abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30627060
Misschien dat iemand het hier weet ?

Er is gisteren beslag door de deurwaarde gelegd op al mijn spullen hier in huis. Zo is er bijvoorbeeld ook beslag gelegd op wat speel goed van mijn dochtertje wat ik hier heb liggen aangezien zij hier om de 2 weken een weekendje is.

Ik vraag mij af, mag dat zomaar ? Ik bedoel, het zijn niet mijn eigen spullen maar, van mijn dochtertje. Ik ben nu best wel in paniek, volgend weekend komt ze eindelijk weer. Ik hoop dat iemand het weet, zeker nu ik de week daarop op vakantie naar Bali ga.
Honey ! Take me drunk, i am home !
  vrijdag 16 september 2005 @ 08:25:42 #2
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_30627067
Bodembeslag houdt in dat er op alles in het pand (op de bodem) beslag kan worden gelegd.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_30627081
Yup, t mag Alle spullen die zich in jouw huis bevinden zijn bevattelijk voor inbeslagname.
Je kan uiteraard proberen uitleg van zaken te geven en een beroep te doen op coulance, maar indien niet hard gemaakt kan worden dat je zelf niet de eigenaar van betreffende goederen bent sta je niet in je recht

een inbeslagname en een vakantie naar Bali, beetje moeilijk te rijmen trouwens..
Live it!
pi_30627085
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 08:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Bodembeslag houdt in dat er op alles in het pand (op de bodem) beslag kan worden gelegd.
Maar dat is dus het speelgoed van mijn dochtertje ? Wat kan dat nou waard zijn ? En bovendien is het niet van mij ?
  vrijdag 16 september 2005 @ 08:28:44 #5
66444 Lord_Vetinari
pi_30627097
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 08:27 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Maar dat is dus het speelgoed van mijn dochtertje ? Wat kan dat nou waard zijn ? En bovendien is het niet van mij ?
Dat doet er voor de wet niet toe.
  vrijdag 16 september 2005 @ 08:29:04 #6
10744 2meter3
Volle bak Ambiance.
pi_30627102
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 08:27 schreef BlueEyed het volgende:

een inbeslagname en een vakantie naar Bali, beetje moeilijk te rijmen trouwens..
Inderdaad.
Groot geworden door niet klein te blijven.
pi_30627105
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 08:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Dat doet er voor de wet niet toe.
Dus als jouw computer hier staat (bijvoorbeeld omdat ik hem aan het repareren ben) wordt daar ook beslag op gelegd ?
  vrijdag 16 september 2005 @ 08:30:37 #8
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_30627116
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 08:27 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Ik maak uit je verhaal op dat je gescheiden bent. Als je ex kan aantonen dat de spullen door haar zijn gekocht, en dat je dochtertje ze meehad dan maak je volgens mij een redelijke kans.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_30627125
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 08:30 schreef sanger het volgende:

[..]

Ik maak uit je verhaal op dat je gescheiden bent. Als je ex kan aantonen dat de spullen door haar zijn gekocht, en dat je dochtertje ze meehad dan maak je volgens mij een redelijke kans.
Ik hoop het maar, want ik ga binnenkort zoals gezegd op vakantie en dan hoop ik maar dat ze die spullen in de tussentijd niet weghalen
  vrijdag 16 september 2005 @ 08:32:10 #10
66444 Lord_Vetinari
pi_30627133
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 08:29 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Dus als jouw computer hier staat (bijvoorbeeld omdat ik hem aan het repareren ben) wordt daar ook beslag op gelegd ?
. Maar dat kan eraf gehaald worden als ik kan aantonen dat hij van mij is
pi_30627222
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 08:24 schreef LangeTabbetje het volgende:
Misschien dat iemand het hier weet ?

Er is gisteren beslag door de deurwaarde gelegd op al mijn spullen hier in huis. Zo is er bijvoorbeeld ook beslag gelegd op wat speel goed van mijn dochtertje wat ik hier heb liggen aangezien zij hier om de 2 weken een weekendje is.

Ik vraag mij af, mag dat zomaar ? Ik bedoel, het zijn niet mijn eigen spullen maar, van mijn dochtertje. Ik ben nu best wel in paniek, volgend weekend komt ze eindelijk weer. Ik hoop dat iemand het weet, zeker nu ik de week daarop op vakantie naar Bali ga.
Wat heeft jouw dure vakantie te maken met jouw angst om jouw dochtertje te confronteren met het ontbreken van haar spullen?
En ja, het mag. Meestal doen ze het niet, trouwens, als je je een beetje redelijk opstelt.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_30627240
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 08:31 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Ik hoop het maar, want ik ga binnenkort zoals gezegd op vakantie en dan hoop ik maar dat ze die spullen in de tussentijd niet weghalen
Waarom post jij nu hier ipv dat je aan de telefoon hangt om het even uit te leggen?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 16 september 2005 @ 09:03:48 #13
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_30627430
He wat vervelend nou voor jou.
Hoop niet dat je erg ligt te balen in Bali als de plaatselijke knuffels het merg uit je ruggegraat zuigen.
Maar ja ,haar knuffels zijn jou problemen niet en ze moet er maar vroeg aan wennen dat het leven
onbegrijpelijk is en niet eerlijk.
Bouw je karakter mee op en wordt ze als ze haar best doet misschien wel net zo'n ijzervreter als haar vader .

Prettige vakantie.
Klaar?
Ik niet!
pi_30627455
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 08:44 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Waarom post jij nu hier ipv dat je aan de telefoon hangt om het even uit te leggen?
Beter nog, waarom koop je geen nieuwe spullen voor je eigen kind? (van je vakantiegeld)
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_30627464
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 09:03 schreef Foo_niks het volgende:
He wat vervelend nou voor jou.
Hoop niet dat je erg ligt te balen in Bali als de plaatselijke knuffels het merg uit je ruggegraat zuigen.
Maar ja ,haar knuffels zijn jou problemen niet en ze moet er maar vroeg aan wennen dat het leven
onbegrijpelijk is en niet eerlijk.
Bouw je karakter mee op en wordt ze als ze haar best doet misschien wel net zo'n ijzervreter als haar vader .

Prettige vakantie.
Een beetje minder mag ook wel hoor, ik vraag het alleen maar in de hoop dat er iemand is die het antwoord weet. Ik vraag toch niet om een moreel betoog ? Bovendien heb ik een beetje haast omdat ik zogezegd binnenkort op vakantie ga.
pi_30627472
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 08:44 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ja dahaaaag, en dan komen ze erachter waar ik werk en heb ik loonbeslag.
pi_30627495
wat een ontiegelijke kneus ben jij zeg!! Nou grote kans dat ze gewoon je deur open breken om al die spulletjes fijn mee te nemen

Veel plezier in bali
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 16 september 2005 @ 09:09:26 #18
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_30627504
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 09:07 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

ok wacht even
er wordt dus beslag gelegd op jouw spullen omdat je een rekening niet betaald hebt.
maar je hebt wel werk, je hebt wel geld om op vakantie te gaan, maar geen geld om die rekening te betalen.
vind je dat zelf niet een beetje een rare zaak?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_30627509
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 09:09 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
wat een ontiegelijke kneus ben jij zeg!! Nou grote kans dat ze gewoon je deur open breken om al die spulletjes fijn mee te nemen

Veel plezier in bali
Openbreken ? Dat is dan toch molest ? Kan ik dan de deurwaarder aansprakelijk stellen voor de schade ?
pi_30627519
Ze pakken uiteraard de spullen die jij het meeste gaat missen. Zij willen dat jij gaat betalen, ze gaan geen stoeptegels uit je tuin halen omdat je die toch niet mist. Jammer voor je dochtertje dat jij op vakantie gaat terwijl je haar moet uitleggen dat je geen geld meer hebt om je rekeningen te betalen...
  vrijdag 16 september 2005 @ 09:16:53 #21
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_30627616
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 09:07 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Een beetje klagen als ze je spullen in beslag komen nemen, maar niet van je schulden af willen komen! Ongelofelijke sukkel! Hoop dat ze alles houden!

Enne veel plezier in Bali.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_30627636
Sorry dat ik het je even meld, maar met een fax naar UWVwerkgeverscontacten weet ik zo waar jij werkt als deurwaarder zijnde.

Buiten dat zou ik eerst eens even orde op zaken gaan stellen en dat je haast hebt is hele jammer. Je wist dat je de rekening niet betaald had en moet daar nu de consequenties maar voor dragen.
pi_30627641
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 09:09 schreef Ynske het volgende:

[..]

ok wacht even
er wordt dus beslag gelegd op jouw spullen omdat je een rekening niet betaald hebt.
maar je hebt wel werk, je hebt wel geld om op vakantie te gaan, maar geen geld om die rekening te betalen.
vind je dat zelf niet een beetje een rare zaak?
Dat vind ik nou ook. Ik vraag me af hoe groot de betalingsachterstand eigenlijk is, dat het bedrag nodig voor een vakantie naar Bali blijkbaar maar een schijntje is vergeleken daarbij. Tenzij het natuurlijk onmogelijk is om nog te annuleren.
  Voormalig Sport Koningin vrijdag 16 september 2005 @ 09:20:01 #24
35237 Nuongirl
pi_30627656
omg zeg. Als je er wat om gaf ging je niet op vakantie naar Bali, maar betaalde je met dat geld je schulden af.

Enne ze komen er heus wel achter waar je werkt hoor.
Geluk is niet afhankelijk van dingen buiten ons,
maar van de manier waarop wij die zien. (Tolstoj)
  vrijdag 16 september 2005 @ 09:20:04 #25
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_30627657
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 09:06 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Een beetje minder mag ook wel hoor, ik vraag het alleen maar in de hoop dat er iemand is die het antwoord weet. Ik vraag toch niet om een moreel betoog ? Bovendien heb ik een beetje haast omdat ik zogezegd binnenkort op vakantie ga.
joh,de komende vijftien jaar ben je toch nog zeker de lul wat betalen voor je dochter aangaande.
Stamp die knuffels in een doos,koop nog een nieuwe voor haar en bezorg ze persoonlijk bij haar thuis.
Eind van de rit zit je met zo'n actie positiever dan te kijken of je een struisvogel kan imiteren.
Klaar?
Ik niet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')