Maar dat is dus het speelgoed van mijn dochtertje ? Wat kan dat nou waard zijn ? En bovendien is het niet van mij ?quote:Op vrijdag 16 september 2005 08:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Bodembeslag houdt in dat er op alles in het pand (op de bodem) beslag kan worden gelegd.
Dat doet er voor de wet niet toe.quote:Op vrijdag 16 september 2005 08:27 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Maar dat is dus het speelgoed van mijn dochtertje ? Wat kan dat nou waard zijn ? En bovendien is het niet van mij ?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 16 september 2005 08:27 schreef BlueEyed het volgende:
een inbeslagname en een vakantie naar Bali, beetje moeilijk te rijmen trouwens..
Dus als jouw computer hier staat (bijvoorbeeld omdat ik hem aan het repareren ben) wordt daar ook beslag op gelegd ?quote:Op vrijdag 16 september 2005 08:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat doet er voor de wet niet toe.
Ik maak uit je verhaal op dat je gescheiden bent. Als je ex kan aantonen dat de spullen door haar zijn gekocht, en dat je dochtertje ze meehad dan maak je volgens mij een redelijke kans.quote:Op vrijdag 16 september 2005 08:27 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Maar dat is dus het speelgoed van mijn dochtertje ? Wat kan dat nou waard zijn ? En bovendien is het niet van mij ?
Ik hoop het maar, want ik ga binnenkort zoals gezegd op vakantie en dan hoop ik maar dat ze die spullen in de tussentijd niet weghalenquote:Op vrijdag 16 september 2005 08:30 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik maak uit je verhaal op dat je gescheiden bent. Als je ex kan aantonen dat de spullen door haar zijn gekocht, en dat je dochtertje ze meehad dan maak je volgens mij een redelijke kans.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 08:29 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Dus als jouw computer hier staat (bijvoorbeeld omdat ik hem aan het repareren ben) wordt daar ook beslag op gelegd ?
Wat heeft jouw dure vakantie te maken met jouw angst om jouw dochtertje te confronteren met het ontbreken van haar spullen?quote:Op vrijdag 16 september 2005 08:24 schreef LangeTabbetje het volgende:
Misschien dat iemand het hier weet ?
Er is gisteren beslag door de deurwaarde gelegd op al mijn spullen hier in huis. Zo is er bijvoorbeeld ook beslag gelegd op wat speel goed van mijn dochtertje wat ik hier heb liggen aangezien zij hier om de 2 weken een weekendje is.
Ik vraag mij af, mag dat zomaar ? Ik bedoel, het zijn niet mijn eigen spullen maar, van mijn dochtertje. Ik ben nu best wel in paniek, volgend weekend komt ze eindelijk weer. Ik hoop dat iemand het weet, zeker nu ik de week daarop op vakantie naar Bali ga.
Waarom post jij nu hier ipv dat je aan de telefoon hangt om het even uit te leggen?quote:Op vrijdag 16 september 2005 08:31 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ik hoop het maar, want ik ga binnenkort zoals gezegd op vakantie en dan hoop ik maar dat ze die spullen in de tussentijd niet weghalen
Beter nog, waarom koop je geen nieuwe spullen voor je eigen kind? (van je vakantiegeld)quote:Op vrijdag 16 september 2005 08:44 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Waarom post jij nu hier ipv dat je aan de telefoon hangt om het even uit te leggen?
Een beetje minder mag ook wel hoor, ik vraag het alleen maar in de hoop dat er iemand is die het antwoord weet. Ik vraag toch niet om een moreel betoog ? Bovendien heb ik een beetje haast omdat ik zogezegd binnenkort op vakantie ga.quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:03 schreef Foo_niks het volgende:
He wat vervelend nou voor jou.
Hoop niet dat je erg ligt te balen in Bali als de plaatselijke knuffels het merg uit je ruggegraat zuigen.
Maar ja ,haar knuffels zijn jou problemen niet en ze moet er maar vroeg aan wennen dat het leven
onbegrijpelijk is en niet eerlijk.
Bouw je karakter mee op en wordt ze als ze haar best doet misschien wel net zo'n ijzervreter als haar vader .
Prettige vakantie.
Ja dahaaaag, en dan komen ze erachter waar ik werk en heb ik loonbeslag.quote:Op vrijdag 16 september 2005 08:44 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Waarom post jij nu hier ipv dat je aan de telefoon hangt om het even uit te leggen?
ok wacht evenquote:Op vrijdag 16 september 2005 09:07 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ja dahaaaag, en dan komen ze erachter waar ik werk en heb ik loonbeslag.
Openbreken ? Dat is dan toch molest ? Kan ik dan de deurwaarder aansprakelijk stellen voor de schade ?quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:09 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
wat een ontiegelijke kneus ben jij zeg!! Nou grote kans dat ze gewoon je deur open breken om al die spulletjes fijn mee te nemen
Veel plezier in bali
Een beetje klagen als ze je spullen in beslag komen nemen, maar niet van je schulden af willen komen! Ongelofelijke sukkel! Hoop dat ze alles houden!quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:07 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ja dahaaaag, en dan komen ze erachter waar ik werk en heb ik loonbeslag.
Dat vind ik nou ook. Ik vraag me af hoe groot de betalingsachterstand eigenlijk is, dat het bedrag nodig voor een vakantie naar Bali blijkbaar maar een schijntje is vergeleken daarbij. Tenzij het natuurlijk onmogelijk is om nog te annuleren.quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
ok wacht even
er wordt dus beslag gelegd op jouw spullen omdat je een rekening niet betaald hebt.
maar je hebt wel werk, je hebt wel geld om op vakantie te gaan, maar geen geld om die rekening te betalen.
vind je dat zelf niet een beetje een rare zaak?
joh,de komende vijftien jaar ben je toch nog zeker de lul wat betalen voor je dochter aangaande.quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:06 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Een beetje minder mag ook wel hoor, ik vraag het alleen maar in de hoop dat er iemand is die het antwoord weet. Ik vraag toch niet om een moreel betoog ? Bovendien heb ik een beetje haast omdat ik zogezegd binnenkort op vakantie ga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |