quote:Op vrijdag 24 juni 2005 03:03 schreef newsman het volgende:
Waarom stop je niet met dit soort acties.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:20 schreef displission het volgende:
Dus qu63 zat onder twee nicks? de ene was een vrouw van rond de 30 als ik me niet vergis op zoek naar een lover? qu63 wil je hier nog wat over kwijt? Je weet het he..now is the time
Qu is geen kloonquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:44 schreef nokwanda het volgende:
![]()
ahhhhhh... echt???? Ik ben zooooo dom in die dingen. Ik herken een kloon nog niet als je mijn neus erin duwde.
Ah oldbie's! Puik!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 03:20 schreef BaajGuardian het volgende:
laang niet gezien qu...
hoe is het met elyenora , dat was de nick toch?
Kun je vanavond na 20:00 naar IRC komenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 03:03 schreef newsman het volgende:
Waarom stop je niet met dit soort acties.
Okay..... maar ik zou zijn kloons ook niet herkennen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:49 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Qu is geen kloonQu heeft ze wel maar dit is het hoofdaccount
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:50 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Kun je vanavond na 20:00 naar IRC komen![]()
Is ook niet te doen op kloons van enkele users na. Mijn laatste kloon heeft een enkel reltopic in R&P gehad en die is compleet gedeletequote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:03 schreef nokwanda het volgende:
Okay..... maar ik zou zijn kloons ook niet herkennen.
Mja meer iets tussen mij en hem dat ik even helder wil hebbenquote:
Doe nou maar gewoon copy-pasten.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:20 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mja meer iets tussen mij en hem dat ik even helder wil hebben![]()
Die PM dingen op irc worden toch automatisch op internet gemirrored?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:58 schreef jogy het volgende:
Doe nou maar gewoon copy-pasten.
Was dat maar mogelijk, dan had ik allang gesolliciteerd.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:42 schreef BaajGuardian het volgende:
nee ,tenzij je chips met coctail saus en druiven(groene)sap in pak nuttigen , werken noemt
Gaat z'n gangetje BG, en met jou? Er moet een keer een truthmeet komen, dan gaan we biertjes doen, lijkt me tof.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:45 schreef BaajGuardian het volgende:
jogyyy , hoe ist
wanneer gaan we eens een pul bier drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |