abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31327455
@faat: koken en stomen al ontdekt Eet ik redelijk vaak
pi_31327476
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 09:19 schreef freecell het volgende:
Nou, ik ben ook weer lekker bemoedigd...
Ik was op zo'n beurs, kon je jezelf qua vet ed helemaal laten doormeten en wegen.
Te veel vet, te weinig spier, te weinig vocht, catagorie: "zwaarlijvig". Enige wat positief was: cholesterol laag en weinig vet rondom mijn organen.
Mijn leeftijd volgens die meting: een vrouw van rond de 50
We zijn tamelijk hard uitgelachen want mijn vriend zat de andere kant op en was een jongetje van maximaal 12
Leuk weer.....
Lekker beledigende meting voor vrouwen van 50+ --- nou ja, überhaupt een beledigende meting als je het zo gaat uitdrukken. Daarbij kost het behoorlijk wat techniek om een uitspraak te doen over vet rond je organen. Weet je zeker dat het geen verkapte herbalifemeting was waarbij ze graag aantonen dat je veel te veel vet hebt en dús onmiddelijk met hun produkt moet afvallen?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_31327745
Hoi allemaal,
Ik ben weer terug van vakantie Prachtige reis geweest (ZuidAfrika, Namibie, Botswana en Zimbabwe), veel dieren gezien... Walvissen, Dolfijnen, Zeerobben, Olifanten, Giraffen, Zebra's, Neushoorns, Impala's, Leeuwen en nog veel meer...

Ik lees binnenkort wel weer even bij, is me nu teveel werk
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_31327758
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 09:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Lekker beledigende meting voor vrouwen van 50+ --- nou ja, überhaupt een beledigende meting als je het zo gaat uitdrukken. Daarbij kost het behoorlijk wat techniek om een uitspraak te doen over vet rond je organen. Weet je zeker dat het geen verkapte herbalifemeting was waarbij ze graag aantonen dat je veel te veel vet hebt en dús onmiddelijk met hun produkt moet afvallen?
Nee, die herbalife mensen meten altijd te hoog Daar is mijn vriend dan perfect. Wat ze over hem zeiden was op zich best realistisch. Hij had geloof ik iets van 4-komma-nog-wat lichaamsvet .
Dat van vet rond de organen snapte ik ook niet helemaal maar vond het op zich wel logisch aangezien ik weet dat ik een laag cholesterol heb.
Volgens mij deden ze dit met weerstand oid... Dat ze meten welk gedeelte van je lichaam hoeveel weerstand geeft en dat ze dan gaan berekenen wat daar zit.
In leeftijd uitdrukken vond ik ook een beetje vals Zeker als ze dan gaan roepen dat ik 50 ben
Maar het was geen: "werven voor ons product" standje. Het enige product wat ze hadden was zo'n ding waarmee ze je (buik en rug)spieren automatisch met aanspannen en weer loslaten. Dat mocht je proberen (voelt heel raar) maar ze waren helemaal niet actief aan het werven. Ik kreeg niet eens hun kaartje mee
pi_31327797
Op zich is er geen direct verband tussen weinig buikvet en hoog cholesterol Maar goed, als Tara ongeveer 4% vet had klinkt het vrij accuraat

Levitation, leuk dat je terug bent en ik ben jaloers op je.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 10 oktober 2005 @ 09:50:37 #156
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_31327921
En weer een nieuw regeltje van mij

Oud: Faat (1m65) (39,3) was 114,0 kg, weegt nu 107,0 kg en wil graag 80 kg wegen -5,9

Nieuw: Faat (1m65) (38,6) was 114,0 kg, weegt nu 105,2 kg en wil graag 80 kg wegen -8,8

Trouwens, hoe werkt dat met degene die de lijsten updaten? Ik las een aantal namen van mensen
die er elk een week voor aangewezen kregen? Ik wil ook best een week voor mijn rekening nemen
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  maandag 10 oktober 2005 @ 09:52:59 #157
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_31327963
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 09:20 schreef freecell het volgende:
@faat: koken en stomen al ontdekt Eet ik redelijk vaak
Lekker hè?
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_31327992
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 09:42 schreef Isabeau het volgende:
Op zich is er geen direct verband tussen weinig buikvet en hoog cholesterol Maar goed, als Tara ongeveer 4% vet had klinkt het vrij accuraat

Levitation, leuk dat je terug bent en ik ben jaloers op je.
ok .
Volgens die vrouw zat mijn vet vooral in mijn zwembandjes
Maar de reden dat ik hem wel redelijk betrouwbaar vond was inderdaad de uitslag van tara. Klonk zo logisch allemaal.
En inderdaad naar hem toe: ALS je gaat sporten, zorg dan voor een hele eiwitrijke voeding, anders val je alleen maar af
pi_31328045
Wanneer doen we trouwens saunameet?

En heb jij of heeft Maarten zin om deze week/begin volgende week met mij naar Nijmegen te gaan voor een kunsttentoonstelling?
pi_31328077
@Faat, degene die er voor die week staat doet de update, en zet zichzelf er weer achteraan... Jij kan er ook wel tussen komen te staan, want volgens mij is het lijstje nu ook al niet echt meer actueel en zijn sommigen hier niet meer zo vaak
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_31328142
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 09:58 schreef Isabeau het volgende:
Wanneer doen we trouwens saunameet?

En heb jij of heeft Maarten zin om deze week/begin volgende week met mij naar Nijmegen te gaan voor een kunsttentoonstelling?
Ik heb tegenwoordig een 40-urige werkweek en moet in de tijd buiten die 40 uur mijn schoolwerk nog doen. heb niet veel tijd dus. Maarten heeft vanaf volgende week zeeën van tijd, dus waarschijnlijk wil hij wel mee.
Saunameet in zuidwolde binnenkort een keer een zaterdag?
* freecell roept zaterdag 5 november
pi_31328171
Ik kan 5 november maar zaterdagen zijn denk ik wel veel drukker dan we daar gewend zijn.

Dan vraag ik Maarten wel mee voor maandag of dinsdag.
pi_31328242
Hier gaat het allemaal nog niet zo super. Ik moet nog wat meer regelmaat vinden met eten, binnenkort weer een update!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_31328327
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 10:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan 5 november maar zaterdagen zijn denk ik wel veel drukker dan we daar gewend zijn.

Dan vraag ik Maarten wel mee voor maandag of dinsdag.
Dan maar druk ik kan door de week echt niet meer.
Kijk eens hier: dieetclub saunameet zuidhorn 5 november
En wil je zuidhorn ff veranderen naar zuidwolde?
pi_31329053
Hier gaat het ook niet geweldig. Maar ik heb weer afspraken met mezelf gemaakt.

Ben gestopt met roken, 7 weken geleden, 3 kilo bijgekomen al.
Ik wil nu niet gelijk kei hard lijnen, maar gewoon gezond eten, beetje opletten en veel bewegen.
pi_31329082
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 10:14 schreef freecell het volgende:

Dan maar druk ik kan door de week echt niet meer.
Kijk eens hier: dieetclub saunameet zuidhorn 5 november
En wil je zuidhorn ff veranderen naar zuidwolde?
eh...kan dat niet beter gewoon al in de lopende dieetclubmeetingtopic? Ik wil niet dat er zo prominent "dieetclub sauna meeting" als titel staat
pi_31329384
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 10:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

eh...kan dat niet beter gewoon al in de lopende dieetclubmeetingtopic? Ik wil niet dat er zo prominent "dieetclub sauna meeting" als titel staat
Hmmm, dat lopende topic vnd ik erg onoverzichtelijk...
kan "sauna" ook uit de titel?
pi_31329640
pi_31329694
veel beter
zou je even kunnen online komen en msn-en? Anders wordt het zo'n slowchat
pi_31329728
Ik eh, ben al online en wil zo naar bed (nachtdienst gehad)
pi_31329875
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik eh, ben al online en wil zo naar bed (nachtdienst gehad)
Je hebt me geblockt!
pi_31329959
GNAGNAGNA
pi_31333052
Ai, ik zie dat ik in week 42 de update moet verzorgen maar dan ben ik nog in Tenerife / La Gomera . Dusseh: ik neem wel week 43 want dan ben ik net terug en dan moet iemand (wie o wie?) week 42 van mij overnemen...
  Licht Ontvlambaar maandag 10 oktober 2005 @ 15:39:06 #174
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_31335169
Het is allemaal wat verschoven... zie hier
Ik doe week 42 en jij week 43, net alsof we het al wisten Goed he...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_31338767
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 23:28 schreef Isabeau het volgende:
Zo van: blaadjes beginnen te verkleuren en van de boom te vallen en de spaarstand gaat aan? Het lijkt er wel bijna op, inderdaad. Maar ik geloof niet dat we een "herfstradar" hebben.
Nou, ik wel hoor. Mijn herfstradar wil alleen maar chocoladekruidnootjes eten en veel slapen. Dat wil mijn herfstradar ieder jaar. Afvallen kan ik aan het eind van het jaar altijd vergeten, het is dan echt de schade beperken, en aan het eind van de winter kan ik weer gaan afvallen. Ik denk dus toch wel dat het aan het weer ligt, bij mij in ieder geval.
Sanity is (not) statistical
pi_31339257
De herfst heeft wel desastreuse gevolgen voor mijn stemming, dus misschiend at ikd aar dan weer anders van ga eten. Dat zou ook nog kunnen. Nu lust ik gelukkig geen chocoladekruidnootjes, maar ik ben wel dol op marsepein, stamppotten en stoofschotels.

En als het dan weer lente wordt heb ik zin om te lijnen. Zo jojo ik al een paar jaar
pi_31340319
Als je maar naar beneden jojoot. Uiteindelijk kwam mijn jojo toch wel stil te hangen op het laagste punt, dus ik heb nog hoop ooit slank te worden =P
Sanity is (not) statistical
pi_31346130
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 18:56 schreef Isabeau het volgende:
De herfst heeft wel desastreuse gevolgen voor mijn stemming, dus misschiend at ikd aar dan weer anders van ga eten. Dat zou ook nog kunnen. Nu lust ik gelukkig geen chocoladekruidnootjes, maar ik ben wel dol op marsepein, stamppotten en stoofschotels.

En als het dan weer lente wordt heb ik zin om te lijnen. Zo jojo ik al een paar jaar
Hier hetzelfde....

Ik denk dat er best wel een kern van waarheid in zit hoor. Mijn nichtje uit de Dominicaanse Republiek had daar een redelijk goed gewicht. Toen ze een paar jaar geleden naar Nederland is gekomen is ze flink gaan eten en aangekomen. Toen ik haar enkele dagen geleden sprak vertelde ze me dat ze gegroeit was tot 140 kilo
Ze is toen op vakantie in de DR maar 3 maanden gebleven en heeft daar een heel rigoreus dieet gevolgd waar ze 40 kilo is afgevallen
In Nederland gaat het afvallen weer heel moeizaam... En nu is ze zwanger dus mag ze niet meer rigoreus lijnen.

Ze vertelde me dat ze altijd veel actiever was in haar zonnige thuisland en dat ze bijna nooit voor de tv zat ofzo... en in Nederland is dat allemaal ingezakt en kwam het tv-knabbelgedrag daar dus bij.
pi_31351661
Oh jee, we dutten dus in in dit koude kikkerlandje

Texas...is dat niet heel erg warm? Zou dat dan weer te warm zijn om te bewegen aangezien het hoogste percentage obesen in Texas woont?
pi_31351775
Sjeen: dat was ik helemaal vergeten. Hebben wij dat even goed geregeld

Isabeau: mijn vriendje heeft een jaar in Texas gewoond en hij vond het iig te warm om te bewegen. Hij vertelde dat als je een paar stappen had gedaan bij bijv basketbal dat je dan helemaal zat te zweten en dat je dan moest bijkomen. Dus dat verhaal kan best waar zijn .
pi_31351822
Dit zouden ze moeten onderzoeken. Geografische invloed op BMI
pi_31351893
Onze holbewoners genen komen naar voren!

Maar, ook met slecht weer zijn er leuke dingen om te doen. Maar helaas betrap ik mezelf er ook op dat ik veel meer stilzit in de herft/winter dan in 't voorjaar/zomer!
pi_31351900
We gaan gewoon dit weekend met de dieetclub Herfstwandelen in een mooi bos! Weg met dat luie vet *kuch*

Wie gaat er mee?
pi_31351925
Dit weekend ga ik al wandelen in de duinen. Daar is ook een mooi bos trouwens.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_31351950
Hebben we echt duinen waar je in kan wandelen in Nederland?
pi_31351981
Ja, je kunt er uren rondlopen, het mountainbike pad is ook leuk om (gedeeltelijk) te lopen. En lekkere warme chocolademelk heb je ook. Vlak bij de Efteling is het.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_31351987
Oh, is het daar! De Drunense Duinen of zo.
pi_31351988
Ik kan dit weekend niet.
Maar, have fun iedereen die meegaat!
pi_31352012
De Loonse en Drunense duinen inderdaad. Prachtig stukje natuur in Nederland. Ik ga nu ook weer die kant op, maar dan om te werken.
*OUD heilige*
pi_31352036
Als ik zolang in de trein/auto moet zitten om iets te zien in Brabant dan wil ik alleen naar de Efteling misschien moet ik maar een keer een week op vakantie in dat deel van Nederland.
pi_31352207
Ik ben vanochtend maar weer eens op de weegschaal gaan staan... met angst en beven na mijn vakantie. Echt slecht gegeten 3,5 week lang: 's morgens Engels ontbijt, ei met bacon enzo, yukkie! en bijna iedere avond buffet, weinig fruit en bijna dagelijks een ijsje. (Wel steeds vrij normaal gelunched met brood en ham/kaas enzo). En dan nog de snoepies die in de bus rondgingen, ojee...
Dus ik mezelf mentaal voorbereid op een kilo of 3 erbij... Weeg ik gewoon exact het zelfde als bij mijn laatste update hier... 92,4 kg. Snap er echt helemaal geen hout van.

Grootste deel van de tijd heb ik namelijk gewoon op m'n kont in de bus gezeten, vaak een hele dag lang. En maar slapen in die bus... ik heb in tijden niet zo weinig bewogen, veel gegeten en sinds mijn peutertijd heb ik niet zoveel geslapen en mijn gewicht is stabiel gebleven. Soms snap ik er niets van. Maar het is wel leuk...
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_31358333
Wat gaaf voor je, Augustina Ik kan me goed voorstellen dat je helemaal verbaast bent haha

Ik heb trouwens net skates gekocht! Ga straks proberen heel te blijven
Voor welke spiergroepen is skaten eigenlijk goed?
pi_31358481
Aha ... Zal ik ook hier mijn `prestatie` mededelen;
Ik ben 20jaar oud, 1.86 lang, woog 90kilo, en zit net onder de 72kilo! Dit is me gelukt in zo`n 6 maanden door minder vet te eten, en iets van 5 a 6 keer in de week te sporten. Het liefst wil ik nog zo`n 3 kilo eraf ....

*Trots is op zichzelf*

Gr. StefanCJ
pi_31358773
ik zit in een dipje
pi_31359138
hartstikke goed, Stefan!! En het er nu afhouden hè Maar is onder de 70 kilo niet eigenlijk te licht voor jouw lengte?

Riann, wat kan ik voor je doen Mailen, chatten, bellen, langskomen?
pi_31359467
ik weet het niet isabeau ik was vanmorgen weer zwaarder op de weegschaal ennuh dan gaat het weer een paar dagen goed met lijnen en dan gaat het weer fout dat is nu al weken en weken achter elkaar. Ik heb wel nog steeds dezelfde maat in kleding gelukkig heb leuke kleren en alles gekocht rokjes en al en ik heb eindelijk laarsjes die hoger zijn. Maar in kilo's ben ik wel weer zwaarder. Ik heb zaterdag een sportieve middag gehad. Samen met mijn vriend 3 kwartier heen gefietst daar een wandeling in DE PEEL van 3 km gemaakt en daarna weer 3 kwartier terug gefietst. Maar ik kan me er niet toezetten als ik alleen ben. En joggen is uitgesloten voor mij ik hou dat nooit lang vol en ik schaam me kapot als ik ga joggen. En joggen zoek ik ook helemaal niet. aaaaaaaaarch ik heb vanmorgen boodschappen gedaan ik heb wel weer casserib voor op de boterham mee genomen want dat is toch mager.
pi_31359770
Maar hoe voel je je dan? Zit je lekker in je lijf? Zonder die weegschaal, zonder die stomme getalletjes. Je kunt nu veel leukere kleren aan en zo te zien ben je lekker sportief bezig. En waarom zou je gaan joggen als je dat niet een sleuk vindt, ben je niet goed snik

Riann, als jij gezond eet en weinig tot niet snoept dam doe je het toch goed? Is er niet iets anders waar je mee zit, want je moet niet geobsedeerd raken/zijn door wat je weegschaal aangeeft hoor
pi_31359842
ik vond dit wel even leuk om te posten:

SEX, DE BESTE MANIER OM AF TE VALLEN!!!!! ::..

~UITTREKKEN VAN HAAR KLEREN~
*Met haar toestemming ............. 12 calorieën*
*Zonder haar toestemming ......... 187 calorieën*

*HET LOSMAKEN VAN HAAR BEHA*
*Met beide handen ................ 8 calorieën*
*Met een hand ...................... 12 calorieën*
*Met je tanden .................... 85 calorieën*

~HET AANTREKKEN VAN EEN CONDOOM~
*Bij een erectie ............ 6 calorieën*
*Zonder een erectie ......... 315 calorieën*

~VOORSPEL~
*Proberen de clitoris te vinden ........ 8 calorieën*
*Proberen de G-plek te vinden ........ 92 calorieën*

~STANDJES~
*Missionaris ............... 12 calorieën*
*69 al liggend ............. 78 calorieën*
*69 al staand ............. 112 calorieën*
*Kruiwagen ................. 216 calorieën*
*Op z'n hondjes ............... 326 calorieën*
*Italiaanse kroonluchter ........ 912 calorieën*

~ORGASME~
*Echt ................... 112 calorieën*
*Fake ................... 315 calorieën*

~POST-ORGASME~
*In bed liggen knuffelen .................. 18 calorieën*
*Onmiddellijk opstaan ................... 36 calorieën*
*Uitleggen waarom je onmiddellijk opstaat ............... 816 calorieën*

~EEN TWEEDE ERECTIE KRIJGEN, ALS JE~:
*20-29 jaar bent ..................... 36 calorieën*
*30-39 jaar bent ..................... 80 calorieën*
*40-49 jaar bent .................... 124 calorieën*
*50-59 jaar bent .................... 972 calorieën*
*60-69 jaar bent .................... 2916 calorieën*
*70 jaar of ouder bent ............ resultaten nog niet binnen*

~ACHTERAF AANKLEDEn~
*Kalm ...................... 32 calorieën*
*Gehaast .................. 98 calorieën*
*Terwijl haar vader op de deur staat te bonken .............. 1218 calorieën*
*Terwijl je vrouw op de deur staat te bonken ................3521 calorieën*

Hoeveelheid sperma per ejaculatie
0,5 tot 1 theelepel

Hoofdbestanddeel
fructose

Calorieën
5 calorieën per theelepel

Proteïnen
6 milligram per theelepel

Spuiten
3 tot 10 stralen

Ejaculatiesnelheid
40 km per uur

Tijd tussen de samentrekkingen
0,8 sec.

Duur van het orgasme
4 sec.

Verste afstand ejaculatie (medisch record)
59,7 cm

Spermacellen per zaadlozing bij een gezonde man
200 tot 600 miljoen

Spermacellen per zaadlozing bij een onvruchtbare man
50 miljoen
pi_31359937
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 15:54 schreef Isabeau het volgende:
Maar hoe voel je je dan? Zit je lekker in je lijf? Zonder die weegschaal, zonder die stomme getalletjes. Je kunt nu veel leukere kleren aan en zo te zien ben je lekker sportief bezig. En waarom zou je gaan joggen als je dat niet een sleuk vindt, ben je niet goed snik

Riann, als jij gezond eet en weinig tot niet snoept dam doe je het toch goed? Is er niet iets anders waar je mee zit, want je moet niet geobsedeerd raken/zijn door wat je weegschaal aangeeft hoor
Ik voel me wel goed zolang ik maar niet aan mijn gewicht denk en shit ik ben aangekomen of shit er moeten weer wat kilo's af. En ik eet vrij gezond en ik snoep weinig tot niks ik heb er wel ooit een dag tussen zitten dat ik niet zo gezond eet of dat ik een snoep dag heb. maar dat heeft iedereen toch wel eens ooit ? maar eerst had ik dat nooit een snoepdag. Ik ga gewoon proberen om wat meer sportieve middagjes in te lassen samen met mijn vriend of zo... en toch proberen om zoveel mogelijk gezond te eten en etc. En ik moet er voor zorgen dat het geen obsessie word want daar ben ik bang voor dat het zo word als ik maar aan die kilo's blijf denken en bijna dagelijks op de weegschaal ga staan.
pi_31360144
Die sekslijst was erg grappig

Lieverd, Dennis zat toevallig op zijn hurken naast me en wijst naar je icoontje en zegt: "Is dat Riann?" Dus ik wacht even om te kijken of je weer langs komt en zeg dat jij dat bent. Hij: "Jee, dan is ze echt afgevallen zeg, ze ziet er zo heel goed uit" Zo, die mag je in je zak steken.

Maak er in ieder geval geen obsessie van, gewicht is maar een relatieve meetmethode om bij te kunnen houden of je vooruit gaat of niet, het is geen wet van Meden of Perzen dat dat gewicht alleen maar omlaag moet en nooit eens wat mag schommelen. Je kan zelfs zwaarder worden terwijl je wel je riem extra moet aanhalen als je spierweefsel toeneemt, dus het zegt echt niet alles als je iets aankomt. Gewoon doen waar je je goed bijvoelt: gezond eten, lekker bewegen, niet overdrijven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')