Valt wel mee hoor. Mn Lada topics in PTA gaan nog gewoon op slotquote:Op donderdag 15 september 2005 22:41 schreef -Lay-Z- het volgende:
tegen de heersende hiërarchie is duidelijk niets in te brengen. Het begint hier meer en meer op een communistisch gericht forum te lijken. Jammer maar helaas.
Ik hou ook van jullie
Persoonlijk hoop ik dat de mods ook op communistische wijze met met jouw bestaansrecht om zullen gaanquote:Op donderdag 15 september 2005 22:41 schreef -Lay-Z- het volgende:
tegen de heersende hiërarchie is duidelijk niets in te brengen. Het begint hier meer en meer op een communistisch gericht forum te lijken. Jammer maar helaas.
Ik hou ook van jullie
Op het moment van sluiten was het van dezelfde kutkwaliteit als de OP.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:00 schreef DjDev het volgende:
Het was net een mooi topic aan het worden
oquote:Op donderdag 15 september 2005 23:01 schreef NJ het volgende:
[..]
Op het moment van sluiten was het van dezelfde kutkwaliteit als de OP.
edit ...quote:Op donderdag 15 september 2005 23:33 schreef NJ het volgende:
Ik wacht niet op de clou, ik gooi 'm gewoon gelijk op slot.
als je oprecht geinteresserd bent kun je je beter aanmeldne voor bouwmachineforum.nlquote:Op donderdag 15 september 2005 22:59 schreef DjDev het volgende:
Doe is niet
[__!!BAGGER!!__]Lekker baggeren...
Of beide opties zijn goed.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:47 schreef coz het volgende:
of je bent in een kuthumeur
Nu maar hopen dat je een aanval van apneu krijgt.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:29 schreef zalmsalade het volgende:
Ey NJ ik ga nu slapen het was gezellig tot morgen![]()
wat is apneu?quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:32 schreef Havoc het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat je een aanval van apneu krijgt.
Open er een topic over.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:36 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Kuttitel: Open er een topic over.
Dat is eigenlijk een best goed ideequote:Op donderdag 15 september 2005 23:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als je oprecht geinteresserd bent kun je je beter aanmeldne voor bouwmachineforum.nl
Heeft dat topic even in ONZ gestaan ofzo? Het staat nu in elk geval met slotje in WGR...quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:13 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Kuttitel: Beslag leggen op speelgoed dochtertje ?
Ik weet niet waar het heeft gestaan, ik vond het in ieder geval vrij kansloos.quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:25 schreef Pool het volgende:
[..]
Heeft dat topic even in ONZ gestaan ofzo? Het staat nu in elk geval met slotje in WGR...
denk dat de rest van de mods het hier wel mee eens is toch?quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:49 schreef Conflict het volgende:
[..]
Topics sluiten is een teken van onmacht![]()
Maar NIET sluiten is een teken van geen machtquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:53 schreef killswitch het volgende:
[..]
denk dat de rest van de mods het hier wel mee eens is toch?
wat een dilemma's krijgen die mods toch voor hun kiezen hequote:Op vrijdag 16 september 2005 13:54 schreef woutabest het volgende:
[..]
Maar NIET sluiten is een teken van geen macht
Echt welquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:57 schreef killswitch het volgende:
[..]
wat een dilemma's krijgen die mods toch voor hun kiezen he![]()
hoe weet jij dat nou?quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:33 schreef woutabest het volgende:
Welkom bij FOK!!
Dit is pas TTT waardig
Ik hang graag openbaar de NSB-er uitquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:26 schreef Bupatih het volgende:
Al kan het ook via de topic-reports gemeld worden.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:02 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik hang graag openbaar de NSB-er uit.
Zo lafjes ergens een topic report tagje tegen aan hangen doet het in ieder geval niet zo bij mijquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]Zo heb je tenminste eer van je werk.
Dat zeg ik toch.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:06 schreef Havoc het volgende:
[..]
Zo lafjes ergens een topic report tagje tegen aan hangen doet het in ieder geval niet zo bij mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |