quote:Op donderdag 15 september 2005 12:55 schreef nokwanda het volgende:
Misschien kun je wel iets met die poppetjes en naalden doen.quote:Zou er ook een cursus astraal schoppen zijn hier ergens?![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 13:07 schreef Alicey het volgende:
Misschien kun je wel iets met die poppetjes en naalden doen.
Zelfs dat kan dus al on-line.quote:Op donderdag 15 september 2005 13:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zoiets. Alleen andere foto inserten.
[afbeelding]
kweenie... ik zocht alleen op afbeelding en vond deze. Tis niet mijn ding. Ik schop liever live.quote:
Hartelijk bedankt omdat je het zo fijn vond om langer te werken, of juist niet?quote:Op donderdag 15 september 2005 17:26 schreef Enyalius het volgende:
avond
werd gevraagd of ik langer kon werken. heb me leidingegevende hartelijk bedankt met een vriendelijke lach in zijn gezicht
quote:Op donderdag 15 september 2005 17:48 schreef Enyalius het volgende:
workload
quote:Op donderdag 15 september 2005 18:36 schreef Enyalius het volgende:
ja me werk is fysiek er zwaar mentaal niet. dus kan makkelijk
Werd wel leuk wakker. Maar daarna allemaal legal regelshit.quote:nog iets gedaan vandaag?
Kijk, dat bedoel ik nou........ een ouwe fiets piept en kraakt misschien een beetje. Maar het fietst!quote:Op donderdag 15 september 2005 20:01 schreef Enyalius het volgende:
komt door het weer. veel mensen zijn daardoor duf vandaag en maken dus foutjes
mijn foutje is vergeten mijn vitamine pillen te slikken dus ben bekaf :S
zo ff een dutje doen als een ouwe lul hehe
Ja! Pcies!quote:Op donderdag 15 september 2005 20:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoel ik nou........ een ouwe fiets piept en kraakt misschien een beetje. Maar het fietst!
Ook zonder vitaminepillen![]()
quote:
passen ook veel te weinig reacties in zo;n topicquote:Op donderdag 15 september 2005 19:58 schreef vamperotica het volgende:
hahahahahaha Ik vroeg me al af waar alle ouwehoerders geblevan waren....Zag net dus pas t slotje op de vorige!
quote:Op donderdag 15 september 2005 20:55 schreef Enyalius het volgende:
* Enyalius rekt zich ff lekker uit
een fiets? ik hoef geen ijzer te slikken hoor
heb wel spul om mijn bloedlichaampjes en immuunsysteem weer aan de praat te krijgen
daarom ben ik altijd moe...slechte doorstroom van zuurstof via mijn bloed
zekersquote:Op donderdag 15 september 2005 20:53 schreef coz het volgende:
[..]
passen ook veel te weinig reacties in zo;n topic!
En een goeie ventieldopquote:Op donderdag 15 september 2005 21:11 schreef Enyalius het volgende:
hehe ik heb gewoon een goede fietspomp nodig
slingerend dusquote:Op donderdag 15 september 2005 21:17 schreef Enyalius het volgende:
ja...ik weet niet
op mijn fiets mis ik beide doppen en rijd eigenlijk net zo als normaal
Kijk uit.... je doppenquote:Op donderdag 15 september 2005 21:17 schreef Enyalius het volgende:
ja...ik weet niet
op mijn fiets mis ik beide doppen en rijd eigenlijk net zo als normaal
Hahah, hij's eigenlijk best leuk. Ik moest lachen.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:56 schreef coz het volgende:
niemand heeft nog een opmerking geplaatst over die keislechte grap in de OP .. cool![]()
alleen als ik avantasia draaiquote:
3 minuten :'Dquote:Op donderdag 15 september 2005 23:33 schreef NJ het volgende:
Ik wacht niet op de clou, ik gooi 'm gewoon gelijk op slot.
quote:
edit ...quote:Op donderdag 15 september 2005 23:33 schreef NJ het volgende:
Ik wacht niet op de clou, ik gooi 'm gewoon gelijk op slot.
quote:
quote:Op donderdag 15 september 2005 23:47 schreef coz het volgende:
of je bent in een kuthumeur
quote:
quote:Op donderdag 15 september 2005 23:49 schreef coz het volgende:
das dan mooi kut
en dat was niet de clou
quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:00 schreef zalmsalade het volgende:
[edit NJ]
Hoi, dit is het FB-topic. Vecht het lekker uit over MSN ofzo.
Ja.... maar je hebt natuurlijk onzin op diverse niveau´squote:Op vrijdag 16 september 2005 11:26 schreef UncleScorp het volgende:
Waarom doen ze daar nou een slotje op ?
Het is toch ONZIN ?
niet ?
Hahahahaquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja.... maar je hebt natuurlijk onzin op diverse niveau´s![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:48 schreef coz het volgende:
de 11 chakra's van onzin zeker ?
quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:08 schreef BaajGuardian het volgende:
ben nog niet genezen maar ik voel me persoonlijk wel beter
De meeste draaien t om! Die zorgen dat ze vrijdag vooooor de rest weg zijn, zodat t nie eens gevraagd kan worden!quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:37 schreef Enyalius het volgende:
yay weer terug van het werk. ben brak na 10 uur :S
was wel lachen. hele dag meezingen op muziek van de radio, iedereen die op het perron liep. af en toe vaag dansen. iedereen van de hal die voorbij liep dacht waarschijnlijk "wat zijn dat voor malloten"
tijdens de grote pauze veranderde een meid het topic naar wicca/hekserij en er onstond een zekere discussie. pauze erna zouden we verder gaan spraken we af. best gezellig. maar de pauze erna ging ik bij wat leidinggevenden zitten en gingen we het hele bedrijf onder de loep nemen en alle fouten naar voren halen en kritiek geven op de bobo's die in hun kantoor zitten en geen fuck begrijpen van wat er moet gedaan worden en hoe. dus na die pauze stond ik bij me kluisje me fles fris weer terug te zetten en staat die meid op me te wachten. nog beetje mee gepraat krijg ik opeens een telepatish bericht dat overeenkwam als "geef me een knuffel eikel"maar niet gedaan. ken haar niet eens zo goed.
werd weer gevraagd of ik langer kon blijven. heb het maar gedaan omdat het lullig is om de laatste dag iedereen te laten boeten voor de fouten van het bedrijf met betrekking tot in roosteren van voldoende mensen. door de weeks geen probleem mee, maar op vrijdag dan blijf ik wel ff
Damn... je hebt weer eens gelijk!quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:53 schreef Enyalius het volgende:
eerste helft van de kaarten wel. 2e helft reageerde ik anders opzoals dat materialistish gewin niet echt belangrijk voor me is maar wle meegenomen
misschien dat ik me piercing toch eerder kan gaan laten zetten o.O
ff lijstje maken en kijken hoeveel ik overhoud
quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:42 schreef Enyalius het volgende:
nee ga geen berichten sturen naar mensen die ik niet ken, weet niet eens of ze het kan ontvangen op een voldoende bewuste manier. zou wat zijn zeg. hier had ik het met nok trouwens een tijdje terug over dat je erg discreet moet zijn over het gedachte lezen. nok schijnt zelfde soort probleem te ondervinden van tijd tot tijd
maar die kaart van jouw voor mij mbt financieel gewin...![]()
heb 200 euro meer binnen dan verwacht. lekkere adem ruimte terwijl ik dacht dat ik pas volgende maand zou beginnen met ademen
Ik ervaar het nu niet meer echt als probleem.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:42 schreef Enyalius het volgende:
nok schijnt zelfde soort probleem te ondervinden van tijd tot tijd
en nu maar wachten..quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:52 schreef Enyalius het volgende:
lekker bezig met die jongen
bleh ik zeg om half 7 wil ik iets eten. heb muziek aangezet, ben ff gaan liggen en in slaap gevallen voor 45minuten. kom ik beneden heeft me pa zelf de pizza opgegeten omdat ik sliep :S
heb er 1 plakje van gehad. kom op zeg dat vult voor geen meter. dus een nieuwe pizza in de oven gedaan.
Whehehehe.... grote jongens zorgen voor zichzelf. Net als papaquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:52 schreef Enyalius het volgende:
lekker bezig met die jongen
bleh ik zeg om half 7 wil ik iets eten. heb muziek aangezet, ben ff gaan liggen en in slaap gevallen voor 45minuten. kom ik beneden heeft me pa zelf de pizza opgegeten omdat ik sliep :S
heb er 1 plakje van gehad. kom op zeg dat vult voor geen meter. dus een nieuwe pizza in de oven gedaan.
ow neeeeeeeeeee hellup!!!quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:57 schreef Enyalius het volgende:
terwijl ik rammel van de honger
ik ben lui, zeker na een dag werken. dan mag hij het doen
Ik ook trouwens.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:57 schreef Enyalius het volgende:
terwijl ik rammel van de honger
ik ben lui, zeker na een dag werken. dan mag hij het doen
Aha, verkapte tvpquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:25 schreef Electro-Worm het volgende:
ik zeg even hoi zodat ik 19 in mijn my active topics heb
dat zou ik zo doenquote:
is het niet verkaptquote:ik zeg even hoi zodat ik 19 in mijn my active topics heb
joint draaitquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:34 schreef nokwanda het volgende:
*neemt lekker portje* Nu we het er toch over hebben
Nooit gedronken. Lijkt me wel lekker.quote:
doe maar een beker warme melk.quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:00 schreef RSH11 het volgende:
Koffie?
Ben al vanaf 7 uur op. Was zelfs te duf om te posten.quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:19 schreef Enyalius het volgende:
mogguh
wat voel ik me duf op het moment. denk dat ik weer trug me bed in ga zo
Is dat zo? weet ik niet.... ik verliet irc met het plan te gaan slapen. Maar ik ging naar bed en stond weer op en heb die proceduren een paar keer herhaald. Uiteindelijk werd het een uur of 2/ half 3.quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:30 schreef Enyalius het volgende:
das vroeg en je ging net 10minuten voor mij naar bed
was rond 9:45 wakker en ga over een uur of anderhalf met me vader en zijn auto de kast kopen. hopelijk kan ik hemmeteen meenemen anders heb ik voor niks Til-kracht meegenomen
ow, je kast........ leuk. Veel voorpret met het halen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:30 schreef Enyalius het volgende:
das vroeg en je ging net 10minuten voor mij naar bed
was rond 9:45 wakker en ga over een uur of anderhalf met me vader en zijn auto de kast kopen. hopelijk kan ik hemmeteen meenemen anders heb ik voor niks Til-kracht meegenomen
Ik moet dat ook niet te vaak doen. Het ligt ook aan de reden waarom. Als ik laat slaap omdat ik een leuke avond heb is dat toch wel anders dan wanneer ik gewoon niet kan slapen.. Dan heeft het ook niet echt een fantastische invloed op mijn humeurquote:Op zaterdag 17 september 2005 10:33 schreef Enyalius het volgende:
das nog minder slaap. zou ik niet redden
ik ben wel meteen gaan slapen daarna dus ik ben lui
voorpret? die heb ik al sinds vorige maand dat ik hem heb gezien.
voel me net een klein kind...ik wil hem!!!
Daar zul jij weinig last van hebben. Jij behoort niet tot mijn huisgenoten. Bovendien moet ik zometeen even klantvriendelijk zijn. En dat een uur of 6/ 7 volhouden want ik ga vlechten.quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:40 schreef Enyalius het volgende:
* Enyalius gaat zoek op een schuilplaats ingeval van uitbarstingen
preventief bezig zijn. een nuttige les die ik geleerd heb de afgelopen maanden hehe
Ben je in de afgelopen maanden een echte vrouw tegengekomen?quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:40 schreef Enyalius het volgende:
* Enyalius gaat zoek op een schuilplaats ingeval van uitbarstingen
preventief bezig zijn. een nuttige les die ik geleerd heb de afgelopen maanden hehe
op de terug weg het boek Prana: lichtvoeding ophalen en lezen. eens kijken of ik nu langer zonder eten en drinken kan doen dan bij de eerste test
1. helaas wel, maar duidde meer op werk en een leidinggevendequote:Op zaterdag 17 september 2005 10:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ben je in de afgelopen maanden een echte vrouw tegengekomen?
En die lichtvoeding.... is dat ook een preventieve maatregen vooor het geval je je ooit voor langere tijd moet verschuilen en zonder eten komt te zitten?
Goed idee![]()
6 of 7 uur valt nog wel mee. Is voor mij maar een halve dag. Maak ze echt klein en dun.quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:47 schreef Enyalius het volgende:
lekker vlechten als die blanke negerin
duurd wel lang hoor
maar het komt wel goed...of die ander die langskomt hetzelfde kan zeggen weet ik niet hehe
zit te kijken. als ik nog tijd heb vandaag laat ik misschien die tepelpiercing vandaag al zetten. hmm ff kijken straks als ik weer terug ben
1. Wat nou helaas? wat is er mis met echte vrouwen?quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:49 schreef Enyalius het volgende:
[..]
1. helaas wel
2. zo had ik het niet eens bekeken, maar het kan inderdaad van nut zijn op die manier hehe. nee het is meer lichtvoeding zoals het topic van Choices over dat onderwerp. samen met iemand anders die ook in de Siddhi richting denkt ben ik erg benieuwd geworden na de mogelijkheden ervan. dus meer een experimenteel iets.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:15 schreef RSH11 het volgende:
b-tje donkere foto
210 dus reedsquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:10 schreef Enyalius het volgende:
"eerst afrekenen graag"- "90 was het toch?" - uhm geloof 80 - ook goeddus heb 10 bespaard wohoo
Heb eventjes pauze genomen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:10 schreef Enyalius het volgende:
en die vetplant is degene waar ik mee communiceer als ik weer es vergeten ben water te geven
Gaat goed. De achterkant met losse vlechtjes zit er helemaal in. Nu de voorkant nog. OPd e huid vast vlechten. Dunne strookjes. Nog een stuk of 20. Ze is nu even met haar moeder kraaltjes halen. Had ze veel te weinig.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:45 schreef Enyalius het volgende:
that's the one
ben aan het rond kijken of er meer mensen zijn die met planten e.d. kunnen praten en hoe dat werkt. kan wel wat meer info gebruiken over dit gebied.
hoe gaat het met je vlechten?
Ze is pas 7 en dus jong genoeg om daar weinig last van te hebbenquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:59 schreef Enyalius het volgende:
lijkt me apart om buiten te lopen met halve coupe gedaan te hebbe n:D
quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:05 schreef coz het volgende:
LOL
.. beetje ouder en ze had inderdaad mams erop uit gestuurd
quote:* Nokwanda messen slijpt
* wat wil je, op brood of vanavond shaorma ...![]()
Hij schijnt erg goed te zijn...quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:34 schreef Enyalius het volgende:
vlecht ze. ik ga FF7:AC kijken. het begin ziet er veel belovend in
con rond 9/11 .. al 4 jaarquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:12 schreef yvonne het volgende:
Lieve TRUtters van me:
Verenigde Staten zelf achter aanslagen 11 september? kijk hier enes?
Iemand die het artikel verder kent?
http://newamericancentury.org/RebuildingAmericasDefenses.pdfquote:To convince the American people to spend extra billions for defense instead of on Social Security, Medicare, etc., PNAC suggested it would take a "catastrophic and catalyzing event - like a new Pearl Harbor." (PNAC's exact words.)
overigens hebben ze sindsdien ook best leuk speelgoed gemaaktquote:CREATING TOMORROW’S DOMINANT FORCE
To preserve American military
preeminence in the coming decades, the
Department of Defense must move more
aggressively to experiment with new
technologies and operational concepts[snip]
zeker. heb er erg van genoten. had die originele FF feel met muziek deuntjes en allesquote:
valt weinig van te zeggen. het is helemaal dood gediscussieerd. alles is er over gezegd wat te zeggen is. nu is het gewoon Wellen Nietes kampen voer geven boven op de lading die er al is. wat is er waar en niet? denk niet dat daar iemand echt uitsluitsel overgeeft. en waarom is het zo boeiend? enige waar je mee bezig bent is zoeken naar iemand om de vinger naar te wijzen. de terroristen, amerikaanse politici...allemaal 1 pot natquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:12 schreef yvonne het volgende:
Lieve TRUtters van me:
Verenigde Staten zelf achter aanslagen 11 september? kijk hier enes?
Iemand die het artikel verder kent?
Neu.... ik was net mijn messen aan het slijpen en de guillotine op scherp aan het zetten. Snap niet waarom dat nou zo ontzettend intimiderend werktquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:10 schreef Enyalius het volgende:
je zei het zeker toen je in de keuken met potten en pannen bezig was en de ingredienten voor het avondeten aan het klaar leggen was?
Lieverds, wat ik eigenlijk bedoel, het gaat over een artikel dat in de Aktueel staat van deze week,quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:38 schreef coz het volgende:
het pnac artikel zelf ? ..
[..]
http://newamericancentury.org/RebuildingAmericasDefenses.pdf
pagina 51![]()
alle tru topics over 911 kan ik ook wel vinden maar die zijn net als die waar je naar linkt , een hoop welles nietus ...
Oversight is bezig om op de Fok!wiki een overzicht te maken btw
beetje objectieve info over pnac
http://en.wikipedia.org/wiki/Project_for_the_New_American_Century
Heeft er iets niet over in Truth gestaan?quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lieverds, wat ik eigenlijk bedoel, het gaat over een artikel dat in de Aktueel staat van deze week,
en op FOK! in TRU heeft godsgruwelijk veel gestaan, herkennen jullie in het artikeltje iets dat hier in TRU gestaan heeft?
valt mee. Mijn handen gaan automatisch. Lekker muziekje erbij. Sta ik achter het arme slachtoffer te zingen en dansen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:30 schreef Enyalius het volgende:
WOW lekker lang bezig geweest. ik zou niet zo lang kunnen concentreren op 1 ding...veels te saai
was vergeten dat ik geluid harder had gezet voor de film. start muziek op word zo wat uit me stoel geblazen :S
quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:45 schreef yvonne het volgende:
Ofdattutgewoonovergeschrevenis, zo dan?
oeeeee, eng......quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:16 schreef Enyalius het volgende:
http://photobucket.com/albums/y13/Enyalius/Tattoo/?sc=1
voor degene die het interesant lijkt. mijn piercings en tattoo
18+ rated since it contains some nudity hahaha yah right
quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:39 schreef Enyalius het volgende:
uhu vond ik ook. hoop alleen dat ie iets meer naar beneden gaat richten tegen de tijd dat ie genezen is.
en hij is mooi omdat ik hem net gewassen heb en het bloed eraf gehaald heb van vanmiddag en zo
Nee.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:45 schreef Enyalius het volgende:
wohoo ga ik dan ook zo mooi zingen?
denk dat als er al iets over het artikel gezegd is dit in een van de welles nietus topics gebeurt is .. ik heb overigens even een lap tekst in dat topic gedumptquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:26 schreef yvonne het volgende:
@coz, ik lees alle topics in TRU al sinds de dag dat het gebeurde, maar ik ben erg benieuwd naar het artikel, het kan maar zo dat de topics een makkelijke visvijver zijn geweest..
Was op meerdere manieren te interpreteren. Hij zei dat ik niet meer kon doen dan ik gedaan had en dat dat okay was.quote:Op zondag 18 september 2005 11:21 schreef Enyalius het volgende:maakte je ergens zorgen over dan?
hij zei toch al in je droom dat het ok was?
Mooi zoquote:Op zondag 18 september 2005 11:10 schreef nokwanda het volgende:
Broer Buti gebeld.... alles is okay.... phieeeuwwww, gelukkig.![]()
Even een paar peuken draaien om mee te nemen en dan ga ik es een vriendinnetje pestenquote:Op zondag 18 september 2005 12:05 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mooi zo
Iemand nog leuke dingen op de planning staan?![]()
that reminds me.....quote:Op zondag 18 september 2005 13:11 schreef Enyalius het volgende:
zit me te verdiepen in Planten en telepatische communicatie ermee. beetje googelen en kwam uit bij Beckster Effect. interesant lees materiaal...als ik genoeg verzameld heb mischien dat ik als nog een topic open op fok!
Roken is okquote:Op zondag 18 september 2005 12:59 schreef nokwanda het volgende:
Even een paar peuken draaien om mee te nemen en dan ga ik es een vriendinnetje pesten
ik heb toch geen email ?quote:Op zondag 18 september 2005 14:47 schreef coz het volgende:
email je het toch naar jezelf ?
ja , maar alske het even naar jezelf mailt , ben je het niet kwijt , kan je naar een andere pc met floppiesquote:Op zondag 18 september 2005 15:25 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik heb toch geen email ?
Internet ligt er al een tijdje uit bij ons.
Ik kom nu (bijna) iedere dag naar internetcafes
Ik zit nu waar jij zat... welke stoel had jij ? Lik ik even aan de muis ofzo![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 15:31 schreef coz het volgende:
[..]
ja , maar alske het even naar jezelf mailt , ben je het niet kwijt , kan je naar een andere pc met floppies![]()
meteen links , en dan achterkant vh schot , beneden
oh dat zou ik eigenlijk niet weten , maar ik dacht dat je het had over een kapotte floppy drivequote:Op zondag 18 september 2005 15:41 schreef Mirage het volgende:
[..]
er zijn hier pc's met floppy's ? !!
Ach, dan weten we dat voor de volgende keer !
Kan ik thuis de rest mooi ook op floppy zetten !!
Ik volg het wel. Zag er tot vanmiddag (toen ik het voor het laatst las) geen nut in om erin te posten... dezelfde welles nietus discussie enzo......Heb er ook nets constructiefs aan toe te voegen.quote:Op zondag 18 september 2005 21:05 schreef coz het volgende:
eigenlijk wel , maar het is een truth onderwerp, en er is afgesproken dat het in POL blijft , nou moeten er dus alleen nog een paar truthers naar blijven kijken enzo![]()
dezelfde wellus nietus , maar nu eens op iets breder niveau (ok ok een klein beetje dan)quote:Op zondag 18 september 2005 21:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik volg het wel. Zag er tot vanmiddag (toen ik het voor het laatst las) geen nut in om erin te posten... dezelfde welles nietus discussie enzo......Heb er ook nets constructiefs aan toe te voegen.
Maar ik volg het iig en ben blij dat het eens een keer daar blijft.
dat doen de truthers onderling wel in feedback....grrrrrrquote:
Ja.... ik had het geHAD met die kerels daaro. Al tijden hetzelfde gezeik. LIEF DOEN GVD!!!!! Het leven is al hard genoeg.quote:Op zondag 18 september 2005 21:46 schreef Enyalius het volgende:
nog geen verhitte discussies daar?
en nok![]()
moest zo lachen om je reactie in feedback. een klein iel wit vrouwtje tussen een groep grote brede kerels die kinderlijk bezig zijn en dan met zo'n zware stem die bij een dikke negerin hoort je bek open trekken dat je er genoeg van hebt![]()
![]()
![]()
Groen kan best hoor. Maar het ligt eraan welke tint rood met welke tint groenquote:Op zondag 18 september 2005 21:49 schreef Enyalius het volgende:
maar zeg es...ff een adviesje nodig mbt intereur kleuren. zit te denken om muren te verven. welke kleuren gaan samen met rood tapijt?
*kuch* de voet is nogal prominent aanwezig en de kleur van het tapijt is nogal vaag op de foto.quote:Op zondag 18 september 2005 21:57 schreef Enyalius het volgende:
uhm...ff kijken...op een plaatje van de kast kun je deel van het tapijt zien. kijken of ik een andere foto heb
uhm...negeer de voet
http://photobucket.com/albums/y13/Enyalius/?action=view¤t=Picture6.jpg
Nee, niet die tint okergeel. Er zijn heel veel okergelen.quote:Op zondag 18 september 2005 22:13 schreef Enyalius het volgende:
okergeel lijkt meer oranje
maar zal het es meenemen naar de gamma morgen. bedankt
mja..... het wordt wel een tikkie erg rasta dan ook, he.quote:Op zondag 18 september 2005 22:19 schreef Enyalius het volgende:
hoe zou het zijn om mosgroen muur, rood tapijt en een okergele deur te hebben?
omg groen/geel is dezelfde kleur als mijn astrale kimono met gele slippers. ik lig nu in een stuip
Krijg plaatje niet gepost.quote:Op zondag 18 september 2005 22:30 schreef Enyalius het volgende:
pfft...jij ook al
maar een iet wat fellere kleur huh...ben benieuwd met wat ik morgen thuis om
kan de zijmuren niet verven. is soort spons materiaal dus dat blijft standaard wit. mischien een zacht gelige kleur voor het hout dat er tussen zit? nah doe maar niet
quote:Op zondag 18 september 2005 22:35 schreef Enyalius het volgende:
zo...zou gestoord worden van zoveel kleur
quote:Op zondag 18 september 2005 23:04 schreef coz het volgende:
ik heb denk ik de 9/11 voor dummies gevonden
http://en.wikipedia.org/wiki/9/11_conspiracy_theories ?![]()
* meeknuffeltquote:Op zondag 18 september 2005 23:22 schreef nokwanda het volgende:
Die van jou, ja.... maar anderen posten ook linkjes... en linkjes naar linkjes..... van de ene conspiracy rol je in de andere. En voor je het weet ben je compleet gestoord.quote:Op zondag 18 september 2005 23:29 schreef coz het volgende:
[..]
* meeknuffelt
btw.. tis één linkje (als je niet doorklikt) en niet eens zo'n lange lap
Een boooooom, zei ik.... niet BOEM. Dit bedoel ik:quote:Op zondag 18 september 2005 23:34 schreef Enyalius het volgende:
http://www.big-boys.com/articles/tankbuster.html
sweeeeetttt
quote:Op zondag 18 september 2005 23:41 schreef Enyalius het volgende:
boooom....booooom....boooommmmmmm.
Met takkuh
-hans teeuwen
quote:Op zondag 18 september 2005 23:34 schreef Enyalius het volgende:
http://www.big-boys.com/articles/tankbuster.html
sweeeeetttt
bekend als foto serie , lievquote:Op zondag 18 september 2005 23:37 schreef Enyalius het volgende:
http://www.big-boys.com/articles/legojoint.html
ik lasquote:
Dat is wat mij ook tegenhoudt.... de voorbereiding en alle zooi aan de kant zetten. En bij mij is er gewoon echt geen muur waar niks tegenaan staat. Overal staat veel.quote:Op maandag 19 september 2005 08:37 schreef Enyalius het volgende:
je doet wel lekker lang met die pot.
zat gisteren te denken van...de muur met de deur erin wordt makkie. alleen bed beetje van de muur afzetten, kleer kast stukje naar voren en kast/altaar stukje aan de kant.
maar die andere muur...gvd wat een zooi staat daar
daar is zo'n beetje alles van mij dus wordt een bende dan hehe
In dat geval zal voorkomen wel beter zijn dan genezen. Het kan zomaar zijn dat dan ook jouw kop pijn gaat doen in feedback. KNAL.... sterretjesquote:Op maandag 19 september 2005 08:42 schreef Enyalius het volgende:
denk eerder dat je het erbij kan kopen in verband met eventeuele opdroging dat heeft plaatsgevonden
apart kleurtje trouwens.
ja de voorbereiding heeft bij mij ook altijd alles tegen gehouden. heb helemaal geen zin om alles te verschuiven en zo. maar een paar dingetjes is niet erg. maar al die andere zooi en dan een week in de rommel zitten :S
heb een enorme neiging om te posten in dat "Demonen zetten aan tot zelfmoord topic". maar weet nu al dat door de manier van uitleggen dat het weer uit de hand zal lopen
quote:Op maandag 19 september 2005 08:49 schreef Enyalius het volgende:
hehe ja zag het leuwinnetje.
sommige mensen word ik ook moe van. ze hebben hun eigen zwakte punten niet eens door en zullen constant dezelfde confrontaties tegen komen. zelf confrontatie is hard, maar je zal er tenminste wel wat van leren. en anderen hebben gewoon een bord voor hun kop.
correctie? welke correctie? ik ben gewoon zelf bewust en preventief bezig
* Enyalius behoort wel tot de mensen die aan zelf verbetering doet en leert van fouten![]()
ik begrijp.quote:Op maandag 19 september 2005 09:04 schreef nokwanda het volgende:
En het stomme is... et is niet mijn discussie. Ik heb er geen zak mee te maken. Maar het wordt een soort vervelend achterrgondgeluid... al dat gekrakeel dat bijna constant door blijft gaan. Het is net alsof er constant iemand irritant met een pen zit te tikken tegen een glas of zoiets. Na een tijdje loop je ernaar toe en pak je die pen af. Zo van: Gris.... en nu is ie weg![]()
Of als een lekkende kraan die op een gegeven moment een hels kabaal lijkt te maken. Dat kan zo irriteren dat je na een tijdje te hebben geprobeerd om de kraan echt dicht te draaien, je de neiging hebt om de kraan van de muur te rukken. Okay, fout voorbeeld..... ik weet wat er dan zal gebeuren
Beter een loodgieter roepen dan maar.
pffff..... wait ´till they get to be 12.quote:Op maandag 19 september 2005 09:15 schreef UncleScorp het volgende:
morgeu'
shitmondays
Maar onze kleinste wordt er 5 vandaag ... life goes fast ...
In dit geval is het bij mij slecht irritatie. Dan grom ik gewoon een beetje imposant enzo.quote:Op maandag 19 september 2005 09:18 schreef Enyalius het volgende:
[..]
ik begrijp.
zoals een adhd/authistisch broertje die gewoon niet stil kan zitten en opeens vliegt die door spiegels/schilderijen/deuren en stiefvader die je probeert tegen te houden en die opeens ook op de grond ligtah de goede oude tijd toen ik nog boos kon worden om niks
voel me weer stuk frisser na het scheren
ff haren laten drogen en was opvouwen
mocht laatst deze maken , hij is niet gelukt ofzo (in de zin dat er veel dingen niet kloppen) ..maar toch geinigquote:Op maandag 19 september 2005 08:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat is wat mij ook tegenhoudt.... de voorbereiding en alle zooi aan de kant zetten. En bij mij is er gewoon echt geen muur waar niks tegenaan staat. Overal staat veel.
quote:Op maandag 19 september 2005 09:28 schreef Enyalius het volgende:
grommen deed je dat niet ook elders? kan heel misleidend overkomen zo
Aaaarchhh neeeee, niet die overschilderen..... cultuurbarbaarquote:Op maandag 19 september 2005 10:47 schreef coz het volgende:
[..]
mocht laatst deze maken , hij is niet gelukt ofzo (in de zin dat er veel dingen niet kloppen) ..maar toch geinig
[afbeelding]
ga dat maar ff schilderen
niet erg , meeste mensen verwachten toch niet dat een michelangelo in een appartement op de muur echt isquote:Op maandag 19 september 2005 11:26 schreef Enyalius het volgende:
lijkt erg gefotoshopped. beetje te duidelijk.
ik wel. zou er grof geld voor betalenquote:Op maandag 19 september 2005 11:28 schreef coz het volgende:
[..]
niet erg , meeste mensen verwachten toch niet dat een michelangelo in een appartement op de muur echt is![]()
ach ja, zo kun je hem ook zien.quote:Op maandag 19 september 2005 11:17 schreef coz het volgende:
cool , dan is het plaatje iig duidelijk![]()
maar jij mag hem zien als iemand die het opnieuw schildert![]()
( hoort bij zo'n alfabet stukje voor een verjaardag , dat ie tijdje schilder was , plafonds witten )
Kamperen.... heel lang kamperen. Ik herinner me opeens weer hoe dat was en heb medelijden.quote:Op maandag 19 september 2005 11:27 schreef vamperotica het volgende:
Help....
Ik was al verhuisd...Was alleen vergeten dat ik nog een oud huis had staan... Helemaal vol...Nu heb ik dus 1 leeg huis wat even schoongemaakt moet worden en waar donderdag de sleutels van ingeleverd moeten worden en 1 huis waar ik mn kont niet kan keren omdat er zoveel dozen enzo in staan!!!
We hebben gister wel op straat zitten eten met zn allen!!quote:Op maandag 19 september 2005 11:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kamperen.... heel lang kamperen. Ik herinner me opeens weer hoe dat was en heb medelijden.![]()
Nee hoor... ik schijt graag op niveau. Ben best een kak-madam.quote:Op maandag 19 september 2005 11:30 schreef Enyalius het volgende:
leuke lokatie :S
heb je schijt aan cultuur? letterlijk als je hem op de plee maakt
quote:Op maandag 19 september 2005 11:29 schreef UncleScorp het volgende:
Lol ik heb zo ooit ook es bij de gamma verf laten mengen ... bleek dat die kerel aan dat spel kleurenblind was
Kvond het zo grappig achteraf gezien dat ik het 'n tijdje later vertelde aan iemand uit een andere gamma, ... bleek die kleurenblinde kerel haar lief te zijn
Dan maak je van je toiletvloer gewoon een grote dweil. Dan kun je nog es naast de pot piesen.quote:Op maandag 19 september 2005 12:16 schreef Enyalius het volgende:
ik ben meer een zeikerd
weten de mods daar niets over toevallig danquote:Op maandag 19 september 2005 09:21 schreef Enyalius het volgende:
muus is spoorloos verdwenen
was een topic in feedback over een tijd trug
Misschien wel een goed ideequote:Op maandag 19 september 2005 17:49 schreef Enyalius het volgende:
ja er was een heel topic over dus laat maar lekker rusten
Bedank hier MUUS ff voor je opgezocht
Ik zag het al. Maar het heeft geen enkele zin om daarop te reageren. Dus laat maar. Ik heb er alles over gezegd wat ik erover kwijt wilde. En het is toch alleen maar kont tegen de krib en kinderachtig gedrag.quote:Op maandag 19 september 2005 22:11 schreef Enyalius het volgende:
nok je moet harder optreden als leeuwin in feedback. begint nu een beetje erg zielige vertoning te worden daar :S
Lijkt me niet eens zo´n verrot werk.quote:Op maandag 19 september 2005 22:22 schreef Enyalius het volgende:
weltrusten
tijd voor bed. moet om 6 uur weer op voor een lekkere dag op het perron werken. kijken wat voor gezellige bende het deze keer gaat worden
goeie morgenquote:Op maandag 19 september 2005 23:44 schreef coz het volgende:
wat is dat voor een werk ?
w00t ik kom er net achter dat je zelf kan instellen hoeveel berichten je per pagina wil zien , vroegah was dat een keuze tussen 5,10,20,50 .. maar nu kan 301 ook en elk willekeurig getal ertussen.. eindelijk relaxed topics lezen zonder zelf extra te klooien![]()
Ej das wel super ok. Ik doe het andersom op dit momentquote:Op dinsdag 20 september 2005 06:09 schreef Enyalius het volgende:
maar gelukkig doe ik het als part-timer only en ben ik er iets van 30kg afgevallen van 113kg naar 82in ongeveer een half jaar tijd. wordt betaald om te trainen daar
Dit lange post van je kun je ook als een soort rap-nummer lezenquote:Op dinsdag 20 september 2005 06:18 schreef BaajGuardian het volgende:
vooral in dit topic.
probeer ook eens feedback.
Allesquote:Op dinsdag 20 september 2005 07:06 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Dit lange post van je kun je ook als een soort rap-nummer lezenMaar baaj, waar val je precies over?
![]()
Oh vast niet. Misschien wel veel maar dan moeten we speculeren. Ik vraag het liever gewoon aan hemquote:
okiequote:Op dinsdag 20 september 2005 06:09 schreef Enyalius het volgende:
ja voor jouw een vraag voor mij een weet
met een paar van dat soort posts van baaj wel , anders valt het nog wel mee , ben immers al 50 posts per pagina gewend , dit is slechts 6 keer zo veelquote:301 replies op 1 pagina? ben je gestoord? dat is wel erg veel scroll werk
oei , meesterlijk planquote:![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |