oeeeee, eng......quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:16 schreef Enyalius het volgende:
http://photobucket.com/albums/y13/Enyalius/Tattoo/?sc=1
voor degene die het interesant lijkt. mijn piercings en tattoo
18+ rated since it contains some nudity hahaha yah right
quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:39 schreef Enyalius het volgende:
uhu vond ik ook. hoop alleen dat ie iets meer naar beneden gaat richten tegen de tijd dat ie genezen is.
en hij is mooi omdat ik hem net gewassen heb en het bloed eraf gehaald heb van vanmiddag en zo
Nee.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:45 schreef Enyalius het volgende:
wohoo ga ik dan ook zo mooi zingen?
denk dat als er al iets over het artikel gezegd is dit in een van de welles nietus topics gebeurt is .. ik heb overigens even een lap tekst in dat topic gedumptquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:26 schreef yvonne het volgende:
@coz, ik lees alle topics in TRU al sinds de dag dat het gebeurde, maar ik ben erg benieuwd naar het artikel, het kan maar zo dat de topics een makkelijke visvijver zijn geweest..
Was op meerdere manieren te interpreteren. Hij zei dat ik niet meer kon doen dan ik gedaan had en dat dat okay was.quote:Op zondag 18 september 2005 11:21 schreef Enyalius het volgende:maakte je ergens zorgen over dan?
hij zei toch al in je droom dat het ok was?
Mooi zoquote:Op zondag 18 september 2005 11:10 schreef nokwanda het volgende:
Broer Buti gebeld.... alles is okay.... phieeeuwwww, gelukkig.![]()
Even een paar peuken draaien om mee te nemen en dan ga ik es een vriendinnetje pestenquote:Op zondag 18 september 2005 12:05 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mooi zo
Iemand nog leuke dingen op de planning staan?![]()
that reminds me.....quote:Op zondag 18 september 2005 13:11 schreef Enyalius het volgende:
zit me te verdiepen in Planten en telepatische communicatie ermee. beetje googelen en kwam uit bij Beckster Effect. interesant lees materiaal...als ik genoeg verzameld heb mischien dat ik als nog een topic open op fok!
Roken is okquote:Op zondag 18 september 2005 12:59 schreef nokwanda het volgende:
Even een paar peuken draaien om mee te nemen en dan ga ik es een vriendinnetje pesten
ik heb toch geen email ?quote:Op zondag 18 september 2005 14:47 schreef coz het volgende:
email je het toch naar jezelf ?
ja , maar alske het even naar jezelf mailt , ben je het niet kwijt , kan je naar een andere pc met floppiesquote:Op zondag 18 september 2005 15:25 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik heb toch geen email ?
Internet ligt er al een tijdje uit bij ons.
Ik kom nu (bijna) iedere dag naar internetcafes
Ik zit nu waar jij zat... welke stoel had jij ? Lik ik even aan de muis ofzo![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 15:31 schreef coz het volgende:
[..]
ja , maar alske het even naar jezelf mailt , ben je het niet kwijt , kan je naar een andere pc met floppies![]()
meteen links , en dan achterkant vh schot , beneden
oh dat zou ik eigenlijk niet weten , maar ik dacht dat je het had over een kapotte floppy drivequote:Op zondag 18 september 2005 15:41 schreef Mirage het volgende:
[..]
er zijn hier pc's met floppy's ? !!
Ach, dan weten we dat voor de volgende keer !
Kan ik thuis de rest mooi ook op floppy zetten !!
Ik volg het wel. Zag er tot vanmiddag (toen ik het voor het laatst las) geen nut in om erin te posten... dezelfde welles nietus discussie enzo......Heb er ook nets constructiefs aan toe te voegen.quote:Op zondag 18 september 2005 21:05 schreef coz het volgende:
eigenlijk wel , maar het is een truth onderwerp, en er is afgesproken dat het in POL blijft , nou moeten er dus alleen nog een paar truthers naar blijven kijken enzo![]()
dezelfde wellus nietus , maar nu eens op iets breder niveau (ok ok een klein beetje dan)quote:Op zondag 18 september 2005 21:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik volg het wel. Zag er tot vanmiddag (toen ik het voor het laatst las) geen nut in om erin te posten... dezelfde welles nietus discussie enzo......Heb er ook nets constructiefs aan toe te voegen.
Maar ik volg het iig en ben blij dat het eens een keer daar blijft.
dat doen de truthers onderling wel in feedback....grrrrrrquote:
Ja.... ik had het geHAD met die kerels daaro. Al tijden hetzelfde gezeik. LIEF DOEN GVD!!!!! Het leven is al hard genoeg.quote:Op zondag 18 september 2005 21:46 schreef Enyalius het volgende:
nog geen verhitte discussies daar?
en nok![]()
moest zo lachen om je reactie in feedback. een klein iel wit vrouwtje tussen een groep grote brede kerels die kinderlijk bezig zijn en dan met zo'n zware stem die bij een dikke negerin hoort je bek open trekken dat je er genoeg van hebt![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |