Mooiquote:Op woensdag 14 september 2005 17:53 schreef NJ het volgende:
We zijn ermee bezig. Het duurt alleen ff..
Er zijn er een aantal binnengekomen en die beoordelen we.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mooi
maar worden er dan geen sollitatie's gedaan ? met de mail.
Niet.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:14 schreef EL_REY het volgende:
hoe kan mijn usericon hierboven komen te staan????
Ík ben ermee geboren, maar er is vast iets fout gegaan, kan een modje het even rechtzetten?quote:Op woensdag 14 september 2005 19:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet.
Je wordt ermee geboren of niet.
Ik heb er zo ook 1 gestuurd net toen M-M weg was.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:19 schreef NJ het volgende:
[..]
Er zijn er een aantal binnengekomen en die beoordelen we.
Yep. Hij zit erbij.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb er zo ook 1 gestuurd net toen M-M weg was.
Ik heb er geen reactie op gekregen.
maar heb je hem zelf gezien ?
Nee de solli mailtjes worden absoluut niet besproken. Daar gaan alleen de verantwoordelijke personen over.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb er zo ook 1 gestuurd net toen M-M weg was.
Ik heb er geen reactie op gekregen.
maar heb je hem zelf gezien ?
Voor de sollicitatie voor klaagbaak kreeg ik zelf 2 mailtjes terug !quote:Op woensdag 14 september 2005 22:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee de solli mailtjes worden absoluut niet besproken. Daar gaan alleen de verantwoordelijke personen over.
Echt waar.
okee, thanks.. dan zie ik hem vanzelf er wel tussenstaan!quote:Op woensdag 14 september 2005 19:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet.
Je wordt ermee geboren of niet.
Ben jij ook weer uit je as herrezen ?quote:Op donderdag 15 september 2005 13:27 schreef EL_REY het volgende:
[..]
okee, thanks.. dan zie ik hem vanzelf er wel tussenstaan!![]()
KLB is sinds 10:21 daarentegen weer een stuk leukerquote:Op donderdag 15 september 2005 14:47 schreef BrauN het volgende:
ONZ is niet zo leuk meer, hè?
Echt? Ik kom daar niet zo vaak meer sinds vanochtend.quote:Op donderdag 15 september 2005 15:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
KLB is sinds 10:21 daarentegen weer een stuk leuker![]()
Je neemt het begrip morgen wel erg ruim, niet?quote:Op woensdag 14 september 2005 00:04 schreef Dirkh het volgende:
oh, en waarde collega's voeg me maar toe op msn, morgen ben ik blauw.
(voordat boe/shaolin/daggla met de primeur vandoor gaat)
Oh Christus, ben jij er ook weer.quote:Op donderdag 15 september 2005 13:27 schreef EL_REY het volgende:
[..]
okee, thanks.. dan zie ik hem vanzelf er wel tussenstaan!![]()
Sletje...quote:Op donderdag 15 september 2005 18:13 schreef MaRySe het volgende:
Killswitch en ik hebben verkering !
Kan de TT veranderd worden in: Jucied en ik hebben verkering?
Ik dacht net bijna hetzelfde.quote:Op donderdag 15 september 2005 18:48 schreef Nolius het volgende:
tis een beetje PUB aan het worden hier
Dat is bij amsterdam-bash topics ook altijd zo...quote:Op donderdag 15 september 2005 19:06 schreef the_legend_killer het volgende:
Dis hier Hip Hop , rap en R&B
Ik maak een topic hoe je deze mensen kunt belachelijk maken en dan komen er dit soort gevallen aan mijn topic verzieken
Zeer binnenkort stinkie, zeer binnenkort zal jij naast me komen te staan.quote:Op donderdag 15 september 2005 16:23 schreef stinkie het volgende:
[..]
Je neemt het begrip morgen wel erg ruim, niet?
En wanneer trap je die andere er uit zodat ik ijn rechtmatige plaats aan jouw voeten kan innemen?
Het is verplicht om normaal te reageren. En een topic vanaf de eerste post gaan verbaggeren valt niet onder normaal reageren. De TS vraagt om een motto, jij denkt grappig te zijn en plaatst een motor. Je bent niet grappig, maar wel aan het baggeren, dus haal ik je post weg.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:13 schreef -Lay-Z- het volgende:
NJ, sinds wanneer is het verplicht om serieus te reageren in ONZ?
En een foto van een moto ligt toch duidelijk binnen de policy
Ik verwacht in ONZ ook normale reacties. Die reacties kunnen grappige reacties zijn, die reacties hoeven niet 100% ontopic, maar een plaatje van een motor is gewoon topicverstierend en als jij niet in staat bent om normaal te reageren dan zie ik eerlijk gezegd jou liever vertrekken.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:18 schreef -Lay-Z- het volgende:
schop het dan weg uit onz als je normale reacties wilt
Leg jij mij dan eens uit wat dat plaatje aan toegevoegde waarde voor het topic had.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:25 schreef -Lay-Z- het volgende:
JIJ vindt dat het er niet past, en daarom moet het maar weg. Duidelijk een voorbeeld hoe leuk is om subjectief te modereren.
Je post bagger. punt.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:25 schreef -Lay-Z- het volgende:
JIJ vindt dat het er niet past, en daarom moet het maar weg. Duidelijk een voorbeeld hoe leuk is om subjectief te modereren.
Sommige mensen zouden het misschien een grappige woordspeling hebben gevonden, maar omdat JIJ het niet grappig vond moest het maar verdwijnen.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:27 schreef NJ het volgende:
[..]
Leg jij mij dan eens uit wat dat plaatje aan toegevoegde waarde voor het topic had.
Het topic stond niet op z'n plaats. Dat heeft niets met jouw raad te maken.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:27 schreef -Lay-Z- het volgende:
Toch ironisch om te zien dat je mijn raad hebt opgevolgd
Nee, jij zegt wat, denkt dat het humor is, maar in feite verbagger je gewoon het topic. Daar komt het op neer. Het weghalen van mij heeft niets te maken met humor of met selectief modden, gewoon met het simpele feit dat je een topic verneukt.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:29 schreef -Lay-Z- het volgende:
[..]
Sommige mensen zouden het misschien een grappige woordspeling hebben gevonden, maar omdat JIJ het niet grappig vond moest het maar verdwijnen.
Van een dictatuur gesproken [afbeelding]
Het is eerst nog in onz blijven staan (je hebt er zelf nog in gereageerd) en nadat ik het (in dit FB-topic überhaupt) voorstel om te verplaatsen gebeurd het.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:31 schreef NJ het volgende:
[..]
Het topic stond niet op z'n plaats. Dat heeft niets met jouw raad te maken.
Je oordeelt voor anderen.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:33 schreef NJ het volgende:
[..]
Nee, jij zegt wat, denkt dat het humor is, maar in feite verbagger je gewoon het topic. Daar komt het op neer. Het weghalen van mij heeft niets te maken met humor of met selectief modden, gewoon met het simpele feit dat je een topic verneukt.
Dat is het hele punt van modereren.quote:
Wat die mensen hierboven zeggen. Zie je die blauwe kleur en die tag achter m'n naam?quote:
Het topic is verplaatst, omdat het een topic was dat in GC hoort. Niet omdat ik het tegen jou en een paar andere kneusjes wilde beschermen.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:35 schreef -Lay-Z- het volgende:
[..]
Het is eerst nog in onz blijven staan (je hebt er zelf nog in gereageerd) en nadat ik het (in dit FB-topic überhaupt) voorstel om te verplaatsen gebeurd het.
Ieder logisch verstand ziet hier toch een duidelijke link
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |