Twee uurtjes vliegen is niks.quote:Op donderdag 15 september 2005 16:45 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Inderdaad. Bussen zijn echt strontvervelend, daarom was ik blij dat ik naar Barcelona mocht, dat is maar 2 uur vliegenIk ben een keer met de bus naar de Franse alpen geweest, en dat was nou niet bepaald leuk
Ik vermaakte me echt NIET in die bus. En daarbij moest ik toen ook kotsen
Voor je het weet ben je alweer op de grondquote:Op donderdag 15 september 2005 16:47 schreef Jaguarized het volgende:
[afbeelding]
[..]
Twee uurtjes vliegen is niks.![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 16:49 schreef TehRockstar het volgende:
Ik kom hier ook maar eens mekkeren na mijn 3 weken ban.
Haha, vergeet vooral het debiele klappen niet als je geland bent.quote:Op donderdag 15 september 2005 16:49 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Voor je het weet ben je alweer op de grond
En dan leuk mensen bang maken die nog nooit gevlogen hebben![]()
Waarom was je geband?quote:Op donderdag 15 september 2005 16:49 schreef TehRockstar het volgende:
Ik kom hier ook maar eens mekkeren na mijn 3 weken ban.
Hé een nieuwe SC'erquote:Op donderdag 15 september 2005 16:49 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Voor je het weet ben je alweer op de grond
En dan leuk mensen bang maken die nog nooit gevlogen hebben![]()
Is dat zo erg danquote:Je reageert nog terug ook.![]()
Mwoah sommig vrouwelijk schoon heeft nogal moeite met terug reageren.quote:Op donderdag 15 september 2005 16:53 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Is dat zo erg dan
Ben ook maar een newbie.
Ook net zo intelligent?quote:
We zouden eerst met KLM gaanquote:Op donderdag 15 september 2005 16:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mwoah sommig vrouwelijk schoon heeft nogal moeite met terug reageren.Transavia is best ok, Easyjet vliegt volgens mij ook nog op Barcelona vanuit Amsterdam maar dat weet ik niet zeker.
Het lijkt hier de TRV slowchat wel.![]()
Haha nee hoor, gewoon een serieuze vraag aangezien Gizmore universiteit doet he.quote:
Bij KLM ook niet volgens mij.quote:Op donderdag 15 september 2005 16:57 schreef k-Rin het volgende:
[..]
We zouden eerst met KLM gaanEn bij Transavia krijg je geneens eten
hoooiquote:Op donderdag 15 september 2005 17:00 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Ik ben wel 15, maar geen breezerslet![]()
Hij voert geen flikker uit op die universiteit, hij zit best veel thuis en dan de halve dag op FOK!quote:Op donderdag 15 september 2005 16:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Haha nee hoor, gewoon een serieuze vraag aangezien Gizmore universiteit doet he.
[..]
Bij KLM ook niet volgens mij.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |