Ik moet dat ook niet te vaak doen. Het ligt ook aan de reden waarom. Als ik laat slaap omdat ik een leuke avond heb is dat toch wel anders dan wanneer ik gewoon niet kan slapen.. Dan heeft het ook niet echt een fantastische invloed op mijn humeurquote:Op zaterdag 17 september 2005 10:33 schreef Enyalius het volgende:
das nog minder slaap. zou ik niet redden
ik ben wel meteen gaan slapen daarna dus ik ben lui
voorpret? die heb ik al sinds vorige maand dat ik hem heb gezien.
voel me net een klein kind...ik wil hem!!!
Daar zul jij weinig last van hebben. Jij behoort niet tot mijn huisgenoten. Bovendien moet ik zometeen even klantvriendelijk zijn. En dat een uur of 6/ 7 volhouden want ik ga vlechten.quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:40 schreef Enyalius het volgende:
* Enyalius gaat zoek op een schuilplaats ingeval van uitbarstingen
preventief bezig zijn. een nuttige les die ik geleerd heb de afgelopen maanden hehe
Ben je in de afgelopen maanden een echte vrouw tegengekomen?quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:40 schreef Enyalius het volgende:
* Enyalius gaat zoek op een schuilplaats ingeval van uitbarstingen
preventief bezig zijn. een nuttige les die ik geleerd heb de afgelopen maanden hehe
op de terug weg het boek Prana: lichtvoeding ophalen en lezen. eens kijken of ik nu langer zonder eten en drinken kan doen dan bij de eerste test
1. helaas wel, maar duidde meer op werk en een leidinggevendequote:Op zaterdag 17 september 2005 10:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ben je in de afgelopen maanden een echte vrouw tegengekomen?
En die lichtvoeding.... is dat ook een preventieve maatregen vooor het geval je je ooit voor langere tijd moet verschuilen en zonder eten komt te zitten?
Goed idee![]()
6 of 7 uur valt nog wel mee. Is voor mij maar een halve dag. Maak ze echt klein en dun.quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:47 schreef Enyalius het volgende:
lekker vlechten als die blanke negerin
duurd wel lang hoor
maar het komt wel goed...of die ander die langskomt hetzelfde kan zeggen weet ik niet hehe
zit te kijken. als ik nog tijd heb vandaag laat ik misschien die tepelpiercing vandaag al zetten. hmm ff kijken straks als ik weer terug ben
1. Wat nou helaas? wat is er mis met echte vrouwen?quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:49 schreef Enyalius het volgende:
[..]
1. helaas wel
2. zo had ik het niet eens bekeken, maar het kan inderdaad van nut zijn op die manier hehe. nee het is meer lichtvoeding zoals het topic van Choices over dat onderwerp. samen met iemand anders die ook in de Siddhi richting denkt ben ik erg benieuwd geworden na de mogelijkheden ervan. dus meer een experimenteel iets.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:15 schreef RSH11 het volgende:
b-tje donkere foto
210 dus reedsquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:10 schreef Enyalius het volgende:
"eerst afrekenen graag"- "90 was het toch?" - uhm geloof 80 - ook goeddus heb 10 bespaard wohoo
Heb eventjes pauze genomen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:10 schreef Enyalius het volgende:
en die vetplant is degene waar ik mee communiceer als ik weer es vergeten ben water te geven
Gaat goed. De achterkant met losse vlechtjes zit er helemaal in. Nu de voorkant nog. OPd e huid vast vlechten. Dunne strookjes. Nog een stuk of 20. Ze is nu even met haar moeder kraaltjes halen. Had ze veel te weinig.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:45 schreef Enyalius het volgende:
that's the one
ben aan het rond kijken of er meer mensen zijn die met planten e.d. kunnen praten en hoe dat werkt. kan wel wat meer info gebruiken over dit gebied.
hoe gaat het met je vlechten?
Ze is pas 7 en dus jong genoeg om daar weinig last van te hebbenquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:59 schreef Enyalius het volgende:
lijkt me apart om buiten te lopen met halve coupe gedaan te hebbe n:D
quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:05 schreef coz het volgende:
LOL
.. beetje ouder en ze had inderdaad mams erop uit gestuurd
quote:* Nokwanda messen slijpt
* wat wil je, op brood of vanavond shaorma ...![]()
Hij schijnt erg goed te zijn...quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:34 schreef Enyalius het volgende:
vlecht ze. ik ga FF7:AC kijken. het begin ziet er veel belovend in
con rond 9/11 .. al 4 jaarquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:12 schreef yvonne het volgende:
Lieve TRUtters van me:
Verenigde Staten zelf achter aanslagen 11 september? kijk hier enes?
Iemand die het artikel verder kent?
http://newamericancentury.org/RebuildingAmericasDefenses.pdfquote:To convince the American people to spend extra billions for defense instead of on Social Security, Medicare, etc., PNAC suggested it would take a "catastrophic and catalyzing event - like a new Pearl Harbor." (PNAC's exact words.)
overigens hebben ze sindsdien ook best leuk speelgoed gemaaktquote:CREATING TOMORROW’S DOMINANT FORCE
To preserve American military
preeminence in the coming decades, the
Department of Defense must move more
aggressively to experiment with new
technologies and operational concepts[snip]
zeker. heb er erg van genoten. had die originele FF feel met muziek deuntjes en allesquote:
valt weinig van te zeggen. het is helemaal dood gediscussieerd. alles is er over gezegd wat te zeggen is. nu is het gewoon Wellen Nietes kampen voer geven boven op de lading die er al is. wat is er waar en niet? denk niet dat daar iemand echt uitsluitsel overgeeft. en waarom is het zo boeiend? enige waar je mee bezig bent is zoeken naar iemand om de vinger naar te wijzen. de terroristen, amerikaanse politici...allemaal 1 pot natquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:12 schreef yvonne het volgende:
Lieve TRUtters van me:
Verenigde Staten zelf achter aanslagen 11 september? kijk hier enes?
Iemand die het artikel verder kent?
Neu.... ik was net mijn messen aan het slijpen en de guillotine op scherp aan het zetten. Snap niet waarom dat nou zo ontzettend intimiderend werktquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:10 schreef Enyalius het volgende:
je zei het zeker toen je in de keuken met potten en pannen bezig was en de ingredienten voor het avondeten aan het klaar leggen was?
Lieverds, wat ik eigenlijk bedoel, het gaat over een artikel dat in de Aktueel staat van deze week,quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:38 schreef coz het volgende:
het pnac artikel zelf ? ..
[..]
http://newamericancentury.org/RebuildingAmericasDefenses.pdf
pagina 51![]()
alle tru topics over 911 kan ik ook wel vinden maar die zijn net als die waar je naar linkt , een hoop welles nietus ...
Oversight is bezig om op de Fok!wiki een overzicht te maken btw
beetje objectieve info over pnac
http://en.wikipedia.org/wiki/Project_for_the_New_American_Century
Heeft er iets niet over in Truth gestaan?quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lieverds, wat ik eigenlijk bedoel, het gaat over een artikel dat in de Aktueel staat van deze week,
en op FOK! in TRU heeft godsgruwelijk veel gestaan, herkennen jullie in het artikeltje iets dat hier in TRU gestaan heeft?
valt mee. Mijn handen gaan automatisch. Lekker muziekje erbij. Sta ik achter het arme slachtoffer te zingen en dansen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:30 schreef Enyalius het volgende:
WOW lekker lang bezig geweest. ik zou niet zo lang kunnen concentreren op 1 ding...veels te saai
was vergeten dat ik geluid harder had gezet voor de film. start muziek op word zo wat uit me stoel geblazen :S
quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:45 schreef yvonne het volgende:
Ofdattutgewoonovergeschrevenis, zo dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |