Mika is wel mooi, de andere zijn van mindere kwaliteitquote:Op woensdag 21 september 2005 23:07 schreef Imberr het volgende:
wat vinden jullie van de namen: Nouri, Jiri, Mika en Nylie?
als iemand reageert lees ik t morgen wel.. ik ben nu echt weg
beetje zweeds ofzo.. appart...quote:Op woensdag 21 september 2005 23:07 schreef Imberr het volgende:
Scandinavisch.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:07 schreef Imberr het volgende:
GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 21 september 2005 23:11 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Nee, mijn eerste post in deze SC
Echt wel, ik ga deze pagina uitprinten en inlijsten en zo recht boven mijn bed hangen manquote:Op woensdag 21 september 2005 23:13 schreef spenky het volgende:
[..]
GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!
ben je er blij mee?
Als je dat nou doet als het topic vol is, dan heb je meer om op te hangen.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:14 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Echt wel, ik ga deze pagina uitprinten en inlijsten en zo recht boven mijn bed hangen man
Ja, hallo, ik heb nog net geen groepskorting op inktpatronenquote:Op woensdag 21 september 2005 23:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Als je dat nou doet als het topic vol is, dan heb je meer om op te hangen.![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:14 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Echt wel, ik ga deze pagina uitprinten en inlijsten en zo recht boven mijn bed hangen man
Print je het op school uit.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:16 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ja, hallo, ik heb nog net geen groepskorting op inktpatronen
joh? vertelquote:Op woensdag 21 september 2005 23:22 schreef Jaguarized het volgende:
Palau is ook een eiland. Floortje Dessing is daar geweest. Bij Jellyfish Lake.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |