Groen kan best hoor. Maar het ligt eraan welke tint rood met welke tint groenquote:Op zondag 18 september 2005 21:49 schreef Enyalius het volgende:
maar zeg es...ff een adviesje nodig mbt intereur kleuren. zit te denken om muren te verven. welke kleuren gaan samen met rood tapijt?
*kuch* de voet is nogal prominent aanwezig en de kleur van het tapijt is nogal vaag op de foto.quote:Op zondag 18 september 2005 21:57 schreef Enyalius het volgende:
uhm...ff kijken...op een plaatje van de kast kun je deel van het tapijt zien. kijken of ik een andere foto heb
uhm...negeer de voet
http://photobucket.com/albums/y13/Enyalius/?action=view¤t=Picture6.jpg
Nee, niet die tint okergeel. Er zijn heel veel okergelen.quote:Op zondag 18 september 2005 22:13 schreef Enyalius het volgende:
okergeel lijkt meer oranje
maar zal het es meenemen naar de gamma morgen. bedankt
mja..... het wordt wel een tikkie erg rasta dan ook, he.quote:Op zondag 18 september 2005 22:19 schreef Enyalius het volgende:
hoe zou het zijn om mosgroen muur, rood tapijt en een okergele deur te hebben?
omg groen/geel is dezelfde kleur als mijn astrale kimono met gele slippers. ik lig nu in een stuip
Krijg plaatje niet gepost.quote:Op zondag 18 september 2005 22:30 schreef Enyalius het volgende:
pfft...jij ook al
maar een iet wat fellere kleur huh...ben benieuwd met wat ik morgen thuis om
kan de zijmuren niet verven. is soort spons materiaal dus dat blijft standaard wit. mischien een zacht gelige kleur voor het hout dat er tussen zit? nah doe maar niet
quote:Op zondag 18 september 2005 22:35 schreef Enyalius het volgende:
zo...zou gestoord worden van zoveel kleur
quote:Op zondag 18 september 2005 23:04 schreef coz het volgende:
ik heb denk ik de 9/11 voor dummies gevonden
http://en.wikipedia.org/wiki/9/11_conspiracy_theories ?![]()
* meeknuffeltquote:Op zondag 18 september 2005 23:22 schreef nokwanda het volgende:
Die van jou, ja.... maar anderen posten ook linkjes... en linkjes naar linkjes..... van de ene conspiracy rol je in de andere. En voor je het weet ben je compleet gestoord.quote:Op zondag 18 september 2005 23:29 schreef coz het volgende:
[..]
* meeknuffelt
btw.. tis één linkje (als je niet doorklikt) en niet eens zo'n lange lap
Een boooooom, zei ik.... niet BOEM. Dit bedoel ik:quote:Op zondag 18 september 2005 23:34 schreef Enyalius het volgende:
http://www.big-boys.com/articles/tankbuster.html
sweeeeetttt
quote:Op zondag 18 september 2005 23:41 schreef Enyalius het volgende:
boooom....booooom....boooommmmmmm.
Met takkuh
-hans teeuwen
quote:Op zondag 18 september 2005 23:34 schreef Enyalius het volgende:
http://www.big-boys.com/articles/tankbuster.html
sweeeeetttt
bekend als foto serie , lievquote:Op zondag 18 september 2005 23:37 schreef Enyalius het volgende:
http://www.big-boys.com/articles/legojoint.html
ik lasquote:
Dat is wat mij ook tegenhoudt.... de voorbereiding en alle zooi aan de kant zetten. En bij mij is er gewoon echt geen muur waar niks tegenaan staat. Overal staat veel.quote:Op maandag 19 september 2005 08:37 schreef Enyalius het volgende:
je doet wel lekker lang met die pot.
zat gisteren te denken van...de muur met de deur erin wordt makkie. alleen bed beetje van de muur afzetten, kleer kast stukje naar voren en kast/altaar stukje aan de kant.
maar die andere muur...gvd wat een zooi staat daar
daar is zo'n beetje alles van mij dus wordt een bende dan hehe
In dat geval zal voorkomen wel beter zijn dan genezen. Het kan zomaar zijn dat dan ook jouw kop pijn gaat doen in feedback. KNAL.... sterretjesquote:Op maandag 19 september 2005 08:42 schreef Enyalius het volgende:
denk eerder dat je het erbij kan kopen in verband met eventeuele opdroging dat heeft plaatsgevonden
apart kleurtje trouwens.
ja de voorbereiding heeft bij mij ook altijd alles tegen gehouden. heb helemaal geen zin om alles te verschuiven en zo. maar een paar dingetjes is niet erg. maar al die andere zooi en dan een week in de rommel zitten :S
heb een enorme neiging om te posten in dat "Demonen zetten aan tot zelfmoord topic". maar weet nu al dat door de manier van uitleggen dat het weer uit de hand zal lopen
quote:Op maandag 19 september 2005 08:49 schreef Enyalius het volgende:
hehe ja zag het leuwinnetje.
sommige mensen word ik ook moe van. ze hebben hun eigen zwakte punten niet eens door en zullen constant dezelfde confrontaties tegen komen. zelf confrontatie is hard, maar je zal er tenminste wel wat van leren. en anderen hebben gewoon een bord voor hun kop.
correctie? welke correctie? ik ben gewoon zelf bewust en preventief bezig
* Enyalius behoort wel tot de mensen die aan zelf verbetering doet en leert van fouten![]()
ik begrijp.quote:Op maandag 19 september 2005 09:04 schreef nokwanda het volgende:
En het stomme is... et is niet mijn discussie. Ik heb er geen zak mee te maken. Maar het wordt een soort vervelend achterrgondgeluid... al dat gekrakeel dat bijna constant door blijft gaan. Het is net alsof er constant iemand irritant met een pen zit te tikken tegen een glas of zoiets. Na een tijdje loop je ernaar toe en pak je die pen af. Zo van: Gris.... en nu is ie weg![]()
Of als een lekkende kraan die op een gegeven moment een hels kabaal lijkt te maken. Dat kan zo irriteren dat je na een tijdje te hebben geprobeerd om de kraan echt dicht te draaien, je de neiging hebt om de kraan van de muur te rukken. Okay, fout voorbeeld..... ik weet wat er dan zal gebeuren
Beter een loodgieter roepen dan maar.
pffff..... wait ´till they get to be 12.quote:Op maandag 19 september 2005 09:15 schreef UncleScorp het volgende:
morgeu'
shitmondays
Maar onze kleinste wordt er 5 vandaag ... life goes fast ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |