Lekker beledigende meting voor vrouwen van 50+ --- nou ja, überhaupt een beledigende meting als je het zo gaat uitdrukken. Daarbij kost het behoorlijk wat techniek om een uitspraak te doen over vet rond je organen. Weet je zeker dat het geen verkapte herbalifemeting was waarbij ze graag aantonen dat je veel te veel vet hebt en dús onmiddelijk met hun produkt moet afvallen?quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:19 schreef freecell het volgende:
Nou, ik ben ook weer lekker bemoedigd...
Ik was op zo'n beurs, kon je jezelf qua vet ed helemaal laten doormeten en wegen.
Te veel vet, te weinig spier, te weinig vocht, catagorie: "zwaarlijvig". Enige wat positief was: cholesterol laag en weinig vet rondom mijn organen.
Mijn leeftijd volgens die meting: een vrouw van rond de 50
We zijn tamelijk hard uitgelachen want mijn vriend zat de andere kant op en was een jongetje van maximaal 12
Leuk weer.....
Nee, die herbalife mensen meten altijd te hoogquote:Op maandag 10 oktober 2005 09:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lekker beledigende meting voor vrouwen van 50+ --- nou ja, überhaupt een beledigende meting als je het zo gaat uitdrukken. Daarbij kost het behoorlijk wat techniek om een uitspraak te doen over vet rond je organen. Weet je zeker dat het geen verkapte herbalifemeting was waarbij ze graag aantonen dat je veel te veel vet hebt en dús onmiddelijk met hun produkt moet afvallen?
Lekker hè?quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:20 schreef freecell het volgende:
@faat: koken en stomen al ontdektEet ik redelijk vaak
okquote:Op maandag 10 oktober 2005 09:42 schreef Isabeau het volgende:
Op zich is er geen direct verband tussen weinig buikvet en hoog cholesterolMaar goed, als Tara ongeveer 4% vet had klinkt het vrij accuraat
Levitation, leuk dat je terug bent en ik ben jaloers op je.
Ik heb tegenwoordig een 40-urige werkweek en moet in de tijd buiten die 40 uur mijn schoolwerk nog doen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:58 schreef Isabeau het volgende:
Wanneer doen we trouwens saunameet?
En heb jij of heeft Maarten zin om deze week/begin volgende week met mij naar Nijmegen te gaan voor een kunsttentoonstelling?
Dan maar drukquote:Op maandag 10 oktober 2005 10:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan 5 novembermaar zaterdagen zijn denk ik wel veel drukker dan we daar gewend zijn.
Dan vraag ik Maarten wel mee voor maandag of dinsdag.
eh...kan dat niet beter gewoon al in de lopende dieetclubmeetingtopic?quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:14 schreef freecell het volgende:
Dan maar drukik kan door de week echt niet meer.
Kijk eens hier: dieetclub saunameet zuidhorn 5 november
En wil je zuidhorn ff veranderen naar zuidwolde?
Hmmm, dat lopende topic vnd ik erg onoverzichtelijk...quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
eh...kan dat niet beter gewoon al in de lopende dieetclubmeetingtopic?Ik wil niet dat er zo prominent "dieetclub sauna meeting" als titel staat
![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik eh, ben al online en wil zo naar bed(nachtdienst gehad)
Nou, ik wel hoor. Mijn herfstradar wil alleen maar chocoladekruidnootjes eten en veel slapen. Dat wil mijn herfstradar ieder jaar. Afvallen kan ik aan het eind van het jaar altijd vergeten, het is dan echt de schade beperken, en aan het eind van de winter kan ik weer gaan afvallen. Ik denk dus toch wel dat het aan het weer ligt, bij mij in ieder geval.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:28 schreef Isabeau het volgende:
Zo van: blaadjes beginnen te verkleuren en van de boom te vallen en de spaarstand gaat aan?Het lijkt er wel bijna op, inderdaad. Maar ik geloof niet dat we een "herfstradar" hebben.
Hier hetzelfde....quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:56 schreef Isabeau het volgende:
De herfst heeft wel desastreuse gevolgen voor mijn stemming, dus misschiend at ikd aar dan weer anders van ga eten. Dat zou ook nog kunnen. Nu lust ik gelukkig geen chocoladekruidnootjes, maar ik ben wel dol op marsepein, stamppotten en stoofschotels.
En als het dan weer lente wordt heb ik zin om te lijnen. Zo jojo ik al een paar jaar
Ik voel me wel goed zolang ik maar niet aan mijn gewicht denk en shit ik ben aangekomen of shit er moeten weer wat kilo's af. En ik eet vrij gezond en ik snoep weinig tot niks ik heb er wel ooit een dag tussen zitten dat ik niet zo gezond eet of dat ik een snoep dag heb. maar dat heeft iedereen toch wel eens ooit ? maar eerst had ik dat nooit een snoepdag. Ik ga gewoon proberen om wat meer sportieve middagjes in te lassen samen met mijn vriend of zo... en toch proberen om zoveel mogelijk gezond te eten en etc. En ik moet er voor zorgen dat het geen obsessie word want daar ben ik bang voor dat het zo word als ik maar aan die kilo's blijf denken en bijna dagelijks op de weegschaal ga staan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:54 schreef Isabeau het volgende:
Maar hoe voel je je dan? Zit je lekker in je lijf? Zonder die weegschaal, zonder die stomme getalletjes. Je kunt nu veel leukere kleren aan en zo te zien ben je lekker sportief bezig. En waarom zou je gaan joggen als je dat niet een sleuk vindt, ben je niet goed snik![]()
Riann, als jij gezond eet en weinig tot niet snoept dam doe je het toch goed? Is er niet iets anders waar je mee zit, want je moet niet geobsedeerd raken/zijn door wat je weegschaal aangeeft hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |