quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:08 schreef BaajGuardian het volgende:
ben nog niet genezen maar ik voel me persoonlijk wel beter
De meeste draaien t om! Die zorgen dat ze vrijdag vooooor de rest weg zijn, zodat t nie eens gevraagd kan worden!quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:37 schreef Enyalius het volgende:
yay weer terug van het werk. ben brak na 10 uur :S
was wel lachen. hele dag meezingen op muziek van de radio, iedereen die op het perron liep. af en toe vaag dansen. iedereen van de hal die voorbij liep dacht waarschijnlijk "wat zijn dat voor malloten"
tijdens de grote pauze veranderde een meid het topic naar wicca/hekserij en er onstond een zekere discussie. pauze erna zouden we verder gaan spraken we af. best gezellig. maar de pauze erna ging ik bij wat leidinggevenden zitten en gingen we het hele bedrijf onder de loep nemen en alle fouten naar voren halen en kritiek geven op de bobo's die in hun kantoor zitten en geen fuck begrijpen van wat er moet gedaan worden en hoe. dus na die pauze stond ik bij me kluisje me fles fris weer terug te zetten en staat die meid op me te wachten. nog beetje mee gepraat krijg ik opeens een telepatish bericht dat overeenkwam als "geef me een knuffel eikel"maar niet gedaan. ken haar niet eens zo goed.
werd weer gevraagd of ik langer kon blijven. heb het maar gedaan omdat het lullig is om de laatste dag iedereen te laten boeten voor de fouten van het bedrijf met betrekking tot in roosteren van voldoende mensen. door de weeks geen probleem mee, maar op vrijdag dan blijf ik wel ff
Damn... je hebt weer eens gelijk!quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:53 schreef Enyalius het volgende:
eerste helft van de kaarten wel. 2e helft reageerde ik anders opzoals dat materialistish gewin niet echt belangrijk voor me is maar wle meegenomen
misschien dat ik me piercing toch eerder kan gaan laten zetten o.O
ff lijstje maken en kijken hoeveel ik overhoud
quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:42 schreef Enyalius het volgende:
nee ga geen berichten sturen naar mensen die ik niet ken, weet niet eens of ze het kan ontvangen op een voldoende bewuste manier. zou wat zijn zeg. hier had ik het met nok trouwens een tijdje terug over dat je erg discreet moet zijn over het gedachte lezen. nok schijnt zelfde soort probleem te ondervinden van tijd tot tijd
maar die kaart van jouw voor mij mbt financieel gewin...![]()
heb 200 euro meer binnen dan verwacht. lekkere adem ruimte terwijl ik dacht dat ik pas volgende maand zou beginnen met ademen
Ik ervaar het nu niet meer echt als probleem.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:42 schreef Enyalius het volgende:
nok schijnt zelfde soort probleem te ondervinden van tijd tot tijd
en nu maar wachten..quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:52 schreef Enyalius het volgende:
lekker bezig met die jongen
bleh ik zeg om half 7 wil ik iets eten. heb muziek aangezet, ben ff gaan liggen en in slaap gevallen voor 45minuten. kom ik beneden heeft me pa zelf de pizza opgegeten omdat ik sliep :S
heb er 1 plakje van gehad. kom op zeg dat vult voor geen meter. dus een nieuwe pizza in de oven gedaan.
Whehehehe.... grote jongens zorgen voor zichzelf. Net als papaquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:52 schreef Enyalius het volgende:
lekker bezig met die jongen
bleh ik zeg om half 7 wil ik iets eten. heb muziek aangezet, ben ff gaan liggen en in slaap gevallen voor 45minuten. kom ik beneden heeft me pa zelf de pizza opgegeten omdat ik sliep :S
heb er 1 plakje van gehad. kom op zeg dat vult voor geen meter. dus een nieuwe pizza in de oven gedaan.
ow neeeeeeeeeee hellup!!!quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:57 schreef Enyalius het volgende:
terwijl ik rammel van de honger
ik ben lui, zeker na een dag werken. dan mag hij het doen
Ik ook trouwens.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:57 schreef Enyalius het volgende:
terwijl ik rammel van de honger
ik ben lui, zeker na een dag werken. dan mag hij het doen
Aha, verkapte tvpquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:25 schreef Electro-Worm het volgende:
ik zeg even hoi zodat ik 19 in mijn my active topics heb
dat zou ik zo doenquote:
is het niet verkaptquote:ik zeg even hoi zodat ik 19 in mijn my active topics heb
joint draaitquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:34 schreef nokwanda het volgende:
*neemt lekker portje* Nu we het er toch over hebben
Nooit gedronken. Lijkt me wel lekker.quote:
doe maar een beker warme melk.quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:00 schreef RSH11 het volgende:
Koffie?
Ben al vanaf 7 uur op. Was zelfs te duf om te posten.quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:19 schreef Enyalius het volgende:
mogguh
wat voel ik me duf op het moment. denk dat ik weer trug me bed in ga zo
Is dat zo? weet ik niet.... ik verliet irc met het plan te gaan slapen. Maar ik ging naar bed en stond weer op en heb die proceduren een paar keer herhaald. Uiteindelijk werd het een uur of 2/ half 3.quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:30 schreef Enyalius het volgende:
das vroeg en je ging net 10minuten voor mij naar bed
was rond 9:45 wakker en ga over een uur of anderhalf met me vader en zijn auto de kast kopen. hopelijk kan ik hemmeteen meenemen anders heb ik voor niks Til-kracht meegenomen
ow, je kast........ leuk. Veel voorpret met het halen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:30 schreef Enyalius het volgende:
das vroeg en je ging net 10minuten voor mij naar bed
was rond 9:45 wakker en ga over een uur of anderhalf met me vader en zijn auto de kast kopen. hopelijk kan ik hemmeteen meenemen anders heb ik voor niks Til-kracht meegenomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |