quote:
als het met mn knieen een beetje meezit ga ik bij de luchtmachtquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:15 schreef Jaguarized het volgende:
Wat wil jij eigenlijk gaan doen na je VWO?
Dude..quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:24 schreef saaw het volgende:
[..]
als het met mn knieen een beetje meezit ga ik bij de luchtmacht
eerst officiersopleiding en dan hopelijk door als straaljagerpilote
Wat was er gebeurt?quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:28 schreef Brechtje het volgende:
Ja Mo is gebanned goed gezien allemaal.
En idd mijn plaatje staat er niet bij in de OP maar ach.
Zal ik je toevoegen?quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:28 schreef Brechtje het volgende:
Ja Mo is gebanned goed gezien allemaal.
En idd mijn plaatje staat er niet bij in de OP maar ach.
Ik heb mijne Nano zelfs met korting gekregen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:30 schreef freiss het volgende:
Het zelfde als hierboven (grr. Jag..., ik bedoelde Eix en die ander)
Gelukkig kan ik voor em invallenquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:30 schreef Eix het volgende:
Mo gebanned?
Tsja, dat krijg je als je met elke vrouwelijke user sjanst.![]()
als ze het echt heel graag wil kan ze het zelf ook. maarja ik denk dat brechtje er wel bijhoort:Pquote:
Wat moest je er nou voor betalen dan? Wat voor versie? Ik zie net dat de 2gb versie in Amerika omgerekend 162 euro kost.quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:32 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik heb mijne Nano zelfs met korting gekregen.
Lang leve connecties./
Dude, je bent een halve dudequote:
waarom ben ik nouweer een halve dudequote:Op zaterdag 17 september 2005 17:33 schreef Gabry het volgende:
[..]
Dude, je bent een halve dude![]()
Maar wel een sexy dude![]()
Ik heb de witte 4GB versie gekregen met 20% eraf.quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat moest je er nou voor betalen dan? Wat voor versie? Ik zie net dat de 2gb versie in Amerika omgerekend 162 euro kost.
je wil gewoon een lekkere officier scoren.quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:34 schreef saaw het volgende:
[..]
waarom ben ik nouweer een halve dude
de luchtmacht lijkt me gewoon tof, en buiten dat heb ik geen zin om te studeren en is het toch wel handig een opleiding te doen
en
![]()
Dat is een lekkere korting, bijna 40 euro zeg maar. Maak zelf een hoesje van bubbeltjesspul.quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:35 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik heb de witte 4GB versie gekregen met 20% eraf.![]()
Nu moet ik alleen nog een hoesje zien te vinden, want die waren er nog niet.![]()
Iemand tips hoe ik mijn Ipod naar school kan nemen zonder hem een nieuw krassig design te geven?![]()
weet niet of je wel eens op een basis bent geweest maar er lopen daar niet de meest knappe mensen rond kan ik je vertellenquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:35 schreef B_BOY het volgende:
[..]
je wil gewoon een lekkere officier scoren.
En daar ga jij verandering in brengen?quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:37 schreef saaw het volgende:
[..]
weet niet of je wel eens op een basis bent geweest maar er lopen daar niet de meest knappe mensen rond kan ik je vertellen
ik let daar nooit op moet ik zeggen:Pquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:37 schreef saaw het volgende:
[..]
weet niet of je wel eens op een basis bent geweest maar er lopen daar niet de meest knappe mensen rond kan ik je vertellen
Als je er ook nooit komt let je daar ook nooit op nee.quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:38 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ik let daar nooit op moet ik zeggen:P
je kan ook gewoon toegeven dat je er nooit komtquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:38 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ik let daar nooit op moet ik zeggen:P
Nee weet ik maar die post moest je natuurlijk even met een korreltje zout nemen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:40 schreef saaw het volgende:
[..]
je kan ook gewoon toegeven dat je er nooit komt
@ jag: kan ik proberen maar lijkt me niet mijn eerste reden om daar heen te gaan
Erbovenop?quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:50 schreef saaw het volgende:
ik ga maar eens mijn muts-en-sjaal patsfoto op mn FoBo zetten
En BObNL en spenky ook:quote:
quote:spenky en BObNL mogen beiden de FAQ van FOK! eens gaan lezen hoe je je hoort te gedragen op een forum.
hip hoor.quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:50 schreef saaw het volgende:
ik ga maar eens mijn muts-en-sjaal patsfoto op mn FoBo zetten
"ik ga maar eens mijn muts-en-sjaal patsfoto op mn FoBo zetten."quote:
Bij spenky en bob denk ik dat het door baggeren in DSG komt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |