Gaat goed. De achterkant met losse vlechtjes zit er helemaal in. Nu de voorkant nog. OPd e huid vast vlechten. Dunne strookjes. Nog een stuk of 20. Ze is nu even met haar moeder kraaltjes halen. Had ze veel te weinig.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:45 schreef Enyalius het volgende:
that's the one
ben aan het rond kijken of er meer mensen zijn die met planten e.d. kunnen praten en hoe dat werkt. kan wel wat meer info gebruiken over dit gebied.
hoe gaat het met je vlechten?
Ze is pas 7 en dus jong genoeg om daar weinig last van te hebbenquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:59 schreef Enyalius het volgende:
lijkt me apart om buiten te lopen met halve coupe gedaan te hebbe n:D
quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:05 schreef coz het volgende:
LOL
.. beetje ouder en ze had inderdaad mams erop uit gestuurd
quote:* Nokwanda messen slijpt
* wat wil je, op brood of vanavond shaorma ...![]()
Hij schijnt erg goed te zijn...quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:34 schreef Enyalius het volgende:
vlecht ze. ik ga FF7:AC kijken. het begin ziet er veel belovend in
con rond 9/11 .. al 4 jaarquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:12 schreef yvonne het volgende:
Lieve TRUtters van me:
Verenigde Staten zelf achter aanslagen 11 september? kijk hier enes?
Iemand die het artikel verder kent?
http://newamericancentury.org/RebuildingAmericasDefenses.pdfquote:To convince the American people to spend extra billions for defense instead of on Social Security, Medicare, etc., PNAC suggested it would take a "catastrophic and catalyzing event - like a new Pearl Harbor." (PNAC's exact words.)
overigens hebben ze sindsdien ook best leuk speelgoed gemaaktquote:CREATING TOMORROW’S DOMINANT FORCE
To preserve American military
preeminence in the coming decades, the
Department of Defense must move more
aggressively to experiment with new
technologies and operational concepts[snip]
zeker. heb er erg van genoten. had die originele FF feel met muziek deuntjes en allesquote:
valt weinig van te zeggen. het is helemaal dood gediscussieerd. alles is er over gezegd wat te zeggen is. nu is het gewoon Wellen Nietes kampen voer geven boven op de lading die er al is. wat is er waar en niet? denk niet dat daar iemand echt uitsluitsel overgeeft. en waarom is het zo boeiend? enige waar je mee bezig bent is zoeken naar iemand om de vinger naar te wijzen. de terroristen, amerikaanse politici...allemaal 1 pot natquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:12 schreef yvonne het volgende:
Lieve TRUtters van me:
Verenigde Staten zelf achter aanslagen 11 september? kijk hier enes?
Iemand die het artikel verder kent?
Neu.... ik was net mijn messen aan het slijpen en de guillotine op scherp aan het zetten. Snap niet waarom dat nou zo ontzettend intimiderend werktquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:10 schreef Enyalius het volgende:
je zei het zeker toen je in de keuken met potten en pannen bezig was en de ingredienten voor het avondeten aan het klaar leggen was?
Lieverds, wat ik eigenlijk bedoel, het gaat over een artikel dat in de Aktueel staat van deze week,quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:38 schreef coz het volgende:
het pnac artikel zelf ? ..
[..]
http://newamericancentury.org/RebuildingAmericasDefenses.pdf
pagina 51![]()
alle tru topics over 911 kan ik ook wel vinden maar die zijn net als die waar je naar linkt , een hoop welles nietus ...
Oversight is bezig om op de Fok!wiki een overzicht te maken btw
beetje objectieve info over pnac
http://en.wikipedia.org/wiki/Project_for_the_New_American_Century
Heeft er iets niet over in Truth gestaan?quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lieverds, wat ik eigenlijk bedoel, het gaat over een artikel dat in de Aktueel staat van deze week,
en op FOK! in TRU heeft godsgruwelijk veel gestaan, herkennen jullie in het artikeltje iets dat hier in TRU gestaan heeft?
valt mee. Mijn handen gaan automatisch. Lekker muziekje erbij. Sta ik achter het arme slachtoffer te zingen en dansen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:30 schreef Enyalius het volgende:
WOW lekker lang bezig geweest. ik zou niet zo lang kunnen concentreren op 1 ding...veels te saai
was vergeten dat ik geluid harder had gezet voor de film. start muziek op word zo wat uit me stoel geblazen :S
quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:45 schreef yvonne het volgende:
Ofdattutgewoonovergeschrevenis, zo dan?
oeeeee, eng......quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:16 schreef Enyalius het volgende:
http://photobucket.com/albums/y13/Enyalius/Tattoo/?sc=1
voor degene die het interesant lijkt. mijn piercings en tattoo
18+ rated since it contains some nudity hahaha yah right
quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:39 schreef Enyalius het volgende:
uhu vond ik ook. hoop alleen dat ie iets meer naar beneden gaat richten tegen de tijd dat ie genezen is.
en hij is mooi omdat ik hem net gewassen heb en het bloed eraf gehaald heb van vanmiddag en zo
Nee.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:45 schreef Enyalius het volgende:
wohoo ga ik dan ook zo mooi zingen?
denk dat als er al iets over het artikel gezegd is dit in een van de welles nietus topics gebeurt is .. ik heb overigens even een lap tekst in dat topic gedumptquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:26 schreef yvonne het volgende:
@coz, ik lees alle topics in TRU al sinds de dag dat het gebeurde, maar ik ben erg benieuwd naar het artikel, het kan maar zo dat de topics een makkelijke visvijver zijn geweest..
Was op meerdere manieren te interpreteren. Hij zei dat ik niet meer kon doen dan ik gedaan had en dat dat okay was.quote:Op zondag 18 september 2005 11:21 schreef Enyalius het volgende:maakte je ergens zorgen over dan?
hij zei toch al in je droom dat het ok was?
Mooi zoquote:Op zondag 18 september 2005 11:10 schreef nokwanda het volgende:
Broer Buti gebeld.... alles is okay.... phieeeuwwww, gelukkig.![]()
Even een paar peuken draaien om mee te nemen en dan ga ik es een vriendinnetje pestenquote:Op zondag 18 september 2005 12:05 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mooi zo
Iemand nog leuke dingen op de planning staan?![]()
that reminds me.....quote:Op zondag 18 september 2005 13:11 schreef Enyalius het volgende:
zit me te verdiepen in Planten en telepatische communicatie ermee. beetje googelen en kwam uit bij Beckster Effect. interesant lees materiaal...als ik genoeg verzameld heb mischien dat ik als nog een topic open op fok!
Roken is okquote:Op zondag 18 september 2005 12:59 schreef nokwanda het volgende:
Even een paar peuken draaien om mee te nemen en dan ga ik es een vriendinnetje pesten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |