een schema al in de gevaren-zone voor gezondheidsklachten. Hoewel je het qua uiterlijk niet extreem goed ziet omdat ik een stevige bouw heb, of ik ben eraan gewend dat ik 20 kilo meer meesleep

Ik ga het met sporten doen en met bewuster eten en drinken. Dus sowieso zal ik geen 4 halve liters meer per dag drinken. Ook al zeggen ze van, je wordt niet dik van bier in onzin, dat is pure onzin

Alcohol zet suiker om in vet toch?

Maar ik heb er dus zin in Ik zit een beetje op dieėt. Ik eet me niet meer vol omdat het zinloos is om je vol te eten. Ik eet niet meer tussendoor omdat het ook zinloos is. Dan drink ik liever 2 glazen water.

Dus volgende zomer ga ik met 6-pack naar het zwembad
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zondag 25 september 2005 @ 22:26:24 #30
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_30929220
quote:
Op zondag 25 september 2005 15:50 schreef Dromenvanger het volgende:
.....Alcohol zet suiker om in vet toch?
Alles wat je niet nodig hebt wordt opgeslagen als vet. Tis dus niet zozeer de alcohol, maar
de extra caloriėn die het levert bovenop hetgeen je daadwerkelijk nodig hebt. Zou je dus
helemaal niet eten en alleen die 4 halve liters drinken zou het niet in vet worden omgezet.

In jouw geval het bier vervangen door water levert je sowieso een besparing op van ruim
1000 kcal per dag op. Reken maar dat dat verschil uit gaat maken

Mag ik verder even zeggen dat ik je instelling super positief vind? Als je dit doorzet dan red jij
die 20 kilo en dat sixpackje wel voor volgende zomer
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  zondag 25 september 2005 @ 23:14:42 #31
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_30930818
quote:
Op donderdag 22 september 2005 18:30 schreef Asskicking-fatboy het volgende:
Yo! Even snel een update hoe het mij nu vergaat

OUD!

Asskicking-fatboy (1m86) (23,7) was 125 kg, weegt nu 82,5 kg en wil graag 76 wegen -42,5

NIEUW!

Asskicking-fatboy (1m86) (23,41) was 125 kg, weegt nu 81,0 kg en wil graag 76 wegen -44,0
Je mag nu wel een andere naam gaan nemen
Echt goed zeg! Lijkt me een heerlijk gevoel..

Ik ben nu ook behoorlijk aan het afvallen. MIjn lichaam was eerst in normale verhoudingen, maar ik heb het idee dat ik nu alleen bij mijn heupen en benen afval. Ik wil geen kleerhangerfiguur
Hebben meer mensen hier last van gehad? Of hoef ik mij geen zorgen te maken omdat alle verhoudingen in het begin okee waren?
pi_30932369
quote:
Op zondag 25 september 2005 23:14 schreef poohy het volgende:

[..]

Je mag nu wel een andere naam gaan nemen
Echt goed zeg! Lijkt me een heerlijk gevoel..

Ik ben nu ook behoorlijk aan het afvallen. MIjn lichaam was eerst in normale verhoudingen, maar ik heb het idee dat ik nu alleen bij mijn heupen en benen afval. Ik wil geen kleerhangerfiguur
Hebben meer mensen hier last van gehad? Of hoef ik mij geen zorgen te maken omdat alle verhoudingen in het begin okee waren?
Ik voel me echt geweldig . En over dat kleerhanger effect, dat lijkt maar zo, serieus, dat komt omdat je jezelf van een andere kant bekijkt dan een buitenstaander. Jij ziet zeg maar alles van boven, iemand anders kijkt verticaal tegen je op. Kijk maar es goed in de spiegel, dan zie je dat het niet zo is.

Dit weekend een enorme vreetkick gehad. Frieten, chips, chocolademelk. Agh, moet kunnen toch voor een keer?
... an asskicking fatboy!
pi_30934425
Ik heb trouwens mezelf een ander soort pil (derde generatie) gegeven aangezien ik ongeveer 3 kilo vasthou met de Diane-35 pil. Ben benieuwd

Allemaal nog steeds veel succes gewenst!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_30935687
Fuente (1m77) (35.9) was 114,2 kg, weegt nu 112.5 kg en wil graag 99 kg wegen -1.7

Joehoeee iets vooruitgang!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 26 september 2005 @ 09:04:57 #35
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_30936448
En een nieuw regeltje van mij, joepie, joepie, na paar weken alleen de weegschaal met onsjes
naar beneden te zien, maakt hij nu zomaar ineens een sprong van jewelste. I'm sooooo happy

Oud: Faat (1m65) (39,7) was 114,0 kg, weegt nu 108,1 kg en wil graag 80 kg wegen -5,9

Nieuw: Faat (1m65) (39,3) was 114,0 kg, weegt nu 107,0 kg en wil graag 80 kg wegen -7,0
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  maandag 26 september 2005 @ 09:20:56 #36
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_30936673
quote:
Op maandag 26 september 2005 02:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb trouwens mezelf een ander soort pil (derde generatie) gegeven aangezien ik ongeveer 3 kilo vasthou met de Diane-35 pil. Ben benieuwd
Ik ga over 2 weken overstappen op de nuvaring (ook de helft minder hormonen!), ik hoop ook echt dat ik dan toch wat makkelijker ga afvallen, maar ja, jullie zullen het wel horen!
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_30936725
Faat: Het duurt altijd even voordat je lichaam er weer aan gewent is zeg maar en het afvallen sneller gaat...
Mooi zeg, hier krijg je wel weer motivatie van...

Mijn motivatie is er nog wel, maar de resultaten blijven een beetje uit en dat is wel jammer...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_30937429
En toch ben ik echt afgevallen
oud:
miss_sly (1m65) (26,1) was 84,5 kg, weegt nu 71,0 kg en wil graag 70 kg wegen -13,5

Nieuw, met een nieuw streefgewicht:
miss_sly (1m65) (25,7) was 84,5 kg, weegt nu 70,0 kg en wil graag 68 kg wegen -14,5
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_30938785
Hm, aangekomen. Niet zo gek ook, na anderhalve liter ijs, een halve fles wodka en een halve fles Baileys. =S Stoute ik.
Sanity is (not) statistical
pi_30939918
quote:
Op maandag 26 september 2005 11:02 schreef Maeghan het volgende:
Hm, aangekomen. Niet zo gek ook, na anderhalve liter ijs, een halve fles wodka en een halve fles Baileys. =S Stoute ik.
wel heel lekker
En het is er vast weer snel af
  maandag 26 september 2005 @ 13:12:16 #41
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_30941718
quote:
Op maandag 26 september 2005 09:24 schreef teigan het volgende:
Faat: Het duurt altijd even voordat je lichaam er weer aan gewent is zeg maar en het afvallen sneller gaat...
Mooi zeg, hier krijg je wel weer motivatie van...

Mijn motivatie is er nog wel, maar de resultaten blijven een beetje uit en dat is wel jammer...
Ik weet uit ervaring dat het eigenlijk altijd blijft schommelen. Soms ben je wekenlang aan het
lijnen om een paar ons weg te zien smelten en zomaar kan er in 1 week 2 kilo af zijn. Hartstikke
frustrerend en moeilijk om juist in die periode's dat er zo weinig afgaat toch vol te houden.

Dat je motivatie er nog is is geweldig, want daar valt en staat je dieet toch het meest mee.
Het zit nu eenmaal toch voor een groot gedeelte tussen onze oren. Hoe meer je erin gelooft dat
het lukt om de kilo's kwijt te raken hoe zekerder je kans van slagen is. We gaan het gewoon doen!!

* Positieve zak met afslanksterretjestof over iedereen hier in het topic strooit: Geloof in jezelf!!

Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_30942471
quote:
Op maandag 26 september 2005 09:20 schreef Droeke het volgende:
Ik ga over 2 weken overstappen op de nuvaring (ook de helft minder hormonen!), ik hoop ook echt dat ik dan toch wat makkelijker ga afvallen, maar ja, jullie zullen het wel horen!
Ik ben wel eens een tijd gestopt met de pil en viel toen ineens heel snel af. Nadat ik de pil weer innam zat er binnen 3 dagen 3 kilo aan. Allemaal vocht dus. Kutpil

Ik durfde alleen nooit te stoppen met de Diane omdat mijn puistjes dan terug komen en dat wil ik echt niet. Maar mijn nieuwe pil heeft ook een progesteron dat puistjesvorming tegenhoudt, niet zo krachtig als de Diane, maar toch

En dan ga ik nu mijn zelfgebakken brood eten zonder beleg, want dat vind ik het lekkerst
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 27 september 2005 @ 09:38:39 #43
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_30964896
quote:
Op maandag 26 september 2005 13:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik ben wel eens een tijd gestopt met de pil en viel toen ineens heel snel af. Nadat ik de pil weer innam zat er binnen 3 dagen 3 kilo aan. Allemaal vocht dus. Kutpil
Ik ben dus wetenschapper (ahum...) en ik ben altijd wel op zoek naar medische literatuur die gerelateerd is aan afvallen. Ik verdenk de pil ervan een spelbreker te zijn als het gaat om afvallen (dus als je de pil slikt gaat afvallen moeilijker), maar ik kan dus nergens onderzoeken vinden die gaan over die relatie. Dat vind ik dus echt heel gek! Maar goed...
  dinsdag 27 september 2005 @ 09:46:49 #44
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_30965062
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 09:38 schreef Droeke het volgende:
Ik ben dus wetenschapper (ahum...) en ik ben altijd wel op zoek naar medische literatuur die gerelateerd is aan afvallen. Ik verdenk de pil ervan een spelbreker te zijn als het gaat om afvallen (dus als je de pil slikt gaat afvallen moeilijker), maar ik kan dus nergens onderzoeken vinden die gaan over die relatie. Dat vind ik dus echt heel gek! Maar goed...
Mooie reden toch om zelf een wetenschappelijk onderzoek te gaan starten
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  dinsdag 27 september 2005 @ 09:52:02 #45
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_30965163
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 09:46 schreef Faat het volgende:

[..]

Mooie reden toch om zelf een wetenschappelijk onderzoek te gaan starten
Ben op dit moment al bezig met onderzoek (alleen andere richting) en heb daar echt geen tijd voor Maar het zou me wel heel leuk lijken
pi_30965399
quote:
Op maandag 26 september 2005 13:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik durfde alleen nooit te stoppen met de Diane omdat mijn puistjes dan terug komen en dat wil ik echt niet. Maar mijn nieuwe pil heeft ook een progesteron dat puistjesvorming tegenhoudt, niet zo krachtig als de Diane, maar toch

En dan ga ik nu mijn zelfgebakken brood eten zonder beleg, want dat vind ik het lekkerst
Ik slikte ook de Diane35 pil, tegen puisjtes en als anticonceptie middel, en toen werd ik zwanger (door de pil). Sara is nu bijna 5 weekjes oud, ik ben aan het afvallen, en wil een ander anticonceptiemiddel! De diane35 wil ik niet meer (bang dat ik weer zwanger wordt, al weet ik dat die kans heel klein is). Welke pil slik jij nu dan? En nog geen puistjes oid?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 27 september 2005 @ 10:10:17 #47
76500 Spyder
onweerstaanbaar onuitstaanbaar
pi_30965555
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 09:38 schreef Droeke het volgende:

[..]

Hoe zou de pil het afvallen kunnen beinvloeden dan? Vocht vasthouden begrijp ik wel maar die hoeveelheid blijft constant dus vet moet je gewoon kunnen kwijtraken. Of denk je echt dat je stofwisseling erdoor verandert?
Deze post wordt U aangeboden door: Audi, Bosch, Corel, Davilex, Eneco, Friki, G-Star, Hak, Intertoys, Johma, Kia, Lada, McDonalds, Nike, Ohra, Pepsi, Quantum, Radio 3FM, Sony, Toyota, Uncle Ben's, V&D, Wasa, Xerox, Yokohama, Zeeman
pi_30965677
Klinkt als een onderzoek dat voor mij te lang gaat duren, Droeke (ik moet nog iets doen, maar dit gaat me te lang duren.) Het leek me wel leuk om iets te onderzoeken mbt afvallen, maar daar is al zo gigantisch veel onderzoek naar gedaan. Of heeft iemand nog zoiets van: hey, dat is nog nooit onderzocht.

Ik heb nu de Yasmin, dat is een derdegeneratie pil met weinig oestrogenen (zelfde oestrogeen als in de dianepil, maar dan veel minder) en een ander soort progestageen, wat zou moeten helpen tegen de puistjes. Tot nu toe nog geen puistjes extra.

Ik hoop eigenlijk ook dat ik me straks weer een beetje beter ga voelen. Nu reis ik nog 4 uur op een dag en daar word je ook niet happy van, vooral niet van het half 6 opstaan en pas na 7 uur weer thuis zijn (soms 9 uur...). Ik heb een keuzecoschap kindergeneeskunde (waarschijnlijk) in het ziekenhuis in Hengelo en ga dan maar op een kamer wonen voor die tijd. Alleen nog een kamer vinden (ik kan bij iemand in Almelo op de kamer, maar dat huis eh...stinkt altijd zo...).

Aangezien ik die periode niet aan mijn vriend oid hoef te denken wilde ik de tijd gebruiken om extra veel aan de lijn te doen. Veel groente (broccoli!! yummie) en dergelijke.
pi_30965810
Ok, die pil is misschien dan ook wat voor mij. Ik ga van de week maar eens met de huisarts overleggen .
Hengelo, gezellig, daar woon ik .
Sara
Merel
Ukje
pi_30966606
Heb je nog een kamer?

Ik weet niet of je huisarst je de Yasmin wil voorschrijven, dat is namelijk een erg dure pil. Als je alles zelf moet betalen zoals ik dan moet je het natuurlijk gewoon zelf weten En bedenk trouwens dat een derdegeneratie pil een grotere kans op trombose geeft, overgewicht en roken dragen daar ook aan bij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')